Jump to content
Shipfriends

Corsica Express Three (IMO 9135963)


Recommended Posts

  • Replies 311
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αγαπητέ μου συμφονώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου, επίσης θα ήθελα να μάθω τί προτίθετε να κάνει ο Πλοίαρχος του πλοίου γιατί εγώ βέβαια είμαι απ΄έξω απ' τον χωρό και πολλά τραγούδια ξέρω:D, αλλά από ότι μέχρι τώρα έχω παρακολουθήσει κανένα μα κανένα ταχύπλοο δεν πρόκοψε στην Ανδρο και από την άλλη η μόνη προβλήτα για ταχύπλοο και δη μονοχάλ στη Ραφήνα είναι μόνο η 9.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας αυτά τα δρομολόγια, έχω την αίσθηση πως δεν έχουν σχεδιασθεί από τον πλοιοκτήτη, αλλά από τους πράκτορες της εταιρείας. Μόνο που πράκτορες και εταιρεία (και αυτό ισχύει φυσικά για όλες τις ακτοπλοϊκές) μπορεί να έχουν κοινά, αλλά όχι και ίδια συμφέροντα. Ένας πράκτορας κερδίζει ακόμα και αν κόψει 1 εισιτήριο στο δρομολόγιο, ενώ ο πλοιοκτήτης καταστρέφεται.

Δρομολόγια γαλατάδικου, χωρίς σταθερές ώρες, μέρες και λιμάνι αφετηρίας, με παράξενους συνδυασμούς νησιών και αλλαγές της τελευταίας στιγμής, δεν είναι ότι καλύτερο για το δεύτερο ξεκίνημα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο Πειρ-Μυκ-Ικαρ-Φουρ-Καρλ-Βαθύ είναι 5 λιμάνια.

Στο παραπάνω δρομολόγιο βγάλε Καρκ. και Πυθ. πάλι 5 μας κάνουν,απλά μαθηματικά και μετρημένα στα δάχτυλα του ενος χεριού.

Εγώ και 5 δάχτυλα έχω δόξα το θεό και ξέρω να μετράω.

1ον. Εσύ πώς είσαι σίγουρος ότι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ του CE 3 ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΑΜΟ θα έχει μόνο 5 λιμάνια ;αυτά που γράφεις.Που τάμαθες;Είσαι της εταιρείας;Εχεις κολλητό το πράκτορα και στα λέει;Τα συμφέροντάς σου είναι στο Βαθύ γιαυτό δεν σε ενδιαφέρει το Πυθαγόρειο;

Μα εδώ μέσα δεν προωθούμε τα επαγγελματικά μας συμφέροντα.Νομίζω ότι τουλάχιστον προωθούμε τα συμφέροντα και την πρόοδο του τόπου μας.

2ον.Για το μόνο λιμάνι που δεν έχει ζητηθεί ακόμα προσέγγιση είναι αυτό του Πυθαγορείου.Και το Καρκινάγρι ισχύει και η Πάτμος ισχύει.Αρα τα λιμάνια είναι μέχρι τώρα 7 και κάνουν ενέργειες ΟΙ ΑΡΧΕΣ και για το Πυθαγόρειο,διότι το 80% αυτών που βγαίνουν στο Βαθύ πάνε ή μένουνε στην Ανατολική Σάμο.Αρα ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ και αυτούς και τον ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗ,αν θέλει και επιζητεί κερδοφορία και όχι ζημιές.

3ον.Τουλάχιστον για τη θερινή σαιζόν,τα ξενοδοχεία που διαθέτει το Πυθαγόρειο,το Ποτοκάκι και το Ηραίον αποτελούν το 60% της δύναμης του νησιού σε κλίνες και το 80% σε ποιότητα(αστέρια & κλειδιά).

Συνεδριακά κέντρα,κέντρα θαλασσοθεραπίας,spa,άλογα,μαρίνα 280 σκαφών έχει τέτοια το Βαθύ;Που να τα βρεί; Ολα κιόλα 10 ξενοδοχεία και κάτι δωμάτια έχει που δεν συγκρίνονται με αυτά της ευρύτερης περιοχής του Πυθαγορείου.

