Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα 01/07, η HSW είχε δρομολογήσει το FC2. Αντ'αυτού όμως, τα δρομολόγιά του εκτελέστηκαν από το FD XXIX, παρότι τα εισιτήρια είχαν εκδοθεί για το FC2. Το αποτέλεσμα ήταν και ένας μικρός πανικό, ανάμεσα στα άλλα για το ποιος θα κάτσεί σε ποια θέση, λόγω της αναντιστοιχίας των θέσεων αλλά και του γεμάτου από κόσμο δελφινιού.

Τελικά η κάθε εταιρεία καθορίζει και τροποποιεί ελεύθερα, πέραν των δηλώσεων που κάνει , τα πλοία και τα δρομολόγια της...

Άλλη μια απόδειξη για το πόσο σέβεται τους πελάτες - ταξιδιώτες η HSW (αλλά και το Υπουργείο) είναι η μη τήρηση των δρομολογίων και σε θέματα χρόνο άφιξης - αναχώρησης. Με αποκορύφωμα τα δρομολόγια του FC1, όπου Πέμπτη και Παρασκευή, αντί για την προβλεπόμενη άφιξη στην Ύδρα στις 20:55, αφίχθει στις 21:15 - 21:20.

Είναι αδιανόητο να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Ύδρα σε 2.15 ώρες και να πρέπει να πληρώνεται εισιτήριο ταχυπλόου...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τις τελευταίες 3 εβδομάδες το Ποσειδών Ελλάς κάνει έκτακτο δρομολόγιο κάθε Παρασκευή στις 20:00 από Πειραιά για Αίγινα για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες και κυρίως τα οχήματα που μένουν εκτός από τα προγραμματισμένα δρομολόγια των Ε/Γ-Ο/Γ Πλοιων.

Ενώ κάθε Κυριακή το πρωινό δρομολόγιο στις 07:00 από Πειραιά για Αίγινα δεν εκτελείται, για να κάνει ένα παραπάνω δρομολόγιο το βράδυ από Πειραιά για Αίγινα στις 21:10 και από Αίγινα στις 22:30 (συνήθως με το Νεφέλη)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πάντως το ΑΙΑΣ θα το θυμηθούν και θα το νοσταλγήσουν πολλοί. Και ο καιρός που θα γίνει αυτό είναι πολύ κοντά. Εξυπηρετούσε μια χαρά και το Αγκίστρι. Πήγαινε και τα πετρέλαια. Τώρα τι θα γίνει το χειμώνα που θα δέσει το Ποσειδών Ελλάς για την ετήσια;

Προς το παρων οι κατοικοι του Αγκιστριου ειναι παρα πολλοι ευχαριστεμενοι με το Ποσειδων Ελλας, που σχεδον παντα δενει στο Αγκιστρι παρα τις πολλες αντιξοες συνθηκες στο λίμανι. Ουτε απογορευτικα το εχουν πιασει, οπως συνεβαινε συχνα με το Αιας.

Το πλοιο που πιθανως θα το αντικαταστησει στην ακινησια του, προβλεπω ενα απο τα υπαρχοντα πλοια με φαβορι το Αρτεμις ή τον Αγιος Νεκταριος Αιγινας. Εκτος εαν ερθει καποιο πλοιο απο αλλου??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εδώ και λίγο καιρό η HSW πραγματοποιεί δρομολόγια με δελφίνι προς το Αγκίστρι, πέραν των δρομολογίων του Ποσειδών Ελλάς. Από ότι φαίνεται η νέα διοίκηση είδε κάτι που δεν έβλεπε η προηγουμένη διοίκηση για τη κίνηση στο Αγκίστρι

Link to comment
Share on other sites

Πιθανή βλάβη στο F/D XVIII, το οποίο ξεκίνησε από τις Σπέτσες και από βόρεια της Ύδρας μέχρι και έξω από το λιμάνι του Πειραιά που βρίσκεται τώρα δεν ανέπτυξε ταχύτητα πάνω από 9,5 knots.

