proud_ionian Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 ανελαβε ο καπτα-Ισιδωρος ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Σημερα το απογευμα εδεσε αφου εληξαν τα πιστοποιητικα του. Και με αφορμη την ιδιαιτερα πεσμενη κινηση το βλεπω να μην κουνιεται μεχρι την ωρα που θα κινησει για Αλβανια μερια (καπου μετα το Πασχα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Ετοιμάζεται εντατικά το πλοίο για τα νέα του δρομολόγια. Δεμένο όπως πάντα στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας γίνονται εργασίες έως αργά το βράδυ κυρίως στα τάνκια και τις μηχανές. Αναμένεται να ξεκινήσει από Μπάρι για Δυράχιο αμέσως μετά το Πάσχα (με πιθανότερη ημερομηνία την 23η Απριλίου) καλώς εχόντων των πραγμάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 14, 2009 Author Share Posted April 14, 2009 Φετος το πλοιο κλεινει 20 χρονια ελληνοκτητο (1989-2009, δε λεω παρουσιας στην Αδριατικη γιατι καποια χρονια ελειψε) Στην αρχη Πατρα-Ηγουμενιτσα-Μπαρι, μετα ναυλωθηκε στο εξωτερικο και εκανε δρομολογια St-Malo-Cork και οταν επεστρεψε Ηγουμενιτσα-Μπαρι. Παρεμεινε στον Αστακο περιπου 2 χρονια με σοβαρη ζημια στη μια μηχανη και ξαναξεκινησε το 2004 μετα απο μετασκευη 6 μηνων οπου αλλαχτηκαν τα παντα απο τις βαρκες και πρυμα. Το 1989 ηταν πραγματικα κατι ξεχωριστο και για την Πατρα και για το Μπαρι και κυριως με απιστευτη χωρητικοτητα σε φορτηγα. Σε 20 χρονια δεν κανει ουτε για την Ηγουμενιτσα και μετακομιζει στην Αλβανια απο οπου εχει παρει καποιες γευσεις κατα καιρους. Παρολα αυτα εχει κανει ενα και μοναδικο ταξιδι στο Αιγαιο μεχρι την Τηνο για τη βαφτιση του πρωτοτοκου γιου του Γ. Βεντουρη μολις ειχε ερθει απο την Δανια. (ακομα ηταν κοκκινο χωρις τη μετασκευη πρυμα) Πλοιαρχοι που το εχουν ταξιδεψει ειναι οι Σκαφτουρος, Καζεπιδης, Νομικος, Κοντζιλας, Καρατζης, Γιακουματος, Λαμπροπουλος, Μαγδαληνος Σκλαβουνος, Κοντζιας και φυσικα Μαμιδης (παντου υπαρχει ενας Ισιδωρος) Αρκετα καλοταξιδο και με καλο δρομο οταν ηρθε (18,5) ενω τωρα 20 χρονια μετα ειναι αρκετα κατω (16,5) αλλα το δρομολογιο το βγαζει ανετα. Επισης μαζι με το Polaris πρεπει να ειναι τα μοναδικα που χρησιμοποιουν το visor συνεχεια. Φετος το χειμωνα με την αποκτηση του Seatrade παραλιγο να το χασουμε αλλα τελικα προτιμηθηκε να μεινει και να δουλεψει στην Αλβανια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Αναλυτικότατη η αναφορά σου Neptune, σωστός!!!! Να συμπληρώσω μόνο οτι το βαπόρι σαν VENUS έκανε κατα καιρούς (πριν απο το 2000) και δρομολόγια Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα - Μπρίντιζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 το θυμαμαι τελη του 89 που προτοηρθε κατακοκκινο, με καταπελτη (και) πλωρα δεξια και εντυπωσιαζε τους παντες στην πατρα. εφυγε για περαμα στο τελος της χειμερινης σαιζον και ξαναξεκινησε τον αυγουστο του 1990. μεχρι το 1998 που "εκδιωχθηκαν" απο τα πρωτα superfast, αποτελουσαν απο τις πιο χαρακτηριστηκες φιγουρες της πατρας. το venus εδενε με την πρυμη (στο 4 κυριως και σπανιοτερα στο 9 ή στο 10 ραμπα), ενω το polaris εδενε παντα με την πλωρη, συνηθως στο 4 και σπανιοτερα στο 11 ή το 16. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 15, 2009 Share Posted April 15, 2009 Κλείνοντας την ιστορική αναδρομή για το βαπόρι να συμπληρώσω μόνο ότι στην Ιρλανδία έμεινε μόνο 6 μήνες και επιστρέφοντας έδεσε για αρκετό καιρό στο Πέραμα. Να επανέλθουμε όμως στο σήμερα και να πούμε ότι το βαπόρι παρακολουθείται πλέον από τον Πολωνικό νηογνώμονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 και να πούμε ότι σε λίγο καιρό θα αρχίσει κανονικά αν λέω αν δεν κάνω λάθος για 24 είχαν πει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 Τελικα πεσαμε ολοι εξω. Κυριακη θα αναχωρησει απο Ηγουμενιτσα προκειμενου να ξεκινησει δρομολογια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 21, 2009 Author Share Posted May 21, 2009 Σημερα που μιλησα με μια μπιντα απο την Ηγουμενιτσα μου ειπε οτι το Σιρεν θα κανει μια εμφανιση και παλι απο τη γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπαρι για καμια 20αρια μερες στη θεση του Polaris και μετα θα ανηφορισει και παλι για Αλβανια οπου εχει αποκτησει ηδη φανατικο κοινο. (σαν το Σακη ενα πραμα :D) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 νομίζω το μέλλον του είναι αρκετά αβέβαιο θα το δούμε να ξαναταξιδεύει ?? εδώ σε μια σκάντζα πείρε την θέση του ΑΘΕΝΣ και μετά δρόμο για Ηγουμενίτσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Γιατι να μην το ξαναδουμε? Επαθε παλι κανενα σοβαρο μιμι? :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 27, 2009 Author Share Posted November 27, 2009 Τη Δευτέρα το Ionian King αναμένεται να ανεβεί στη δεξαμενή