Annivas Posted April 5, 2022 Posted April 5, 2022 Ανήκε κατά πλοιοκτησία στην Arkadia Lines αλλά τότε που έκανε Λεμεσό - Χάιφα και έφερε το όνομα KADIA EXPRESS ήταν υπό την διαχείριση του Ηλία Τροχίδη.
marittimo Posted April 5, 2022 Posted April 5, 2022 Για τον ΚΡΗΤΗ Πρόβλημα με κάποιον πράκτορα του η αιτία της προσωρινής έστω τροποποίησης του ονόματος πλοίου και εταιρείας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 6, 2022 Posted April 6, 2022 (edited) Εδώ φωτογραφία του Παν. Λελέκη που είχε ανεβεί στο nautilia.gr Edited April 6, 2022 by Neptune
polmyt Posted April 6, 2022 Posted April 6, 2022 Για ποσο καιρο ταξιδεψε με αυτο το ονομα; Το συγκεκριμενο δεν μπορω να πω οτι ηταν η αδυναμια μου.Ισως γιατι παντα το συγκρινα με το οριτζιναλ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ
marittimo Posted April 6, 2022 Posted April 6, 2022 Αγαπητέ Polmyt, σύμφωνα με το ναυτιλιακό ημερολόγιο μου το όνομα αυτό το κράτησε γύρω στον ενάμισυ μήνα από τέλη Απριλίου έως περίπου τα μέσα Ιουνίου 1993.
Svo Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Από τα πλέον αγαπημένα μου πλοία. Το ταξίδεψα το 97 όντας μικρό παιδί από Πάρο προς Πειραιά αλλά έχω κάποιες μνήμες και εικόνες που είναι έντονα χαραγμένες στο μυαλό μου. Πολύ ιδιαίτερο σουλούπι, ειδικά μετά την μετασκευή. Και αυτή η τσιμινιέρα αξέχαστη. Στα της ταχύτητας, από ότι φαίνεται μας τα χάλαγε αλλά ήθελα να το ψάξω λίγο. Από data βρήκα πως η ταχύτητά του αναφέρεται στους 22 κόμβους αλλά προφανώς μιλάμε για όταν βγήκε από το Ναυπηγείο και φυσικά πριν την μετασκευή. Και όπως γράφεται πιο πάνω, προς το τέλος (2004) είχε πέσει στα 16 - 16,5. Επίσης με μια σύντομη έρευνα διαπίστωσα ότι το πλοίο το καλοκαίρι του 2000 έκανε σχεδόν κάθε βράδυ Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη με αναχώρηση στις 22:00. Και το ερώτημα που τίθεται είναι με πόση ταχύτητα άραγε να ταξίδευε εκείνη την περίοδο? Που ήταν στο ξεκίνημά του επί Hellas Ferries. Γιατί για να βγει το δρομολόγιο πρέπει να ήταν από 18 και πάνω.
SQE Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Αγαπητέ Svo 22 κόμβους δεν νομίζω να τούς είχε στο τσεπάκι ποτέ... μάλλον αυτή η ταχύτητα που βρήκες αναφερόταν στο original ποσειδών εξπρές που βούλιαξε στο λιμάνι της Πάρου. Το βραδυνό δρομολόγιο της παροναξίας πρέπει να το έβγαζε με 17-18 kts μιάς και αυτή πρέπει να ήταν η υπηρεσιακή του ταχύτητα. Θα συμφωνήσω ότι ήταν ιδιαίτερο σουλούπι και ενδιαφέρον να ταξιδέψεις τουλάχιστον για τα εξωτερικά του καταστρώματα, εσωτερικά δεν πρέπει να ήταν αξιομνημόνευτο. Μαζί με το Ολυμπία και το Θεόφιλος πρέπει να ήταν τα μοναδικά βαπόρια με 2 μπλέ γραμμές στην πλώρη τους. Επίσης επί HELLAS FERRIES αυτό και το σαντορίνη πρέπει να ήταν τα μοναδικά με διαφορετική απόχρωση του μπλέ χρώματος πάνω από τα βρεχάμενα.