Εξαιτίας αυτής της βλάβης, η εταιρεία έμεινε με τα μισά δρομολόγια στη γραμμή της Αίγινας. Αναχωρεί από το Πειραιά μονό τις μονές ώρες. Δηλαδή 07:00, 09:00, 11:00, 12:50, 15:00, 17:00 & 19:00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Ποσειδών Ελλάς θα μείνει έκτος δρομολογίων από τις 22/09/08 έως 26/09/08, λόγω προγραμματισμένης επιθεώρησης σύμφωνα με ανακοίνωση στα εκδοτήρια της εταιρείας. Δηλαδή την άλλη εβδομάδα το Αγκίστρι θα έχει μόνο τη σύνδεση με τα δελφίνια.

Το Φοίβος έχει παρατείνει τα καλοκαιρινά ωράρια στα δρομολόγια του. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γυρίσει στα ανοιξιάτικα από τη 01 Σεπτεμβρίου.

Σε αντίθεση με την HSW που από αυτή την εβδομάδα έχει περικόψει κάποια δρομολόγια των συμβατικών πλοίων. Κανονικά τα καλοκαιρινά δρομολόγια ίσχυαν μέχρι τις 30/09/08.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης η HSW έχει τροποποιήσει (περικοπές) το πρόγραμμα των δελφινιών της. Από Δευτέρα έως Τετάρτη, δεν εκτελούνται τα δρομολόγια των 14.00 και 14.15 προς (Πόρο) - Ύδρα κ.λ.π. αλλά αντί αυτών ένα μόνο στη 13.00. Το κακό είναι πως έτσι υπάρχει ένα 4ωρο κενό μέχρι το επόμενο που είναι στις 17.00.

Εννοείται ότι το FC2 κάνει πια απλά κάποια guest!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ακούγεται ότι ίσως να κόψουν τις προσεγγίσεις τα συμβατικά προς Μέθανα και Πόρο, το χειμώνα. Εάν δεν τις κόψουν ολοσχερώς θα τα περιορίσουν. Δηλαδή αντί για 3 δρομολόγια θα γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ακούγεται ότι ίσως να κόψουν τις προσεγγίσεις τα συμβατικά προς Μέθανα και Πόρο, το χειμώνα. Εάν δεν τις κόψουν ολοσχερώς θα τα περιορίσουν. Δηλαδή αντί για 3 δρομολόγια θα γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια.

Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι θα κοπούν ή θα περιοριστούν οι προσεγγίσεις για Πόρο, αλλά όι τόσο για Μέθανα. Γιατί ακόμα και οι κάτοικοι του Γαλατά, αν κάνουν με αυτοκίνητο το δρομολόγιο, πάνε από Μέθανα - Πειραιά και αντίστροφα. Οπότε ίσως εκεί κρατάει ακόμα κίνηση οχημάτων, σε αντίθεση με τον Πόρο που έχει περιοριστεί δραματικά.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρων οι κατοικοι του Αγκιστριου ειναι παρα πολλοι ευχαριστεμενοι με το Ποσειδων Ελλας, που σχεδον παντα δενει στο Αγκιστρι παρα τις πολλες αντιξοες συνθηκες στο λίμανι. Ουτε απογορευτικα το εχουν πιασει, οπως συνεβαινε συχνα με το Αιας.

Το πλοιο που πιθανως θα το αντικαταστησει στην ακινησια του, προβλεπω ενα απο τα υπαρχοντα πλοια με φαβορι το Αρτεμις ή τον Αγιος Νεκταριος Αιγινας. Εκτος εαν ερθει καποιο πλοιο απο αλλου??

