Jump to content
Shipfriends

Las Palmas (IMO 9031997)


Recommended Posts

Περιέργως να ένα πλοίο του εξωτερικού για το οποίο δεν είχαμε θέμα μέχρι σήμερα, πρόκειται για το Las Palmas de Gran Canaria, το οποίο από το 1993 και στην υπηρεσία της Trasmediterranea, έχει οργώσει τη Δυτική Μεσόγειο. Ισπανικό προιόν, ναυπηγείο του είναι το Union Naval de Levante(216) με έδρα τη Valencia. Δύο κύριες μηχανές Alpha τύπου 12V28/32 για υπηηρεσιακή ταχύτητα μόλις 15 κόμβων. Μήκος 117 μέτρα, πλάτος 20.7 και χωρητικότητα 280 ΙΧ αυτοκίνητα. Στη φωτογραφία που το βλέπουμε, το πλοίο αναχωρεί από την Almeria της Ισπανίας για τη Melilla εν έτη 2014. Και φέρει τα σινιάλα της Trasmditerranea με την προσθήκη της τότε μαμάς εταιρείας, Acciona. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια αλλά νομίζω δε θα βρεθούν πολλοί να το που όμορφο.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Και επειδή σαν Trasmediterranea έχουμε λεφτά για να κάνουμε rebranding κάθε Τρίτη - Πέμπτη - Σάββατο, κάνουμε μια βαρυσήμαντη και εμπορικά παταγώδη κίνηση: μεγαλώνουμε τη γραμματοσειρά στα πλευρά του πλοίου. Τρομερά πράγματα. Χεστήκανε στο τάλαρο. Μεγάλη κίνηση. Φωτογραφίες από το 2018 στο Algeciras και όταν το πλοίο έκανε Algeciras - Tanger Med.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με το Ferrybalear το Las Palmas de Gran Canaria πουλήθηκε με παράδοση γύρω στις 20 Φεβρουαρίου. Δεν είναι καμιά έκπληξη αυτό, έκπληξη είναι ο αγοραστής. Είναι η Caremar κατά τα φαινόμενα. Υπενθυμίζω πως η Caremar είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται με μικρά πλοία μεταξύ της Napoli και των γύρω νησιών. Άρα για εκεί δεν πάει το πλοίο. Οπότε για κάτι άλλο το προορίζουν, μένει να δούμε τι.  

Link to comment
Share on other sites

Καπρι μπαίνει άνετα για Ισκια δύσκολα . Πάντως όπως ξέρεις και εσυ το καλοκαίρι τρ πλοία πάνε και έρχονται γεμάτα 

Link to comment
Share on other sites

Ούτε για το Capri είμαι σίγουρος πως μπαίνει. Αλλά ακόμη κι αν μπαίνει δεν είναι τόσο εκεί το θέμα, όσο το ότι το Capri έχει ελάχιστα ΙΧ, μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι πάνε με ΙΧ νομίζω. Οπότε τι να το κάνει ένα γκαράζ 280 ΙΧ? Κάτι άλλο πρέπει να είναι. Εκτός κι αν κάνει λάθος ο Ισπανός και δεν είναι η Caremar αλλά η Siremar πχ, για αντικατάσταση του Laurana.

Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο πήρε το μάτι μου αυτό λένε και τα διάφορα ιταλικά μέσα, πως θα εξυπηρετήσει τα μικρά νησιά της Σικελίας. Δεν αναφέρουν όμως ούτε πώς/από πού αλλά ούτε και ότι θα αντικαταστήσει το Laurana. Μήπως το διπλώσει τους καλοκαιρινούς μήνες? Οψόμεθα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες του Ferrybalear, το πλοίο τελικά βάφτηκε στα χρώματα της Caronte και όχι της Siremar. Μικρή η διαφορά βέβαια, μιας και η Siremar ανήκει στο Caronte Group. Έχουμε και κάποιου είδους μετονομασία, με το νέο όνομα του πλοίου να είναι Las Palmas (σκέτο). Δεν έγινε κάποια τρομερή αλλαγή, απλά κόπηκε το Gran Canaria. Κατά τ' άλλα, το πλοίο συνεχίζει την παραμονή του στον κόλπο του Γιβραλτάρ, στο λιμάνι του Campamento.

image.thumb.png.b827c7fd55408cb09e9f0232300f9720.png

Edited by BS CHIOS
Link to comment
Share on other sites

Έφυγε πριν λίγες μέρες από το Campamento και βρίσκεται ήδη στην Ιταλία. Προς το παρών μένει δεμένο στην Augusta, στη Σικελία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...