Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Στο ναυπηγείο Armon του Gijon ξεκίνησε σύμφωνα με τους Ισπανοί η κατασκευή της βελτιωμένης εκδοχής του Eleanor Roosevelt. Η βασική διαφορά είναι πως το πλοίο θα διαθέτει ένα παραπάνω κατάστρωμα που θα του επιτρέψει και την αυξημένη χωρητικότητα σε αυτοκίνητα αλλά και σε επιβάτες, πιο συγκεκριμένα από 1,200 θα πάμε στους 1,500. Το πλοίο θα πάρει το όνομα Rosalia de Castro από την Ισπανίδα λογοτέχνη. Θα έχει μήκος 123.3 μέτρα, πλάτος 28 και βύθισμα 3.13 μέτρα. Οι 4 μηχανές του θα είναι Wartsila τύπου 16V31DF και θα έχει το LNG για καύσιμη ύλη με μέγιστη ταχύτητα 35 κόμβων.

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Margarita Salas (IMO 9969730)
  • 10 months later...
Posted (edited)

Ας δούμε την πρόοδο στη ναυπήγηση του Margarita Salas, μέσα από τέσσερις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Instagram της Balearia. Να προσθέσω πως σύμφωνα με το Puente de mando, το πλοίο θα πλεύσει για πρώτη φορά τον Νοέμβριο.

processed-2d8f200b-b38f-4a25-8538-40290c4227c6_kEl47VgL.jpeg

processed-88c29c7c-b2cb-4af7-8aee-b35f821a24a2_c6vAjbRy.jpeg

processed-7032de21-3dc2-4668-ae9b-2d05c55d818c_p20jGSgy.jpeg

processed-a198b647-5a67-49b9-998b-f4ac58f8fc84_phs3eMxF.jpeg

Edited by BS CHIOS
Posted

Η Balearia, μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, μας δίνει μια εικόνα για το πως θα είναι το πλοίο ολοκληρωμένο.

Margarita.thumb.jpeg.6462bd43e87c34502c7cbcba560bf9f1.jpeg

Salas.thumb.jpeg.41b8e1426ddfe088f09a69d1f02d57f4.jpeg

Όπως το περιμέναμε θα έλεγα, σαν το Eleanor Roosevelt, απλά με ένα κατάστρωμα παραπάνω.

 

  • 2 months later...
Posted

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από την χθεσινή καθέλκυση του πλοίου από το Ferrybalear. Το συγκεκριμένο άρθρο φιλοξενεί κάποια πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για το κόστος κατασκευής του ταχύπλοου (έφτασε τα 126 εκατομμύρια), μερικές δηλώσεις του προέδρου της Balearia και μελών των ναυπηγείων Armon και κάποιες πληροφορίες για τη χρήση του LNG και τις υπηρεσίες on board. Οι Ισπανοί αναφέρουν πως θα παραδοθεί την άνοιξη και θα προλάβει να ξεκινήσει δρομολόγια αυτό το καλοκαίρι. Πιθανότερη γραμμή είναι η Βαρκελώνη - Ciutadella (Menorca) - Alcudia (Mallorca), εκεί που τώρα δουλεύει το Cecilia Payne.

image.thumb.png.a961678e82812a1a95d4127a2132b3aa.png 

image.thumb.png.a0b5a145be10f5a958d9ec6f4c2845d7.png

image.thumb.png.a5f83b621a039cf029a5093f09c7197b.png

Posted

Η αλήθεια είναι πως με 126 εκατομμύρια, χτίζεις 4 bulk carriers στην Κίνα και τα φουλάρεις και με καύσιμα. Κι εμένα μου φαίνονται πολλά. Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την Ελλάδα βέβαια είναι πως η σεζόν είναι πολύ μεγαλύτερη. Το Ramon Llull στη γραμμή της Denia κάνει ακόμη και σήμερα δρομολόγια. Δεν θα δουλεύει 2 μήνες το χρόνο το ταχύπλοο. Και φυσικά οι Ισπανοί τους βάζουν μέσα και νταλίκες αν χρειαστεί/γίνεται.

