Jump to content
Shipfriends

Aylah (ΙΜΟ 9097331)


Recommended Posts

Εξωτερικά έχει κλειστεί το ανοικτό κατάστρωμα στη πρύμη, με λαμαρίνες και έχουν τοποθετηθεί ήδη κάποια τζάμια. Επίσης το πλοίο θα αλλάξει την emergency γεννήτρια με μεγαλύτερης ισχύος, ενώ πιθανόν να τοποθετηθεί σύστημα κατάσβεσης CO2 στο μηχανοστάσιο (είχε σύστημα high fog). Τέλος να πούμε ότι θα μείνουν οι καμπίνες των επιβατών.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάμε να δούμε το Aylah στη δεξαμενή του Βασιλειάδη, όπου γίνονται εργασίες στα τιμόνια του πλοίου καθώς και θα βαφτεί άσπρο οπως ειναι τα χρώματα της νέας εταιρίας του ;)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Να δούμε το πλοίο σε μία σημερινή φωτό από το Πέραμα όπου και επανήλθε μετά τον δεξαμενισμό του. Οι γνωρίζοντες ας μας πουν τι ακριβώς βλέπουμε. Έχει τριφτεί το παλιό του χρώμα, του έγινε κάποια υδροβολή ??? Το σίγουρο είναι ότι έχει εξαφανιστεί τελείως πλέον το "ΦΑΙΔΡΑ" από την πρύμη του, και έχει επανεμφανιστεί (για τα καλά) το "ΘΑΣΟΣ VIII".

gallery_2102_376_79655.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Aylah όταν έπεσε από τη δεξαμενή είχε τριφτεί το πρυμνιό κομμάτι (έτσι θα γίνει σε όλες τις εξωτερικές επιφάνειες) για να φύγει το κόκκινο χρώμα και να περαστεί από πάνω το άσπρο. Στο πρυμνιό σαλόνι έχει μεγαλώσει μετά την μετακόμιση των μπουλμεδων στις άκρες του πλοίου (κλείσιμο του ανοικτού καταστρώματος). Το πλωριό σαλόνι και η αίθουσα των αεροπορικών καθισμάτων μάλλον θα γίνει ένα ενιαίο σαλόνι, γιατί έχουν πέσει κάτι μεσοτοιχίες που χώριζαν τα δυο σαλόνια. Οι εξωτερικές σκάλες που υπήρχαν έγιναν εσωτερικές πλέον και έγινε διαπλατυνση τους. Υπολογίζεται ότι σε αυτό το κατάστρωμα θα χωρέσουν περίπου 1000 πολυτελής αναπαυτικά αεροπορικά καθίσματα. Το πρυμνιό ανοικτό κατάστρωμα κλείστηκε για να γίνει το σαλόνι VIP. Η κουζίνα του πλοίου μεγάλωσε λιγάκι, σε βάρος της τραπεζαρίας του κατωτέρου πληρώματος. Στις διαδρόμους του καταστρώματος μεταφερθήκαν τα βιντζια των fast rescue πίσω από τις βαρδιολες ενώ οι σκάλες που σε οδηγούνταν στη κόντρα γέφυρα μεταφερθήκαν λίγα μέτρα πιο πίσω.

Στο κατάστρωμα της κόντρας γεφύρας σκεπαστήκαν οι πρυμνιες σκάλες και θα δημιουργηθεί ένα μπαρ και ένας χώρος dute free (καταστήματα) από τη τσιμινιέρα και πίσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Aylah προορίζεται για τη γραμμή Aqaba – Nuweiba, που με ταχύτητα του θα διανύει την απόσταση σε περίπου 1,5 ώρα (σαν απόσταση μοιάζει με την απόσταση Πειραιά Μέθανα). Υπολογίζουν ότι το πλοίο θα μπορέσει να ξεχρεωθεί σε 1 χρόνο, άντε στη χειρότερη σε 2 χρόνια, παρά το υψηλό τίμημα για την αγορά του αλλά και το κόστος της μετασκευής

Link to comment
Share on other sites

Στην πρυμη διακρινεται και το νηολογιο του πλοιου που ειναι Aqaba ενω στην πλωρη εχει φανει το THASSOS το οποιο φανταζομαι οτι θα ξηλωθει και αυτο για να γραφτει με αναγλυφα το νεο ονομα και στην πλωρη

Υπολογίζουν ότι το πλοίο θα μπορέσει να ξεχρεωθεί σε 1 χρόνο, άντε στη χειρότερη σε 2 χρόνια, παρά το υψηλό τίμημα για την αγορά του αλλά και το κόστος της μετασκευής

Καλα τοσο ακριβα ειναι τα εισητηρια εκει και εχουν και τοσο μεγαλη πληροτητα που θα ξεχρεωθει το πλοιο σε 2 χρονια?

