Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η καταστροφολογία σε χαρακτηρίζει γενικά ( :) ) μα πλέον σενάρια σαν κι αυτά φαντάζουν αληθινά...

Δεν πειράζει που τα πλοία που θα ταξιδέυουν απο αθήνα για τα νησια θα είναι ισάξια των φιλλιπινέζικων ferries σημασία έχει ότι θα υπάρχουν φτηνά αεροπλάνα απο τη γερμανία,όταν μας πάρουν και τα νησιά μαζί με τα πετρέλαια θα έρθει και το οριστικό τέλος

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχει αρχισει να παιζει παλι πολυ εντονα το σεναριο να κατεβουν οι Μινωικες στα Χανια και μαλιστα με 2 πλοια και οχι ενα. (πιθανοτατα τα δυο παλατια της Βενετιας δεν εχουν αλλα αλλωστε)

Επισης αν ισχυει το αλλο που πηρε το αυτι μου που σχεδιαζει ο Γκριμαλντι ωστε να εξασφαλισει τα χρηματα που του οφειλει η ΑΝΕΚ τοτε θα μιλαμε για κανονικο πολεμο

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει οφειλή της ΑΝΕΚ προς τον Grimaldi, καθώς αυτός ξαναπήρε πίσω τις μετοχές της HSW, κρατώντας και την προκαταβολή. Εκτός και εάν εννοείς ότι ασκεί πίεση για να ολοκληρωθεί η αρχική συμφωνία και να απεμπλακεί οριστικά από την HSW. Αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό σε μια εποχή που δεν υπάρχει φράγκο και οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια ούτε για πετρέλαια? Ποιός θα δανείσει την ΑΝΕΚ για να αγοράσει το ποσοστό της HSW? Οπότε όποια πίεση και εάν δεχθεί η ΑΝΕΚ στα Χανιά..ουκ αν λάβοις...

Από την άλλη πλευρά μια τέτοια κίνηση στα Χανιά θα είχε σημαντικό κόστος για τις Μινωικές και μάλιστα μειώνοντας τα έσοδα αυτού από τον οποίον θέλουν να λάβουν. Αυτό δεν έχει διπλό κόστος για τον Grimaldi? Συν ότι το ρίσκο μιας τέτοιας δρομολόγησης είναι μεγαλύτερο τώρα, που οι Χανιώτες δεν θα βλέπουν απέναντί τους τους Ηρακλειώτες, αλλά τους Ιταλούς...και θα στηρίξουν την ΑΝΕΚ περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Κατά την γνώμη μου εάν υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο θα πρέπει να το δούμε σαν μέσο πίεσης για άλλες υποχωρήσεις και όχι μόνο για την HSW. Ενδεχομένως βέβαια η πίεση να έχει σχέση με την HSW, αλλά όχι για να βρεθούν λεφτά που δεν υπάρχουν, αλλά για να πάρει ο Grimaldi το μερίδιό του σε είδος και να αποχωρήσει.

Εκτός..και εάν στην τραγική κατάσταση που βρίσκονται οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες...άνοιξε η όρεξη των Ιταλών να μπουν δυναμικά και στην ελληνική ακτοπλοϊα...όχι βέβαια στις άγονες και στην Ανδροτηνομυκονία, αλλά στα φιλέτα. Και επειδή νομίζω ότι αυτή η συγκυρία προσφέρεται για μελλοντικές υπεραξίες, για όποιον διαθέτει κεφάλαια, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος και αν η ανεκ αποχωρησει οριστικα απο ηρακλειο, αγκωνα, ισως και βενετια, προκειμενου να μην κατεβουν οι μινωικες στα χανια. Το ιδιο εγινε και περισυ. Δεν κατεβηκαν οι μινωικες στα χανια, αλλα ταυτοχρονα η ανεκ αφιρεσε απο ενα πλοιο σε ηρακλειο και αγκωνα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω Μίλτο ότι η πίεση ήταν από τις Μινωικές... και οι δύο όμιλοι ήταν σε κακή κατάσταση και μόνο εάν συνεργάζονταν θα επιβίωναν...

