ΘΕΤΙΣ Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Πληρωθηκε το πληρωμα του ΣΟΥΜΕΛΑ το οποιο ξεκινησε αποψε απο λαυριο για Ψαρα Αγ.Ευστρατιο Λημνο. Κοίταξε να δεις κάτι πράγματα!!!!! Μα είναι δυνατόν αυτοί οι ναυτικοί να θέλουν να δουλεύουν και να πληρώνονται;;;;;; Κάτι απαιτήσεις που έχει ο κόσμος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 ενταξει το σουμελα, τα αλλα τι γινονται; απο οτι καταλαβαινω μονο το σουμελα ταξιδευει και αυτο μαλλον για προσωρινα ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Ταξιδεύει και το ΣΑΟΣ2, αφού ρυθμισθηκαν οι οφειλές και παρατάθηκε η ελευθεροπλοϊα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitilinios Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 απο οτι καταλαβαινω μονο το σουμελα ταξιδευει και αυτο μαλλον για προσωρινα ειναι. Εκτός από το Σουμελά και το ΣΑΟΣ2 και το Σαμοθράκη ταξιδεύει κανονικά προς το παρόν. Την προηγούμενη βδομάδα υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τη μη καταβολή κάποιων δεδουλευμένων στο Σαμοθράκη αλλά το πρόβλημα έστω και προσωρινά ξεπεράστηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Πλεον το μονο προβλημα ειναι το ΑΡΣΙΝΟΗ στη Σαντορινη. Ελπιζω να λυθει κ αυτο γιατι τα νησακια ειναι ξεκομμενα. Ειδικα η Αναφη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Παρότι βγήκαν τα πλοία στην δουλεια και πάλι δεν είμαι πολύ αισιοδοξος για την απροβληματιστη λειτουργία τους στο άμεσο μέλλον. Τα μέχρι τωρα δεδομένα δείχνουν πρόβλημα ρευστού στην εταιρία και δεν αποκλείω να έχουμε τα ίδια πάλι και σε μικρο χρονικο διαστημα. Η μόνη λύση είναι η μείωση του στόλου με πωλήσεις πλοίων που θα φερουν λεφτα στα ταμεία κι απο εκει και πέρα να γινει προγραμματισμός ώστε να εκμεταλλευτουν οσο το δυνατόν καλύτερα τα εναπομειναντα πλοία. 6 πλοία δεμένα δεν ΄σημαίνει ότι δεν τρεχουν πάγια το αντίθετο τρέχουν καποια σημαντικά έξοδα χωρίς να εισρέει δραχμή στο ταμείο. Οταν μάλιστα τα περισσοτερα εξ αυτων ειναι δεμενα χρόνια χωρις να εχουν δουλέψει η εχουν δουλέψει ελάχιστα τότε σιγουρα αποτελούν μακροχρονια φθορα για την εταιρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Η ΣΑΟΣ όμως μέχρι στιγμής έχει δείξει ότι δεν πουλάει όσο όσο αλλά απαιτεί ποσά αρκετά μεγάλα, γι'αυτό και στο παρελθόν δεν πούλησε πλοία της ενώ υπήρχαν προσφορές. Ακόμα και τώρα, αυτό λέγεται ότι κάνει και ας βρίσκεται σε άσχημη οικονομική κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Η ΣΑΟΣ θέλει να τα μοσχοπουλήσει τα βαπόρια της, αλλά όταν μπαίνουν μέσα οι αγοραστές και βλέπουν τις ελλείψεις που έχουν και που πρέπει να αποκατασταθούν, εκεί κόβει η μαγιονέζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 ακουστηκε οτι η αναζητηθηκε στρατηγικος επενδυτης για την εταιρεια, χωρις να βρεθει καποιος προθυμος μεχρι αυτη τη στιγμη. δυσκολοι καιροι για επενδυσεις στη θαλασσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Νομίζω πως υπήρξαν κάποιες περιπτώσεις , όμως τα πάντα κολλάνε στο ότι η μετοχή βρίσκετε υπό επιτήρηση και γι αυτό το λόγο δεν μπορεί να μεταβιβαστεί κανένα πακέτο μετοχών...(Αντε πάλι είπα παραπάνω απ' ότι πρέπει)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Φυσικά!!!! Ποιός θα πάει να αγοράσει μετοχές της ΣΑΟΣ; Κάποια ημέρα κοίταζα την κίνηση των μετοχών στο χρηματιστήριο. Η ΣΑΟΣ έκανε τζίρο εκείνη την ημέρα 18 ευρώ νομίζω (ή 16). Και αυτό πιθανόν επειδή πηγαίνουν και πουλάνε και αγοράζουν μεταξύ τους για να φαίνεται κίνηση. Αν είναι δυνατόν. Ποιός επενδυτής θα πάει να βάλει τα λεφτά του σε μια ναυτιλιακή με βαπόρια της πίκρας και το Μανούση συνέταιρο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Σήμερα έκανε την εμφάνισή του το αφεντικό στο Express Limnos.