Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Άγονη η γραμμή 
Θεσσαλονίκη  - Σποράδες.
 Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής  θα προχώρησει  στην προκήρυξη διαγωνισμού για 122 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1 Νοεμβρίου 2025 ως και 31 Οκτωβρίου 2026, (μεταξύ των οποίων και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος). 
(Εισηλθαμε στο club των αγονων γραμμων).
Για το φετινό καλοκαίρι ακόμη δεν υπάρχει φως.
 Θέλω να πιστεύω ότι θα σφυρίξει και φέτος  το πλοίο από την Θεσσαλονίκη. 

πρόεδρος λιμενικού ταμείου Σκοπελου κ Άγγελος Ξηντάρης ενημέρωση από το υπουργειο

—-

Να λοιπόν το δεύτερο ηπειρωτικό λιμάνι Θεσσαλόνικη , Βόλος , Μαντούδι  οι πύλες για τα νησιά με συμβατικά πλοία προς 

Κι νέο σχεδιασμό γραμμών για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο Σκύρο Χίο Λέσβο Λήμνο

 

με ποιο τρόπο θα το δούμε 

Βλέπουμε ότι και για Σκύρο θα αλλάξει το καθεστώς πλέον 

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς...

Posted
1 hour ago, wysiwid said:

Άγονη η γραμμή 
Θεσσαλονίκη  - Σποράδες.
 Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής  θα προχώρησει  στην προκήρυξη διαγωνισμού για 122 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1 Νοεμβρίου 2025 ως και 31 Οκτωβρίου 2026, (μεταξύ των οποίων και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος). 
(Εισηλθαμε στο club των αγονων γραμμων).
Για το φετινό καλοκαίρι ακόμη δεν υπάρχει φως.
 Θέλω να πιστεύω ότι θα σφυρίξει και φέτος  το πλοίο από την Θεσσαλονίκη. 

πρόεδρος λιμενικού ταμείου Σκοπελου κ Άγγελος Ξηντάρης ενημέρωση από το υπουργειο

—-

Να λοιπόν το δεύτερο ηπειρωτικό λιμάνι Θεσσαλόνικη , Βόλος , Μαντούδι  οι πύλες για τα νησιά με συμβατικά πλοία προς 

Κι νέο σχεδιασμό γραμμών για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο Σκύρο Χίο Λέσβο Λήμνο

 

με ποιο τρόπο θα το δούμε 

Βλέπουμε ότι και για Σκύρο θα αλλάξει το καθεστώς πλέον 

Χρειάζεται πάντως αρκετές γραμμές στο βόρειο Αιγαίο γιατί αυτήν την στιγμή δεν υπάρχουν πολλά πλοία 

Posted
5 hours ago, PavlosA said:

Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς...

Δηλαδή; Δε θα δηλώσει ενδιαφέρον καμία εταιρεία;

Posted

Πρέπει να βγει και η χασούρα της δρομολόγησης από Μαντούδι.

Posted
6 hours ago, PavlosA said:

Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς...

Δεν είναι διαγωνισμός με επιδότηση αλλά για να δηλώσουν οι εταιρείες ενδιαφέρον για αποκλειστική εκμετάλλευση των γραμμών που δεν έχουν δηλωθεί στις ετήσιες δηλώσεις. Εφόσον δεν υπάρξει από κανέναν ενδιαφέρον τότε θα μπορέσουν να βγει κάποια επιδότηση για κάποιες από αυτές τις γραμμές. Μην γράφουμε πράγματα που βγάζουμε από το μυαλό μας και δεν έχουν καμία υπόσταση.

Posted (edited)
7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εφόσον δεν υπάρξει από κανέναν ενδιαφέρον τότε θα μπορέσουν να βγει κάποια επιδότηση για κάποιες από αυτές τις γραμμές.

Γιαυτό δεν υπάρχει ενδιαφέρον, για να υπάρξει η επιδότηση🤣 Κορόιδα είναι;

Edited by SAMAINA
Posted
18 minutes ago, SuperRunner said:

Πρέπει να βγει και η χασούρα της δρομολόγησης από Μαντούδι.