4ον.Κάθε Παρασκευή & Δευτέρα μετακινούνται τα τσάρτερς προς και από την Πάτμο.Είτε με f/d είτε με το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ.Και δεν είναι η πρώτη φορά που πέφτει ξύλο για να μπείς εκείνες τις μέρες στο καραβάκι.(250 άτομα μ.ο απο 15/6-15/9)

Αρα αν θέλει ο εφοπλιστής να δουλέψει και να εξυπηρετήσει, θα πρέπει να βγάλει απο τον κατάλογο,το Καρκινάγρι και το Βαθύ και να συνδέσει την Πάτμο,το Πυθαγόρειο,την Ικαρία και τη Μύκονο με το λιμάνι της Ραφήνας με καθημερινό δρομολόγιο και να αφήσει τις ευαισθησίες.Μιά καινούργια γραμμή που θα δουλέψει γιατί έχει κόσμο απο παντού,αλλά μέχρι σήμερα χωρίς ένα πλοίο γιαυτά τα λιμάνια.Και όποιος θέλει ας βρεί τα στοιχεία απο το λιμεναρχείο Πυθαγορείου,την κίνηση της Μυκόνου-Πάτμου με την BSF και μετά να μου μιλήσει.Δυστυχώς δεν μας άκουσε και δήλωσε 3 φορές απο Πειραιά-Τήνο-Μύκονο-Εύδηλο & επιστροφή Ραφήνα και 3 φορές ανάποδα με επιστροφή Πειραιά.Το κάνει χρόνια η HSW αλλά με 2 HS ,όχι με 1.Τί μένει; 1 δρομολόγιο γαλατάς για να μη ξεχνιώμαστε.Γιαυτό θα μαλώσουμε;Σιγά.

Εγώ του εύχομαι κάθε επιτυχία και ας μην έρχεται στο Βαθύ.

Τώρα πώς μπλέκεις τα ταχύπλοα με τα συμβατικά δεν το καταλαβαίνω.

Εγώ που δεν είμαι πάντως του κυκλώματός θα προτιμούσα εκτός απο τα 3 δρομολόγια του VERA που ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ και 4 δρομολόγια με το ΤΑΧ.ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός που σήμερα είναι καθαρό ολιγοπώλιο.

Link to comment
Share on other sites

Οι Καριώτες είναι μάλον ήσυχοι και πράοι άνθρωποι οπότε για κήρυξη πολέμου δεν το βλέπω.

Εξάλλου κυκλοφορούν ακόμη διάφορες ξεκαρδιστικές ιστορίες σχετικά με το πως αντιμετώπισαν την επιφυλακή στα γεγονότα των Ιμίων οι εθνοφύλακες της νήσου.

Παρόλα αυτά οι Καριώτες αγαπούν σχεδόν παθολογικά τον τόπο τους και έχουν αναπτύξει μια ιδίοτυπη, μέχρις παρεξηγήσεως, συλλογικότητα.

Οπότε, αν δεν είναι κάποιο από τα αστεία που πολύ συνηθίζουν, νομίζω ότι μάλλον αυτό το συλλογικό ασυνήδητο εξυπηρετεί το σημαιάκι. ( Εξάλλου το βρίσκεις σε όλα σχεδόν τα τουριστικά καταστήματα της Ικαρίας τα τελευταία χρόνια )

Για μια γλαφυρή περιγραφή των ιστορικών γεγονότων

http://rovithe.blogspot.com/2008/04/blog-post_11.html

Edited by maelstorm
Διορθωση URL
Link to comment
Share on other sites

Ως Ικάριος ανεξάρτητος πολίτης:D ΄΄εχω να πω τα εξέις:

Η Ικαρία αν δεν κάνω λάθος ενώθηκε με την υπόλοιπη Ελλάδα το 1912-1913. Πριν την ένωση για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα ήταν ανεξάρτητη πολιτεία με δικό της νόμισμα και σημαία.

Η σημαία που είχε τότε είναι αυτή ακριβώς που έχει το Corsica στον πλωριό ιστό στρην φώτο που έβαλε ο φίλος χιώτης.

