Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

Από χθες είναι στο λιμάνι του Πειραιά δυο φορτηγίδες (Απόλλωνας & Αιαντας νομίζω είναι τα ονόματα τους) στη περιοχή των Λεμονάδικων, που λογικά θα συμμετάσχουν στα έργα για την προβλήτα. Έτσι από χθες η Blue Star Ferries χρησιμοποιεί την προβλήτα του Speedrunner IV (Blue Star Paros/Naxos) και του Highspeed 5 (Blue Star Ithaki) στην Ακτή Τζελεπη, εκεί μεταφερθήκαν και τα εκδοτήρια της στο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χθες το Aquamarine μεθόρμισε από την Ακτή Ξαβεριου στο προλιμένα δίπλα από το πράσινο φανό. Ενώ το The Calypso ακλούθησε την αντίθετη διαδρομή και πλαγιοδέτησε δίπλα από το Coral. Ενώ στα Λεμονάδικα προστέθηκε και μια πλωτή εξέδρα με το όνομα Πειραιάς V

Link to comment
Share on other sites

Έτσι από χθες η Blue Star Ferries χρησιμοποιεί την προβλήτα του Speedrunner IV (Blue Star Paros/Naxos) και του Highspeed 5 (Blue Star Ithaki) στην Ακτή Τζελεπη, εκεί μεταφερθήκαν και τα εκδοτήρια της στο λιμάνι.

Τις τελευταίες ημέρες άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους τα μικρά Blue Star. Δηλαδή το Blue Star Ithaki δένει στη θέση του Speedrunner IV (κάτι που περίμενα να γίνει όταν θα έρθει το Superferry II) και τα Blue Star Paros/Naxos στη θέση του Highspeed 5. Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί το απογευματινό Blue Star δε δένει στη θέση του Speedrunner IV για να φεύγει πιο γρήγορα. Μια απορία όταν θα τύχει να είναι και τα τρία Blue Star στο Πειραιά (πχ σε απαγορευτικό) το τρίτο πλοίο που θα δένει??

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους τα μικρά Blue Star. Δηλαδή το Blue Star Ithaki δένει στη θέση του Speedrunner IV (κάτι που περίμενα να γίνει όταν θα έρθει το Superferry II) και τα Blue Star Paros/Naxos στη θέση του Highspeed 5. Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί το απογευματινό Blue Star δε δένει στη θέση του Speedrunner IV για να φεύγει πιο γρήγορα. Μια απορία όταν θα τύχει να είναι και τα τρία Blue Star στο Πειραιά (πχ σε απαγορευτικό) το τρίτο πλοίο που θα δένει??

Εγώ έχω μια άλλη απορία, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΛΠ οι εργασίες θα διαρκέσουν μέχρι τον Ιούνιο, τα δρομολόγια των ταχυπλόων ξεκινάνε τον Μάρτιο, συν τον Μάιο αναμένετε να ξεκινήσει δρομολόγια και το BlueStar Delos, που θα δένουν όλα αυτά??? λέτε να γίνει κανένα θαύμα και να απομακρυνθούν τα Αγουδημόπλοια????

Link to comment
Share on other sites

Το αδιαχώρητο για επιβατηγά πλοία σήμερα στο λιμάνι λόγω βέβαια της απεργίας. Έτσι τα ΛΑΤΩ και ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ που κατέπλευσαν σήμερα το πρωί μεταφέροντας φορτηγά με ευπαθή προιόντα από τα Χανιά και το Ηράκλειο, έχουν δέσει στην παγόδα και στον προλιμένα του Πειραιά αντίστοιχα.