του Περάματος και μετά από καμία εβδομάδα αναμένεται να αναχωρήσει για τη Πάτρα. Μολις τελειωσει η επισκευη του Κινγ θα ερθει για την ετησια του το Ιονιαν Σκαι το οποιο θα αντικατασταθει απο το Σιρεν στη γραμμη Ηγουμενιτσα-Πριντεζι σε μια "προβα" κοινοπραξιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Την Πέμπτη το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου από Ηγουμενίτσα για Μπρίντιζι με καπετάνιο τον Στέλιο Μαγδαλινό, ύπαρχο τον Γιώργο Τσακνάκη και ανθυποπλοίαρχο τον Μάρκο Ζαννίκο. Καλά ταξίδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) πω πω αχτύπητο 3ιο στην φέφυρα έτσι ??? άντε με το καλό και να ριζώσει ! Edited November 30, 2009 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Αν ισχυουν αυτα που ακουσα καθε Τριτη και Πεμπτη θα εχει ημερευση στην Ηγουμενιτσα και καθε Σαββατο διανυχτερευση Καλα ταξιδια να χει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 3, 2009 Author Share Posted December 3, 2009 Συμφωνα με το γνωστο site για τα δρομολογια δε θα προλαβει να ξεκινησει σημερα. Αλλα Κυριακη το δινει κανονικα 23.00 για Μπριντιζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 τελικά Τρίτη λένε ! άντε να δούμε ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 ΝΑΙΙΙ επιτέλους ξεκίνησε !!! ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 με 65 φορτηγά χτες.καθόλου άσχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Δεν εφυγε foul απο Ηγουμενιτσα οποτε θα πηρε και απο την Κερκυρα πραμα. Μολις εφυγε το Ελλη Τ απο το Πριντεζι εκανε μεθορμιση στη θεση του. Μαλλον θα αντιμετωπιζει προβλημα με τον καταπελτη του (δε θα στρωνει καλα στη θεση που ηταν πριν) Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Σημερα στην Ηγουμενιτσα επεσαν δυτες κατω απο το βαπορι.Ο λογος ηταν για να γινει καθαρισματακι στα υφαλα διοτι ειχε πιασει αρκετη πρασιναδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Πεσμενη η κινηση στο Πριντεζι, ανεβασμενη στην Αλβανια γι αυτο και το Σιρεν φτανει αυτη την ωρα στο Μπαρι, μια και τα αλλα δυο (Athens, Rigel) ειναι φουλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 Εδεσε κι αυτο... Ηρθε σημερα Ηγουμενιτσα και εδεσε για την επισκευη του. Πρωτα ο θεος και καλα να μαστε θα περασει για δεξαμενισμο απο τα μερη μας. Αλλα δε βαζω και το χερι μου στη φωτια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Πριν δέσει είχε και κάτι θεματάκια στο Μπρίντιζι Inspection details :Date of first boarding : 08/02/2010 Date of final boarding : 10/02/2010 Port of inspection : Brindisi, Italy. Type of inspection : More detailed inspection Nb of deficiency(ies) : 15 Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 3 Duration of detention : 3 days Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 7358743 Name : SIREN Flag : Cyprus Callsign : P3NK3 Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 14540 Keel date : 1986 Classification society : - Class certificate issued by Polski Rejestr Statkow (PRS), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding Statutory certificates : - International Air Pollution Prevention Cert is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) - Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) - Load lines certificates is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) - Oil pollution prevention (iopp) is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) - International sewage pollution prevention certific is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) - International ship security certificate is issued by Polski Rejestr Statkow (PRS) Ship manager - Wavelord Navigation Co Ltd, Greece Areas inspected : - Engine and steering room - Navigation bridge Operational controls carried out - 15 ppm OWS tested Deficiencies : - Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger ship - Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger ship - Crew certificates, Endorsement by flagstate - Fire safety measures, Doors within main vertical zone - Fire safety measures, Jacketed high pressure lines, Inoperative, ground for detention - Fire safety measures, Other (fire safety) - ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment - Life saving appliances , Lifejackets - Life saving appliances , Radio life-saving appliances, Missing, ground for detention - MARPOL annex I, Oil filtering equipment - MARPOL annex I, Oil record book - Propulsion & aux., Auxiliary engine - Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil) - Propulsion & aux., Propulsion main engine, Not as required, ground for detention - Structural safety, Other safety in general Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now