Jump to content
Shipfriends
ΝΗΡΕΑΣ

Λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Recommended Posts

Μιάς και αύριο υπογράφεται η συμφωνία για τον αγωγό πετρελαίου και το λιμάνι θα βρεθεί, ούτως ή άλλως, στο προσκήνιο, ας δούμε ένα σημερινό δημοσίευμα της Γνώμης για το λιμάνι. Αναφέρεται κυρίως στα έργα εκβάθυνσης και αναβάθμισης των ευκολιών, αλλά αναφέρεται και στον ρόλο του σε σχέση με τον αγωγό.

Ενδιαφέρον είναι ότι η φόρτωση του πετρελαίου θα γίνεται: "[...]σε μια απόσταση από την ακτή γύρω στα 7 μίλια, εκεί θα συνδέεται ο αγωγός, σε μια πλατφόρμα, με τα πλοία τα οποία θα μεταφέρουν το πετρέλαιο."

Προφανώς για να βρίσκεται η πλατφόρμα στα Διεθνή ύδατα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όποιος ψάχνει...όλο και κάτι βρίσκει.B)

Νάρκη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στον πυθμένα του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης…

(16/03/2009)

Μία νάρκη διαμέτρου 50 εκατοστών περίπου ανέσυρε από τον πυθμένα του λιμανιού Αλεξανδρούπολης, το ειδικό μηχάνημα για τα βυθοκορύματα, στη διάρκεια των εργασιών εκβάθυνσης. Οι λιμενικοί που κλήθηκαν στο σημείο, απέκλεισαν προληπτικά το χώρο, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η νάρκη βρίσκεται στον πυθμένα του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης από την περίοδο του Β’ παγκοσμίου πολέμου.

Εν τω μεταξύ, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να έρθουν στην Αλεξανδρούπολη δύτες του πολεμικού ναυτικού, προκειμένου να ερευνήσουν την περιοχή για την ύπαρξη τυχόν παρόμοιων ευρημάτων, αλλά και ειδικοί πυροτεχνουργοί που θα ερευνήσουν την προέλευση της νάρκης και τη χρονολογία κατασκευής της.

http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=447632

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα NHSOS XIOS. Ευχαριστώ για τις ευχές και την βοήθεια. Ελπίζω να ακολούθησα σωστά τις οδηγίες σου.

Στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης γίνονται εργασίες επέκτασης προς τα ανατολικά. Επίσης γίνετια εκβάθυνση και εκσκαφή διαύλου. Το έργο εκτελεί η ΕΛΤΕΡ Α.Τ.Ε. με δύο πλωτούς γερανούς, διάφορα άλλα πλωτά, την βυθοκόρο ΟΛΓΑ , δύο δικά της ρυμουλκά (SABATIS M και ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΗΤΡΟΥ), κλαπέ κλπ. Οσα βυθοκορήματα δεν χρειάζονται για την επέκταση του λιμανιού, μεταφέρονται δυτικά, στα ανοιχτά της Μεσημβρίας για απόρριψη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
πραγματικα εξαιρετικη η φωτο του pharos. μας δειχνει οτι τελικα ολα μια ιδεα ειναι και δεν χρειαζεται να πληρωνουμε πανακριβα fenders:D:p

Συμφωνώ απολύτως. Όλα τα λεφτά η φωτογραφία του φίλου pharos. Γιαυτό φαίνεται η ΣΑΟΣ επέλεξε το συγκεκριμένο λιμάνι για να εκθέσει το στόλο της. Καλές και αντίστοιχες αυτών που πληρώνει υπηρεσίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ την αλλη πρεπει να υπολογισουμε οτι εκει που ειναι το Σαμοθρακη,δεν ειναι επιβατικο λιμανι οποτε μην εχουμε την απαιτηση να εχει και τις καλυτερες υπηρεσιες.Σε ολα τα λιμανια της Ελλαδας,δεν εχει παντου fenders(ελαστικα δηλαδη:P),υπαρχουν σημεια που συνηθως δεν χρησιμοποιουνται.

Και οπου δεν εχει και θες να βαλεις το πλοιο-κοτερο σου,χρησιμοποιεις τα λεγομενα μπαλονια η για τα μεγαλα πλοια,λαστιχα που κρεμονται απο τα ντεκ.Ειδατε εσεις πουθενα απο αυτα στην παραπανω φωτο:rolleyes:Ελπιζω το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ να μην ειναι στα ιδια χαλια:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

Στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, η διεθνής εταιρεία Trans Balkan Pipeline(ΤΒP) προτίθεται να κατασκευάσει έναν νέο αγωγό μεταφοράς αργού πετρελαίου, καθώς και τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις (βανοστάσια, δεξαμενές αποθήκευσης, παράκτιες εγκαταστάσεις και εγκαταστάσεις φόρτωσης δεξαμενοπλοίων) από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας έως την Αλεξανδρούπολη, με στόχο τη μεταφορά αργού πετρελαίου που παράγεται στη Ρωσία και στην περιοχή της Βόρειας Κασπίας προς προορισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης, της Β. Αμερικής και προς άλλες διεθνείς αγορές.