Την χασούρα του έχετε κάποια στοιχεία και την είδατε ; Από Σκοπελο κάθε φορά παίρνει 20-30 ιχ και άλλα τόσα από Γλώσσα και αρκετό κόσμο  

Από Σκιάθο πολύ περισσότερα 

Κυριακή από Σκιάθο προς Μαντούδι

IMG_8167.jpeg

Κυριακή από Σκιάθο προς Μαντούδι

 

επισης ο διαγωνισμός είναι ελεύθερος να συμμετέχει όποια εταιρία θέλει !!

Posted

H πρόσβαση στην Σκύρο με πλοίο άλλο από τον Αχιλλέα με τα σημερινά δεδομένα πρέπει να αποκλειστεί.

Αν και η ΣΝΕ πάει καλά, δεν ξέρω αν ψάχνεται για επενδυτή ή κάτι άλλο. 

Πριν το καλοκαίρι του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο στην Πλατάνα ώστε να μην καθυστερούν τα αυτοκίνητα που διέρχονται από αυτήν. 

Αν ξεκινήσουν και τα έργα στην παράκαμψη Χαλκίδας, μαζί με την παράκαμψη Βασιλικού, η διαδρομή είτε προς Κύμη, είτε προς Μαντούδι, θα μειωθεί 10-15 λεπτά. 

Posted

Θεσσαλονίκη: Σε θολά νερά η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες - Ο ρόλος των δύο περιφερειών και η αυστηρή επιστολή Αγγελούδη

Quote

«Καραβάκια στο Αιγαίο δεν...» φαίνεται πως θα τα δούμε σύντομα από τη Θεσσαλονίκη για Σποράδες, για άλλη μια χρονιά, παρά τις διαβεβαιώσεις από το υπουργείο Ναυτιλίας ότι και φέτος θα πραγματοποιηθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση. Και ενώ οι πιέσεις των δημάρχων τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και των τριών νησιών, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, είναι συνεχείς για την άμεση δρομολόγηση πλοίου, το αρμόδιο υπουργείο βάζει στο «παιχνίδι» για την επιδότηση της γραμμής και τις δύο περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας. Οι δήμοι Θεσσαλονίκης και Σποράδων επιδιώκουν τη φετινή τουριστική περίοδο να ξεκινήσουν τα δρομολόγια όσο πιο άμεσα γίνεται και όχι όπως πέρσι, τον Ιούλιο. Γι΄ αυτόν τον λόγο άλλωστε και είχαν αποστείλει από τον περασμένο Δεκέμβριο προς τον τότε υπουργό Ναυτιλίας αίτημα για ένταξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες ως επιδοτούμενη άγονη γραμμή.

Και ενώ βρισκόμαστε μια ημέρα πριν τον Μάιο, ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί το πώς θα επιδοτηθεί η γραμμή και το πότε αυτή μπορεί να ξεκινήσει. Πριν από περίπου 20 ημέρες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο υπουργείο υπό τον νέο υπουργό Βασίλη Κικίλια με τους δημάρχους Στέλιο Αγγελούδη, Θοδωρή Τζούμα και Σταμάτη Περίσση. Στην εν λόγω συνάντηση, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι και φέτος θα πραγματοποιηθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες, προτείνοντας μάλιστα η γραμμή να στηριχθεί οικονομικά και από τις δύο περιφέρειες. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Κικίλιας επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους δύο περιφερειάρχες Αθηνά Αηδονά και Δημήτρη Κουρέτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, και οι δύο περιφερειάρχες είναι θετικοί να στηρίξουν τη γραμμή. Πάντως η περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά, μιλώντας στη Voria.gr, ξεκαθάρισε ότι η περιφέρεια αντιμετωπίζει θετικά την πρόταση του υπουργού για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες, καθώς ήταν στενάχωρη η διακοπή της. «Επιφυλάχθηκαν να μάθουμε συγκεκριμένα τις προτάσεις του υπουργείου για τον τρόπο που θα μπορέσει η ΠΚΜ να παρέχει στήριξη», υπογράμμισε χαρακτηριστικά η κ. Αηδονά, σημειώνοντας πως αναμένει επικοινωνία με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας Ευάγγελο Κυριαζόπουλο. «Αφού ενημερωθούμε για τις λεπτομέρειες, θα τις συζητήσουμε για το εάν υπάρξει μια τέτοια συμφωνία», τόνισε. Σύμφωνα με τον δήμαρχο Σκιάθου Θοδωρή Τζούμα, και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας είναι θετικός στη στήριξη της γραμμής, όπως του ανέφερε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δύο τους.