Ακόμα, νέα παρουσία -επίσης- στην παγόδα, το PRINCESS DAPHNE που μεθόρμισε σήμερα το πρωί από τον ΝΜΔ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι όλα τα πλοία στο Πειραιά που κάνουν δρομολόγια αυτή τη περίοδο εκτός δυο πλοίων της Blue Star Ferries (Blue Star Naxos στην Αστυπάλαια και Blue Star 1 στη Ρόδο) και του Flying Dolphin Venus 1 στην Αίγινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας δούμε διάφορες ντάνες που έχουν δημιουργηθεί στο λιμάνι του Πειραιά. Ξεκινώντας από την ντάνα της Ακτής Ξαβεριου, που αποτελείται από το Highspeed 5-Speedrunner IV-Aegean Odyssey-Orient Queen-Coral. Μετα παμε στη ντάνα Ακτής Μιαούλη με τα 4 πλοία του Αγουδημου, Μαρίνα-Ρομιλντα-Ροδάνθη-Νταλιανα. Έπειτα στη ντάνα Ακτής Βασιλειάδη με τα 4 πλοία Άνθη Μαρίνα-Δημητρουλα-Μιλενα-Παναγία Αγιάσου. Και τέλος στη ντάνα Ακτής Τζελεπης με το Highspeed 6-Speedunner II, που έχουν έρθει αρκετά κοντά για να δημιουργήσουν χώρο για το Blue Star Ithaki που δένει δίπλα από το Highspeed 6

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Flying Cat 1 χθες μεθόρμισε από τη θέση που κανονικά αναχωρούν τα ταχύπλοα για το Σαρωνικό, στη θέση που έκανε την επισκευή του. Γιατί στη προβλήτα του Σαρωνικό στήθηκε η εξέδρα για τους επίσημους για τον αυριανό αγιασμό των υδάτων στο λιμάνι του Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

σημερα με το απαγορευτικο στο ντοκ 3 ηταν δεμενα το ΟΡΑΙΖΟΝ ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ κ το ΝΑΞΟΣ με αποτελεσματα το απογευμα που ηρθε το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 απο δωδεκανησα να πεσει στην θεση του ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ στου βασιλειαδη.μετακινηση ειχαμε κ για το ΠΑΡΟΣ που εφυγε απο την θεση του για να παει στην παγοδα για να κανει θεση στο ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ερχεται απο την συρο

Link to comment
Share on other sites

Για όλον τον Φεβρουάριο ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα φεύγει από Πειραιά κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα ώρα 19.00 και από Ρόδο κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στις 17.00. Δηλαδή από Σάββατο πρωί μέχρι Τρίτη απόγευμα θα κάαααθεται στο dock 3 και θα ρεμβάζει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Μικροθεματακι με το εφοδιαστικο ALEXANDRA G ειχαμε πριν λιγο οπως με ενημερωσε φιλος που βρισκεται στο λιμανι.Απο οτι μου ειπε πιθανον κατι να επαθε γιατι φανηκε να περναει ξυστα και με μικρη ταχυτητα απο την πρυμη του ΠΑΛΑΤΙΟΥ και αυτη τη στιγμη εχει δεσει στην πλωρη του.

Εξω απο το λιμανι περιμεναν για λιγο το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ και το ΙΘΑΚΗ τα οποια μπηκαν μεσα λιγο αργοτερα(αυτο δεν ξερω αν σχετιζεται με το ALEXNADRA G απλα το αναφερω μιας και μου το ειπαν).

Link to comment
Share on other sites

Σύντομη βόλτα σήμερα στο λιμάνι μετά από καιρό που είχα να πάω στον Πειραιά μόνο για βόλτα.

Αναχώρηση Highspeed 6 στις 16:50 (η ώρα από ντόκο)

Αναχώρηση Highspeed 5 στις 17:02 (η ώρα από ντόκο)

Γύρω στις 5 η φόρτωση στο Blue Star Naxos εξελισσόταν με πολύ καλή κίνηση φορτηγών για Νάξο (ως συνήθως φαντάζομαι) Εντύπωση μου έκανε πως όλοι οι αξιωματικοί που βρίσκονταν στον καταπέλτη και στην προβλήτα ήταν με την μεγάλη στολή, με γραβάτα και σακάκι κουμπωμένα μέχρι το λαιμό. Δεν έσκαγε κανείς τους ή προβλέπεται ακόμα να φορούν αυτή; Αναχώρησε στην ώρα του 17:30 για Πάρο - Νάξο - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσι - Κατάπολα.