Αφού μάζεψε τα "παιδιά" , τους εξήγησε τη δύσκολη κατάσταση που έχει περιέλθει η εταιρεία και τους ζήτησε να κάνουν υπομονή ή να απολύονται αφού εξοφληθούν ένας- ένας (δεν φτάνουν τα χρήματα για όλους μαζί). Η είδηση όμως είναι η αναφορά που τους έκανε για ένα πολύ μεγάλο όνομα της ακτοπλοίας όπου εξεδήλωσε το ενδιαφέρον του για την εταιρεία με την προυπόθεση να αναλάβει και τα ηνία της.Κάτι που δεν τον βρίσκει μάλλον σύμφωνο (τον Μανούση).Η καψούρα για την ακτοπλοία δεν φεύγει εύκολα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 ένα πολύ μεγάλο όνομα της ακτοπλοίας όπου εξεδήλωσε το ενδιαφέρον του για την εταιρεία Άντε, Λευτέρη, μας έφτιαξες πάλι βραδιάτικα... Μεγάλα ονόματα υπάρχουν αρκετά..αλλά "πολύ μεγάλο"?ΥΓ Να υποθέσω ότι ακόμη δεν λύθηκε το ζήτημα με την Αρσινόη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Θα σας δώσω την βοήθεια του κοινού... Το όνομα που χρησιμοποίησε ο big F(otis) είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ.Το παράξενο είναι ότι το άκουσα δεύτερη φορά τις τελευταίες ημέρες από διαφορετικές πηγές.Ή υπάρχει σκόπιμη διαροή ή υπάρχει έστω και φιλολογικό ενδιαφέρον από τον συγκεκριμένο.Μία ακόμα βοήθεια είναι πρόσωπο και όχι εταιρεία... Για το Αρσινόη στο θέμα του , τα νεότερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Εσύ Λευτέρη όπως το πας σε λίγο θα μας πεις ότι είναι και άνεργος Κεφαλλήν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Ε λοιπόν φίλε Νηρέα θα σου δώσω την βοήθεια του 50-50... Το όνομα που χρησιμοποίησε ο αφέντης είναι μεταξύ του Στρίντζη και του ....δικού μου :eek:Ελπίζω πλέον τα πράγματα να είναι καθαρά. Εγώ δεν είπα τίποτα για το θέμα αλλά το κινητό μου θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι παρέμεινε βουβό.Κανείς δεν με πήρε για να με αποκαλέσει σωτήρα... Επαναλαμβάνω ότι αυτό το όνομα χρησιμοποιήθηκε χωρίς να ξέρω αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον ή εγώ είμαι περισότερο πιθανώς στρατηγικός επενδυτής.(μου τό λεγε η γυναίκα μου να κόψω το τσιγάρο, θά χα τόσα λεφτά τώρα) Επίσης νομίζω πως θεωρητικά μπορεί να παίξει το σενάριο αυτό αφού μη ξεχνάτε ότι η εταιρεία είναι στο Χρηματιστήριο αξιών κάτι που ο εν λόγω κύριος θα το εκτιμούσε ιδιαιτέρως.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Το θέμα είναι ότι αν υπάρχει ενδιαφέρον είναι σε πρώιμο στάδιο το οποίο δεν είναι και απόλυτο ότι θα εχει ο γάμος ευτυχή κατάληξη.Αλλά και να έχει μέχρι τότε τι γίνεται? Για πόσο θα αντέχουν χωρίς χρήματα οι ναυτικοί να θρέψουν τις οικογένειες τους? Παρηγοριά στον άρρωστο είναι αυτά , η εταιρία από ότι φαίνεται είναι με την πλάτη στον τοίχο και οι συγκοινωνίες αρκετών νησιών μαζί με τα οφειλόμενα και τις θέσεις εργασίας πολλών ναυτικών κρέμονται πραγματικά από μια κλωστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Μακάρι να βρεθεί κάποιος να αναλάβει τη ΣΑΟΣ μπας και την κάνει εταιρεία, γιατί τώρα μόνο αυτό δεν είναι. Πολύ καλός μου φίλος είναι απλήρωτος για πέμπτο μήνα τώρα και κάποιοι άλλοι που γνωρίζω για δύο ή τρεις μήνες. Για μένα ένας Στρίντζης ή ένας Αγαπητός χρειάζεται σ' αυτή την εταιρεία, μήπως κυκλοφορήσουν και τα βαπόρια της καμιά φορά απροβλημάτιστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Eγώ χωρίς να ξέρω απολύτως τίποτα, δεν νομίζω ότι ειδικά ο Στρίτζης με την ιστορία που έχει