Πάντως, σε περίπτωση που υπάρξει συμφωνία για τη στήριξη – χρηματοδότηση της ακτοπλοϊκής γραμμής και από τις δύο περιφέρειες, το επόμενο βήμα θα είναι να βρεθεί ο τρόπος που μπορεί να γίνει αυτό, τα ποσά που θα κληθούν να βάλουν και εάν οικονομικά συνδράμει και το υπουργείο Ναυτιλίας. Να σημειωθεί ότι το κόστος της γραμμής, η οποία δεν είναι ενταγμένη στις άγονες, στο πρόγραμμα των ετήσιων επιδοτούµενων, ξεπερνά τα 3 εκατ. ευρώ. Κάθε χρόνο το ποσό εξασφαλίζεται από τα χρήματα που περισσεύουν από τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, ενώ πέρσι καλύφθηκαν οι απαιτούμενοι πόροι από το ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης από φυσικές καταστροφές, λαμβάνοντας υπόψη πως νησιά των Βορείων Σποράδων επλήγησαν σημαντικά από τα ακραία πλημμυρικά φαινόμενα του 2023.  

Πιέσεις δημάρχων - Νέα αυστηρή επιστολή Αγγελούδη

Στα κάγκελα είναι πάντως οι δήμαρχοι που κάθε χρόνο περνούν το ίδιο μαρτύριο έως ότου βρεθούν οι πόροι που θα εξασφαλίσουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες, υποστηρίζοντας πως αυτή συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας των περιοχών. Μετά και τις φετινές καθυστερήσεις ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης αποστέλλει νέα επιστολή προς τον αρμόδιο υπουργό Βασίλη Κικίλια. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Αγγελούδης επισημαίνει ότι δεν μπορεί ακόμα να είναι στον αέρα η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες και πως δεν μπορεί να ενεργοποιείται κάθε φορά την τελευταία στιγμή. Μάλιστα, ο κ. Αγγελούδης φέρεται να είναι έντονα ενοχλημένος και από τη φετινή εξέλιξη και είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να σταλεί επιστολή και προς τον πρωθυπουργό.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Σκιάθου επικοινώνησε εκ νέου την περασμένη Δευτέρα με τον υπουργό Ναυτιλίας. «Μας ανέφερε ότι προχωράει το θέμα και πως οι όποιες καθυστερήσεις είναι σε τεχνικό επίπεδο», σημείωσε ο κ. Τζούμας. «Υπάρχει η θετική στάση των δύο περιφερειών αλλά το θέμα είναι το πώς μπορεί να γίνει αυτό», τόνισε ο δήμαρχος, τονίζοντας πως η γραμμή βοηθάει σημαντικά τόσο τα νησιά όσο και τη Θεσσαλονίκη. Όπως ανέφερε ο κ. Τζούμας, τα μηνύματα και φέτος είναι θετικά για την τουριστική περίοδο. «Γι΄ αυτό λέμε ότι πρέπει από νωρίς να γνωρίζουμε για την ακτοπλοϊκή γραμμή, η οποία πάει καλά γιατί έχει την επιδότηση», υπογράμμισε. «Πρέπει οι περιφερειάρχες να απαντήσουν άμεσα εάν προτίθενται να δώσουν χρήματα. Η γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες δεν είναι άγονη, είναι αναπτυξιακή», ανέφερε ο δήμαρχος Σκοπέλου Σταμάτης Περίσσης.

 

Posted

Το κουτσομπολιό στη Σκιάθο είναι ότι φέτος....δεν έχει καράβι από Θεσσαλονίκη.

