Nick the Greek Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 (edited) On 4/18/2020 at 4:11 PM, Nick the Greek said: Από όλη την κλάση "Merzario Ausonia"(πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της σειράς) τα μοναδικά που επιζούν στις μέρες μας είναι ο Πελαγίτης(6ο στη σειρά) και το Sea Partner(8ο στη σειρά)-πρώην Συρία- το οποίο σε Τουρκική πλοιοκτησία κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο Chornomorsk της Ουκρανίας και κάποιο προάστειο της Κωνσταντινούπολης. Ένα μικρό μπιζουδάκι σας έχω απόψε, φόρτωση του Sea Partner από το Haydarpasha της Κωνσταντινούπολης για το Chornomorsk της Ουκρανίας. Βλέπουμε επίσης καμπίνα, λίγο εσωτερικό, λίγο πρωινό και πολύ όμορφα πλάνα από το Βόσπορο. Λιμενικές υποδομές Τουρκίας από άλλο πλανήτη ενώ bonus coverage από πλάνα που παίρνουν στην πρύμη, είναι το γνωστό μας πια Oruc Reis που είναι ελλιμενισμένο στο βάθος. Edited May 8, 2021 by Nick the Greek
JohnR730 Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Εξαιρετικό το βίντεο Nick γιατί βλέπουμε εικόνες από ορισμένα πλοία και γραμμές που ελάχιστα ακούγονται. Μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες όμως. Αρχικά το πλοίο αν και φορτηγό γιατί έχει τόσο κόσμο; Επίσης για πιο λόγο έχουν τις καρέκλες στο πάνω γκαράζ; Πάντως το πλοίο πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερο σε χωρητικότητες και εσωτερικά από τον Πελαγίτη.
Nick the Greek Posted January 29, 2021 Author Posted January 29, 2021 Φίλε John, εγώ όταν είδα τους οδηγοί το προσπέρασα γιατί ξέροντας πως έχει μεγάλο κομοδέσιο, υπέθεσα πως απλά έχει πρωτόκολλο να μεταφέρει παραπάνω. Άλλωστε και παλιότερα στην καριέρα του δούλευε σαν επιβατηγό/οχηματαγωγό, δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα έβαζε επιβάτες. Κι όμως βάζει! Το βλέπει κανείς στον τιμοκατάλογο της εταιρείας του, Sea Lines. Κάνει δύο δρομολόγια από και πρός την Κωνσταντινούπολη και το Chornomorsk με το καθένα από αυτά να διαρκεί 24 ώρες. Οπότε μεταφέρω τα μηνύματά μας στα εγ/ογ και ανοίγω ξεχωριστό θέμα για το πλοίο. Επί τη ευκαιρία, να και το πάνω γκαράζ του πλοίου. Έχει επίσης ενδιαφέρον το ότι στην Ουκρανία έχουν στρώσει και δεύτερη μεταλλική κατασκευή που είναι σαν καταπέλτης, στην απόληξη του καταπέλτη του πλοίου έτσι ώστε να αμβλύνεται η γωνία εξόδου των φορτηγών. Γενικά φαίνεται πως το πλοίο δεν είναι και στην καλύτερή του κατάσταση στα 43 του χρόνια, από την άλλη κοιτώντας τις περισσότερες νταλίκες που βλέπουμε στα βίντεο, μάλλον είναι ασορτί με το περιβάλλον.
Nick the Greek Posted January 30, 2021 Author Posted January 30, 2021 Να συμπληρώσω πως είναι χτισμένο το 1988 στη Hyundai Ulsan(649) με 2 μηχανές Nippon Kokkan των 7,912 ίππων με κατανάλωση 38 τόνων καυσίμου το 24ωρο για υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων. Τα γραμμικά μέτρα τα βλέπω στα 2,382 και τη χωρητικότητα στα 180 φορτηγά. Βλέπω επίσης να έχει 45 καμπίνες η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων πρέπει να είναι 4-κλινες και συνολικά 166 κρεβάτια. Φίλε John, έχεις δίκιο να λες ότι σου φαίνεται μεγαλύτερο από τον Πελαγίτη μια και το 1979 διαπλατύνθηκε ενώ το 1981 επιμηκύνθηκε, φτάνοντας τα 185 μέτρα μήκος και τα 23.5 πλάτος.
