Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

  • Replies 951
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
On 6/27/2023 at 2:44 PM, basilis89 said:

Γνώμη μου είναι ότι το Blue star 1 δεν κάνει για Παροναξια...

On 7/7/2023 at 10:10 PM, proud_ionian said:

Τα προηγούμενα χρόνια γκρινιαζαν όλοι με την attica, που δεν υπήρχαν Ιούλιο και Αύγουστο θέσεις για τα φορτηγά και υπήρχαν μεγάλες αναμονές στην τροφοδοσία των νησιών.

Φέτος βάζουν το καλύτερο τους πλοίο, με γκαραζάρα που σκουπίζει τα παντΑ και δεν μας κάνει.

 

On 7/7/2023 at 11:50 PM, Strofalos said:

Εγώ βλέπω να καθιερώνεται το μεγάλο μπλου στην γραμμή. Τα θετικά αυτής της κίνησης είναι περισσότερα από τα αρνητικά. 

Τώρα που η high season πλησιάζει στο τέλος της, μπορούμε να πούμε ότι το πείραμα πέτυχε. Αν εξαιρέσουμε κάποιες καθυστερήσεις, που δεν οφείλονται στο πλοίο, αλλά στην ανεπάρκεια των υποδομών στην Πάρο και στη Νάξο, η κίνηση σε επιβάτες ΙΧ και φορτηγά εξυπηρετήθηκε χωρίς φάλτσα και ειδικά για τα φορτηγά, χωρίς να πρέπει να περιμένουν κάποιο Σαββατιάτικο εμβόλιμο του πλοίου των Δωδεκανήσων ή κάποιο έκτακτο του BS Paros.

Όσο για την κίνηση της Σαντορίνης, οι δικές μου πληροφορίες είναι ότι έφευγε από Αθηνιό με περίπου το 1/3 του γκαράζ με φορτηγά. Είναι τόση η κίνηση του νησιού που έχει ψωμί για όλους. Δεν ισχύει ότι δεν πάνε με την Attica και πάνε μόνο με ΑΝΜΕΖ και Άνεμο ;).

Ας είμαι λοιπόν ο μοναδικός:P που θα γράψει "μπράβο στην Blue Starούκλα την ατελείωτη":) που σήκωσε τη γραμμή στις πλάτες της φέτος και "χώνευε;)" απρόσκοπτα επιβάτες, φορτηγά και ΙΧ.

Τόσα χρόνια διαβάζαμε τόσα κομπλιμέντα, για κάποιες σποραδικές προσεγγίσεις του Αριάδνη ή του Σάμος και φέτος που το ξενιτεμένο αγόρι επέστρεψε και έβαλε γυαλιά σε όλους, δεν μιλάει κανείς.;)

 

Edited by proud_ionian
αντικειμενικά πάντα
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον προλαλήσαντα!! Εμένα αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντυπωση είναι πως ανέβαζε μέχρι 26-26.5 για να προλάβει καθυστερήσεις (που δεν οφείλονταν στο πλοίο αλλά στα λιμάνια) με γεμάτο, ή σχεδόν γεμάτο, γκαράζ. Πραγματικά εντυπωσιακή η αντίδραση του πλοίο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Γενικά, κατάπινε τα πάντα, και εξυπηρέτησε ταχύτατα την γραμμή. Το μόνο αρνητικό του, πως δεν είναι ημερόπλοιο και οι κοινόχρηστοι χώροι του περιορισμένοι για το μέγεθος της κίνησης της γραμμής. Εάν με το καινούργιο σχήμα καθιερωθεί στην γραμμή, μια ανακαινισούλα (με αφαίρεση καμπινών και αντικατάστασή τους με σαλόνια ή αεροπορικές) επιβάλλεται. 