Αλλά πιστεύω πάλι θα γίνει το κλασικό κόλπο της τελευταίας στιγμής
(σε συνέχεια βεβαιώς βεβαίως των εξαιρετικών προσπαθειών των γνωστών κηφήνων).

Posted

Το επαναλαμβάνω συνεχώς: μια καλοκαιρινή διαδρομή με πληρότητα άνω του 80% δεν χρειάζεται τη χρήση χρημάτων των φορολογουμένων.

Posted

O Δήμαρχος Θεσσαλονίκης είναι αποφασισμένος να γυρίσει τα πάνω κάτω για να έρθει το ταχύπλοο. Ας επιδοτηθεί, αλλά σύμφωνα με τις πληρότητες. Δεν είναι κάθε μέρα άνω του 80% οι πληρότητες. Μη λέμε χωρίς να ξέρουμε. Υπάρχουν και μέρες που η πληρότητα αγγίζει το 30-40% και αυξάνεται σταδιακά και το αντίθετο. Σίγουρα θα υπάρξουν και μέρες που θα αγγίζει το 100. Και οι φορολογούμενοι της Θεσσαλονίκης, Πελοποννήσου, Έβρου, όλοι μας με άλλα λόγια, πληρώνουμε τις επιδοτήσεις και για άλλες γραμμές. Ας μη κάνουμε διακρίσεις μόνο στη συγκεκριμένη γραμμή. 

Posted

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε τα ίδια. Η επιδότηση αυτή μπήκε με πρόφαση να ξεκινήσει η γραμμή και να την μάθει ο κόσμος, και επιδοτήθηκε 4 σεζόν. Το μόνο που είναι υποφερτό, είναι να μπει Ιούνιο Σεπτέμβριο. Δεν υπάρχει λόγος τώρα να συζητάμε, όποιος θέλει να μπει στη γραμμή μπαίνει.Ή μήπως οι σποράδες είναι ακριτικά νησιά και δεν το ξέρουμε; Η αιτιολογία για επιδοτήσεις σε άλλες γραμμές, είναι άστοχη. Πήγαινε ρώτα τους ανθρώπους που μένουν στην Κάσο, στα Ψαρά, στους Λειψούς κλπ γιατί να επιδοτείστε εσείς και όχι καλοκαιριάτικα ταχύπλοο από τη συμπρωτεύουσα με πληρότητες σε κορυφαίους προορισμούς. Η επιδότηση αυτή είναι στα όρια της ξεφτίλας (ειδικά μετά απο 4 σεζόν) και τους λόγους τους έχουμε αναλύσει εκτενέστερα στα προηγούμενα ποστ. 

Posted

Ακριβώς. Επειδή λέμε τα ίδια και τα ίδια, γι'αυτό τα ξαναλέμε. Και τέλος, για όποιον έχει αμφιβολίες αν σηκώνει επιδότηση η γραμμή ή όχι, να πάει να πάρει πληροφορίες από έναν αξιωματικό, μηχανικό και να ρωτήσει αν βγαίνει με ή χωρίς επιδότηση.

Posted

Ιούνιος Σεπτέμβριος η γραμμή με επιδότηση. Απλά πολύ τα πράγματα. Τώρα βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που λένε τράβα στο βόλο και πάρε το καράβι. Πρωσοπικα είμαι με την επιδότηση της γραμμής. 

Posted

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε σημερα ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδη με τον υπουργό Ναυτιλίας Βασίλη Κικίλια, λίγες ημέρες μετά την νέα επιστολή του για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός στον δήμαρχο, «υπήρξαν επαφές με τους Περιφερειάρχες Θεσσαλίας και Κεντρικής Μακεδονίας και αποφασίστηκε να προχωρήσουν από κοινού με το υπουργείο Ναυτιλίας σε χρηματοδοτικές λύσεις για την ταχεία έναρξη των δρομολογίων».

Posted

Τους προηγούμενους δημάρχους Θεσσαλονίκης τους ένοιαζαν μόνο τα gay pride. Αυτός είναι απίστευτα δραστήριος. Μπράβο του.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...