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

σωστο αυτο,αλλα πιστευω οτι η πιεση που δεχθηκαν οι 2 εταιρειες στη γραμμη της Ανκονα μετα την δρομολογηση των Κρουζ ηταν η βασικη αιτια για το joint service στη συγκεκριμενη γραμμη.Στο δε Ηρακλειο ηταν αδυνατον να επιβιωσουν 3 εταιρειες ουτως η' αλλως..Εγω θεωρω λοιπον τον Γκριμαλντι ως τον''ηθικο αυτουργο''της κοινοπραξιας αυτης μιας και ετυχε να εχει και το μαχαιρι και το πεπονι.

Link to comment
Share on other sites

Nα σου θυμησω λοιπον μιας και φαινεται οτι δεν εχεις πειστει ακομα για το οτι ο Γκριμαλντι εχει βαλει το χερακι του ολα αυτα που λεγονταν το '10 οτι επερχεται μοιρασμα γραμμων,οτι καθε ομιλος απο τους τρεις μεγαλους θα επαιρνε απο μια γραμμη σε Αδριατικη και Ηρακλειο,ακομα και τους ευσεβεις ποθους καποιων οι οποιο διερρεαν ως σιγουρο οτι τα παλατια της γραμμης του Ηρακλειου θα τα αγοραζε ο...Βγενοπουλος και θα τα εδινε στη blue star? :ph34r:Εγινε τελικα τιποτα απο αυτα? Θεωρεις οτι τα χρεη της ΑΝΕΚ προς την ΜΙΝΟΑΝ δεν επαιξαν κανενα ρολο στην ολη ιστορια?Γιατι η κοινοπραξια εγινε μεταξυ ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ και οχι μεταξυ ΜΙΝΟΑΝ-ΑΤΤΙΚΑ η' ΜΙΝΟΑΝ-ΑΝΕΚ?Ποσοι απο εσας θυμουνται τον Ιταλο να ζηταει μετ'επιτασεως σε συνεντευξη του στην Ναυτεμπορικη τη μειωση των πλοιων στις γραμμες αυτες και γιατι δεν ηταν ο ιδιος αυτος ο οποιος απεσυρε πλοια του απο τη στιγμη που θεωρουσε οτι περισευαν?

Οντως,η ανεκ και η αττικα ειχαν/εχουν προβληματα ρευστοτητας αυτο ομως δεν ηταν η ααιτια που τις οδηγησε εις γαμου κοινωνιαν αλλα η αφορμη ;)

Link to comment
Share on other sites

Απο 01/04/2012 Οlympia-Εuropa palace εισερχονται στα Χανια κατα πασα πιθανοτητα... Εγκαταλειπουν την Βενετια... Μονο που φετος ειναι σιγουρο οτι καποιο απο τα δυο θα αναλαβει. Παιζει το ενδεχομενο και για τα δυο ομως... 4 αδερφα palace απο Πειραια προς Κρητη (Ηρακλειο-Χανια). Μια προβλεψη που οταν τα πλοια ηταν υπο ναυπηγηση κανεις δεν θα μπορουσε να την κανει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ικαρος και ζευς αν πανε, θα πανε ως γκριμαλντι εδω.

ααα πολύ ωραία..να εχω να αγναντεύω κάτι από το εξοχικό μου στο ξυλόκαστρο..δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά ο grimaldi φευγει απο βενετία για να κατακτήσει το άβατο του Δρακ...Μητσοτάκη?? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ε,οχι και στην Κορινθο ΖΕΥΣ και ΙΚΑΡΟΣ! :P Καταρχην ο ΙΚΑΡΟΣ δεν νομιζω να το κουναει απο τη γραμμη του Μαροκο ουτε φετος,μιας και εξακολουθει να (πολυ)διαφημιζεται.Για το ΖΕΥΣ το μονο που γνωριζω ειναι οτι το 2010 που υπογραφτηκε η ναυλωση στην GNV ειχε ως ληξη τον Μαρτιο του 2012..Αλλα δεν θα αποτελουσε εκπληξη το να συνεχιστει η ναυλωση του κι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Μίλτο μου να προσέξεις τις διαφημίσεις γιατί σε βλέπω και στηρίζεσαι σε αυτές...... Μην τις δέχεσαι πάντα... έχουμε δει ιστορικά κι ιστορικά σε αυτό το θέμα.... Το μόνο "χειροπιαστό" είναι ότι η ναύλωση λήγει τον Μάρτιο (όπως είπες)... η διαφήμιση ειναι σαν να μην υπάρχει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερομαι σε διαφημισεις σε ΜΜΕ η' site ενασχολουμενων με τα της ναυτιλιας απο χομπυ,αλλα σε site μεγαλων tour operators της Ιταλιας και επισημα εντυπα του ομιλου Νικο..

