Jump to content


Photo
- - - - -

Nova Ferries


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#41 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 10 June 2010 - 12:46

Μπορεί να άργησε λίγο να ολοκληρωθεί η σελίδα της, αλλά το αποτέλεσμα δείχνει ότι άξιζε να περιμένουμε λιγάκι παραπάνω.:);)

Η δημιουργία της σελίδας στο internet της εταιρείας είναι μια προσωπική δουλειά που ανήκει στους υιούς του κ. Λεφακη και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για τη προσπάθεια τους!!:cool:

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#42 Artevelde

Artevelde
  • eMembers
  • 645 posts

Posted 10 June 2010 - 13:43

εμένα ακόμα under constraction λέει που την ανοίγω...
Blue Star D®e(am)los!

#43 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 07 September 2010 - 14:56

Αφού πέρασε τη δοκιμαστική περίοδο με τη μορφή demo, το site της NOVA FERRIES είναι πλέον σε κανονική λειτουργία.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#44 man9328

man9328
  • eMembers
  • 227 posts

Posted 08 September 2010 - 19:40

Ευχρηστη και πληρως ενημερωμενη δεινει και στον πιο απαιτητικο πληρη στοιχεια μεχρι και σχεδια για τους αρρωστους καραβολατρες (γνωριζεται κανεναν :unsure: )

#45 Mad Pax

Mad Pax
  • Members
  • 10 posts
  • LocationΑθήνα

Posted 08 September 2010 - 20:35

Το ΦΑΙΔΡΑ καταπλέει στον Πειραιά το απόγευμα 3/9/2010.Για τους φίλους των πλοίων της εταιρείας.


Posted Image


Posted Image

Edited by Mad Pax, 08 September 2010 - 20:35 .

The Power Of Dreams

#46 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 10 September 2010 - 09:48

Αιγινήτες και Αγκιστριώτες απόλαυσαν το θαλάσσιο περίπατο στα Μέθανα με τα πλοία «Φαίδρα» και «Φοίβος» της NOVA FERRIES συμμετέχοντας στο θαλάσσιο περίπατο στα Μέθανα, που πραγματοποιήθηκε από το Δήμο Αίγινας και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο την Τετάρτη 4 Αυγούστου

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#47 sg3

sg3
  • eMembers
  • 308 posts

Posted 28 October 2010 - 11:22

δειτε εδω τι δρομολογια θα κανει την 1/11 η εταιρεια (για τις επομενες μερες δεν εχουν

Edited by polmyt, 28 October 2010 - 11:35 .


#48 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,593 posts

Posted 28 October 2010 - 11:36

Επειδη δεν κατεχω απο τα δρομολογια της Αιγινας ειναι κατι συγκεκριμενο που πρεπει να παρατηρησουμε?

#49 Hastaroth

Hastaroth
  • eMembers
  • 1,970 posts

Posted 28 October 2010 - 16:49

Τό μόνο που βλέπω εγώ είναι ότι το ΦΑΙΔΡΑ δέν θα κάνη δρομολόγια πρός Σουβάλα και Αγκίστρι,αλλά μόνο πρός Αίγινα,στά χνάρια τού ΦΟΙΒΟΥ

Κανείς δέν δικαιούται να με βρίζη εκτός από εμένα


#50 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,612 posts

Posted 02 December 2010 - 16:51

Η Nova Ferries πούλησε το "Φαίδρα",


του πουλησε γιατι περισσευε ή απλα βρεθηκε η ευκαιρια;; γιατι αν το πουλησε λογω της καλης προσφορας, ενδιαφερον θα ηταν να μαθαιναμε, αν σκοπευει να το αντικαταστησει;

αλαλα


#51 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 02 December 2010 - 17:02

Αυτή τη στιγμή η γραμμή του Σαρωνικού έχει πολύ μεγάλη πτώση σε κίνηση, για παράδειγμα τέτοια περίοδο παλιότερα Παρασκευή απόγευμα τα πλοία γέμιζαν ενώ τώρα παίρνουν 20 ΙΧ και ευχαριστημένοι είναι.

Όλα τα πλοία είναι προς πώληση, εάν βρεθεί το κατάλληλο τίμημα και από τη στιγμή που βρέθηκε το κατάλληλο τίμημα (μεγαλύτερο από τη τιμή αγοράς), ήταν εύλογο να πουληθεί. Προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για αμεση αντικατασταση του πλοίου.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#52 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 02 December 2010 - 17:08

Νομίζω πως οι δηλώσεις του Λεφάκη δίνουν ξεκάθαρη απάντηση στo ερώτημα του proud:

Nova Ferries αναγκάστηκε να πουλήσει το συγκεκριμένο πλοίο καθώς δεν μπορούσε να αντέξει στη συγκεκριμένη γραμμή. Ήταν πολή δύσκολο εώς και αδύνατο να αποσβεσθεί ένα τέτοιο νεότευκτο πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή. Μέσα σε αυτή την κρίσιμη οικονομική περίοδο, η διατήρηση του πλοίου στη γραμμή έβαζε σε κίνδυνο και το άλλο πλοίο της εταιρίας τον "Φοίβο". Η πώληση του πλοίου ήταν για την εταιρία η καλύτερη επιλογή

Οι καιροί είναι δύσκολοι και όπως έχω γράψει και παλιότερα, η εμπορική επιτυχία ενός πλοίου δεν εγγυάται την οικονομική του βιωσιμότητα.