Φυσικά και είναι ευχαριστημένοι οι κάτοικοι του Αγκιστρίου αφού πηγαίνει στο νησί τους ένα καινούργιο βαπόρι. Ποιός δεν θα ήταν άλλωστε;

Αλλά , φίλε Panagia Ekatontapiliani, αν οι συνθήκες είναι αντίξοες για ένα βαπόρι με μηχανάρες όπως του Ποσειδών Ελλάς τότε ο άνθρωπος που πάλευε με μηχανές μηδέν να ρίξει το Αίας σ' αυτό το μωλάκι και δεξιά - αριστερά με τις υδροφόρες και παλαιότερα με τους "Κεραυνούς", τι θα έπρεπε να κάνει;

Όσο για τα απαγορευτικά είναι θέμα κανονισμών γιατί το Αίας (με συγκεκριμένο Πλοίαρχο) ήταν πάντα εκεί, εκτός και αν δεν το επέτρεπε το λιμεναρχείο ή δεν το επεδίωκε η εταιρεία.

Και είναι γεγονός πως αν το Αίας ήταν ακόμα στη γραμμή, δεν υπήρχε περίπτωση να δει το Αγκίστρι καινούργιο βαπόρι. Τώρα όσο για το ποιό άλλο θα πάει θα πρέπει να περιμένουμε να το δούμε, μιας και πρέπει να βρεθεί βαπόρι με ελάχιστο βύθισμα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ακούγεται ότι ίσως να κόψουν τις προσεγγίσεις τα συμβατικά προς Μέθανα και Πόρο, το χειμώνα. Εάν δεν τις κόψουν ολοσχερώς θα τα περιορίσουν.
Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι θα κοπούν ή θα περιοριστούν οι προσεγγίσεις για Πόρο, αλλά όι τόσο για Μέθανα. Γιατί ακόμα και οι κάτοικοι του Γαλατά, αν κάνουν με αυτοκίνητο το δρομολόγιο, πάνε από Μέθανα - Πειραιά και αντίστροφα. Οπότε ίσως εκεί κρατάει ακόμα κίνηση οχημάτων, σε αντίθεση με τον Πόρο που έχει περιοριστεί δραματικά.

Όπως έχει αναφερθεί και πιο πάνω και η HSW έχει κάποιες σκέψεις να περιορίσει τα δρομολόγια προς το Πόρο

Καί βεβαίως,είναι ευχάριστο που ό ΦΟΙΒΟΣ παραμένει στην γραμμή τού Σαρωνικού,αλλά καλό θα ήταν να ξαναβάλη στο δρομολόγιό του και τον Πόρο (άν μή τι άλλο,γιά να υπάρχη και δυνατότητα επιλογής τών επιβατών αλλά και περισσότερα δρομολόγια από το νησί αυτό).

Οπότε δε νομίζω ότι ο κ. Λεφακης έχει σκέψη να βάλει ξανά το Φοίβο στα Μέθανα και Πόρο. Μιας και δουλεύει μια χαρά μόνο με τα τοπικά στην Αίγινα. Εάν διπλώσει τα βαπόρια, πιστεύω ότι μπορεί να το ξανασκεφτεί.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά που HSW θα δέσει τόσο σύντομα βαπόρι στο Σαρωνικό, συνήθως οι ακινησίες ξεκίναγαν στο τέλος Οκτωβρίου. Μια διάφορα ακόμα φέτος είναι ότι τα πλοία της HSW στο Σαρωνικό θα δένει ένα και θα δένει το επόμενο μόλις ξεκινήσει το άλλο. Δηλαδή θα έχουν 3 πλοία όλο το χειμώνα στη γραμμή έκτος απρόοπτου.

Link to comment
Share on other sites

Το Φοίβος έχει παρατείνει τα καλοκαιρινά ωράρια στα δρομολόγια του. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γυρίσει στα ανοιξιάτικα από τη 01 Σεπτεμβρίου.

Από χθες ο Φοίβος γύρισε στα ανοιξιάτικα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ακούγεται ότι ίσως να κόψουν τις προσεγγίσεις τα συμβατικά προς Μέθανα και Πόρο, το χειμώνα. Εάν δεν τις κόψουν ολοσχερώς θα τα περιορίσουν. Δηλαδή αντί για 3 δρομολόγια θα γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια.

