Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Προφανως για το ΠΑΡΟΣ λες...Το οποιο εχασε μια αγκυρα πριν απο κανα 15ημερο στην Παρο..Ισως για αυτο να εδεσε κι εκει...

Επισης οποιος παρατηρησε..Στη μεσημεριανη αφιξη τους τα ΜΠΛΟΥ Παροναξια δενουν στη θεση του Highspeed 4...

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

To QE2 στον προλιμένα ενώ το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ άδειασε σήμερα νωρίς το πρωί τη γωνιά που είχε πιάσει εδώ και μήνες.

Posted

Σήμερα το πρωί και τα τρία καράβια της ΑΝΕΚ που ήταν αραγμένα στον Πειραιά (Βενιζέλος, Λατώ, Πρέβελης), είχαν κλίση αριστερά, με πιό έντονη αυτή του Βενιζέλος και μικρότερη εκείνη του Πρέβελης. Αργότερα η κλίση του Βενιζέλος διορθώθηκε σημαντικά (κάποια στιγμή μάλιστα ένα bunker άρχισε να του δίνει πετρέλαιο). Υπάρχει άραγε κάποια εξήγηση γι' αυτό;

Posted

Αααα!! Ηρθε παλι η Μεγαλη Πεμπτη! Εκεινη η μερα του χρονου δηλαδη που ενω οι παπαδες ψελνουν στις εκκλησιες και οι πιστοι δινουν τον οβολο τους στο δισκο που βγαινει για την ενισχυση του φτωχου και ταπεινου Πατριαρχειου των Ιεροσολυμων, ορισμενοι αντιχριστοι shipfriends κοβουν βολτες στο λιμανι και αναρωτιουνται γιατι ενω ολοι φευγουν, εκεινοι εμειναν παλι πισω να κουνανε μαντηλια...

Γενικα παντως δεν ειχαμε και κανενα μεγαλο παρατραγουδο οσον αφορα καθυστερησεις και ολα κινησαν σε γενικες γραμμες ομαλα. Αξιοσημειωτη ηταν η καθυστερηση του Φοιβου που αντι για 1810 αναχωρησε τελικα στις 1855 για Αιγινα, Μεθανα και Πορο με γεματο γκαραζ και πανω απο 100 ΙΧ. Η πλακα ηταν που ενω καθυστερουσε και οι λιμενικοι πιεζαν τον κοσμο να μπει στο Σαρωνικο που αναχωρουσε στις 1835 ωστε να αποσυμφορηθει η προβλητα απο τα ΙΧ, εκεινοι δεν ηθελαν και περιμεναν τελικα τον Φοιβο ο οποιος μαζι με το Νεφελη υποχρεωθηκε να περιμενει εκτος λιμενος και την αναχωρηση του Costa Fortuna.

Παρεπιπτοντως και ο Σαρωνικος τελικα αναχωρησε με γεματο γκαραζ ενω το Νεφελη που φορτωνε για τις 1900, μεχρι τις 1855 ειχε το γκαραζ μισογεματο. Περα απο αυτα τα πλοια οι επομενες αναχωρησεις για Αιγινα ηταν στις 1930 με το Απολλων Ελλας και η τελευταια στις 2000 με τον Αγιο Νεκταριο Αιγινας, ο οποιος επεστρεψε στις 2255 ακολουθουμενος απο τον Φοιβο στις 2305. Λιγο παραδιπλα στα 200αρια, ο Αγιος Γεωργιος που ειχε ερθει στις 1820 πισω απο Νεφελη και Φοιβο πραγματοποιησε μια εντυπωσιακα γρηγορη φορτωση και εδωσε μολα-ολα στις 1910 εχοντας γεμισει σχεδον το γκαραζ μεχρι το υψος των μπουλμεδων με ΙΧ. Εδω ομως πρεπει να πουμε οτι αν και χωρουσε τουλαχιστον 3 φορτηγα μεχρι τον καταπελτη, εφυγε χωρις να παρει ουτε ενα, με μουσικη υποκρουση τα καντηλια ενος φορτηγατζη οδηγου ψυγειου ο οποιος ηθελε να μπει στο πλοιο και δικαιολογημενα ωρυοταν γιατι δεν τον εβαλαν. Ειλικρινα κι εγω δεν καταλαβα γιατι εφυγε ετσι ο Αγιος Γεωργιος απο τη στιγμη που τα φορτηγα ηταν 9-μετρα και δεν υπηρχαν ουτε τρακτορες, ρυμουλκες, ξεκοτσαρισματα κλπ, η φορτωση τους δηλαδη θα ηταν θεμα λιγων λεπτων. Επισης να σημειωσουμε οτι ο αντι-ολισθητικος ταπητας στον καταπελτη εχει αρχισει σε πολλα σημεια να φθειρεται φανερα.