Edited by Orestis, 02 December 2010 - 17:09 .

Αντε γεια...  :cool: 


#53 Nick the Greek

Nick the Greek

    Φαιδρός Εγκάθετος

  • Supermoderators
  • 5,665 posts
  • LocationAlpha Quadrant, Sector 001, Terran System.

Posted 03 December 2010 - 01:35

Παρόμοια κίνηση είχε γίνει και με το Αθηνά παλιότερα το οποίο διήρκεσε ελάχιστα στην πλοιοκτησία της Nova, οπότε είναι μια πρακτική που την έχουμε ξαναδεί. Από αυτήν την άποψη λοιπόν δεν πρόκειται για έκπληξη. Νομίζω μάλιστα πως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πολύ καλά αντανακλαστικά στον Λεφάκη σε σχέση με την κατάσταση της αγοράς.

The Omega Directive


Ω


#54 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 03 December 2010 - 11:35

Όταν μια εταιρεία πουλάει ένα πλοίο της και καλύπτει το δάνειο που αγόρασε το πλοίο πριν ένα 1,5 χρόνο, οποίες άλλες οφειλές είχε και τις μένει στο ταμείο ένα καλό κεφάλαιο για την αγορά ενός οικονομικού πλοίου, μάλλον για άριστη κίνηση θα έλεγα. ;) Το μόνο άσχημο είναι ότι θα μείνουν 17 ναυτικοί χωρίς δουλειά. :(

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#55 Earl Granville

Earl Granville
  • eMembers
  • 5,765 posts

Posted 03 December 2010 - 14:33

Ήταν πολλά τα λεφτά Άρη!!!
Με 22εκ ευρώπουλα και την κρίση να μην είχαμε πιστεύω ότι έτσι κι αλλιώς το πλοίο θα μας κούναγε το μαντηλι.
Πόσο μάλλον τώρα που ακόμα και στην Αίγινα η επιβατική κίνηση θυμίζει την αντίστοιχη των "Φώκλαντς" καταχείμωνο.

Edited by Earl Granville, 03 December 2010 - 14:34 .


#56 Hastaroth

Hastaroth
  • eMembers
  • 1,970 posts

Posted 03 December 2010 - 16:03

Όταν μια εταιρεία πουλάει ένα πλοίο της και καλύπτει το δάνειο που αγόρασε το πλοίο πριν ένα 1,5 χρόνο, οποίες άλλες οφειλές είχε και τις μένει στο ταμείο ένα καλό κεφάλαιο για την αγορά ενός οικονομικού πλοίου, μάλλον για άριστη κίνηση θα έλεγα. ;) Το μόνο άσχημο είναι ότι θα μείνουν 17 ναυτικοί χωρίς δουλειά. :(


Δέν αντιλέγω πως είναι άσχημο να μείνουν οι ναυτικοί αυτοί χωρίς δουλειά,όμως πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσουν να απορροφηθούν κάπου αλλού.Φυσικά γιά την εταιρεία ήταν καλή κίνηση και επειδή τής έμειναν και λεφτά στην καβάτζα γιά πιθανή αγορά ενός άλλου,οικονομικώτερου πλοίου,δέν αποκλείω το γεγονός κάποιοι ή και όλοι από το πλήρωμα τού ΦΑΙΔΡΑ να ξαναβρεθούν στην εταιρεία ίσως πιό σύντομα απ'όσο μάς φαίνεται.

Κανείς δέν δικαιούται να με βρίζη εκτός από εμένα


#57 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,612 posts

Posted 03 December 2010 - 17:26

Παρόμοια κίνηση είχε γίνει και με το Αθηνά παλιότερα το οποίο διήρκεσε ελάχιστα στην πλοιοκτησία της Nova

το Αθηνα ηταν πλοιοκτησιας Κ Αγαπητου (ειχε και τα αντιστοιχα σινιαλα), αλλα ηταν υπο τη διαχειριση Λεφακη. στοχος τoτε ηταν να χτυπησει αγονη (γι'αυτο και ειχε καμπινες) ή σποραδες. τα υπολοιπα τα ξερουμε.

γενικα παντως για 22 εκατομμυρια για αυτο το πραγμα, δεν το συζηταω

αλαλα


#58 sg3

sg3
  • eMembers
  • 308 posts

Posted 09 December 2010 - 14:41

πλεον σρο site φαινεται μονο το φοιβος και τα δρομολογια -λεει- θα ξεκινησουν 23-12

http://www.novaferri....php#/ell/home/

#59 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 27 June 2011 - 15:55

Από τη Παρασκευή ο Φοίβος ήταν σημαιοστολισμένος. Ένεκα των ευχάριστων γεγονότων της οικογενείας. Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε ο γάμος του πρωτότοκου υιού της οικογένειας Λεφάκη στην Αίγινα.
Βίον ανθόσπαρτον στον Ιωσήφ και στη γυναίκα!!

Edited by proud_ionian, 27 June 2011 - 15:56 .
dictee

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#60 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,134 posts

Posted 12 September 2011 - 16:09

Η Nova Ferries προσφέρει δωρεάν πρόσβαση μέσω WiFi στους επιβάτες του Φοίβος

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users