  • 1 month later...
Posted

Είναι γνωστό ότι η Ελλάδα είναι στους πρώτους 4-5 παραγωγούς αλουμινίου στην Ευρώπη και στους πρώτους στον κόσμο, αλλά ελληνική συμμετοχή γι αυτό είναι εξαιρετικά υπερβολικό νομίζω!

Αν υπήρχε ελληνική τεχνολογία (=engineering) να το συζητούσαμε! Οπως πχ η Ιππόκαμπος που φτιάχνει καμπίνες κλπ σε πολύ μεγάλα κρουαζιερόπλοια πχ Queen Mary II.

Ακόμη καλύτερα όμως να συζητήσουμε γιατί εξαφανίζεται κάθε είδους βιομηχανική δραστηριότητα στην Ελλάδα, και πως η γενικότερη αβεβαιότητα καθιστούν την Ελλάδα άκρως προβληματική χώρα για επενδύσεις. Γιατί σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι ξημερώνει από πλευράς νόμων και φορολογίας, σε μια χώρα που είναι πιο σημαντικό το ποιόν/ποιους γνωρίζεις από το πόσο σπουδαίο έργο κάνεις και σε μια χώρα που δεν υπάρχει καμία μα καμία εμπιστοσύνη μεταξύ ιδιωτών και κυβέρνησης/δημοσίου (αντίθετα πχ με τη Σκανδιναβία που αυτή η "κουλτούρα εμπιστοσύνης" είναι πολύ έντονη) κανείς ξένος επενδυτής δε θα έρθει να ρίξει τα λεφτά του, επίσης όλοι οι ικανοί νέοι θα φεύγουν, και καμία δραστηριότητα δε θα ευδοκιμεί πέρα από τουρισμό και αγροτικά.... 

Αντί να πανηγυρίζουμε που ζούμε 20 χρόνια πίσω από την κεντρική Ευρώπη σε όλα σχεδόν ας δούμε τι φταίει και να το φτιάξουμε. Γνώμη μου.....

  • 4 months later...
  • 5 weeks later...
Posted

Η περίοδος των δοκιμών έφτασε σχεδόν στο τέλος της, με το ταχύπλοο να βγάζει γύρω στους 34-35 κόμβους. Το παρθενικό του δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο για τις 11 Ιουλίου, ξεκινώντας στις γραμμές Barcelona - Ciutadella - Alcudia (Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή) και Barcelona - Alcudia - Ciutadella (κάθε Δευτέρα, Τέταρτη, Σάββατο). Αντικαθιστά δηλαδή το κατά 25 χρόνια παλιότερο Cecilia Payne.

Posted

Πάντως είναι ένα πάρα πολύ όμορφο ταχύπλοο συνολικά και αυτό αλλά και το αδελφό του το eleonor rousvelt και τα δύο είναι μοναδικά έτσι να του ευχηθούμε καλή αρχή και καλά ταξίδια.

  • 6 months later...
Posted

Το ταχύπλοο των 120 εκατομμυρίων μπήκε από 8/1  στη γραμμή Denia - Ibiza - Palma de Mallorca στη θέση του Eleanor Roosevelt μέχρι 27/1

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Από 31/1 βρίσκεται στο ναυπηγείο του Cadiz, 21/2 επιστρέφει στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella αρχικά με 5 δρομολόγια την εβδομάδα (Πέμπτη έως Δευτέρα) και από 2/4 καθημερινά στις 08:00 από Ciutadella και στις 15:45 από Barcelona

Edited by Diagoras
  • 2 weeks later...
Posted

Για να μη λέμε μόνο τα δικά μας, κοιτούσα τα δρομολόγια του Margarita Salas μέσω του booking της Balearia. Μια καθημερινή τέλος Ιουνίου, η οικονομική θέση από την Alcudia για τη Βαρκελώνη(λίγο πάνω από 5 ώρες πλεύσιμες) στο σαλόνι Sirena, κοστίζει EUR 400. Έχει δε το πλοίο και ένα prive σαλόνι των 6 ατόμων, το οποίο είναι πιο value for money:rolleyes:. Για το ίδιο ταξίδι κοστίζει EUR 1,400. Βασικά πετάς Business Class για Rio de Janeiro :D, πιο φτηνά σου έρχεται.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...