Στη συνεχεια ειχαμε αναχωρηση του Κυανου Αστερα της Ιθακης(που θα ελεγε κι ο Αδωνις Γεωργιαδης -εκπροσωπος τυπου του ΛΑΟΣ- στο "Ελληνων Εγερσις" στο Τηλε-Αστυ), στην ωρα του στις 2000. Η κινηση απο ΙΧ ηταν οσο περιπου και χτες(βλεπε δελτιο κινησης Π100) ενω πηρε και γυρω στα 12 φορτηγα. Το κολπο εδω ειναι οτι η εταιρεια του δεχεται μονο συνοδευομενα ωστε να μη χανει χρονο με τρακτορες και περιττες κινησεις. Οφειλω επισης να επαινεσω την ταχυτυτα και εντατικοτητα της φορτωσης που κανει ο Υπαρχος του(δεν ξερω το ονομα του ανθρωπου), που οσο μποι του λειπει, τοσο τρεχει πανω κατω και φορτωνει το βαπορι σε χρονο dt. Πλοιαρχος οπως εχει ειπωθει και αλλου ο Δημητρης Παουρης για την αδεια του Σπυρου Μαντζουρατου ο οποιος ομως ηταν παρων χθες(θα φοβοταν φαινεται μην του κοπανησουν το βαπορι και χαλασουν το βολβο).

Και ενω τα Κρητικα φορτωναν με μανια, ο Θεοφιλος εμφανιστηκε στα φαναρια για μεσα γυρω στις 2030(με αναχωρηση 2100) λογω των καθυστερησεων σε Χιο και Μυτιληνη της ιδιας μερας(βλεπε δελτιο Μυτιληνης του χρηστη polmyt) και εδεσε στις 2045 ακριβως. Χωρις να μπορω να διακρινω καθαρα λογω αποστασης και σουρουπου, εχω την εντυπωση οτι το προπελακι του Θεοφιλου ειτε δεν δουλευει καθολου, ειτε δουλευει με την ενταση ανεμιστηρα, με συνεπεια το πλοιο να γυριζει απελπιστικα αργα. Μετα την αμεση εκφορτωση καμιας 50αριας επιβατων, 11 ΙΧ και 3 φορτηγων, αρχισε η οχι και τοσο γρηγορη φορτωση 183 ΙΧ, 9 φορτηγων και περιπου 90 δικυκλων ενω σε επιβατες ειχαμε πρωτοκολλο. Το πλοιο αναχωρησε τελικα γυρω στις 2200 με μια ωρα καθυστερηση ενω αμεσως πριν απο το Θεοφιλο αναχωρησε και το Λατω, τελευταιο απο τα Κρητικα με περιπου μια ωρα καθυστερηση και αυτο.