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω πως οι Μινωικες δεν προκειται να βαλουν τα 2 πλοια στα χανια. Απλα γινεται, κατι αναλογο με περισυ. Να αναγκασει την ανεκ να αποχωρησει απο τα δρομολογια Ελλαδας - Ιταλιας (ενα πλοιο αγκωνα και δυο βενετια). Στην Αγκωνα να μεινει με αντιπαλο την Αττικα και στη Βενετια με δυο πλοια μονη της. Οσο για το Πειραιας - Ηρακλειο, η υπαρχουσα κατασταση εξυπηρετει και τη Minoan, καθως σε σχεση με παλαιοτερα εχει αυξησει τα μεριδια της σε φορτηγα στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Γυρναει στην γραμμη που ξεκινησε την καριερα του στην Αδριατικη.... Μα πως ? Ολοι λενε οτι δεν εχει κινηση, πως και μια τετοια κινηση μεσα στο καταχειμωνο...? Για εμας μακαρι το πλοιο να δουλευει παντα...

Link to comment
Share on other sites

αμα κατεβουν τα παλατια τελικα γιατι να μην ''δουλεψει'' για τις Μινωικες την στιγμη που θα μεινει αδεια η γραμμη...?

μην ξεχναμε οτι ο ανταγωνισμος στην συγκεκριμενη γραμμη εχει πεσει ξανα στην δεκαετια του 1990 -απο πλευρας πλοιων, Κρητη 1,2 -οποτε μπορει να σταθει απεναντι τους,ποιος ο λογος να φερουν τον Ικαρο πχ...?

ασε που μπορει να ειναι πειραματικα...στην αρχη

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι η δρομολογηση του Οριζοντα δεν γινεται για την ΜΙΝΟΑΝ. Κινηση της Blue Star μυριζομαι που επιστρεφει ξανα στην Αδριατικη.... Και θα το διπλωσει καποιο μεγαλο Blue Star με τν παραλαβη του Πατμος... Αναμενωντας...

Link to comment
Share on other sites

@Οκεανος..

μπορει να ειναι κ ετσι,μεγαλο ρισκο ομως κ ειδικα τετοιες εποχες να χωθεις σε εταιρειες που χρονια μονοππωλουν την γραμμη...

Link to comment
Share on other sites

Πιό λογική πάντως θα έβλεπα την επέκταση του JOINT SERVICE μεταξύ ΑΝΕΚ & ΑΤΤΙΚΑ και στη Βενετία...και γιατί όχι και στα Χανιά, τώρα που σκοπεύει να κατέβει ο Γκριμάλντι.

Link to comment
Share on other sites

η κοινοπραξία αναμένεται να επεκταθεί σε άλλες δύο γραμμές. μία εσωτερικού και μία εξωτερικού.

ο οριζοντας θα ετοιμαστει για βενετια.......

Πιό λογική πάντως θα έβλεπα την επέκταση του JOINT SERVICE μεταξύ ΑΝΕΚ & ΑΤΤΙΚΑ και στη Βενετία...και γιατί όχι και στα Χανιά, τώρα που σκοπεύει να κατέβει ο Γκριμάλντι.

Με αφορμή το ποστ του ΝΗΡΕΑ, ας θυμηθούμε αυτό που είχα πει πριν μέρες... ;) ας το κρατήσουμε στην άκρη του μυαλού μας...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...