Βασικά στοιχεία το έργου είναι: Ενας χερσαίος αγωγός μήκους 132,5 Km (κύριος αγωγός), ο οποίος ξεκινά από τα σύνορα Ελλάδας - Βουλγαρίας, ακολουθεί νότια πορεία και καταλήγει στις δεξαμενές αποθήκευσης στην Αλεξανδρούπολη. Για την αποθήκευση του αργού πετρελαίου θα δημιουργηθούν εγκαταστάσεις αποθήκευσης (τερματικός Αλεξανδρούπολης) πλησίον της βιομηχανικής περιοχής του Αβαντα, στον δήμο Αλεξανδρούπολης. Η εγκατάσταση θα περιλαμβάνει οκτώ δεξαμενές ύψους 20 μ., συνολικής χωρητικότητας 1.200.000 m3, που θα αναπτυχθούν σε έκταση περίπου 950 στρεμμάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποσο σιγουρο ειναι αυτο;

η ιστορια του αγωγου εχει βαλτωσει. για την ακριβεια μετα την αλλαγη κυβερνησης στην Βουλγαρια, οι γειτονες εκαναν πισω για τον αγωγο. ποιος θα φτιαξει εγκαταστασεις αποθηκευσης, για ενα πετρελαιο που μπορει να μην ερθει ποτε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α μίλησε στο κανάλι ΔΕΛΤΑ, μετά την απομάκρυνση του Σαμοθράκη και θα ακολουθούσουν τα αλλά πλοία της Saos Ferries, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχουν γίνει ήδη οι αναθέσεις για την απομάκρυνση των πλοίων από τον Ο.Λ.Α. Και τώρα βλέπω στο site του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ότι προκηρύσσει νέους διαγωνισμους (12/7) για την απομάκρυνση των πλοίων με ημερομηνία λήξης των προσφορών στις 4/8!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το λιμανι της Αλεξανδρούπολης βρισκεται σε μια περιοχη όπου όσο και αν εκβανθυνεται τόσο θα μπαζώνει.Θαλάσσια ρευματα της περιοχης μεταφερουν τις αποθεσεις του ποταμού Εβρου και άλλων χειμαρων της περιοχης με αποτελεσμα να μπαζωνεται η μπουκα του λιμανού και κατεπεκτασιν ολο το λιμανι.Συμπέρασμα;; το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ειναι σε εντελως λανθασμένη τοποθεσία

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α μίλησε στο κανάλι ΔΕΛΤΑ, μετά την απομάκρυνση του Σαμοθράκη και θα ακολουθούσουν τα αλλά πλοία της Saos Ferries, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχουν γίνει ήδη οι αναθέσεις για την απομάκρυνση των πλοίων από τον Ο.Λ.Α. Και τώρα βλέπω στο site του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ότι προκηρύσσει νέους διαγωνισμους (12/7) για την απομάκρυνση των πλοίων με ημερομηνία λήξης των προσφορών στις 4/8!!

Όπως είχα καλά απορήσει με την επαναπροκήρυξη των διαγωνισμών των πλοίων της Saos Ferries, που ήταν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ενώ το Σαμοθράκη είχε αναχωρήσει για το τελευταίο ταξίδι του. Έτσι ο Οργανισμός Λιμένας Αλεξανδρούπολης έβγαλε ανακοίνωση για την ακύρωση του διαγωνισμού της απομάκρυνσης του Σαμοθράκη και του Παναγία Σουμελά. Ενώ έγινε αναβολή του επαναληπτικού του διαγωνισμού για την εκποίηση του Ε/Γ-Υ/Γ ΚΑΒΕΙΡΟΣ, του Ε/Γ-Ο/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και του ναυαγίου της βυθοκόρου ΟΛΓΑ, για τις τη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελεγχος για τις σπηλαιωσεις που παρουσιαζουν οι ντοκοι(φαινεται λιγο και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ που εχει ξεμεινει μονο του πια).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω αν ισχυουν τα παρακατω αλλα υποτιθεται οτι για 300μετρα σιδηροδρομου το λιμανι 'χανει' την συνδεση με το Μπουργκας και αναλογα ενα μεγαλο αριθμο κοντεινερ που θα διακινουνταν μεσω αυτου στην Μαυρη θαλασσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
....Δεν ξερω αν ισχυουν τα παρακατω αλλα υποτιθεται οτι για 300μετρα σιδηροδρομου το λιμανι 'χανει' την συνδεση με το Μπουργκας....

