Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/15/2023 at 8:34 PM, Chang said:

Op de sabbat van de Heilige Geest waren die er, ja. Zoals sommige borden in het Nederlands.

Nice to hear that some plates standing in Dutch i have sailed on her. I was second engineer on the ferry for almoste 3 years here in the Netherlands. When she had the name Midsland.

 

Hope to see here more pictures of her in her new envoirment. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξέρω ότι σε πολλούς εδώ δεν αρέσει το νησί της Αίγινας. Μου αρέσουν τα ασυνήθιστα πλοία και απόλαυσα το ταξίδι μου από την Αίγινα στον Πειραιά τον Μάιο.
Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από το ταξίδι (Κάντε κλικ στη φωτογραφία για να μεταβείτε στο πλήρες άλμπουμ).

Nissos Aegina

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίες οι φωτο σου

Όμως, όταν μπαίνει κόσμος κάτω από το γκαράζ... (στην Ολλανδία ταξίδευε σε λιμνοθάλασσα κ στον Σαρωνικό το "έκοβαν" λόγω καιρού πριν το ΑΝΤΙΓΟΝΗ)  μπαίνουν κάποια ερωτηματικά.

Link to comment
Share on other sites

On 24-6-2023 at 17:30, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Je foto's zijn leuk

Maar als mensen onder de garage binnenkomen... (in Nederland reed hij in een lagune en in de Saronikos werd hij "afgesneden" vanwege het weer vóór de ANTIGONE) zijn er enkele vraagtekens.

I don't understand your problem? I've been through heavy seas with this ship and its sister ship and nothing ever happened. Only thing is it is an old ship, but it has always been very reliable.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Νήσος Αίγινα ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Μαντούδι Σποράδες και κατεβαίνει στον Πειραιά.

Και να κάνει δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά Αίγινα από τις 7 Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ταξιδι σημερα με το   περιεργο αυτο σκαρι, πραγματικα περιεργο πλοιο  μπορω να πω οτι  δεν εχεις αισθηση οτι εισαι κατω απο το γκαραζ. πολυ φωτεινα και πολυ ανετα τα δυο σαλονια του. πολυ σκαλα ανεβα κατεβα για ενα τσιγαρο.  το πλοιο ειναι το ποιο αργο της γραμμης με διαφορα 1ωρα και 40 λεπτα (εποχες αποστολου π.) για τα δρομολογια του νησος αιγινα εχει εκπτωση (18 ευρω με επιστροφη)

γενικα ο κοσμος το χαρηκε το πλοιο και δεν υπηρχαν γκρινιες, εγω θα το ξαναταξιδευα

στα συν οτι για να πας απο το γκαραζ στο σαλονι οι σκαλες ειναι ελαχιστες ,νομιζω οτι η τριτη ηλικια το χαρηκε ιδιαιτερα😀  

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μιας και η λογική λέει όπως είπες ότι θα έχουμε νέα εταιρεία,θα έχουμε και νέα σινιάλα και γενικά νέα επωνυμία στο Νησος Αίγινα?

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΣ λεει ακομα , κρατησα το αποκομμα , ισος το δουλεψουν σαν κοινοπραξια μη ανταγωνιστικα μεταξυ τους , θα δειξει 

Edited by polmyt
Quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να τον διπλώσει όταν χωρίζουν οι δρόμοι των δύο πλοίων. Εάν ήταν μαζί υπό την ίδια διαχείριση θα ήταν πιο εύκολο. Τώρα χωριστά είναι πολύ πιο δύσκολο για τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας 

Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος! Πιο ευκολο ειναι τωρα που θεωρητικα ειναι 2 εταιρειες! Αν ηταν ηταν μια εταιρεια το διπλωμα θα ηταν πολυ δυσκολο. Σκεψου το λιγο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγω ταξιδεψα αυτο 1/12/23 για πρωτη φορα αφου το απεφευγα μεν, αλλα επειδη ειμαι τακτικος επιβατης, υποστηριζω τον ανταγωνισμο και ως καραβολατρης θελω να ταξιδευω με διαφορετικα καραβια. Το πλοιο ειναι οτι πιο αργο εχει ταξιδεψει τα τελευταια 40 χρονια τουλαχιστον, με μεγιστη 10.7 knots, ακομα και ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π, τα 11 knots τα ειχε. απο ντοκο σε ντοκο εκανε 1.45 λεπτα. Ακομα ενα σημαντικο αρνητικο που δεν εχουμε σταθει, ειναι πως ολη η επιβιβαση και κυριως η αποβιβαση, γινεται απο μια και μοναδικη θυρίδα, με τους επιβατες να βγαινουν ενας ενας πραγμα που καθυστερει περαιτερω το ταξιδι. Εμενα προσωπικα μου αρεσε το πλοιο, φωτεινο, καθαρο, με ωραιους εξωτερικους χωρους, και θεωρω πως σε στον ανταγωνισμο ολοι εχουν θεση. Επίσης επειδη αναφερθηκα στη ταχυτητα, μη ξεχναμε πως τα ιδια πλοια που ειναι στη γραμμη εδω και 18 χρονια, ολα εχουν κατεβασει ταχυτητες. το 1.05-1.10  που εκαναν τοτε ακουγεται επιστημονικη φαντασια. πλεον 1.15 ειναι το ταχυτερο δρομολογιο, με ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟ 1.25, το χειμωνα που τα δρομολογια ειναι πιο αραια, το 1.20 ειναι το ταχυτερο.Τοτε το εισητηριο του ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ εκανε 4 ευρω, για σουβαλα 3 ευρω με το ALBI HELLAS, και 6 της κοινοπραξιας, και το πετρελαιο εχει την ιδια τιμη, ετσι να θυμομαστε και να μη ξεχνιομαστε. Επισης κανεις δεν εχει αναφερει πως τα δικυκλα ακριβυναν 40% φετος, απο ολους. Τώρα επιστρεφοντας στο θεμα μας, τα 18 ευρω μετ επιστροφης συγκρινομενο με τα 20 που κοστιζει η κοινοπραξια με τη χρηση καρτας, παρ οτι δε βιαζομαι, το βρισκω πολυ ακριβο για μιση ωρα ταξιδι παραπανω (μια με την επιστροφη) και τη δεσμευση να γυρισεις με το ιδιο εαν δεν εχει αερα φυσικα και κοπει. Ισως το πλοιο δεν πονταρει στους αμιγως επιβατες.  Το δρομολογιο της σουβαλας βγαινει φτηνοτερο, και κανει 1.05 σε πολυ πιο συγχρονο πλοιο. Το τελευταιο καιρο βλεπω πολλες νεκραναστασεις πολυ παλιων πλοιων και επαναδρομολογησεις, αλλα χωρις ουσιαστικα οφελη και φτηνες επιλογες για τον επιβατη, γενικοτερα θεωρω οπως σε ολους τους τομεις τα παντα λειτουργουν ως καρτελ, ο ανταγωνισμος ειναι κοροιδια. Προσωπικα θα το ξαναπαρω μονο γιατι μου εμεινε το εισητηριο επιστροφης. Ωραια τα καραβολατρικα, αλλα ως καταναλωτης τη βρισκω πολυ ακυρη τη συγκεκριμενη επιλογη, σε λιγο θα μπει στη γραμη και κωπηλατη γαλερα με 7 ευρω εισητηριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/27/2023 at 6:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

έκανε αλλαγή στην ημερομηνία έναρξης της ακινησίας, οπότε θα σταματήσει στις 3 Δεκεμβρίου.

Τελικά σταμάτησε ο βάπορας ή σκίζει ακόμη τα νερά του Αργοσαρωνικού;

Θα συνεχίσει να γράφει ΑΝΕΣ στις μπαντες ή θα προστεθεί... operated by San Lorenzo Ferries:P; Τα εισητήρια την SL αναγράφουν.

