Jump to content
Shipfriends

Aylah (ΙΜΟ 9097331)


Recommended Posts

Ακούγεται κάπως αστείο... "Μετά το Πέραμα, τον μώλο ΔΕΗ, την δεξαμενή Βασιλειάδη, και την Σαλαμίνα, τώρα το ΘΑΣΟΣ VIII και στον νέο μώλο Δραπετσώνας !!!" (εδώ προς το παρόν δεν παίζει φωτό :D).

Όλη την ναυπηγοεπισκευαστική του ευρύτερου Πειραιά έχει γυρίσει το καραβάκι, να δούμε πότε θα κάνει το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο.

Είμαι περίεργος να το δω πάντως στα χρώματα της NOVA. Mιά απόπειρα που έκανα στο PHOTOSHOP -βαμμένο στα κόκκινα- για να σας την ανεβάσω στην "Γωνιά του γραφίστα", δεν με ικανοποίησε καθόλου :(.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν πειράζει ΣΕΙΡΙΕ. Υπάρχουν και οι περαστικοί :P

Το πλοίο στο Νέο μόλο περιμένοντας τα νέα του σινιάλα.

Βασικά φίλε Π100 δεν γράφτηκε καν το όνομα. Ένα πανό είδα εγώ κρεμασμένο από το ρεμέτζο. Βέβαια μικρή σημασία έχει αυτό.

Με το καλό να ταξιδέψει και ας ευχηθούμε στο Σαρωνικό να γνωρίσει τις επιτυχίες που δεν γνώρισε στη Θάσο. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλως μας ορισε ξανα λοιπον

Αν το πλοιο ειναι ετοιμο για να μπει σε δρομολογια δεν θα μου εκανε παντως καμια εντυπωση αν δρομολογηθει οπως εχει σβηνοντας μονο τα σινιαλα της ΑΝΕΘ και αφου βεβαια γραψουν και το ονομα.

Γιατι αν ειναι ετοιομο και θελουν να βαφτει κοκκινο θα φαμε κανα δτο βδομαδες ακομα σε φουλ περιοδο.

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε λοιπόν το πλοίο με τα νέα του χρώματα ;).

Οι εργασίες προχωράνε ...πυρετωδώς (για να είμαστε και επίκαιροι :D), και σήμερα που πέρασα από την Δραπετσώνα μέτρησα καμμιά 20αριά άτομα (όσοι τουλάχιστον ήταν ορατοί διά γυμνού οφθαλμού) από συνεργεία να δουλεύουν.

Όπως θα δείτε και σε δύο φώτο που επισυνάπτω πιό κάτω, τα καπέλα από τις τσιμινιέρες έχουν βαφτεί ήδη μαύρα (η δεξιά έχει βαφτεί κόκκινη στο εξωτερικό της μέρος), το μπλέ ζωνάρι απαλοίφεται, ενώ σβήνουν με σβουράκι τα ανάγλυφα από το παλιό όνομα του πλοίου.

Προσωπικά θα στοιχημάτιζα ότι θα είναι έτοιμο πριν το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας... Στο κάτω - κάτω "νεότευκτον" είναι. Τα απαραίτητα βαψίματα να γίνουν και τα υπόλοιπα -με το καλό- τον χειμώνα :).

post-929-128326982471_thumb.jpg

post-929-128326982473_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Διαψευδομαι τελικα και για να πω την αληθεια πολυ μου αρεσει.

Το βαπορι ειναι πολυ πιο ομορφο με το κοκκινο.

ΣΕΙΡΙΕ μαλλον μεσα θα πεσεις.

Κατα πασα πιθανοτητα μεχρι 10 του μηνα θα ειναι ετοιμο να δρομολογηθει.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτη τη φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ διακρινονται κοσμος που τοποθετει ρελια στο πανω καταστρωμα.

Για να γινεται κατι τετοιο το πιο πιθανο ειναι να ανοιξουν το πανω καταστρωμα για το κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΙΣ ΤΣΙΜΙΝΙΕΡΕΣ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΘΕΙ ΤΟ ΙΛ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ NOVA FERRIES....ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Αφού έφεραν το Φαίδρα στο Πειραιά, τα μέλη του πληρώματος της ΑΝΕΘ αποχώρησαν από το πλοίο. Το νέο πλήρωμα σιγά σιγά επανδρώνει το πλοίο.

Το Σάββατο είχε βαφτεί η αριστερή πλευρά του Φαίδρα, ενώ αργά το βραδύ μετά τις 22:30 το πλοίο έκανε βγήκε από τη θέση του, για να ξαναφουνταρει καλύτερα. Τη Κυριακή βάφτηκε η δεξιά πλευρά.

