Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Orestis   

Ο όμιλος ιδρύθηκε το 1866 και προήλθε από τη συνένωση των 3 μεγαλύτερων ατμοπλοϊκών εταιρειών της Δανίας. Σήμερα δραστηριοποιείται σε 5 βασικούς τομείς:

• Ro-Ro Shipping
• Container Shipping
• Passenger Shipping
• Terminal Services
• Trailer Services

Ο στόλος του αριθμεί 60 πλοία όλων των κατηγοριών και καλύπτει ένα τεράστιο δίκτυο συνδέσεων. Στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας δραστηριοποιείται μέσω της DFDS Seaways.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του 2009 που δημοσιεύτηκαν χθες, ο κύκλος εργασιών του έφτασε τα 881 εκ. ευρώ (-20% vs 2008) και το EBITDA του στα 106 εκ. ευρώ (-22%).

Πριν από 3 μήνες προχώρησε στην εξαγορά της Norfolkline η οποία θα ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010, μετά και από την έγκριση των εποπτικών αρχών.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
aiolosii   

Πλάκα θα εχει να ξαναζωηρεψουν κατι φημες χειμερινες περι αυτονομης καθοδου στα υδατα μας Ορεστη..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neptune   

Και γω ειναι η αληθεια παραξενευτηκα απο αυτη την αναφορα...

Για να δουμε για δουμε τι θα ακουσουμε τους επομενους μηνες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neptune   

Ποιους μηνες ρε Νεπτουν? Για διαβασε τι λεει σημερα το marinews. Το βαλε και 5.30 το πρωι ο ανθρωπος γιατι αμα δεν το λεγε σημερα λογω της απεργιας θα εσκαγε.

'Ωρα 05.30 π.μ.

Ακτοπλοϊκή εταιρεία, από τις... δραστήριες, μαθαίνω ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με ξένο fund προκειμένου να ενισχύσει τη ρευστότητά της.

Ακόμη δεν έχουν καταλήξει κάπου οι διαπραγματεύσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες, εάν γίνει το deal θα το ξέρουμε σε έναν μήνα. Καλό Πάσχα με λίγα λόγια….

Θα μπορουσε αραγε να εχει σχεση με την DFDS?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neptune   
SIREN και POLARIS ??

E που αλλου θα το πηγαινε ο Νικολας. Καλα πρεπει να εισαι ποιο Βεντουρικος και απο τον ιδιο το Βεντουρη εσυ :D

Μαλιστα η DFDS ειναι η εταιρια που εκανε και την επιμηκυνση του Polaris το 1986.

Απο την οποια ειχα δειξει και ντοκουμεντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς Norfolk, η DFDS μετονόμασε τα νέα στην οικογένεια πλοία, αντικαθιστώντας το "Maersk" με το "Seaways". Για παράδειγμα το Maersk Dover πλέον ονομάζεται "Dover Seaways".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orestis   

DFDS closes Irish Sea

With its announcement that it is to close two Irish Sea routes, from Dublin to Birkenhead and Heysham, DFDS Seaways has abandoned all previous operations between UK-Ireland and UK-Northern Ireland once operated by Norfolkline. Two other routes have already been sold to Stena Line.

At the end of January 2011 the operation of the routes between Dublin and Birkenhead and Heysham, will be closed down. Two ro-pax ships are deployed on the Birkenhead route and one ro-ro ship on the route to Heysham. Port terminal operations and sales agency activities in Dublin will also be closed.

For the three owned ships (ANGLIA SEAWAYS, DUBLIN VIKING and LIVERPOOL SEAWAYS) deployed on the routes and their crews, a number of possible options are being investigated, including a sale, charter and alternative deployment on DFDS’ route network. One ro-pax ship is expected to be transferred to DFDS’ Baltic route network.

www.shippax.se

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   
Θα ναυλωθει απο την κοινοπραξια DFDS & LD για αντικαταστησει το Deal Seaways (πρωην Barfleur).

H ναύλωση του "Barfleur" -που ζορίζεται στα turnarounds σε Dover και Calais- λήγει τον ερχόμενο Μάρτιο. Υποθέτω πως η ναύλωση του Moliere θα ξεκινησει τότε. Αν τελικά συμφωνηθεί, γιατί υπάρχουν κάποιες ενστάσεις σχετικά με τα τεχνικά προβλήματα που παρουσίασε στους "stop, start" ημερήσιους πλους της μιάμισης ώρας, όπως αναφέρεται στη Lloyd's List.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

Τελευταίο δρομολόγιο της DFDS από Harwich για Esbjerg.

 

DFDS Seaways Chief executive, Niel Smedegaard:

 

“The route is of particular historical significance to DFDS so it’s a very sad day for us all.“Our regrets go to our many passengers who must now see the last passenger ferry route between the UK and Scandinavia close.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

H DFDS, μέσω του CEO της Niels Smedegaard, έχει ανακοινώσει πως σε περίπτωση που το Competition Appeal Tribunal αποφανθεί υπέρ της MyFerryLink (ουσιαστικά του Eurotunnel), θα αποσυρθεί από το Dover-Calais. Η εταιρεία καλοβλέπει τα δίδυμα Rodin και Berlioz σε περίπτωση που κερδίσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Petros P   

Θέλει και η DFDS την Polferries ,συμφωνα με τους συνασθενεις του FoNE

 

 

DFDS now confirms that the company is in the running to buy the state-owned Polish ferry Polferries. The information is a message DFDS sent to the Copenhagen Stock Exchange on Friday afternoon.
"With reference to the Polish Treasury Department's announcement earlier today regarding the participants in the sales process for Polferries hereby confirmed DFDS 'participation in the process," writes DFDS.  . "DFDS 'interest and participation builds on our strategy to expand its route network through value-creating acquisitions. As a result of the process of DFDS has no further comments at this time ", adds in the message. 
Polferries operates ferry services between Poland and Sweden / Denmark with three ro / pax vessels.  ans also arranged individual cruises under the name Polferries. Source: DFDS

