spiroszante Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη. Λίγο δύσκολο να δρομολογηθεί στη Παροναξία για τους λόγους που έχω αναφέρει: On 2/22/2023 at 10:02 PM, spiroszante said: 1ο οι μεταφορικές της Παροναξίας έχουν συμβόλαια με την Attica (της Σαντορίνης όμως όχι)και 2ο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί λόγω της χαμηλής ταχύτητας του το Πάτμος των 25 μιλίων.Αμφιβαλλω αν θα το προτιμήσει κανείς εκεί.
spiroszante Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Μη ξεχνάς ότι η Παροναξία έχει περάσει σε νέα εποχή από θέματα ταχύτητας των πλοίων.Η ταχύτητα του SuperStar 2 είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με τα Blue Star Δήλος και Πάτμος που φεύγουν πρωί και απόγευμα αντίστοιχα από τον Πειραιά και να το βάλει ο Ηλιόπουλος βραδινό, αμφιβάλλω αν θα το υποστηρίξει ο κόσμος.
Petros P Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Ισως το εισητηριο είναι αρκετά πιο φθηνό, πιάνοντας έτσι το φοιτηταριό,την πολυμελή οικογένεια και τον 18χρονο που θα γεμισουν Πάρο Νάξο και Σαντορίνη
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Λέτε το Δήλος και το Πάτμος στη γραμμή της Παροναξιας. Εάν το Χίος πάει στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας δεν περισσεύει το Πάτμος για να έρθει στη Παροναξια!! Πρέπει να μείνει ένα πλοίο στη άγονη γραμμή των Δωδεκανήσων. Εάν η Seajets επιλέξει βραδινές αναχωρήσεις από το Πειραιά και να φτάνει το πρωί στη Σαντορίνη θα δουλέψει αρκετά καλά με κόσμο για τη Σαντορίνη, όπως και με φορτηγά της γραμμής, όπως είχε γίνει με το Νήσος Σάμος.
Captainfanouris Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 (edited) Κατά τη γνώμη μου το Gotlandia II για δρομολόγηση θα το βάζα Ραφήνα Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι Χίο Λέσβο btw είμαι καινουργιος Edited April 2, 2023 by proud_ionian μεταφορα
Mike18 Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 Έχω μια σκέψη που θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Πιστεύετω ότι το clementine θα αντικαταστήσει ενα απο τα champion/spirit στην γραμμή που ειναι μετα την απορρόφηση.Αυτο το λεω μιας και η επιτροπή ανταγωνισμού λεει να μείνει στα Χανιά ένα καράβι και μιας δεύτερης εταιρίας πλοίο (Κύδων) όπως διάβασαμε οπότε ελευθερώνει 2 πλοία μπαλαντέρ η πολύ απλά για να τα βάλει στο Ηράκλειο και να αντικαταστήσει τα υπάρχων. Τι πιστεύεται εσείς; Δεν ήξερα αν ήταν το κατάλληλο Topic αυτό
marioskef Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 Η επιτροπή ανταγωνισμού προς το παρόν δεν έχει εκφράσει άποψη... Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είναι κάποιο άρθρο ενός δημοσιογράφους που εκφράζει τις απόψεις των πηγών του... Στο δια ταύτα... η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει ότι στο Αιγαίο η Attica χρειαζεται ένα δεύτερο πλοίο... άρα μάλλον δεν θα πάει Αδριατική... Επιπλέον τα μεγέθη στην Αδριατική δείχνουν ότι τα πλοία που στέκονται είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτό...
SuperRunner Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 Clementine Αιγαίο. Blue Carrier Αιγαίο συν ΒΑ Αιγαίο με προέκταση...
wysiwid Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 (edited) On 4/2/2023 at 10:01 PM, Captainfanouris said: Κατά τη γνώμη μου το Gotlandia II για δρομολόγηση θα το βάζα Ραφήνα Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι Χίο Λέσβο btw είμαι καινουργιος Εγω θα το έβαζα πρωινό απο Λέσβο Χίο Μύκονο Τήνο Σύρο Πειραιά και μεσημέρι επιστροφή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο Λέσβο Edited May 14, 2023 by wysiwid
Ferry Himuka Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Δεν πιστεύω ότι θα πάει πολύ καλά το ταχύπλοο εκεί πάνω....
gtogias Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Μα γιατί; Είναι διαχρονικό όνειρο να ανεβαίνεις στο βόρειο Αιγαίο, αφού πρώτα περάσεις από τις μισές Κυκλάδες.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 3 hours ago, wysiwid said: Εγω θα το έβαζα πρωινό απο Λέσβο Χίο Μύκονο Τήνο Σύρο Πειραιά και μεσημέρι επιστροφή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο Λέσβο Ναι τα μελτεμια του καλοκαιριου τα ρωτησε?
piraeus ships spotting Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Εμενα πάντως μου άρεσε αλλά όντως ακούγεται εξωπραγματικο και δύσκολο.