Σε αυτη τη φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ διακρινονται κοσμος που τοποθετει ρελια στο πανω καταστρωμα.

Σωστά το παρατήρησες Polmyt ότι στη κόντρα γέφυρα τοποθετούνται κάγκελα στις άκρες του καταστρώματος μάλλον για να επιτραπεί η παραμονή των επιβατών στο χώρο αυτό (ίσως να τοποθετηθούν κάποια καθίσματα, για να αυξηθεί το πρωτόκολλο), γιατί το πλοίο έχει πολύ λίγα ανοικτά καταστρώματα.

δε ξερω αν ειναι ιδεα μου ΄, αλλα εχει κατι απο ποσειδων ελλας στο ποιο συγχρονο

Για μένα η κατασκευή του Θάσος VIII έχει πολλά κοινά με το Ποσειδών Ελλάς και το Απόλλων Ελλάς. Ενώ όταν κατασκευαζόταν το Θάσος VIII, οι άνθρωποι της ΑΝΕΘ ταξίδευαν συχνά με το Ποσειδών Ελλάς για να πάρουν ιδέες αλλά και να δουν τις βελτιώσεις μπορεί να κάνουν σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το Φαίδρα σήμερα το πρωί ανέβηκε στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη, αντί για τη μικρή πλωτή του Περάματος (που ήταν αρχικά προγραμματισμένο). Πλέον έχει γράψει το Nova Ferries από την αριστερή πλευρά. Μονο το ονομα του λειπει

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το Φαίδρα ήταν έτοιμο να πέσει από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Ο πλωριός καταπέλτης βάφτηκε και αυτός κόκκινος. Το πλοίο θα επέστρεφε στο Ν.Μ Δραπετσώνας.

Ερώτηση το όνομα της εταιρείας του Φαίδρα (ΛΙΒΙΚ Ν.Ε) ξέρει κάνεις τι μπορεί να σημαίνει??

Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να είναι τα αρχικά των ονομάτων της οικογένειας Λεφάκη??

Λ: Λεφάκης

Ι: Ιωάννης

Β: Βούλα (σύζυγος)

Ι: Ιωσήφ (υιός)

Κ: Κωνσταντίνος (υιός)

Link to comment
Share on other sites

Aν και το πλοίο βρίσκεται αρκετές ημέρες στα πέριξ του Πειραιά, δεν το έχω "δει" καθόλου στους χάρτες του AIS, ούτε βέβαια και στο ταξίδι του από την Θάσο προς την Δραπετσώνα.

Μιας και είναι σίγουρο ότι διαθέτει συσκευή AIS, (εξέπεμπε συνεχώς και όσο βρισκόταν ως THASSOS VIII στα μέρη μας, αλλά και στο ταξίδι του προς Θάσο τον Μάρτη που μας πέρασε), μήπως είναι τακτική της εταιρείας η μη χρησιμοποίηση της από την στιγμή μάλιστα που και το ΦΟΙΒΟΣ δεν διαθέτει ???

Link to comment
Share on other sites

Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό ότι απο τη στιγμή που ετοιμάστηκε να φύγει προς τα κάτω σταμάτησαν οι εκπομπές του AIS. Το ότι δεν έχει ο Φοίβος AIS δεν νομίζω οτι επηρεάζει τη χρήση του στο Φαίδρα. Ίσως να το ανοίξουν όταν ξεκινήσει δρομολόγια. Μέχρι τότε θα μείνουμε με την απορία.:P

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό εδώ είμαι εγώ. Το πλοίο διαθέτει συσκευή AIS (το ξέρουμε όλοι αυτό). Όταν το πλοίο ετοιμαστεί, θα ανοίξει η συσκευή του AIS που θα εκπέμπει κανονικά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του. Και δεν έχει καμία σχέση επειδή δεν έχει το Φοίβος δε πρέπει να λειτουργεί και του Φαίδρα.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τύχη ήμουν στην σημερινη πρώτη του Φαίδρα στην Αιγινα...

Κάτι που με προβλημάτισε και θέλω την άποψη σας είναι η κλίση της πλώριας ράμπας εισόδου οχημάτων...