Προς το παρόν μένουν τα δρομολόγια προς Μέθανα και Πόρο όπως έχει, πάρα την ακινησία ενός βαποριού.:)

Το Ποσειδών Ελλάς θα μείνει έκτος δρομολογίων από τις 22/09/08 έως 26/09/08, λόγω προγραμματισμένης επιθεώρησης σύμφωνα με ανακοίνωση στα εκδοτήρια της εταιρείας.

Ενώ στα αναρτημένα δρομολόγια στα εκδοτήρια της εταιρείας, το Ποσειδών Ελλάς δεν ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει δρομολόγιο τη Παρασκευή 26-09-08, τελικά έκανε το απογευματινό της Παρασκευής στις 16:15 για Αίγινα Αγκίστρι.;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει βάση, αλλά ακούγεται ότι η Ύδρα θα ξαναδεί συμβατικό πλοίο!

Ενδεχομένως και σε λιγότερο τακτική βάση και οι Σπέτσες. Προφανώς με επιδότηση.

Δεν ξέρω επίσης αν υπάρχει καμία σύνδεση των παραπάνω, με το γεγονός ότι τα δρομολόγια των συμβατικών της HSW, για Πόρο έχουν τη λογική αυτών που υπήρχαν όταν το πλοίο έφτανε στην Ύδρα. Π.χ. αναχώρηση από Πόρο στις 12 αντί για τις 11 τις καθημερινές και στις 16 την Κυριακή

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Flying Cat 1 χθες σταμάτησε τα διπλά πληρώματα, γιατί επαψε να κάνει διπλά δρομολόγια για Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες Πόρτο Χέλι.

Κάνει ένα δρομολόγιο για Αίγινα στις 07:00 και μετά ξανά φεύγει στις 09:00 για Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες Πόρτο Χέλι. Πλέον το δρομολόγιο στις 18:00 από Πειραιά που διανυκτέρευε στο Πόρτο Χέλι το κάνει δελφίνι.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάνει διάφορες αλλαγες η HSW στο πρόγραμμά της. Δεν έχει πλέον δρομλόγιο 08.30 10.00, 14.00, 14.15 για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες, αλλά στις 09.00, που το κάνει το FC1 εκτός του Σαββάτου, στις 12.00 και στις 13.00 (σάββατο με FC1). Και μετά ένα κενό 4 ωρών μέχρι το επόμενο που είναι στις 17.00. Την Παρασκευή το FC1 κάνει διπλό (Βάσει του προγράματος τουλάχιστον, να δούμε στην πράξη!)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα κάνει διπλό δρομολόγιο το Flying Cat 1 αλλά το πρωινό είναι μόνο Πόρο Ύδρα Σπέτσες, δηλαδή δεν έχει Ερμιόνη και Πόρτο Χέλι, για αυτό δε ξεπερνά το 10ωρο εργασίας, που να θέλει διπλό πλήρωμα.

Τη Δευτέρα το Ποσειδών Ελλάς έκανε το δρομολόγιο στις 15:30 για Αίγινα αντί για το Νεφέλη όπως και χθες έκανε το δρομολόγιο στις 15:30 για Αίγινα αντί για το Άρτεμις.

Μάλλον για να ξεκουραστούν λίγο τα αλλά δυο πλοία που πηγαινοέρχονται συνεχώς της καθημερινές (μόνο το Σάββατο είναι χαλαρό για αυτούς, σε αντίθεση με το Ποσειδών Ελλάς που το ζόρι το ΠΣΚ). Καθώς και τη Τετάρτη έκανε το δρομολόγιο των καυσίμων αντί για τη Τρίτη που ήταν η απεργία των ναυτικών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή που έχουν το Ίλιον μόνο να καταθέτουν αίτημα δρομολόγησης του πλοίου είναι στη γραμμή Πειραιά Αίγινα Αγκίστρι. Είναι η δεύτερη φορά που αποσύρουν το αίτημα της δρομολόγησης του πλοίου τους στη συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Αν μου μεταφερθηκε σωστα σημερα το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ εκανε δρομολογιο για καυσιμα.Αν η αλλαγη ημερας δεν ειναι μονιμη τοτε λογικα εγινε λογω της αργιας της Τριτης

