Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στη θέση του Superfast XII μόνο ένα εκ των δύο Blue Star 1/2 θα μπει γιατί τα δρομολόγια του θέλουν μεγάλη ταχύτητα. Στη γραμμή Πειραιά Σαντορίνη Κω Ρόδο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Ρόδος (ιδανικό λόγω μεγέθους στο γκαράζ) αλλά θα εξαρτηθεί τι αλλαγές προτίθεται να κάνει με τα πλοία στη Πάροναξια (για την άγονη των μικρών Κυκλάδων) και ποιο πλοίο τελικά θα πάει στην άγονη των Δωδεκάνησων. 

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
On 4/29/2018 at 1:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Νήσος Ρόδος στη θέση του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.

@Panagia Ekatontapiliani αυτό σκεφτόμουν κι εγώ πως θα ήταν πιο ταιριαστό στις ανάγκες της γραμμής να μπει το Blue Star 2 στη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης και το Νήσος Ρόδος για Θήρα-Κω-Ρόδο

Edited by Nikos_Chania
Posted

Έτσι όπως διαμορφώνεται το τοπίο πιστεύω πως κάποιες εταιρείες θα επιχειρήσουν σίγουρα να σπάσουν το μονοπώλιο του καινούριου σχήματος.Η μία εταιρεία λογικά θα είναι η Μινόαν με το HS7 και το Superfast xii.Η Sea Jets θα μπορούσε να δηλώσει το Aqua Blue Παροναξιά ή και σε άλλες γραμμές όπως Πειραιά Σύρο Ικαροσαμία.Όσον αφορά το νέο σχήμα Attika-hsw έχει τόσα πολλά βαπόρια πλέον και συνεπώς μεγάλη ευελιξία.Το Διαγόρας κάνει για άγονη Δωδεκανήσων ή το Πάτμος,τα BS1 και 2 Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη Σάμος και Ρόδος.Η άγονη μέχρι Καβάλα από το Νήσος Μύκονος,ενώ η Σάμο Ικαρία εκτός του Μύκονος θα μπορούσε να εξυπηρετείται με 1 ή 2 δρομολόγια εβδομαδιαίως των BS1 ή 2 στα περσυνά πρότυπα. Παροναξιά Δήλος,Συρο Τήνο Μύκονο και φόκλαντς τα 2 μικρά.Όπως και να έχει η ουσία είναι μία.Η ακτοπλοία πάντα θα μας συναρπάζει.

Posted

το superfast XII παει στη grimaldi lines, για τις γραμμες της δυτικης ιταλιας. δε νομιζω σε αυτη τη φαση να μεινει εδω

Posted

ειπα, για τπτ δεν ορκιζομαι ;) θεωρω ομως λιγοτερο πιθανο, στην παρουσα φαση, να μενει στο αιγαιο.

Posted (edited)

ένα πάρα πολύ πιθανό σενάριο με πιθανότερο να μπει ΄στην γραμμή Πειραιά- Κρήτη...

 

Edited by nikosa
Posted

θα προτεινα, για αλλη μια φορα, να ειμαστε επιφυλακτικοι με τα καθε ειδους σεναρια, τοσο για τα πλοια της Attica, οσο και για τα πλοια του Grimaldi

On 4/30/2018 at 7:52 PM, proud_ionian said:

συντροφοι:P, μην πονταρετε και το τελευταιο σας ευρω, σε καποιο σεναριο ;) 

It's very riskyB)

να εχουμε παντα στο μυαλο μας, οτι:

  • υπαρχει ακτοπλοϊα, με μεγαλες πληροτητες μαλλιστα, δυτικοτερα απο το ιονιο ;) 
  • στην attica δεν καθονταν 9 μηνες μονο να περιμενουν την αποφαση της επιτροπης. εχουν κανει τις κινησεις τους για τα πλοια που δεν υπολογιζουν, αλλα και για τη διαταξη του στολου και το σχεδισμο δρομολογιων που επιθυμουν και τωρα θα τις μαθουμε σιγα σιγα και οι υπολοιποι. δεν θα αποφασισουν τωρα.
  • απο τη στιγμη που grimaldi και attica εκατσαν στο τραπεζι, πιστευω οτι συζητησαν και καποια πραγματα παραπανω για το μεταξυ τους ανταγωνισμο και τις γραμμες που εχουν, ή θα αποκτησουν, κοινη παρουσια, τουλαχιστον για τα επομενα δυο τρια χρονια. οτι αλλαγες δουμε, θα ειναι σε συνεννοηση και οχι σε αντιπαραθεση.
Posted (edited)

Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις έτσι και αλλιώς υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε...Άλλο αυτό που λέμε  και άλλες οι βουλές των εταιρειών (Ειδικά στο προγραμματισμό Grimaldi ουδείς  100& σίγουρος )....

