Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και μην ξεχνάμε βέβαια και την Ανάφη (εδώ γελάμε🤪) όπου το καλοκαίρι το BS1 προσεγγίζει 2 φορές την εβδομάδα.  Βέβαια σε ένα σενάριο δρομολόγησης Βενιζέλου σε βραδινό Κυκλάδες, εννοείται η Ανάφη θα έφευγε και θα την κολλούσαν σε άλλο δρομολόγιο.  Πάντως θα ήταν ενδιαφέρουσα πρόκληση το εγχείρημα του Βενιζέλος σε βραδινό δρομολόγιο Παροναξίας-Σαντορίνη, αν και προσωπικά πιστεύω πως πλοία όπως το Ανεμος ή το Σουπερσταρ 2 ή ακόμα καλύτερα κάποιο από τα Andros Queen/King των Στεφάνου από του χρόνου βέβαια (ειδικά το δεύτερο) θα ήταν ιδανικότερα σε ένα τέτοιο σενάριο. 

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει το Πειραιάς Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση την Μήλο 

Edited by polmyt
quote
Posted
37 minutes ago, Villandry said:

Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος.

 

Καλύτερα πάντως είναι το Bs1 με Νήσος Ρόδος πάνω στην Χίο και την Μυτιλήνη 

Posted
53 minutes ago, aggelos_lask said:

Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει τον Πειραιά Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση τη Μήλο 

Αυτή η γραμμή που αναφέρατε απαιτεί πολύ γκαράζ. Πράγμα που το Άνεμος δεν έχει τόσο όσο χρειάζεται. Η γραμμή της Κρήτης γενικά αλλά και το νησί της Σαντορίνης σηκώνει πολλά φορτηγά. Το Άνεμος πιστεύω ότι ταιριαζει για κυκλαδιτικες γραμμές 

Posted
5 hours ago, Annivas said:

Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί??

Ακριβώς αυτό!!

Εδώ τ Δηλος και το μεγάλο μπλου σταρ με τεράστιες ιπποδυνάμεις έχουν θέμα...

Posted (edited)

Ολα τα πλοία δυσκολεύονται. Μη τα ξανά λέμε για τις άχρηστες προβλήτες να εξυπηρετήσουν τα πλοία. Αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο (βλέπε νησος σαμος) πάντα με τη συμβολή των παναξιων πλοιαρχων και πληρωμάτων. 

Edited by polmyt
quote
Posted

Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . 
Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει  ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει  . 
όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 . 
 

Posted (edited)

Άνεμος και superstar2 Πειραιά ικαρια Σάμο με καθημερινά δρομολόγια; Θα δούλευε; 

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Δεδομένου ότι το Blue Star Myconos έχει καθημερινά δρομολόγια στα 2 αυτά νησιά τα καλοκαίρια, μάλλον δύσκολα θα δούλευαν και τα 2! Το ένα από τα 2 σε βραδινό δρομολόγιο ίσως ναι 

Edited by polmyt
quote
Posted
37 minutes ago, Annivas said:

Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . 
Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει  ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει  . 
όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 . 
 

Σχετικά με τη Νάξο. Η ναξος έχει ένα ρυμουλκό. Δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τις μέρες που έχει 45 - 50 κόμβους;;; 

Posted

Από πότε η Νάξος απέκτησε ρυμουλκό??

Είναι αδιανόητο να μιλάμε για δρομολόγηση του Βενιζέλου σε καθημερινή δράση στην Παροναξία.

Εδώ περασμένες χρονιές που γινόντουσαν εκδρομές των κρητικών καραβιών το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος, η πρόσδεση των καραβιών γινόταν με δυσκολία.

Posted
2 hours ago, pilot said:

Δεδομένου ότι το Blue Star Myconos έχει καθημερινά δρομολόγια στα 2 αυτά νησιά τα καλοκαίρια, μάλλον δύσκολα θα δούλευαν και τα 2!

Σημασια έχει κι οι ώρες αν θα είναι εμπορικές αν πχ το πλοίο έχει αφιξη στα τσεκ ιν και αναχώρηση μετά τα τσεκ ιν προφανώς και θα το επιλέξει αν είναι να περιμένει να φύγει 6 το απόγευμα 

Η Seajets έχει έξυπνο εμπορικό τμήμα θα φροντίσει να φτάνει εμπορικές ώρες το πλοίο 11:00-14:00

Posted
19 minutes ago, The ferry said:

Έχει το ρυμουλκο Κωνσταντίνος 

Καλα αν μιλαμε για αυτο το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ δεν μπορει να τραβηξει καλα καλα παντοφλα ,οχι βαπορια τετοιου μεγεθους

Posted

Αυτό έχει δεν έχει 20 bollard pull και είναι για τεχνικά έργα αν θυμάμαι καλά 

Posted

Σωστά. Δεν είπαμε να το τραβήξει, είπαμε να δώσει μια πολύ μικρή βοήθεια σε σχέση με προπέλες, προπελακι, τιμόνι, και θραστερ. Ολες οι προβλήτες είναι θέμα ας μην τα ξανά λέμε. 

Posted (edited)

Λεμε οχι γιατι το Αριαδνη εχει 200 κρεβατια λιγοτερα απο το Κισσαμος που θα (ξανα)παει στα Χανια.

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Posted
On 4/25/2025 at 1:53 AM, olympic champion anek said:

Ελυρος-Αριάδνη Χανιά. 

Κίσσαμος-Αστερίων Ηράκλειο. 

Λευκά Όρη-Δωδεκάνησα. 

Τι λέτε;

Κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα είναι στο σχήμα πέραν μιας αλλαγής , Αριάδνη Ηράκλειο , Κισσαμος Χανιά 

Posted

Και στην Ιταλία στη θέση του Λευκά Ορη ποιο θα παει;

Posted (edited)

Έχουν ναυλώσει 2 πλοία Af Claudia & Akka + ότι θα έχουν αλλά 5 πλοία μαζί με αυτά στις γραμμές τις Αδριατικής, οπότε σύνολο 7 πλοία

Edited by polmyt
quote
Posted

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Posted (edited)

Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία!

Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού...

Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση.

Edited by kefalonia94

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...