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Aylah φόρεσε τα σινιάλα της Arab Bridge Maritime. Από τη δεξιά πλευρά έχουν βαφτεί στη τσιμινιέρα αλλά και στη δεξια μπάντα του πλοίου. Από την αριστερή πλευρά δεν έχει βαφτεί στη τσιμινιέρα ενώ έχει ξεκινήσει να γράφεται το όνομα στη μπάντα. Αλλά έγινε λάθος στη σειρά (έγραψαν το Maritime μπροστά από το AB ενώ πρέπει να πάει μετά το AB) οπότε θα σβηστεί πάλι και θα ξαναβαφτεί. Ενώ έχουν προστεθεί κάποια ελάσματα κάτω από τα οκια των αγκύρων

Link to comment
Share on other sites

Αφού είδαμε τις αλλαγές εξωτερικά στο Aylah, ας δούμε και τη πρόοδο των εργασιών εσωτερικά!!! Σε όλα τα σαλόνια ακόμα δεν έχει γίνει η διαρρύθμιση τους εσωτερικά. Να αναφέρω ότι όλα τα σαλόνια θα γεμίσουν με νέα αεροπορικά καθίσματα, που ακόμα δεν τα έχω έρθει στο πλοίο.

Ας ξεκινήσουμε από το πλωριό σαλόνι που θα τοποθετηθούν 131 αεροπορικά καθίσματα. Στο μεσαίο σαλόνι θα τοποθετηθούν 174 αεροπορικά καθίσματα. Και στο πρυμνιό σαλόνι θα τοποθετηθούν 359 αεροπορικά καθίσματα. Σε όλα τα σαλόνια έχουν τοποθετηθεί νέα ξύλινα δάπεδα. Στο VIP σαλόνι έχουν κάνει μια διαρρύθμιση του χώρου αλλά επειδή είχαν ρίξει τσιμέντο στο δάπεδο δεν έχουμε οπτική εικόνα του χώρου αυτού. Στο κατάστρωμα της κόντρας γέφυρας πρυμα έχουν τοποθετηθεί κάποια από τα καθίσματα και τα τραπεζάκια που ήταν παλιά στα πλαϊνά ανοικτά καταστρώματα αλλά και η νέα emergency γεννήτρια. Τα σωστικά μέσα του πλοίου είναι έξω στο χώρο του ναυπηγείου και περιμένουν να τελειώσουν οι εργασίες στα ανοικτά καταστρώματα δεξιά και αριστερά.

Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες μου το πλοίου μπορεί να ξεχειμωνιάσει στην Ελλάδα (δηλαδή να κάτσει αρκετό διάστημα εδώ)

Υπολογίζεται ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο προς το τέλος Απρίλιου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το αρχικό χρονοδιάγραμμα της μετασκευής του Aylah ήταν για 5 μήνες αλλά σε περίπου 4 μήνες έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Έτσι το πλοίο πριν λίγη ώρα ξεκίνησε να για το πρώτο δοκιμαστικό του μετά την μετασκευή του.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Πότες έκανε δοκιμαστικό; :unsure: Στη ράδα πήγε και τον βλέπω ακόμα να παίρνει πετρέλαια.

Ξέρει κανείς αν θα κάνει μετά ή αν θα φύγει για την νέα του πατρίδα;

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Απαντάω στον εαυτό μου! Αναχώρησε σήμερα αργά το βράδυ και πλέει ήδη κοντά στην νότια έξοδο του separation. Χωρίς να ξέρω, υποθέτω πως προορισμός του είναι η Ιορδανία.

Καλά του ταξίδια :)

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε το Aylah στα ράδα του Πειραιά, την ώρα που έπαιρνε καύσιμα από το μισάνοικτο πρυμνιό καταπέλτη του πλοίου. Παρατηρήστε τη λεπτομέρεια στο πλώρη του (μάτια) και στο καταπέλτη (στόμα)!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Απ' ό,τι βλέπω , είτε από τη φωτιά είτε από τα νερά οι ζημιές θα πρέπει να είναι μεγάλες και δεν μου φαίνεται ότι θα ξαναταξιδέψει.

Στο τελευταίο πλάνο του video (1.28) από το ρεπορτάζ για την φωτιά στο PELLA, βλέπουμε και το AYLAH - ΦΑΙΔΡΑ. Να συμμετείχε στην επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος ???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...