Έκανα το λάθος να αφήσω τη φόρτωση στο Blue Star Naxos που πάντα έχει ενδιαφέρον για να παρακολουθήσω τη φόρτωση στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, ή καλύτερα την επιβίβαση επιβατών γιατί στο γκαράζ το μόνο που φαινόταν ήταν τα φωσφοριζέ γιλέκα του πληρώματος κουβέρτας. Αποκαρδιωτική εικόνα 2 ξεκοτσάριστα στο βάθος αριστερά και συνολικά όχι πάνω από 30 Ι.Χ. Λίγο πριν την αναχώρηση ήρθε και ένα σκουριασμένο φορτηγάκι των ΕΛΤΑ. Αναχώρηση 17:32 αφότου περίμενε πρώτα να περάσει από δίπλα του το AZAMARA QUEST.

17:10 ήταν στα φανάρια ο ΦΟΙΒΟΣ, 17:20 είχε δέσει και εκείνη την ώρα αναχωρούσε από δίπλα του το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ

Λίγο πριν τις 6 και στο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ η φόρτωση είχε σχεδόν ολοκληρωθεί με πολύ καλό γκαράζ, τουλάχιστον το κάτω που φαινόταν. Χωρούσαν 5-6 το πολύ ακόμα φορτηγά. Για άγνωστο λόγο έφυγε 18:25 αντί για 18:00

Η φόρτωση στο ΛΑΤΩ είχε αρχίσει πριν τις 5 με αναχώρηση 21:00, λίγο αργότερα ξεκίνησε και στο ΚΡΗΤΗ Ι με την ίδια ώρα αναχώρησης. Στο ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ με αναχώρηση 21:30 η φόρτωση ξεκίνησε στις 17:45. Μέχρι τότε οι είσοδοι των επιβατών ήταν κλεισμένες με ένα σχοινί, στους καταπέλτες από 3 κώνοι και ο χώρος μεταξύ των 2 καταπελτών προστατευμένος με ένα δίχτυ και ένα σήμα "απαγορεύεται". Στον καταπέλτη βρισκόταν και δόκιμη (μάλλον) πλοίαρχος με συσκευή, όπως αυτές που γίνεται ο έλεγχος επιβατών στα αεροδρόμια.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

Από προνομιακό χώρο φωτογράφησης, το απόγευμα της 08-05-2011 το Ελ. Βενιζέλος καταφθάνει και δένει στον προλιμένα λίγο μετά την αναχώρηση του Blue Star 2, ενώ μερικά λεπτά αργότερα καταγράφεται η άφιξη του BS Ιθάκη.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα μια σύντομη βόλτα χθες με μερικά ευχάριστα και άλλα δυσάρεστα απρόοπτα.