Edited by proud_ionian
quote
Posted
19 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εδώ η Minoan Lines καταθέσε αίτημα για τη δρομολόγηση του στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο για το καλοκαίρι!!!! 😝 

Στην οποία κάλλιστα μπορεί να βάλει το Highspeed 7 ...

Posted

Δεν ξέρω τις πιθανότητες για τη δρομολόγηση ή όχι του Mykonos Palace στις Κυκλάδες, αλλά βλέπω δύσκολο να φεύγει το 7 από τη χρυσοφόρα γραμμή του Ηρακλείου. Άλλο ταχύπλοο στη θέση του ναι, το 7 χλωμό.

Posted

Ένα πράγμα πάντως που δημιουργεί προβληματισμό είναι η διάρκεια των δρομολογίων (1-6/30-9) γιατί όχι πχ ετήσια δρομολόγηση του στη γραμμή?

 

Εξακολουθώ να πιστεύω Highspeed7.....

Posted

Εδώ μιλάμε για τα δύο από τα μεγαλύτερα νησιά των Κυκλάδων (Σύρο και Νάξο), που έχουν κίνηση χειμώνα και καλοκαίρι!! Δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι εποχιακή γραμμή!!! Εάν εγκριθεί το αίτημα για καλοκαιρινή δρομολόγηση σημαίνει ότι είναι στα μέσα της συμφωνίας για την εξαγορά της HSW, γιατί αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να εγκριθεί ένα τέτοιο αίτημα!!! 

Posted (edited)

πάντως κανείς δεν είναι 100% σίγουρος για τίποτε.Όπως και το τι ακριβώς ''παίζει''

και το τι θέλει να κάνει...

Edited by nikosa
Posted

Αν και το κάναμε chat και οσονούπω θα πέσει βαρύς ο πέλεκυς των συντονιστών, προσωπικά πιστεύω ότι η δρομολόγηση ενός τέτοιου πλοίου έχει νόημα μόνο το καλοκαίρι, αμφιβάλλω αν τα οικονομικά δεδομένα μπορούν να το στηρίξουν όλο τον χρόνο. Από την άλλη, προφανώς και υπάρχει συμφωνία των μεγάλων παικτών, Attika και Grimaldi για τις εξελίξεις στο Αιγαίο. δεν ξέρω τι "παίζει", ούτε βάζω στοιχήματα, εκτιμήσεις κάνω.

Posted

Προς το παρόν βέβαια δεν έχει περαστεί στο σύστημα κρατήσεων η αλλαγή. 

Βέβαια απ όσο είδαμε στο βίντεο απο τα ναυπηγεια, το πλοίο λογικά είναι στα τελειώματα των εργασιών. 

Η απορία ειναι αν θα γραφτει το μακρυνάρι GRIMALDI MINOAN LINES ή σκέτο το MINOAN LINES.

Posted
10 minutes ago, Giorgos Pettas said:

Αυτό να μου πεις. Εδώ απ'οτι γράφτηκε θα έχει Ιταλική σημαία... 

Σοβαρά σε ρωτάω. Και αυτό για την ιταλική σημαία επίσης θέλω να μου το εξηγήσεις γιατί νομίζω ξέρουμε όλοι αρκετές ακόμη εταιρείες που είχαν ή έχουν κυπριακή σημαία αλλά δεν είδα να γίνεται κανένας χαμός 

Posted

Άσχετο με το θέμα, αλλά της κυπριακής προηγήθηκε η βρετανική σημαία. Να μην αναφερθώ στα ελληνόκτητα rust buckets της Αδριατικής με ότι σημαία μπορεί να φανταστεί κάποιος.

Posted

Μου κάθεται πολύ βαρύ. Έχουμε δει το Μανώλη με μεικτό πλήρωμα σε ανδριατικη. Μπορεί κάλλιστα να το εφαρμόσει στο Αιγαίο. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...