Η λαμπερη βραδια(που λενε και στα καλλιστεια που διοργανωνει ο προεδρος της οικογενειας του ΑΝΤ1 κυριος Μινωας -και ας μην συκοφαντησει κανεις τον ανθρωπο οτι το κανονικο του ονομα ηταν Μηνας και το αλλαξε σε Μινως για να δειχνει χλιδατο και γαλαζοαιματο - Κυριακου), εκλεισε με τις αφιξεις των Απολλων Ελλας και Αρτεμις απο Αιγινα. Το πρωτο ειχε 7 επιβατες, 1 φορτηγο και 2 ΙΧ ενω το δευτερο 13 επιβατες και 1 ΙΧ.

Τελος, αν και δεν ειδαμε καπτα-Μακη, το shipfriends επειδη ειναι fashion-consious web site, θα σας πει τι θα φορεθει φετος το καλοκαιρι απο τους λιμενικους του Κεντρικου Λιμεναρχειου Πειραια και Α' Λιμενικου Τμηματος Τζελεπη. Και επειδη οσον αφορα την ενδυμασια τα κουκια ειναι μετρημενα, θα επικεντρωθουμε στα αξεσουαρ και παρελκομενα. Περα λοιπον απο τα συνηθη κλομπ η χειροπεδες που αναδεικνυουν τη βαρβατιλα του φεροντος, αξιοσημειωτες ειναι οι τασεις στα γυαλια ηλιου. Παρατηρειται το φαινομενο λοιπον οτι ενα μεγαλο μερος της δυναμεως των ανωθεν αναφερομενων Υπηρεσιων, εχει προτιμησει γυαλια χωρις σκελετο γυρω απο τους φακους, φανταχτερους βραχιονες, και γκριζα και ελαφρως καθρεφτιζουσα αποχρωση στα γυαλια. Πληροφοριες οτι τοσο το ΚΛΠ, οσο και το Α' ΛΤ ψωνιζουν απο τον ιδιο μελαμψο, πλανωδιο μικροπωλητη γυαλιων και παρεμφερων αξεσουαρ, ελεγχονται ως προς την γνησιοτητα τους:P .

Posted

Το Βιτσεντζος Κορνάρος μεθόρμισε στο ντοκ 3 καθώς και το Ocean Majesty στη παγόδα.

Στη μεγάλη δεξαμενή ένα φορτηγό ονομαζόμενο Dilay, και στη μικρή ένα τσιμενταδικο κάποιο Naftocement (νούμερο δεν είδα)

Posted

Σημερα στο λιμεναρχειο βρισκοταν η αιγυπτιακη φρεγατα Al Nasser,μεχρι αργα το βραδυ τα αδερφα Κ/Ρ Nautica & Minerva II,ενω στις δεξαμενες Βασιλειαδη το τσιμενταδικο Eviacement III και το yacht Etoile du Nord.

Posted

Σαν καποιο γυμνασιο να γινοταν σημερα στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ..Rescue boat και βαρελακια σε πληρη διαταξη, οπως φαινοντν τουλαχιστον απο το Λιονταρι....

Posted

Σημερα ξεσκονησα το τηλεσκοπιο μου και ειδα το Αρσινοη στη μεγαλη μονιμη του Βασιλειαδη..

Posted

Πρωινη επισκεψη στο λιμανι σημερα (μου εστειλαν το αυτοκινητο απο Λερο οπου το ειχα παρατηση) και ειχαμε

Αφιξη Θεοφιλου περασε το φαναρι στις 07.05

και το Β.S. 2 στις 08.00 περασε φαναρι

Ολες οι πρωινες αναχωρισεις στην ωρα τους

Πρωτο το H.S. 5 μετα το H.S. 4 - Β.S.NAXOS - H.S. 3 - H.S. 1 - Β.S.ITHAKI και τελευταιο που ειδα το ΝΕΦΕΛΗ

Posted

Σήμερα γύρω στις 12.00 ένας γερανός είχε αφήσει στην προβλήτα την μηχανή του Φλαινγκ κατ 2, και οργασμός εργασιών πάνω στο σκάφος..:mad:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...