JohnR730 Posted January 31, 2021 Posted January 31, 2021 Κάνοντας και εγώ μια γρήγορη αναζήτηση είδα πως σχεδόν όλα τα αδελφά έχουν φάει κάποια μετασκευή εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων μέσα στις οποίες ανήκει και ο Πελαγίτης. Μάλιστα ένα από τα αδερφά τη είδα NONA MAIRY και πρόκειται για το πρώην CONSTELLATION ENTERPRISE. Μεγάλη ιστορία φαίνεται πως έχει αυτή η σειρά καθώς το κάθε καράβι έχει βρεθεί και σε ξεχωριστές περιστάσεις.
Nick the Greek Posted February 1, 2021 Author Posted February 1, 2021 Το Νονά Μαίρη δεν έχει σχέση με αυτά, είναι άλλη σειρά πλοίων. Αλλά γενικότερα κάμποσα όντως έχουν φάει αλλαγές, ήταν τέτοιο το design που μπορούσες να κάνεις πολλά.
JohnR730 Posted February 1, 2021 Posted February 1, 2021 Nick το γνωρίζω πολύ καλά καμία απολύτως σχέση και όταν είδα ξανά το ποστ μου παραπάνω διαπίστωσα πως έχω κάνει λάθος. Στη θέση του ''είδα'' έπρεπε να είχα βάλει ''είδε΄΄ και αυτό διότι το Contstellation Enterpise ακολούθησε παρόμοια τακτική στην μετασκεύη με το επιβατηγό κομμάτι να χτίζεται μπροστά από το κομοδέσιο που είχε χωρίς να γίνει ριζική αναμόρφωση. Όπως και να έχει η σειρά αυτή πρέπει να ήταν αρκετά πετυχημένη.
pathfinder Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 Νομίζω ότι έχουν γραφεί σχετικά είτε στο θέμα των RoRo είτε στο θέμα της Stena.
Nick the Greek Posted February 2, 2021 Author Posted February 2, 2021 Μια που πιάσαμε την κουβέντα, αντιγράφω από το αρχείο μου ορισμένα πραγματάκια για όλη τη σειρά. Δείτε χαρακτηριστικά πόσο διαφορετικά είναι τα μήκη τους, το Sea Partner κατέληξε να έχει το μεγαλύτερο μήκος από τα 11, όπως και τα περισσότερα γραμμικά μέτρα. Merzario Ausonia Class Yard No IMO Year of Built Engine Loa (m) Lane Metres (m) Lorries Passengers Built As Former Name 2 Former Name 3 Former Name 4 Former Name 5 Former Name 6 Former Name 7 Former Name 8 Former Name 9 Scrapped as 642 7528568 1977 Nippon Kokkan 156 1450 123 12 Merzario Ausonia Stena Freighter Jolly Giallo Jolly Turchese Stena Freighter Global Freighter 643 7528570 1977 Nippon Kokkan 184 2382 180 166 Stena Runner Alpha Progress Hellas Doric Ferry European Tideway Ideway Stena Transfer Transfer 644 7528582 1977 Nippon Kokkan 151 920 129 Norsky Merzario Ionia Constellation Enterprise Stena Shipper N&T 700 Graip Chong Ming Dao Kilmore 645 7528594 1977 Nippon Kokkan 163 1886 142 12 Elk Tor Baltica Balticum 646 7528609 1978 Nippon Kokkan 156 2150 143 12 Stena Prosper Atlantic Prosper Merzario Ionia Stena Ionia Stena Gothica Bore Gothica Finnbirch 647 7528611 1978 Nippon Kokkan 156 1650 123 12 Tor Felicia Merzario Grecia Stena Grecia Atlantic Freighter Pelagitis 648 7528623 1978 Nippon Kokkan 156 2150 143 12 Stena Project Atlantic Project Merzario Hispania Stena Hispania Kotka Violet Stena Hispania Stena Britannica Bore Britannica Finnforest 649 7528635 1978 Nippon Kokkan 185 2382 180 166 Alpha Enterprise Syria Stena Transporter Cerdic Ferry European Freeway Freeway Stena Partner Sea Partner 650 7528647 1978 Nippon Kokkan 156 1450 123 12 Imparca Express I Imparca Miami Stena Carrier Jolly Smeraldo Stena Carrier Global Carrier 651 7528659 1978 Nippon Kokkan 151 1850 160 80 Merzario Espania Merzario Hispania Nordic Ferry Pride of Flanders Flanders Stena Transporter Strada Corsa La Paz Star Med Star Star 652 7528661 1978 Nippon Kokkan 151 1850 160 112 Stena Transporter Finnrose Baltic Ferry Pride of Suffolk European Diplomat Diplomat Pavillion Hyundai Ulsan 18kn on 47mt 16kn on 38mt 2nd, 4th, 8th, 10th lengthened 3rd, 5th, 7th unit widened