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα να καταλαβω γιατί στην επιστροφή προς Πειραια το Blue Star 1 να μην προσεγγίζει την Σύρο με αποτέλεσμα το νησί της πρωτεύουσας να εχει παντα μια λιγότερη επιλογή στις επιστροφές. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά θα φτάνει  45 λεπτά έως και μια ώρα αργότερα Πειραιά που αυτόματος σημαίνει καθυστέρηση στο απογευματινό αλλά εκτός απο αυτο θεωρώ πως ισως να μην θέλουν να παίρνει χώρο στο γκαράζ απο την παροναξία οπου αναγκαστικά θα επέτειο να γινόντουσαν έκτακτα δρομολόγια για εκεί για εξυπηρέτηση φορτηγών κλπ.

*έπρεπε

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέα ώρα αναχώρησης για Τ blue star Naxos. Στις 20:00 εξαιτίας καθυστερήσεων στα ενδιάμεσα λιμάνια.  τάδε έφη το μνμ της εταιρείας.. 

Ασχολίαστο. Ημερα που φεύγει ο περισσότερος  κόσμος για να ψηφίσει και να ξεκουραστεί.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όταν έχει προηγηθει για δυο συνεχόμενες ημέρες προσέγγιση στο παλιο λιμάνι της Αστυπάλαιας μαζευονται μεγάλες καθυστερήσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Χθες εφυγε με 1 ωρα και 15 λεπτα καθυστερηση...Επαιρνε πετρελαια και εβγαλε ανακοινωση οτι η καθυστερηση οφειλεται σε αυξημενη κινηση οχηματων..Απο κοσμο δεν ηταν πρωτοκολλο φυσικα..Στο ταξιδι τωρα μεχρι τη Συρο  μεση ταχυτητα 20.5....Ειναι προφανες οτι πλεον δε μπορει να μαζεψει καθυστερηση σε σφιχτα δρομολογια..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανοτερο είναι να θέλουν να κάνουν κάποια εργασία στο Ναξακι. Τα Σάββατα που παει Σαντορίνη είναι η μόνη μέρα που μπορουν να το αντικαταστήσουν από μεγαλυτερο που δε μπορεί να μπει σε Σχοινουσα, Αστυπάλαια κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τα δρομολογια που εχουν ανεβει το ΔΗΛΟΣ θα λειψει από τη γραμμή από 11 Ιανουαρίου μέχρι 22/3. Όλο αυτο το διαστημα θα αντικατασταθεί από το BS1.

Link to comment
Share on other sites

Η αναχώρηση του Νάξος της ερχόμενης Παρασκευής, θα γίνει στις 18:30. Δεν Τ Έχω εξακριβώσει εαν είναι πλέον μόνιμη αυτή η αλλαγη.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, cyclades_shipping said:

Ακούγεται κάτι για επανέναρξη  του δρομολογίου Πειραιά-Πάρο-Ιο-Σαντορίνη από την Seajets με ταχυπλοο για την θερινή σεζόν,το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.

Αφου ουσιαστικά προσφερουν εξυπηρετηση σε ολα αυτα τα νησια. Παρο Ναξο εχουν δυο ταχυπλοα το πρωι και Ιο-Σαντορινη έχουν το wcj

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ακούγεται είναι πως η Παρος θα εξυπηρετηθεί με το δρομολόγιο Πειραιας Παρος Ιο Σαντορίνη,δηλαδή να μην υπάρχει προέκταση προς Πειραιά από το ταχυπλοο της Ραφηνας.από εκεί και πέρα θα έχει επιπλέον χωρητικότητα στην ζώνη 10:00 από Πάρο για Σαντορίνη που μέχρι πρωτινός  ήταν μόνο τα SuperJet/SuperJet2 από την άλλη μπορεί να υπάρχει η Ιος  σε αυτό το δρομολόγιο όπως δηλαδή γινόταν το 2019.Βέβαια όλα αυτά αλλάζουν πολλές φορές.. μπορεί να μην γίνει κιόλας.απλα ανέφερα αυτό που ακούγεται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...