Jump to content
Shipfriends

togias_k

eMembers
  • Posts

    1,255
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About togias_k

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

15,376 profile views
  1. Άφιξη του Highspeed 3 ερχόμενο από Πειραιά Σύρο Μύκονο. Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες να δέσει στο κεφάλι, έδεσε εν τέλει δίπλα στην προβλήτα και αποβίβασε 25 άτομα με 1 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 80-90 άτομα και 2 ΙΧ για Σαντορίνη Ηράκλειο. Παράλληλα το FF Andros ερχόμενο από Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο αποβίβασε γύρω στα 200-250 άτομα και 2 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 30-35 άτομα με 1 ΙΧ για το αντίστροφο δρομολόγιο.
  2. Γιατί για κάθε προορισμό κάνει έως και 50% παραπάνω ώρα με τα ίδια λεφτά από τη Seajets. Απορώ και αυτοί που το επιλέγουν γιατί το επιλέγουν.
  3. Ούτε ο ΟΛΝΕ έχει ανακοινώσει κάτι, ούτε ο δήμαρχος ούτε κανένας άλλος φορέας. Συνεχίζει και μου κάνει εντύπωση, σε περίπτωση που είναι προβλήτα για επιβατικό πλοίο θα είχε βουήξει ο τόπος, δεν είναι και απλό έργο. Δεν ξέρω μήπως έχει να κάνει κάτι με το καρνάγιο που βρίσκεται ακριβώς από πίσω.
  4. Γίνεται να φτιάξουν προβλήτα ακριβώς δίπλα σε παραλία με λουόμενους; Εκεί κάνει μπάνιο πολύς κόσμος. Θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν είναι για το ενδοκυκλαδικό.
  5. Την Δευτέρα από Πειραιά για Μύκονο πάλι έβγαλε 5(!) επιβάτες και 1 ΙΧ. Για Ηράκλειο έβαλε καμιά 60αρια άτομα και 4 ΙΧ. Πόσο πιο μέσα να μπουν άμα ρίξουν τις τιμές; Θα το μάθει και περισσότερος κόσμος
  6. Άφιξη Highspeed 4 στη Μύκονο 20 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ερχόμενο από Πειραιά, έβγαλε 20 άτομα 1 ΙΧ, και έβαλε ακριβώς τα ίδια νούμερα. Προς το παρόν το βαρέλι δεν έχει πάτο και δεν βλέπω διάθεση να αλλάξει κάτι η αττικα.
  7. Άφιξη Highspeed 3 ερχόμενο από Πειραιά - Σύρο, αποβίβασε 50 άτομα, 5 δίκυκλα και 4 ΙΧ, επιβίβασε 70 - 80 άτομα, 1 δίκυκλο και 1 ΙΧ για Πάρο Ίο Σαντορίνη Ηράκλειο.
  8. Σήμερα που είδα το HS3 από Σαντορίνη για Πειραιά πρέπει να έβαλε καμιά 25αρια άτομα, λες και είναι κάνα αγονοπλοιο. Και δίπλα το World να μην τελειώνει η ουρά των επιβατών.
  9. Συμφωνώ απόλυτα καθώς λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια των επιβατών, αλλά φτάσανε στο άλλο άκρο με τις παραμονές, με αποτέλεσμα να μην καθίσταται ανταγωνιστικό. Σίγουρα πρέπει να ρίξουν τις τιμές, θα μπουν που θα μπουν μέσα, ας κερδίσουν τουλάχιστον τις εντυπώσεις για του χρόνου.
  10. Μαντάρα τα κάνανε, δεν υπολογίζουν ρεαλιστικούς χρόνους και κάθονται στα λιμάνια 20-30 λεπτά, 87 ευρώ για Μύκονο και είναι το πιο αργό στο πρόγραμμα. Ποιος θα το προτιμήσει βάσει λογικής; Η Seajets τους έβαλε τα γυαλιά, και έβαλε τώρα και το Eurochampion Jet με 62 ευρώ για Μύκονο Νάξο, κλαφτα Χαράλαμπε. Και το αποκορύφωμα, χάνει και την Παροναξια με την αποδρομολόγηση του HS4. Θα δούμε πως θα πάει η σεζόν, αλλά εδώ μιλάμε για ερασιτέχνες, όχι για εταιρεία.
  11. Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, εστιάζω στο γεγονός ότι και αυτό άνοιξε τα πλάνα μια εβδομάδα πριν ξεκινήσει, πως περιμένουν να έχουν κερδοφορια; Τα ίδια και η HSW, τα ίδια και το Πανοραμα κλπ κλπ. Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο όταν πετας εκατομμύρια να είναι έτσι στο πόδι ο προγραμματισμός.
  12. Ερώτηση προς κάποιον που έχει κάποια γνώση: Πως γίνεται αλήθεια οι εταιρείες να κάνουν τόσο κακό προγραμματισμό και να καθυστερούν τόσο πολύ να ανοίξουν τα πλάνα τους σε μία γραμμή; Τα παραδείγματα τα τελευταία χρόνια ουκ ολίγα και παραθέτω: Σμυρνα που μπήκε μέσα εκατομμύρια, Cat 1 που εφτανε μέχρι Μήλο και κατέβαζε 5 επιβάτες (οποίος το επέλεγε μετα τη Σέριφο δεν εβγαζε καμια λογικη) , το Πανοραμα που έτσι ξαφνικά φεύγει και πηγαίνει σε γραμμή Αυγουστο χωρίς πλάνα και κουβάλαγε 50 άτομα, τα Highspeed 3,4 τώρα που κάνουν τραγικές περιληπτικες και καραμπαινουν μέσα κλπ κλπ Θέλω να πω, ότι δεν είναι αστεία ποσά αυτά που επενδύουν, είναι δεκάδες εκατομμύρια. Πως δεν ανοίγουν τα πλάνα τους; Πως κάνουν τόσο κακούς προγραμματισμους;
  13. Και όπως ήταν αναμενόμενο, τρελαθήκαμε στις μειώσεις
  14. Αν και όποτε ταξιδέψω θα προτιμήσω τα πλοία τους, οι χομπιστες (όπως αποκαλούν οι ίδιοι τους εαυτούς τους στην ακτοπλοιϊα) με την κάθε ευκαιρία κλαίγονται και το χάνουν στο επικοινωνιακό. Κανείς δεν σου είπε να αγοράσεις το Superferry II που έκαιγε πολύ και είχε ακριβό κόστος συντήρησης, κανείς δεν σου είπε να ρίξεις τόσα εκατομμύρια στο Superferry άδικα(λόγω γκαραζ) χωρίς να τα βγάλεις ποτέ, κανείς δεν σου είπε να πάρεις τα μικρά χωρίς σαφές πλάνο διαχείρισης κλπ. Ο διπλανός σου γιατί δεν κλαίγεται ενώ είναι εταιρεία παρόμοιου μεγέθους; Και αφού είναι χόμπι, ρίξτε και λίγο τις τιμές τώρα που το πετρέλαιο έπεσε κατακόρυφα, γιατί ο Ανδριώτης με την οικογένειά του θέλει δυόμιση κατοστάρικα να πάει πλέον.
  15. Εντωμεταξύ όχι μόνο η συγκοινωνία περιορίζεται στα κτελ, αλλά τα περισσότερα οχήματα είναι σε ελεεινή κατάσταση. Η αστική συγκοινωνία έχει φτάσει μέχρι τον Μαραθώνα, το 2ο λιμάνι της Αττικής δεν έχει, αν είναι δυνατόν.
×
×
  • Create New...