Τέτοιες σημαίες πουλούν σε πολλά μαγαζιά με σουβενίρ στην Ικαρία ως αναμνηστικά.

Ειδικά σε ένα φωτογραφείο στον Εύδηλο τις πουλούν σε μεγάλα μεγέθη οπότε από εκεί προφανώς αγοράστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Σταματάει απο σήμερα και για 10 ημέρες για τον προγραμματισμένο δεξαμενισμό .

Επιστρέφει? ανανεωμένο και με δρομολόγια πρόκληση γύρω στις 5 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια που έχουν κατατεθεί και περιμένουν την συνεδρίαση του ΣΑΣ είναι Δ-Τετ-Παρ από Ραφήνα προς συνδυασμένα δρομολόγια με Άνδρο μέσα Τήνο Πάτμο Εύδηλο...και τις υπόλοιπες ημέρες θα αναχωρεί από Πειραιά.

Με άλλα λόγια θα ξεκινάει από Ραφήνα και θα επιστρέφει Πειραιά την ααλλή ημέρα με αναχωρήση από εκεί και επιστροφή Ραφήνα.

Η Σάμος θα εξυπηρετείται μόνο το ΣΚ , Δευτέρα ο Εύδηλος δεν θα έχει προσέγγιση και γενικότερα η Ικαρία (Άνδρο Τήνο Πάτμο κι επιστροφή Τήνο Πειραιά) και το Καρκινάγρι κατά τους θερινούς μήνες θα υπάρχει προσέγγιση στο δρομολόγιο του Σαββάτου.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το κεντρικό πρακτορείο το ταχύπλοο θα επανέλθει και πάλι στα δρομολόγιά του στις 6 Ιουνίου.

Σε ποιά δρομολόγια θα επανέλθει;Τα περσινά;διότι για τα φετινά το ΣΑΣ ανέβαλε για τον άλλο μήνα την απόφασή του.Αρα δεν μπορεί να τα εκτελέσει.

Μήπως η κίνηση απο πλευράς εταιρείας ήταν "προμελετημένη" ώστε να αποδρομολογηθεί "νόμιμα" μέχρι να εκριθούν τα νέα δρομολόγια;

Αλλωστε απο σήμερα αρχίζει η ετήσια επιθεώρηση και ο προγραμματισμένος δεξαμενισμός του πλοίου στην Ελευσίνα απ ότι άκουσα.Αρα με όλα αυτά που γίνονται στην ΕΕΑ μάλλον του ήρθαν τα πράγματα "κουτί"

.

Οπότε, αν δεν είναι κάποιο από τα αστεία που πολύ συνηθίζουν, νομίζω ότι μάλλον αυτό το συλλογικό ασυνήδητο εξυπηρετεί το σημαιάκι. ( Εξάλλου το βρίσκεις σε όλα σχεδόν τα τουριστικά καταστήματα της Ικαρίας τα τελευταία χρόνια )

Για μια γλαφυρή περιγραφή των ιστορικών γεγονότων

http://rovithe.blogspot.com/2008/04/blog-post_11.html

Η σημαία μπήκε διότι ο Γιώργος Σπανός είναι ο εγγονός του αρχηγού της Ικαριακής Επανάστασης,τον Μάρτιο του 1912,Γιώργου Σπανού που μαζί με τον γιατρό Μαλαχία και τον Πρωτοπρεσβύτερο Κουλουλία,ξεσήκωσαν τον κόσμο,συνέλαβαν τους ελάχιστους Τούρκους τους έβαλαν σένα καίκι και κύρηξαν την έναρξη της Ελεύθερης Ικαριακής πολιτείας. Δύο τα μνημεία του αγωνιστή Σπανού-παππού του σημερινού Γιώργου Σπανού- στην Ικαρία που τιμώνται δεόντως κάθε χρόνο.Δεν είναι λοιπόν αστείο,αλλά τιμή στην μνήμη αυτών που πολέμησαν κάποτε για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι.

