Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εχω την εντυπωση πως οχι γιατι κολλησα πισω απο τα φορτηγα κ δεν εβλεπα καλα,εκανε αναποδα μεχρι πισω αλλα κ ο καταπελτης πανω ηταν

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το πλοίο και καλοταξιδο να είναι αλλά θεωρώ αδιανόητο ότι έχει βιντεοσκοπηθει ο μισός ναυσταθμος στο πρώτο βίντεο 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Power_Jet said:

Τα αστεράκια στις τσιμινιέρες δεν θα τα σχολιάσει κανένας; 😆 

Είπαν να βάλουν τον Μπλουσταρινο σε ενα πλοίο … 🤣

Link to comment
Share on other sites

Εντελώς κατά τύχη, το πετύχαμε κατά την χτεσινή του αναχώρηση για τον σύντομο δοκιμαστικό του πλού. Προσωπικά θεωρώ άστοχο το κατέβασμα του κίτρινου χρώματος στο πρυμνιό κομμάτι της τσιμινιέρας, έπρεπε να μείνει στο ύψος του χρώματος στο πλάι. Μια άλλη ιδέα θα ήταν ίσως να ανέβαινε λίγο πιο πάνω το μπλέ. Δεν είναι άσχημο πάντως, ακολούθησαν το βάψιμο της Cobelfret με άλλα χρώματα.

Link to comment
Share on other sites

Και για την ιστορία να πούμε πως το πρώτο του αυτό δρομολόγιο ήταν Πειραιάς - Βαθύ - Κώς - Ρόδος. Η ταχύτητα φαίνεται να συγχρονίζεται με αυτήν του Blue Carrier 1. 

Link to comment
Share on other sites

Με 6 ώρες καθυστέρηση , αντι για 18.00 έφυγε 00.00 αν και η αληθεια ειναι οτι η φορτωση ξεκίνησε 17.00 αν κρινω απο τα 3 περασματα που εκανε

(12 το βράδυ οχι δεν περιμενα να το βγαλω παντως :P )

Link to comment
Share on other sites

Καλά εκεί στη Γ1 με τόσα πολλά πλοία είναι τραγική η κατάσταση και δύσκολο εώς απίθανο να αναχωρήσει κανείς στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αλλά η χωρητικότητα του αρκετά μεγαλύτερη, υπολογίζω κοντά στο 30% μεγαλύτερη, εάν κρίνω από την κίνηση που είχε χθες στο πρώτο του δρομολόγιο.

Συμφωνα με https://www.faktaomfartyg.se/ είναι 2.307 γραμμικά μέτρα έναντι 1.562.

Link to comment
Share on other sites

Στο group του Facebook shiptravelers αναφέρουν ότι στο πρωτο ταξίδι πηρε 110 αυτοκίνητα, 2 λεωφορεία και 166 νταλίκες εκ των οποίων 22 για Σάμο, 39 για Κω και 105 για Ρόδο! Από χωρητικότητα γκαράζ πρεπει να είναι το μεγαλύτερο πλοιο σε ελληνική γραμμή μεγαλυτερο από παλατια, Σάμος, Ρόδος κλπ.

Link to comment
Share on other sites

2.300 γραμμικά μέτρα φορτωσεως εκ των οποίων στο πρώτο δρομολόγιο γέμισε τα 1900...πρώτη μέρα είπαν να το γεμίσουν σχεδον😜

Link to comment
Share on other sites

Σαν χωρητικότητα στα κιτάπια μου εγώ έχω 157 νταλίκες ή 2,307 γραμμικά μέτρα. Στους 17 και κάτι κόμβους η κατανάλωση είναι 40+ τόνοι το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...