Link to comment
Share on other sites

Σωστά polmyt. Επειδή η Τρίτη ήταν αργία δεν έγινε το δρομολόγιο των καυσίμων, όποτε μετατέθηκε για χθες

Από 01 Νοεμβρίου τα Δρομολόγια της HSW

Το Ποσειδών Ελλάς έχει την εβδομάδα σύνολο 24 δρομολόγια [Αίγινα: 14, Αίγινα-Αγκίστρι: 8, Αίγινα-Μέθανα-Πόρο: 1 & Καύσιμα για Αίγινα-Αγκίστρι (1-2 φορές το μήνα στο Αγκίστρι): 1]

Το Άρτεμις έχει την εβδομάδα σύνολο δρομολόγια 17 (Αίγινα: 7 & Αίγινα-Μέθανα-Πόρο: 10)

Το Νεφέλη έχει την εβδομάδα σύνολο δρομολόγια 15 (Αίγινα: 6 & Αίγινα-Μέθανα-Πόρο: 9)

Οπού τη Παρασκευή απόγευμα δεν έχει δρομολόγια για Αγκίστρι, μιας και το Ποσειδών Ελλάς θα κάνει τη διανυκτέρευση στο Πόρο αντί του Νεφέλη. Βέβαια έχει μια λογική η αλλαγή αυτή. Το Νεφέλη έφευγε με πολύ άδειο γκαράζ στις 19:00 ενώ το Ποσειδών Ελλάς στις 17:00 έφευγε με γεμάτο το γκαράζ και άφηνε έξω ΙΧ.

Μια αλλαγή σημαντική αλλαγή είναι η περικοπή του πρωινού δρομολογίου για Μέθανα Πόρο τη Κυριακή.

Ενώ μέχρι τη 01 Νοεμβρίου ήταν:

Το Ποσειδών Ελλάς έχει την εβδομάδα σύνολο 21 δρομολόγια [Αίγινα: 11, Αίγινα-Αγκίστρι: 9 & Καύσιμα για Αίγινα-Αγκίστρι (1-2 φορές το μήνα στο Αγκίστρι): 1]

Το Άρτεμις έχει την εβδομάδα σύνολο δρομολόγια 17 (Αίγινα: 8 & Αίγινα-Μέθανα-Πόρο: 9)

Το Νεφέλη έχει την εβδομάδα σύνολο δρομολόγια 18 (Αίγινα: 8 & Αίγινα-Μέθανα-Πόρο: 10)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαμαρτυρία στην Ύδρα για το ακτοπλοϊκό

Πηγη: The Seanation

Με μια τεράστια αλυσίδα θα «κλείσουν» την είσοδο του λιμανιού της Ύδρας στις 13 και 14 Νοεμβρίου οι κάτοικοι του νησιού διαμαρτυρόμενοι για την κακής ποιότητας ακτοπλοϊκές υπηρεσίες που έχει η Ύδρα αλλά και για τους υψηλούς ναύλους.

Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη με μεγάλη πλειοψηφία από τους κατοίκους του νησιού οι οποίοι θεωρούν ότι η απόφαση να μην προσεγγίζει στο νησί συμβατικό πλοίο, αλλά μόνο «ιπτάμενο δελφίνι» εκτός του γεγονότος ότι πλήττει την «τσέπη των κατοίκων καθώς ο ναύλος είναι 28 ευρώ για την μια κατεύθυνση συγχρόνως δείχνει και «ασέβεια προς την ιστορική μνήμη του νησιού, καταδικάζοντας το σε οικονομικό μαρασμό».

Να σημειωθεί ότι με πρωτοβουλία Φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης των νησιών του Σαρωνικού θα πραγματοποιηθούν σειρά εκδηλώσεων στα νησιά προκειμένου να εκφρασθεί η διαφωνία των κατοίκων με τις επιλογές των εταιρειών, που δρομολογούν πλοία τους στις συγκεκριμένες γραμμές, για να αυξήσουν τους ναύλους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...