Μάλιστα στην ραδιοφωνική εκπομπή του Σαββάτου,ζήτησε να αναρτήσει στην πλώρη του S.V την σημαία της Σαμιακής Επανάστασης που εικονίζει σε μπλέ φόντο,τον Σταυρό μπηγμένο στην ημισέλινο,το φίδι και την λόγχη και πάνω ημικυκλικά αναφέρει Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ.Εμείς οι νεότεροι τινάζουμε και 2 φρεγάτες στις 6 Αυγούστου στο Πυθαγόρειο κάθε χρόνο που η κόκκινη σημαία είναι πιό μεγάλη απο τα σκάφη.Φίλοι δεν παίζουμε και δεν είναι αστεία αυτά τα πράγματα.Μπράβο για την πρόταση που έκανε.Ακολουθεί η σημαία το βράδυ.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
2 in 1
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΠΑΤΜΟ"

Τελικά Πλοίαρχος μάθαμε ποιός θα είναι; Γιατί μετά και την αποχώρηση του Χάλαρη δεν ακούσαμε κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΠΑΤΜΟ"

ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙ-ΑΓΙΟ- ΦΟΥΡΝΟΥΣ.ΟΛΕ!!

ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΠΤΑΝ ΓΙΩΡΓΟ...ΞΑΝΑΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

Αντε πάλι.Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο απο Πειραιά και Τετάρτη-Παρασκευή & Κυριακή απο Σάμο του είπε όλο το νησί στην πρόσφατη επίσκεψή του,εκείνος το χαβά του.Τί να πώ;Με 2 δρομολόγια αποκλείεται να βγάλει τη σαιζόν.Ψάχνεται να σταυρώσει τη Ραφήνα με τον Πειραιά.Θα το δείτε.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια τα περυσινά είχαν το οκ από το ΣΑΣ για την περυσινή δρομολογιακή περίοδο.Για την φετινή για οποιαδήποτε δρομολόγια και να κάνει ακόμα και για τα περυσινά χρειάζεται νέα εγκριση από το ΣΑΣ εξ όσων γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πράγμα τα δρομολόγια στην ιστοσελίδα και άλλο πράγμα στο σύστημα έκδοσης.Δεν είναι δυνατόν να τη βγάλει με 2 δρομολόγια /εβδομάδα.Εχει πιστοποιηθεί στο Καρκινάγρι,δεν το έχει,δηλώνει Ραφήνα,Πάτμο,Τήνο,δεν το έχει,δηλώνει τα περσινά,δεν ισχύουν γράφει ο earl,ξανά-μανά συμβούλιο.Τον συμφέρει να απασχολεί 27 άτομα όλη τη βδομάδα και να κάνει μόνο 2 δρομολόγια;Μήπως έχει γίνει λάθος;

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Την ερχόμενη Παρασκευή 13/6 ξεκινάει το πλοίο με δρομολόγια από Πειραιά για Ικαρία και Σάμο στις 16:30 , αυτά που είχε πριν βγει για επισκευή.

Τα νέα δρομολόγια αν θα εκτελεστούν θα πρέπει πρώτα να αποφασίσει το ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα έκανε την προγραμματισμένη εδώ και 10 ημέρες εκδρομή του για Τήνο-Πάρο

και παρόλο που διαφημίστηκε μια εβδομάδα είχε 90% πληρότητα με το 70% να πριτιμούν την Τήνο.

Link to comment
Share on other sites

Ναυλωμένο την Πέμπτη θα κάνει δρομολόγιο για Εύδηλο μόνο προκειμένου να μεταφέρει 200 περίπου γιατρούς για το συνέδριο που διοργανώνει στην Ικαρία κάθε χρόνο ο Ικαριώτης καθηγητής καρδιολογίας κ. Χ. Στεφανάδης.

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε ότι και στο επόμενο ΣΑΣ,που ακόμα δεν έχει προσδιορισθεί, φάει καμμιά ΑΝΑΒΟΛΗ,γιατί απόρριψη είναι δύσκολο,με 1 δρομολόγιο θα τη βγάλει;Μπορεί να καλυφθεί το κόστος με 1 δρομολόγιο;Αλλά και πώς θα δικαιολογηθεί η 10μηνη δρομολόγηση με 1 δρομολόγιο τόσους μήνες τώρα;

Τί να λένε άραγε στη Δ/νση Θαλασσίων Επικοινωνιών;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...