Έφτασα στο λιμάνι λίγο μετά τις 9 το βράδυ, αλλά ευτυχώς οι δεινόσαυροι της ΑΝΕΚ ήταν ακόμη εκεί. Το ΛΑΤΩ τελείωσε τη φόρτωση λίγα λεπτά μετά τις 9 και έφυγε πρώτο από τα ΑΝΕΚοβάπορα στις 21:08. Έμελε όμως να γυρίσει ξανά πίσω όπως θα δούμε παρακάτω. Στο ΚΡΗΤΗ Ι η φόρτωση είχε τελειώσει νωρίτερα, αλλά έλυσε κάβους στις 21:12. Ένα από τα αστεία της βραδιάς ήταν ότι ο φωτεινός πίνακας στην Ε3 είχε για σήμερα αναχώρηση στις 21:00 του ΕΛΥΡΟΣ και του ΚΡΗΤΗ ΙΙ (που θα ήταν κανονικά αύριο) και του ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ, κανονικά στις 21:30. Πέτυχε 1 στα 3 στα κρητικά :unsure: Το άλλο ήταν ο καβοδέτης που έλυσε τον πλωριό κάβο του ΚΡΗΤΗ Ι. Ενώ δεν υπήρχε κάτι περίεργο ή προβληματικό, μόλις ξεκαπέλωσε τη μπίντα άρχιζε να βρίζει. Έφτασαν εντωμεταξύ και οι άλλοι δυο από την πρύμνη και αυτός συνέχειζε "...τον μπήξε τον δείξε τον Α**** που πήγε στο / έφυγε από (; δεν κατάλαβα καλά) ΛΑΤΩ και είναι το ένα και το άλλο...και 20 κάβους να έχει και τους 20 τους μπλέκει :blink: )

Στις 21:32 στο ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ η φόρτωση δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί και υπήρχε μια έντονη προσπάθεια στον καταπέλτη να τελειώσει γρήγορα. Έμεναν ακόμα δυο λεωφορεία, ένα των Μινωικών, ένα του ΚΤΕΛ Ηρακλείου, το φορτηγό που έχουν οι Μινωικές για ασυνόδευτα κλπ και για το τέλος ένα ξεκοτσάριστο. 21:37 φορτώνεται και αυτό από το δεξί καταπέλτη κολλητά δεξιά στο casing. Δεν μπορώ να περιγράψω με επιτυχία χωρίς φωτογραφία δυστυχώς το πόσο οριακά ήταν προς την πρύμη η καρότσα. Ας πούμε στην καλύτερη προσέγγιση πως έφτανε εκεί που είναι ο φωτεινός πίνακας πάνω από το άνοιγμα του γκαράζ. Με την επιθυμία να φύγουν ακούγονται κάποιες φωνές να ξεκοτσάρει εκεί. Εντωμεταξύ τα ρέλια στον καταπέλτη έχουν κατέβει (από 2 δόκιμους πλοιάρχους, έναν άνδρα - μια γυναίκα) και ετοιμαζόταν να αποβιβαστεί μια επιβάτης που είχε λιποθυμίσει, δεν ήταν όμως αυτή η αιτία της καθυστέρησης. Η αιτία και κύριος λόγος της βόλτας μου ήταν η άφιξη του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Ωφελειμένοι από αυτό βγήκανε ένας επιβάτης με το αυτοκίνητό του με ανοιχτά κιόλας εισητήρια που κατάφερε να επιβιβαστεί στο ΦΑΙΣΤΟΣ λίγο μετά τις 21:40 καθώς και ένας παπάς που επιβιβάστηκε δευτερόλεπτα πριν σηκωθεί ο καταπέλτης. Εκμεταλλευόμενοι την αναπόφευκτη καθυστέρηση το ξεκοτσάριστο βγήκε και ξαναμπήκε, αυτή τη φορά στη μέση που είχε περισσότερο χώρο προς τα μέσα. Πλάκα είχε όταν ενώ η κυριά που είχε λιποθυμίσει (και εντωμεταξύ ευτυχώς συνέλθει*) είχε αποβιβαστεί και τα δυο αυτοκίνητα που από σπόντα πρόλαβαν το πλοίο είχαν φορτωθεί, το πλοίο δεν αναχωρούσε. Στον καταπέλτη είχαν αρχίσει να αναρωτιούνται γιατί και κάποιος φώναξε στο ρεμέτζο για να μάθει...Δεν είμαι δυστυχώς ο Nick the Greek για να σας περιγράψω με γλαφυρό τρόπο την αντίδραση όλων όταν άκουσαν "μπαίνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ" "Σας αφήνω όμως να φαντασιωθείτε τη σκηνή" όπως έγραφε και εκείνος. Η απογοήτευση ήταν έκδηλη ακόμα και στο πρόσωπο του καβοδέτη, που φώναξε στον ύπαρχο "Δεν το προλάβαμε καπετάνιοοο!". Στις 21:45 αναχωρούσε από τη θέση του και λίγα λεπτά νωρίτερα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είχε δέσει. 21:55 το ΦΑΙΣΤΟΣ ήταν στα φανάρια και μετά από λίγο ακολουθούσε το AEGEAN ODYSSEY με τη συνοδία του KARAPIPERIS NEXT (ή NEW;) GENERATION.