Οι συνήθεις φαντασιακές υπερβολές και αερολογίες. Ο σταθμός του ΟΣΕ είναι στην ουσία στο Λιμάνι. Τι 300 μέτρα γραμμή και 1 εκατομμύριο κόστος που θα το δώσουν πατριώτες πολιτικοί. Αμα θέλει κάποιος να μεταφέρει ένα container από τιν ντόκο στον σταθμό, πάει και με τα πόδια που λέει ο λόγος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 2014 θα εχει επιτευχθει η συνδεση του λιμενος Αλεξανδρουπολης με το σιδηροδρομο!!

Στη γραμμή εκκίνησης μπήκε η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηρόδρομο, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2014, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τις συνδυασμένες μεταφορές της χώρας μας αλλά και ειδικότερα, για την τοπική οικονομία.

«Η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί εθνική και κορυφαία επιλογή για την ανάπτυξη του άξονα Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, διότι μέσω του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης μπορούν τα εμπορεύματα να παρακάμπτουν το Βόσπορο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 1 χρόνο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος, σε συνάντηση εργασίας που είχε στην Αλεξανδρούπολη με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος, Σταύρο Σταυράκογλου, και τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Αρη Γιαννακίδη, με την ευκαιρία της εγκατάστασης της αναδόχου εταιρείας για την έναρξη των εργασιών. Οπως επισημαίνεται, η απευθείας σύνδεση με τη Βάρνα θα λειτουργήσει ως εναλλακτικό πέρασμα των προϊόντων από το Βόσπορο και θα μειώσει το χρόνο διαδρομής από 2,5 ημέρες, που χρειάζεται σήμερα, σε περίπου 6 ώρες.

«Προχωράμε στην ολοκλήρωση των υποδομών και των συνδυασμένων μεταφορών. Επόμενος στόχος είναι η δημοπράτηση και της οδικής σύνδεσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννακίδης.

Να σημειωθεί ότι το έργο «Σιδηροδρομική Σύνδεση του Νέου Προβλήτα Εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης», προϋπολογισμού 4,92 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μακεδονία-Θράκη» 2007-2013.Το έργο προβλέπει την κατασκευή τερματικής σιδηροδρομικής γραμμής του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Λιμένα Αλεξανδρούπολης, η οποία θα συνδέει το σύμπλεγμα των γραμμών που αναπτύσσεται στο λιμάνι με το χώρο του σταθμού των εμπορευματοκιβωτίων.

Στο μεγαλύτερο τμήμα της η γραμμή προβλέπεται να κατασκευαστεί εγκιβωτισμένη σε σκυρόδεμα κατάλληλης ποιότητας, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα, που βρίσκεται εκτός του δαπέδου του ΟΛΑ, η κατασκευή θα είναι σκυρογραμμή. Το συνολικό μήκος των γραμμών είναι περί τα 2 km σε ανάπτυγμα μονής γραμμής.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με το Κινέζικο επενδυτικό Όμιλο SINOFORTONE GROUP και της NAVISION CAPITAL PARTNERS.

Ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες φωτοσήμανσης του νέου διαύλου λιμένα Αλεξανδρούπολης, που εκτελούνται από την Υπηρεσία Φάρων του Πολεμικού Ναυτικού. Ήδη, έχουν υλοποιηθεί οι εργασίες υδρογράφησης του διαύλου με μέριμνα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας, καθώς και η μεταφορά του συνόλου του απαραίτητου φαρικού υλικού φωτοσήμανσης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τις αμέσως επόμενες ημέρες ξεκινά η διαδικασία πόντισης 14 νέου τύπου φωτοσημαντήρων (τεχνολογίας LED) κατά μήκος του διαύλου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του τελευταίου δεκαημέρου του Οκτωβρίου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δείτε πως περιμένουν το πλοίο για Σαμοθράκη στο λιμάνι Αλεξανδρούπολης πριν λίγες ημέρες με την κακοκαιρία.