Ενταξει το πλοίο ήταν άδειο από οχήματα, αλλά προφανώς κατα τις αφιξοαναχωρησεις θα υπάρχει και στιγμη που το πλοίο θα είναι άδειο... Αν λοιπόν δεν υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει... Η κλίση της ράμπας θα είναι πάντα τόσο μεγάλη,σχεδον απαγορευτικη; Η' η Σουβάλα εχει ψηλότερα λιμάνια;

Link to comment
Share on other sites

...Προσωπικά θα στοιχημάτιζα ότι θα είναι έτοιμο πριν το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας...]

Αν και δεν με ...συμφέρει :D, μιας και έπεσα έξω (???) στο ...στοίχημα που είχα βάλει, συγχωρήστε με αλλά έχω κάπως μπερδευτεί.....

Χθες στις 19.56 ο Π100 μας έλεγε :

...Όταν το πλοίο ετοιμαστεί, θα ανοίξει η συσκευή του AIS....

Πάλι χθες, στις 23.17 ο marioskef μας έλεγε :

Κατα τύχη ήμουν στην σημερινη πρώτη του Φαίδρα στην Αιγινα...

Και σήμερα το πρωί "βλέπω" με τα ηλεκτρονικά μου μάτια :D (μιας και βρίσκομαι "στα όρη, στ' άγρια βουνά" :D) το πλοίο στον ΝΜΔ... :confused: Τελικά ξεκίνησε το πλοίο ή όχι ??????? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη εννουσα στην Αιγινα... Δεν ηταν δρομολόγιο...

Κατι σε εγκαίνια κλπ... Δεν προλαβα να δω τι ακριβως γινεται γιατι τοτε εφευγα για Πειραια... Παντως λογικα δεν αργει η μερα τουτη

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν ένα δρομολόγιο που έκανε η εταιρεία για να δει ότι το πλοίο μπορεί να προσεγγίσει στα λιμάνια που θα δρομολογηθεί, και να δουν εάν έχουν κάποια προβλήματα με τους καταπέλτες (εάν στρώνει καλά). Δε ξέρω εάν θα ζητήσει και η επιθεώρηση κάποιο δρομολόγιο.

Το πλοίο αυτή την εβδομάδα θα πρέπει να είναι έτοιμο για δρομολόγηση. Αλλά ποτέ θα ξεκινήσει είναι ένα καλό ερώτημα, γιατί η δρομολόγηση του πλοίου έχει προκαλέσει κάποιες αντιδράσεις από τους ανταγωνιστές.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τύχη ήμουν στην σημερινη πρώτη του Φαίδρα στην Αιγινα...

Όταν έδεσε το Φαίδρα στην Αίγινα πρέπει να ήταν ήδη δεμένο το Φοίβος, οποτε και τα δυο πλοία της Nova Ferries συναντήθηκαν στο λιμάνι. Ενώ και σχεδόν όλα τα πλοία της γραμμής εκείνη την ώρα έφταναν ή έφευγαν εκείνη την ώρα στο λιμάνι της Αίγινας (Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, Ποσειδών Ελλάς και Απόλλων Ελλάς), όποτε αρκετός κόσμος θα είδε το νέο πλοίο της γραμμής.

Βεβαία εκτός από το λιμάνι της Αίγινας, το Φαίδρα προσέγγισε στο λιμάνι της Σουβαλας δυο φόρες (μια χωρίς να φουντάρει και την άλλη φουντάρισε). Ενω ενας δύτης έλεγξε τα βυθίσματα του πλοίου μετά την εκσκαφή του λιμανιού.

Ενώ στη παραλία της Σουβαλας, οι καταστηματάρχες άνοιξαν σαμπάνιες:) για να υποδεχτούν το νέο πλοίο.B)

Η ταχύτητα σε αυτό το δοκιμαστικό κυμάνθηκε γύρω στα 16-16,5 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Just for the record...

Φοιβος και Φαιδρα εφθασαν μαζί με έντονους τους ήχους από τις κόρνες των δύο πλοίων... Και να μην ηθελες να τους πάρεις χαμπάρι, δεν μπορούσες...

Πρώτο έδεσε το Φοίβος και επειδή αμέσως μετά ερχόταν το Αγ. Νεκτάριος το Φαίδρα περίμενε στα ανοικτά. Με το που έφυγε (κατα τις 13:10), δένει στη θέση του το Φοίβος, ένα ελάχιστα λεπτά αργότερα δένει δίπλα τους και το Απόλλων Ελλάς για να αποχωρήσει κι αυτό ελάχιστα αργότερα.

Πράγματι γινόταν πανικος από το κόσμο εκείνη την ώρα...

Μήπως ξέρει κανεις αν θα γίνει καμια προσθήκη στη ραμπα του Φαίδρα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...