*Αξίζει να πω για την πολύ ευγενική και σωστή αντιμετώπιση που είχε και το πλήρωμα, αλλά και ο λιμενικός που συνόδευσε μετά την κυρία και περίμενε μαζί της.

Η συνέχεια της βόλτας ήταν στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Μικρή παρένθεση για το Blue Star Ithaki, το οποία ήταν δεμένο μπροστά από το ΥΕΝ και με την πλώρη προς τα μέσα, ίσως γιατί το σημερινό (11.05) δρομολόγιο θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Επιστροφή στην αρχόντισσα, όπου η εκφόρτωση γύρω στις 10 συνεχιζόταν με ηρεμία. Από επιβάτες περίμενα περισσότερους, τώρα που είναι μόνη της στη γραμμή και δεν φαντάζομαι να είχαν επιβιβαστεί όλοι στα 15' που έιχαν περάσει από την άφιξή της, ίσως ερχόντουσαν αργότερα καθώς η αναχώρηση ήταν για τις 23:59. Τα ΙΧ ήταν αρκετά και πάρα πολλά τα φορτηγά, αν και δεν έκατσα μέχρι το τέλος, από γκαράζ εικάζω πως θα έφυγε γεμάτη. Γύρω στις 22:10 περνούσε τα φανάρια προς τα μέσα μια θαλαμηγός με πολύ ωραία γραμμή, η οποία τράβηξε και την προσοχή του cpt Χάρη που βρισκόταν στον καταπέλτη.

Μερικά λεπτά αργότερα ο καπετάνιος κινήθηκε προς την άκρη της προβλήτας και σε κάποιον που δεν κατάλαβα ή στο κινητό φώναζε "εγώ του έλεγα να πλευρίσει εκεί απέναντι, αφού δεν ακούνε..." Το ΛΑΤΩ περνούσε τα φανάρια στις 22:20 προς τα μέσα. "cpt Χάρη, γιατί γυρνάει το ΛΑΤΩ πίσω;" "Τους περιμένει ασθενοφόρο, έχουν κάποιον ετοιμοθάνατο επιβάτη". Ο καταπέλτης του ΛΑΤΩ ακουμπούσε στην προβλήτα στις 22:40, αλλά δυστυχώς για το συνάνθρωπό μας ήταν μάλλον ήδη αργά. Μετά από περίπου 15' το πλοίο απέπλευσε πάλι για τα Χανιά.

Εκείνη την ώρα περνούσαν και γύρω στα 30-40 άτομα με ποδήλατα από τα κρητικά με κατεύθυνση προς το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, στο οποίο (μιας και τράβηξε σε μήκος το post ας το σημειώσω και αυτό) το δεύτερο από αριστερά νύχι του καταπέλτη έχει στραβώσει αρκετά. Το αποτέλεσμα ήταν, όταν το δεξί μισό του καταπέλτη είχε κλείσει από το απορριματοφόρο στο οποίο πετούσαν τις σακούλες από το ρεμέτζο της πρύμνης, τα αυτοκίνητα που φορτώνονταν από αριστερά μόλις που δεν έβρισκαν σε αυτό πριν οι πισω τροχοί πατήσουν στον καταπέλτη.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

Μια σύντομη περιγραφή και της χθεσινοβραδυνής κίνησης και ας αρχίσουμε για να σπάει η μονοτονία με μια "ιστορική" αναδρομή σχεδόν 6 χρόνια πριν.