στις πλάτες του θα μπει στη διαδικασία να ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Τι να έχει να περιμένει από μία εταιρεία που δρομολογεί βαπόρια μόνο υπο καθεστώς επιδότησης, τα περισσότερα είναι δεμένα και με σοβαρά προβλήματα, άλλα ημιτελή και από ότι διαβάζω έχει και πολλά χρέη. Όχι ότι γενικότερα πιστεύω πως θα βρεθεί κάποιος να επενδύσει, εκτός αν υπάρχει παρασκήνιο το οποίο δεν πρόκειται ποτέ να βγει προς τα έξω. Τώρα τι να πω; Από ονόματα που να παίζουν ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλά: Αγαπητοί, Αγούδημοι, Ηλιόπουλος κτλ κτλ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Παιδια, για να μην μενουν και παρανοησεις, οι υπευθυνοι της ΣΑΟΣ (ακουγεται οτι) ψαχνουν για στρατηγικο επενδυτη και εχουν απευθυνθει σε ορισμενους επιχειρηματιες του χωρου. Δεν γινεται καμια ουρα υποψηφιων αγοραστων εξω απο τα κεντρικα της ΣΑΟΣ στην Καμαριωτισσα. Εμενα μου φαινεται η ολη ιστορια στο στυλ: "καντε υπομονη, θα πληρωνεστε λιγο λιγο και θα ερθει μετα ο ταδε να αναλαβει και θα μοιραζει λεφτα". Στα τελη των 70s οταν εγινε το επαγγελματικο ποδοσφαιρο και η οικογενεια Βαρδινογιαννη πηγε στον Παναθηναϊκο και ο Σταυρος Νταϊφας στον ΟΣΦΠ, η ΑΕΚ ξενεινε με τον Ζητα Ελλας. Τα διαφορα παπαγαλακια για χρονια πουλουσαν φουμαρα στους Ενωσιτες "κανετε υπομονη, ο Λατσης ειναι βερος ΑΕΚτζης και θελει να αναλαβει την ΠΑΕ, αλλα δεν τον αφηνουν ο Νταιφας και ο Βαρδινογιαννης". Οσο ηθελε ο Γιαννης Λατσης να γινει προεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, αλλο τοσο πιθανο ειναι να αναλαβει τη ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ, στην κατασταση που ειναι σημερα, ο (εορταζων τη δευτερα) Γ. Στριντζης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Για το θέμα Στριντζης και ΣΑΟΣ το θεώρω απο απίθανο έως αστείο... ο Στριντζης ακομα και να το δει σαν προκληση δεν υπαρχει περιπτωση να ασχοληθει. Η ΣΑΟΣ ολοι γνωριζουμε τι βαπορια εχει που τα εχει πως τα εχει, για να αποδωσει σαν εταιρεια αφενος πρεπει να ξεφορτωθει... αφετερου να συμμαζεψει.... και αφετριτου να αναδιωργανωθει σαν εταιρεια. Αυτα τα τρια ομως το ενα χρειαζεται και το αλλο δεν μπορει να γινει τιποτα μονο του. εγω θεωρω πως δεν θα μπλεχτει κανεις και η εταιρεια εχει ημερομηνια ληξης. εκτος και ο αγαπητος Φωτης αποφασισει να ριξει λιγο νερο στο κρασι του. και να πουλησει λογικα... οχι ονειρικα... οσα δεν φτανει η αλεπου.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Βρε παιδιά όταν (και εάν) υπάρχουν τέτοια προβλήματα τί περιθώρια κινήσεων, αρνήσεων και επιλογών υπάρχουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Δυστυχώς Νηρέα το "εάν υπάρχουν" δεν παίζει στην περίπτωση της ΣΑΟΣ. Εγώ πάντως δεν έχω ξανασυναντήσει στη ζωή μου τέτοιο ...... εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 να ρωτησω κατι ασχετο; ποια ειναι το ιδιοκτησιακο καθεστως των πλοιων "ενδιαφεροντος":cool: ΣΑΟΣ; ανηκουν στη ΣΑΟΣ απ'ευθειας; ανηκουν σε μονοβαπορες εταιρειες που ελεγχονται απο τη ΣΑΟΣ; ανηκουν σε ασχετες μονοβαπορες εταιρειες και η ΣΑΟΣ ειναι διαχειριστρια; το 2 και το 3 κατα περιπτωση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Κερδίζει το ...2 .Επίσης χαίρομαι που βρέθηκε ο φταίχτης που οι ναυτικοί δεν παίρνουν το εφ' άπαξ τους.... Αναρωτιέμαι αν κάποιος γνωρίζει αν άλλες εταιρείες χρωστάν στο ΝΑΤ και τι ποσά...Άραγε 400.000 ευρώ ??? Γιατί κάτι έχω ακούσει για πολλά εκατομύρια...Απλά φίλοι μου μην παραμυθιάζεστε έτσι εύκολα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now