Είχα τη χαρά και την τιμήB) να ταξιδέψω μαζί του πριν λίγο καιρό. Ταξίδεψα από επιλογή;), γιατί ήθελα να το δω.

Επιβεβαίωσα την απόψη που είχα ήδη σχηματίσει, ότι δηλαδή το πλοίο είναι για... συλλέκτες και... λάτρεις μόνο.

Δεν μπορώ να πω πως έχει γραφτεί για το πλοίο κάτι που δεν ισχύει, αλλά από εκεί και πέρα είναι υποκειμενικό το τι θέλει και τι ζητά κανείς και πως εκλαμβάνει αυτό που του παρέχεται.

Ταχύτητα 1.45 ντόκο ντόκο με μπουνάτσα. Αρκετά πιο αργό από τα υπόλοιπα (20-25 λεπτά). Για κάποιον που πάει μια φορά στη χάση και στη φέξη οκ, αλλα για κάποιον που ταξιδεύει συστηματικά θέλει 32% παραπάνω χρόνο.

Η λέξη σαλόνι είναι ευφημισμός. Σαν τραπεζαρία πληρώματος σε τζενεραλάδικο των 60s είναι, με μόνη εν Ελλάδι παρέμβαση, τις διαφανείς μεμβράνες στα τραπέζια με το όνομα του πλοιοκτήτη (leve ferries). Tα υπόλοιπα τα είπαμε, ανέβα σκαλί, κατέβα σκαλί, μπες από την... ανθρωποθυρίδα, βγες από την ανθρωποθυρίδα κλπ. Άσε που αφού βγεις, βγαίνεις στο γκαράζ. Embarkation άλλων εποχών. Όλα τα υπόλοιπα ανέγγιχτα. Ακόμη και οι πινακίδες και οι σημάνσεις στα δανέζικα είναι.

Τα εξωτερικά καταστώματα όντως άνετα και καραβολατρικά. Για να τα χαρείς όμως πρέπει να έχει καλό καιρό, όπως στο ταξίδι που έκανα, όπου οι λιγιστοί επιβάτες καθόσανται έξω. Αν δεν έχει καλό καιρό, πρέπει να πας να κλειστείς στον μπαλαούρο. Πέρα όμως από τον καιρό, μπορεί να διατρέχεις και άλλους κινδύνους, όπως πχ τη συγκεκριμένη μέρα, που γίνονταν εργασίες σιδηρουργού στα διαχωριστικά ρέλια πριν τη βαρδιόλα. Γενικότερα πάντως, η επάνδρωση του πλοίου σου έδινε μια αίσθηση αντισυμβατικότητας;). Έγινα αντιληπτός φαντάζομαι ;). Οι λεπτομέρειες είναι... περαιτέρω

Μια άλλη απορία που έχω, είναι αν το πλοίο θεωρείται ανοιχτού ή κλειστού τύπου, γιατί με το ανοιχτό γκαράζ και τα οχήματα εκτεθειμένα στα στοιχεία της φύσης, προσωπικά θα το θεωρούσα παντόφλα.

Α, παρέλειψα να επιβεβαιώσω ότι όντως ήταν πεντακάθαρο, αλλά με επιβάτες... ευάριθμους που έλεγαν και στην καθαρεύουσα.

In conclusion, που λέμε και στα χωριά μας, κάτω από τον ήλιο χωράνε όλοι, αλλά το αν αξίζει η συγκεκριμένη επιλογή, για μια μικρή διαφορά στην τιμή, είναι θέμα κριτηρίων του καθενός. Προσωπικά δεν θα το συνέστηνα σε κάποιον τακτικό ταξιδιώτη ή σε κάποιον που θεωρεί τα πλοία λύση ανάγκης και χαμένο χρόνο.

Αν κάτι μου άρεσε, πέρα από τα ανοιχτά καταστρώματα, είναι και η μανούβρα επ άγκυρα κατά την άφιξη στον Πειραιά.

Δώρο εν πλω φωτό από το sun deck του Αχαιού. Απόνερα ταχυπλόου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...