JohnR730 Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Οι Nippon Kokkan έχουν κάποια σχέση με τις Pielstick; Γιατί γνωρίζω πως στο Πελαγίτης (φαντάζομαι και στα αδερφά του) υπάρχουν μέσα Pielstick.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Η Nippon Kokkan είναι Γιαπωνέζικος κατασκευαστής των μηχανών Pielstick, που έχει άδεια κατασκευής των μηχανών, έτσι ο τύπος αυτών των μηχανών είναι NKK Pielstick.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2021 Posted May 6, 2021 Το Sea Partner πουλήθηκε στη Cenk Group και μετατονίστηκε σε Cenk T και σήμερα θα ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Karasu - Chernomorsk
karavolatris Posted May 6, 2021 Posted May 6, 2021 Στην ιστοσελίδα της παρατήρησα ότι ο τιμοκατάλογος της είναι σε τιμές δολλαρίου...
Nick the Greek Posted May 6, 2021 Author Posted May 6, 2021 Ε βέβαια, αν δείς ότι η τούρκικη λίρα έχει γίνει χαρτοπετσέτα, λογικό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 15, 2022 Posted May 15, 2022 (edited) Tώρα που έκοψαν οι δουλειές στη Μαύρη θάλασσα το βαπόρι ξανά στα μέρη μας. Πέρασε σαν ελληνικό με Αργύρη (Αlpha Enterprise) κ με Σούτο (Syria). Edited May 15, 2022 by polmyt quote
mytilene Posted May 15, 2022 Posted May 15, 2022 Λογικά θα έχει αρκετή κίνηση η γραμμή γιατί βλέπω οτι είναι 2 τα CENK (CENK T & CENK G,πρωην EUROFERRY MALTA)
JohnR730 Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 (edited) Ας καλωσορίσουμε το πλοίο με τις πρώτες φωτογραφίες του στο forum και στη Θεσσαλονίκη. Η συνάντηση μας ήταν βέβαια βραδινή πάνω από το Μύκονος. Ελπίζω να το πετύχω σε κάποια φάση μέρα με καλό φωτισμό. Για την ιστορία έφυγε κατα τις 10 από τη Θεσσαλονίκη για Λεμεσό. Εδώ βλέπουμε τη συνάντηση με το εναπομείναντα αδερφό του Πελαγίτη στο Θερμαϊκό. Μιας και το αναφέραμε μήπως να το μετακινήσουμε και στον τομέα των φορτηγών οχηματαγωγών μιας και για αυτό χρησιμοποιείται? Edited May 18, 2022 by JohnR730
express adonis Posted September 28, 2022 Posted September 28, 2022 Παει λαυριο το βαπορι....παιρνει και απο κει καροτσες για λεμεσο??
express adonis Posted September 29, 2022 Posted September 29, 2022 Στο λιμανι του λαυριου σημερα το απογευμα.
SuperRunner Posted September 29, 2022 Posted September 29, 2022 Πρώτη φορά πιάνει Λαύριο κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη.
Nick the Greek Posted October 2, 2022 Author Posted October 2, 2022 Απέπλευσε το Σάββατο το πρωί με άφιξη Δευτέρα ξημερώματα στη Λεμεσσό.
Nick the Greek Posted October 10, 2022 Author Posted October 10, 2022 Ευκαιρία ήταν με το πλοίο στο Λαύριο, το βλέπουμε δεμένο στην διεθνή προβλήτα των roro.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now