Μπλου Σταρ Ναξος σημερα 1730 για Παρο-Ναξο-Καλυμνο. Παρα πολλους επιβατες και γεματο ασφυκτικα γκαραζ. Απ' οτι μπορεσα να καταλαβω τα 3/4 του γκαραζ ηταν για Παρο και Ναξο, ειδικα για Παρο ειχε παρα πολλα φορτηγα. Δεν νομιζω να ειχε πολυ πραμα για Καλυμνο.

Βιτσεντζος Κορναρος 1900 για Μηλο-Σαντορινη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασο-Καρπαθο-Διαφανι-Χαλκη-Ροδο με αρκετο κοσμο και σχεδον γεματο γκαραζ(χωραγε 3-4 φορτηγα ακομα).

Μυρτιδιωτισσα για Κυθηρα, Αντικυθηρα, Κισσαμο με γκαραζ ασφυκτικα γεματο(!!!!!) και αρκετο κοσμο να φαινεται στα καταστρωματα! Βεβαια αγνωστο σε μενα για ποιο λογο εφυγε με μιαμιση ωρα καθυστερηση(1830).

Χθες είχαμε λοιπόν πάλι το Blue Star Naxos, για Πάρο-Νάξο με τη συνέχεια για Δονούσα και Αιγιάλη, χωρίς δηλαδή την Αστυπάλαια σε σχέση με το κανονικό δρομολόγιο, για να προλάβει μάλλον το πρωι να αναχωρήσει στην ώρα του από το νησιά για πίσω. Λόγω απεργίας με ώρα αναχώρησης 23:00, αντί του 17:30 κανονικά. Από γκαράζ σχεδόν άδειο και από επιβάτες μια από τα ίδια φαντάζομαι. Αναχώρησε στην ώρα του.

Περίπου στο τότε δρομολόγιο του Κορνάρου, είχαμε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ για Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο με ώρα αναχώρησης 23:59. Από γκαράζ είχε ικανοποιητικά φορτηγά και γύρω στα 20 Ι.Χ. κυρίως για Κάσο και Κάρπαθο. Επίσης περίμενε να φορτωθεί μια νταλίκα, από τις αγαπημένες του Nick the Greek με σίδερα οπλισμού και 2 πλαστικές δεξαμενές στις άκρες, με την πίσω να περισσεύει. Τα σίδερα ήταν και κατα μήκος και εγκάρσια τοποθετημένα και οι δεξαμενές πάνω στα κατα μήκος τοποθετημένα. Το δέσιμο δε των εγκάρσια τοποθετημένων σχεδόν ανύπαρκτο.

Ο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από την άλλη ακριβώς στο τότε δρομολόγιο του Μυρτιδιώτισσα για Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμο, με ώρα αναχώρησης 23:50 και μέχρι τις 11 σχεδόν άδειος. (Την Παρασκευή πάντως είχε καλή κίνηση, δεν ξέρω αν είχε να κάνει ότι είχε και την προσέγγιση στη Μονεμβασιά τότε)

Στο ΚΡΗΤΗ ΙΙ φορτώνανε τουλάχιστον από τις 10 και τέταρτο που είμουν εκεί μανιωδώς νταλίκες. Μέχρι τις 11 φόρτωνε μόνο νταλίκες, από εκεί και πέρα δεν είδα. Στις 23:40 με τον cpt Μπάμπη Πετρά στη βαρδιόλα, αν διέκρινα καλά, άρχιζε σιγά σιγά να ανοίγει την πλώρη, βιράροντας τη δεξιά, την οποία είχε φουντάρει έτσι ώστε να καλεί αριστερά. Αντιθέτως το ΚΡΗΤΗ Ι προχθές είχε φουντάρει την αριστερή και ανοίχτηκε κυρίως χρησιμοποιώντας το bow thruster.