wysiwid Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 (edited) 25 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Ναι τα μελτεμια του καλοκαιριου τα ρωτησε? Τα άλλα σε ποια θάλασσα ταξιδεύουν στο Κρητικό η στο Β Αιγαίο η στις Σποράδες; η οταν ηταν στη Σουηδία ; Ως γνωστό το χειμερινό ύψος κύματος ουδεμία σχέση δεν έχει με το θερινό … 122m ταχύπλοο .. εγω μονο το τι καίει δεν ξέρω αλλιως θα σάρωνε … Είναι απαράδεκτες οι ωρές ταξιδιου για Χίο και Λέσβο ουτε καν σωστές εμπορικές ώρες με το καλό να ανοίξει και εκεί ο ανταγωνισμός Χωρια οτι θα περνούσε πρωτο σαν ταχυπλοο απο Μύκονο για Πειραια Και απο Σύρο για Πειραιά Edited May 14, 2023 by wysiwid
cyclades_shipping Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 το μόνο νησί του Β Αιγαίου που μπορεί να δουλέψει καλά με ταχύπλοο είναι η Ίκαρια πχ Πειραιάς-Μύκονος-Αγιος Κυρηκος ισως και Πατμος 3-4 φορες την εβδομάδα.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 29 minutes ago, wysiwid said: Τα άλλα σε ποια θάλασσα ταξιδεύουν στο Κρητικό η στο Β Αιγαίο η στις Σποράδες; η οταν ηταν στη Σουηδία ; Ως γνωστό το χειμερινό ύψος κύματος ουδεμία σχέση δεν έχει με το θερινό … 122m ταχύπλοο .. εγω μονο το τι καίει δεν ξέρω αλλιως θα σάρωνε … Είναι απαράδεκτες οι ωρές ταξιδιου για Χίο και Λέσβο ουτε καν σωστές εμπορικές ώρες με το καλό να ανοίξει και εκεί ο ανταγωνισμός Χωρια οτι θα περνούσε πρωτο σαν ταχυπλοο απο Μύκονο για Πειραια Και απο Σύρο για Πειραιά Nαι...πως ταξιδευουν ταξιδευουν...πως ταξιδευουν ομως...
piraeus ships spotting Posted June 16, 2023 Posted June 16, 2023 Δεν ξερω αν είναι το κατάλληλο τοπικ αλλά μόνο εγώ έχω ζαλιστεί με τις δρομολογήσεις και αντικατάστασεις της Attica και της Seajets;
Ferry Himuka Posted June 16, 2023 Posted June 16, 2023 Μην νομίζεις... Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι όλες αυτές οι αλλαγές,με τα πλοία να μην έχουνε μια σταθερή γραμμή
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2023 Posted June 17, 2023 Για να καλυφτούν οι ακινησίες των πλοίων των εταιρειών. Για παράδειγμα το BS1 δεν μπορεί να πάει στο απογευματινό δρομολόγιο της άγονης της Παροναξίας τώρα οπότε έγινε η τραμπα με το Δήλος και το Πάτμος να επιστρέψει στην άγονη των Δωδεκανήσων για να παίρνει το μεγαλύτερο ποσό στην άγονη από ότι ο Διαγόρας που είχε γίνει περικοπή του τιμήματος και ο Διαγόρας να πάει στη γραμμή που ήταν προγραμματισμένο να κάνει το καλοκαίρι. Στην Seajets έγινε τραμπα πλοίων αυτή την εβδομάδα λόγω του δεξαμενισμου του Champion Jet 1, για να αποκαταστήσει τις ζημιές που είχε από την επαφή με το Αικατερίνη Π.
wysiwid Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 (edited) Η magic sea ferries φημολογείται οτι θα αγοράσει καταμαράν ταχύπλοο για να καλύψει το δρομολόγιο πρωινό Σποράδων προς Βόλο - μεσημεριανό Βόλου με ολόχρονη παρουσία Edited June 24, 2023 by wysiwid
piraeus ships spotting Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 On 5/12/2023 at 2:47 PM, Nick the Greek said: Όλοι εσείς οι νοσταλγοί της Χούντ... έεεε του Boraq, μπορεί και να δείτε την επιθυμία σας να γίνεται πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με το Ferrybalear, το πλοίο στις 27 Ιουνίου βγαίνει σε πλειστηριασμό στο Αλχεθίρας. Θα ήταν μια καλή ευκαιρία
Diagoras Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Ολόχρονη;;; Πολύ αεράτα το πάει η Magic. Για να λέει ολόχρονη, πιο πολύ ταιριάζει το supercat ή κανένα καταμαράν από το Βόσπορο ή την Κροατία😅. Θα ήθελα πολύ να δω πως θα σταθεί δεδομένου ότι το Ερατώ περιορίζει κάθε χρόνο την παρουσία του το χειμώνα. Μακάρι να κάνουν μια σωστή επιλογή ταχυπλόου γιατί το δις εξαμαρτείν...
ngbyron Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 σεναριο και μονο σεναριο. αν εξαγωρασει η seajet την ΑΝΕΚ (απιθανο αλλα...) τι θα συμβει στην κρητη αραγε;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now