Quote

Μέσα στο χιόνι και στις άσχημες καιρικές συνθήκες αναγκάσθηκαν να βρίσκονται οι ταξιδιώτες προς την Σαμοθράκη, σήμερα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αφού δεν υπάρχει αίθουσα αναμονής. Ο ιδιοκτήτης του ΣΑΟΣ Φώτης Μανούσης σχολίασε με το παρακάτω κείμενο αυτήν την κατάσταση στο facebook:

«Ο χώρος αυτός διατίθεται στο Λιμάνι Αλεξανδρούπολης αντί αίθουσας αναμονής. Χωρίς στεγασμένο χώρο χωρίς τουαλέτες χωρίς καθίσματα χωρίς θέρμανση. Και αυτό, παρότι οι κάτοικοι της Σαμοθράκης συνεχίζουν να καταβάλουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, ως ανταποδοτικά τέλη στον ΟΛΑ (μέσω των ναύλων) χωρίς να έχει ληφθεί μέχρι καί σήμερα καμία μέριμνα. Η φωτογραφία αφιερώνεται στους κκ Βουλευτές του νομού, στον κύριο Περιφερειάρχη και στην διοίκηση του ΟΛΑ με την παράκληση να πάρουν επιτέλους θέση.

 

limani-xionia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αν. Δημοσχάκης, κατέθεσε στις 23/01/17, γραπτή Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την έλλειψη στεγασμένων χώρων στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης. Όπως αναφέρεται στην Ερώτηση αποτελεί λυπηρό γεγονός ότι στο μεγαλύτερο λιμάνι της Θράκης δεν υπάρχει ένας προστατευόμενος χώρος, που να διαθέτει καθίσματα, τουαλέτα, θέρμανση, ώστε να μπορούν οι επιβάτες να περιμένουν, χωρίς να είναι εκτεθειμένοι σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Επίσης, υπογραμμίζεται ότι η έλλειψη σοβαρών υποδομών έχει αντίκτυπο στον τουρισμό της ευρύτερη περιοχής και κυρίως της Σαμοθράκης που αποτελεί τόπο διακοπών πολλών τουριστών τόσο από το εσωτερικό όσο κι από το εξωτερικό. Ο Βουλευτής ρωτάει τον Υπουργό αν θα προβεί στις κατάλληλες παρεμβάσεις, ώστε να δημιουργηθούν χώροι στέγασης αναμονής επιβατών στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης, καθώς κι αν θα προχωρήσει σε περαιτέρω βελτιωτικές κινήσεις στα δύο λιμάνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρμόδιος δεν είναι ο ΟΛΑ για την κατασκευή και παροχή τέτοιων χώρων/υπηρεσιών ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης στις δηλώσεις περί ανταποδοτικών τελών επιβατών και οχημάτων

Quote

Με αφορμή τις αναρτήσεις του κ. ΦΩΤΗ ΜΑΝΟΥΣΗ, ιδιοκτήτη της εταιρίας SAOS FERRIES στον προσωπικό λογαριασμό του στο FACEBOOK και τις δηλώσεις του σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, σχετικά με την είσπραξη και τον τρόπο αξιοποίησης από τον ΟΛΑ του ειδικού ανταποδοτικού τέλους διέλευσης επιβατών και οχημάτων του ακτοπλοϊκού δρομολογίου ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ και για την αποκατάσταση της αλήθειας, η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τα παρακάτω:

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν. 2575/1998 και 2399/96, του Ν.Δ. 44/1973 και της Γνωμ. 17/329/20.04.2004, το ειδικό ανταποδοτικό τέλος που επιβάλλεται προορίζεται για τον εκσυγχρονισμό και βελτίωση των λιμενικών έργων και εγκαταστάσεων με σκοπό την βελτίωση της παροχής των λιμενικών υπηρεσιών.

2. Το τέλος εισπράττεται μέσω των εισιτηρίων των επιβατών και οχημάτων και αποδίδεται από την πλοιοκτήτρια εταιρία στον Οργανισμό και κατατίθεται σε ΕΙΔΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ «Ειδικά λιμενικά τέλη για βελτίωση και συντήρηση λιμένα», και δεν συμπεριλαμβάνεται στον ετήσιο κύκλο εργασιών. Δηλαδή, ο Οργανισμός δεν έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από το τέλος για κανένα άλλο σκοπό.

3. Αυτό το ανταποδοτικό τέλος αποδίδεται κάθε μήνα από την εταιρία του ΣΑΟΣ, δηλ. του κ. ΜΑΝΟΥΣΗ, καθόσον είναι το μοναδικό δρομολόγιο που διενεργείται μέχρι σήμερα από τους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Καμαριώτισσας.

4. Για την τελευταία διετία που έχει ελεγχθεί, η ΟΛΑ ΑΕ  στον τομέα του ειδικού ανταποδοτικού τέλους έχει βεβαιώσει 227.980,65 ευρώ, έχει εισπράξει 166.182,31 ευρώ και έχει δαπανήσει για επισκευές , συντηρήσεις και βελτιώσεις το ποσό των 194.440,59 ευρώ.

Κάθε καλόπιστος μπορεί να βγάλει τα ανάλογα συμπεράσματα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×