Ermenegildo Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 22 δεν πηγαινε 19 με λιγο ζορι.. οταν εγινε η αλλαγή απο Dimitrios σε Poseidon 2 επειδή είχε πολύ βάρος πρυμα και πανω για να πιασει τα 19 εκοψαν απο τα καταστρωματα πισω γύρω στα 2 μετρα και ξηλωσαν ολη την τζαμαρια στην κοντρα γεφυρα
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Ειχε προσβαση στη κοντρα γεφυρα ομως...18+ με το ζορι...Ειχε παρει και μερος σε μια περιπετειωδη βραδυνη κοντρα με το Ιθακη πριν τη Παρο...θα μου πεις ποια κοντρα? Τεσπα
margaritis24 Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 18 με το ζορι κ το βορια να το σπρωχνει απο πισω!πολυ ωραιο το deck της κοντρα γεφυρας ειχα κανει ονειρικο ταξιδι εκει πανω! Τον εκλεισε τοτε πανω στο φαναρι στο Αμαρα στη Ναξο κ ο υπαρχος μετα τον εκλεισε στον τσαπμαν κ το βουνο πριν το λιμανι,ανεβαινει ο καπτα Πασχαλης κ δεν ηξερε τιποτα που φωναζε ο κοσμος🤣
nomikos Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Το Κρατζί της Πάρου ακόμα θα χει τα σημάδια του.Ειχε πέσει απάνω με όλο το δρόμο.Ευτυχως με τη πλώρη. Με 16-17 κόμβους θυμάμαι να ταξιδεύει.Τιμιο βαπόρι με ωραία καταστρώματα.Το σαλονι οικονομικής που προστέθηκε στην Ελλαδα πρύμα στο ντεκ πάνω από αυτο της γεφυρας ολα τα λεφτα.Πρύμα αν θυμάμαι καλα είχε και πισινα;Ή όποια στο Αιγαίο δε πρέπει να χρησιμοποιήθηκε,στην Αδριατική μπορεί.
margaritis24 Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Αυτο κ ο Ποσειδωνας ηταν τα μονα βαπορια που ειχαν το σαλονι της Α θεεης πρυμα
Svo Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Και εμένα τα 22 μου φάνηκαν πολλά ,για αυτό και είπα να το αναλύσουμε για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο. Ευχαριστώ για τη συζήτηση. Δεν είναι δα και από τα πιο δημοφιλή της τότε εποχής όπου υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες αλλά και φωτογραφίες. Προσωπικά αυτό που θυμάμαι πολύ έντονα είναι αυτή η σκάλα που οδηγεί από το άνω deck 8 στο deck 7 όπου είναι οι βάρκες. Πολύ όμορφη θέα προς την τσιμινιέρα. Από τη κόντρα γέφυρα δεν θυμάμαι και πολλά να πω την αλήθεια παρά μια εικόνα προς την πλώρη. Για την κόντρα που αναφέρετε παραπάνω @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ @margaritis24 με το Ιθάκη νομίζω είχα διαβάσει κάτι στον Eφοπλιστή αλλά μπορεί να το μπερδεύω με μια άλλη κόντρα του Blue Star Naxos με κάποιο πλοίο της GA ferries πάλι στην Πάρο Μιας και ανοίξαμε την συζήτηση στην μανούβρα του πως ήταν ?
nomikos Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 (edited) Το σαλόνι οικονομικής ήταν πρύμα είχε και πίστα χορού και ήταν στο ντεκ της γεφυρας και οχι στο απο πάνω διορθωνω αυτό που έγραψα ανωτερω.Ηταν εσωτερικα απο τις περατζαδες.Το θυμάμαι πολύ καλά. Το σαλόνι διακεκριμένης ήταν στο καθρέφτη κάτω από τη γέφυρα. Edited July 20, 2023 by nomikos
margaritis24 Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Δεν ηταν Απολλωνας αλλα γυρναγε σιγουρα καλυτερα απο το Super Naias που εκαναν εκεινη τη εποχη τη γραμμη μαζι!επεφτε κ απο τη μεσα πλευρα στη Ναξο λοξα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now