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

Μετά από διαπραγματευτικό θρίλερ μηνών (που λέει κι η Καρχιλάκη), η DFDS κατέληξε σε συμφωνία με τους 202 ναυτικούς, πρώην εργαζομένους στη MFL που είχαν "καταλάβει" τα Berlioz και Rodin, κι έτσι τα πλοία θα δραστηριοποιηθούν σύντομα με τα χρώματά της στο Dover-Calais μαζί με το Calais Seaways, ενώ το Malo Seaways θα μετακινηθεί σε άλλη γραμμή. Αυξάνονται οι πιθανότητες πλέον να έχουμε footies και από την DFDS.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

Αλλαγές έχουμε στην εμφάνιση των πλοίων της DFDS, με τον κύκλο να απομακρύνεται από τον Σταυρό της Μάλτας-λογότυπο της εταιρείας στα φουγάρα, το μπλε του hull να γίνεται πιο σκούρο και τη γραμματοσειρά του "DFDS" να εκμοντερνίζεται. Οι αλλαγές εφαρμόζονται πρώτα στο δίδυμο Berlioz-Rodin και οι απόψεις διίστανται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Petros P   

και με το σταυρο αυτον σαν πλοιο του kriegsmarine

 

Επι αυτού η DFDS έχει απαντήσει

 

Βρίσκω σε κείμενο στα Ολλανδικά και μεταφράζοντας το στα αγγλικά

 

 

"unfortunately WWII by other associations in this image are sticking." The company feels compelled to explain the logo: "Since the founding of DFDS in 1866 the ships sail under the iconic blue flag with the white Maltese Cross Why is there then for the Maltese Cross elected, is to this day. not quite sure. Probably saw the Danish founder CF Tietgen resemblance with the white cross in the Danish flag, which gave a sense of national symbolism.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

το κραξιμο δεν το εχουν φαει γενικως για το μαλτεζικο σταυρο, αλλα ειδικως για την τελευταια βερσιον: "μαυρο φοντο, περισσοτερο τετραγωνισμενος", που παραπεμπει ευθεως σε... αλλους σταυρους.

κανετε μια αναζητηση "kriegsmarine cross" και "dfds logo" και θα δειτε. δεν τρελλαθηκε ξαφνικα τοσος κοσμος που τους κραζει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά... Μη τρελένεστε όλοι, έτσι; Ομολογουμένως η νέα εμφάνιση των πλοίων είναι άσχημη. Αλλά είναι γενικό και ενοχλητικό αυτό που γίνεται τελευταία με καθετί που παραπέμπει η τολμάει να μιμείται κάπως τα σύμβολα του Hitler ή κάποιου άλλου ανεπιθύμητου. Προσωπικά, αναρωτιέμαι πως συσχέτισαν το μαύρο χρώμα με το Kriegsmarine. Ας μη γελιόμαστε, όσοι φωνάζουν να μη νομίζουν πως θα αλλάξουν τις αποφάσεις των ανωτέρων της εταιρίας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν σημαίνει όμως οτι η παραδοχή του ότι η εμφάνιση είναι άσχημη αναιρεί το γεγονός πως το λογότυπο παραπέμπει σε εκείνα τα σύμβολα. Είναι μία αλήθεια και κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει την έκφραση της δυσαρέσκειας, αλλά ούτε και σχόλια για....τρέλα αρμόζουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επαναλαμβανω οτι ειπα και παραπανω. ο σταυρος στη σημερινη του μορφη, σε συνδυασμο με το μαυρο φοντο, παραπεμπει ευθεως στο kriegsmarine και σε ναζιστικα συμβολα (δεν ειχαν μονο τη σβαστικα, αλλα και εναν σταυρο ολοϊδιο με αυτον που εχει σημερα η DFDS, που εκτος απο το Kriegsmarine και τη Luftwaffe, φιγουραριζε και σε διαφορα παρασημα).
 
αυτα που λεει η εταιρεια περι μαλτεζικου σταυρου που διαλεξε ο ιδρυτης ειναι ωραια, αλλα ο σταυρος στις τσιμινιερες εχει αλλαξει σχημα και φοντο πολλες φορες.

(ειναι σα να βαψει αυριο κοκκινες τις τσιμινιερες η bs, με μπλε "ακινητο" αστερι σε ασπρο φοντο και να λεει οτι δεν εχει σχεση με τη Β.Κορεα)
 
το ασχημο και το ομορφο ειναι υποκειμενικο (de gustibus et coloribus non disputandum est ;) )

 

απο εκει και περα ουτε χαρακτηρισμοι χρειαζονται, ουτε περιμενει κανεις μας να αλλαξει αποψη η εταιρεια σε ενα βραδυ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.voyager   

Οι παρεμβάσεις που γίνονται στο accommodation του διδύμου της πάλαι ποτέ SeaFrance από την DFDS είναι ριζικές με τα πάντα να ξηλώνονται και να διαμορφώνονται εκ νέου από τη γνωστή -σε εμάς κυρίως λόγω Stena Supefast X- Trimline. Πιστεύω ότι τα πλοία θα "διορθωθούν" αρκετά εσωτερικά, όσον αφορά τη διαρρύθμιση που δεν ήταν η ιδανικότερη, και θα εκμοντερνιστούν, χωρίς να αποκλείεται το να γίνουν πιο "ενδιαφέροντα" από τα Spirit Class της P&O. Οψόμεθα...

 

12628413_10153964529993117_5237912029724

 

12622010_10153964529133117_5886644932354

 

πηγή: DFDS

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×