
Emvolo
Members-
Posts
12 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
2,228 profile views
-
Η υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου αναφέρεται γύρω στα 22 μίλια και η χωρητικότητα στους 1.300 επιβάτες. Εντάξει, αυτά τα νούμερα καλά είναι στα χαρτιά, αλλά για να πούμε σοβαρή κουβέντα, πρέπει να το δούμε από κοντά. Όσο για το εσωτερικό, δε νομίζω ότι μπορεί να πει κανείς τίποτα αρνητικό — όσα πλοία έχουν πιάσει στα χέρια του (το Φιορ και το Σμύρνα) τα έχουν κάνει κουκλιά. Το Φιορ ειδικά φτιάχτηκε για τις γραμμές της Λεβάντε. Το Σμύρνα πάλι, δεν προοριζόταν ποτέ για Ζάκυνθο-Κεφαλονιά, γι’ αυτό και το σαλόνι του είναι μικρότερο και δεν βολεύει. Όσο για το Contessa, αν όντως το μετασκευάσουν με γνώμονα τις ανάγκες της γραμμής, λογικά θα δούμε πολύ καλύτερη διαρρύθμιση. Γενικά, εκτός από την Attica και τον Grimaldi που έχουν δρομολογήσει καινούργια βαπόρια, οι Έλληνες επενδύουν σε παλιότερα κομμάτια. Τώρα αν θα τους βγει το κουστούμι που ράβουν, αυτοί το ξέρουν καλύτερα. Με βάση τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν, το βαπόρι έχει ακόμα δρόμο. Λαμαρίνες δεν έχουν τελειώσει, και μέσα κανείς δεν ξέρει τι γίνεται ακόμα. Αν έρθει αρχές του ’26 και στήσουν τα σαλόνια στο Πέραμα όπως έκαναν με το Φιορ, τότε ίσως προλάβει να δουλέψει για το καλοκαίρι του ’26.
- 260 replies
-
- queen coral 8
- levante ferries
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Υπάρχει κάποιο δελτίο τύπου από την Fast Ferries? Ή διαβάζουμε τις δημοσιεύεις ενός πολιτικού του τίποτα στο Facebook? Έντονο ενδιαφέρον για την γραμμή από 2 εταιρίες. Ο καταναλωτής σίγουρα θα βγει κερδισμένος
- 4,384 replies
-
Ιστορίες για αγρίους! Σιγά μην αφήσει τις γραμμές του για να πάει με ένα βαπόρι στην Ζάκυνθο. Μέσα θα μπαίνει
- 4,384 replies
-
Τι θα πεις στα άτομα που είναι στα Κύθηρα και αντικύθηρα που δεν πάνε πουθενά; Στα κύθηρα είναι όλοι καλα και εν θέλουν γιατρούς; Κινούνται με άλογα και δεν θέλουν καύσιμα; Τρώνε απο το αμπέλι τους και δεν θέλουν σουπερ μαρκετ ; Ειναι αδιανόητο 2025 νησία να μην έχουν σύνδεση με την υπολοιπη χώρα.
-
τα κυθηρα έχουνε αποκοπεί απο την υπολοιπη ελλάδα, κεφαλονια παμε και απο πόρο. Ο καθένας το σπίτι του κοιτάει. λογικό. Λογικά θα μπεί μέσα βέβαια αν το κάνει μόνο για ένα μήνα
-
Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία Σμύρνα ήταν επισης μια από τις αμαζόνες που αναφέρεται πως ίδρυσε την Σμύρνη
- 383 replies
-
- όνομα
- ονοματοδοσία
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Δεν έχω δει κάποιο πλοίο να λέγεται Σμύρνη πάντως! Άλλο Σμύρνα και άλλο Σμύρνη το di Levante που έχει στο τέλος είναι κοινό με τα άλλα δυο πλοία της εταιρίας! Σεβόμενη λοιπόν και την Κεφαλονιά άφησε το όνομα του ιστορικού πλοίου «Κεφαλονιά» ως έχει! Όσον αφορά το Contessa είναι ένας τίτλος ευγένειας στα Επτάνησα επι ενετική κατοχή! Επόμενος αφορά όλα τα Επτάνησα. Αλλά σιγά μην ξέρετε τι σημαίνουν τα παραπάνω
- 383 replies
-
- όνομα
- ονοματοδοσία
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Δεν θεωρώ πως υπάρχει μαύρη τρύπα 20 εκατομυρίων, το πλοίο παρόλο την ηλικία του δεν παύει να αποτελεί ένα περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να επιστρέψει στην εταιρεία όλη την επένδυση. Με τις σωστές κινήσεις βεβαίως. Η γραμμή της Σμύρνη δεν πήρε την στήριξη που υπολόγιζαν, φταίει η οργάνωση ; Φταίει η προεκλογική περίοδο που ξεκίνησε ; Το γεγονός είναι ότι η κίνηση δεν ευδοκίμησε. Το πλοίο πλοίο είναι και πάει σε αλλά λιμάνια, περιμένω να δω ποια θα είναι η επόμενη κίνηση …
- 473 replies
-
- fior di levante
- levante ferries
- (and 13 more)
-
Γελάω με τους εφοπλιστές του πληκτρολογίου εδώ μέσα… μην ξεχνάμε ότι από το 14 που μπηκε η Λεβαντε στην ακτοπλοΐα μέχρι το 19 ήταν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με άλλες 3 εταιρίες να δραστηριοποιούνται και με περισσότερα πλοία αρχικά. Διαβάζω αυτά περί μονοπωλίου και ότι μόνο εκεί ξέρει να δουλεύει και γελάω. Λογικά η Λεβαντε δεν έχει ρευστό γιατί δούλεψε ενα περιουσιακό στοιχείο της 2 μήνες και μπήκε τόσο μέσα όσο ότι έχει βγάλει τα τελευταία 9 χρόνια… Για αυτό άλλοι είναι εφοπλιστές και άλλοι γράφουν από καμία καφετέρια ή τον καναπέ τους.
- 473 replies
-
- fior di levante
- levante ferries
- (and 13 more)
-
Του 1985;
- 324 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)