Στον ΕΛΥΡΟ τα πράγματα ήταν ήρεμα όλο το βράδυ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είχε κίνηση. Απλώς, κάτι που έχω παρατηρήσει και στο ΛΑΤΩ, τα ΑΝΕΚοβάπορα για Χανιά αρχίζουν να φορτώνουν νωρίτερα από τα ΑΝΕΚοβαπορα για Ηρακλειο, με την ίδια ώρα αναχώρησης πάντα.

Στο ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ τα πράγματα στη φόρτωση ήταν πάνω κάτω όπως στο ΚΡΗΤΗ ΙΙ, με ώρα αναχώρησης 23:59.

Το Blue Star Naxos, έφυγε όπως είδαμε 23:00 ακριβώς. Εκει γύρω πρέπει να έφυγε και το μεγάλο Blue Star, αλλά δεν το πρόσεξα, ευρισκόμενος σε αναζήτηση τροφής :P

Τα 5 κρητικά και σχεδόν κρητικά που μας έμειναν έφυγαν σχεδόν όλα μαζί στην αλλαγή της ημέρας. Πρώτος ο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ που περνούσε τα φανάρια 2-3 λεπτά μετά τις 12 και μετά ΠΡΕΒΕΛΗΣ και τα μεγάλα με τη σειρά που ήταν δεμένεα προς τα έξω, δηλ. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, ΕΛΥΡΟΣ, ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Το τελευταίο περνούσε τα φανάρια 00:20.

Και μια ματιά στο πλοία που ήταν δεμένα. Είχαμε το Blue Star Ithaki, στη πρόχθεσινή του θέση μπροστά από το ΥΕΝ, με τη πλώρη προς τα μέσα. Στην πλώρη του το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ XII και μεταξύ του Ιθάκη και των παροπλισμένων το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και το ΔΙΑΓΟΡΑ...και φυσικά η ΠΗΓΑΣΑΡΑ στη δεξαμενή.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, το άδειο δεν είχε το νόημα χωρίς νταλίκα, αλλά αρκετά χαμηλότερα από τις συνήθεις πολύ καλές πληρότητες που έχει.

Σε κάθε περίπτωση οι κινήσεις επιβατών και γκαράζ που αναφέρω δεν έχουν καμία αξίωση σημαντικής ακρίβειας (γι' αυτό άλλωστε δεν τα γράφω στο δελτίο επιβατικής κίνησης), αλλά να συμπληρώσουν την εικόνα για το ότι συμβαίνει στο λιμάνι.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

Τα 5 κρητικά και σχεδόν κρητικά που μας έμειναν έφυγαν σχεδόν όλα μαζί στην αλλαγή της ημέρας. Πρώτος ο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ που περνούσε τα φανάρια 2-3 λεπτά μετά τις 12 και μετά ΠΡΕΒΕΛΗΣ και τα μεγάλα με τη σειρά που ήταν δεμένεα προς τα έξω, δηλ. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, ΕΛΥΡΟΣ, ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Το τελευταίο περνούσε τα φανάρια 00:20.

Ας δούμε και αυτή την εν είδει πασαρέλας αναχώρηση σε ένα σύντομο βίντεο

Link to comment
Share on other sites

Στην μεγάλη του Βασιλειάδη, μετά τον ΠΗΓΑΣΟ, έχει ανέβει (ή για να κυριολεκτούμε, έχει κατέβει :D ) το cargo ship ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (1979, ΙΜΟ 7708417, ex-Lysekil),

gallery_2102_15_431865.jpggallery_2102_15_302792.jpg

ενώ στην μικρή βρίσκεται το ρυμουλκό ΣΤΡΑΤΗΣ Ζ (1989, ΙΜΟ 8729107).

gallery_2102_12_189307.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...