wysiwid Posted Monday at 08:31 AM Posted Monday at 08:31 AM Άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες. Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα προχώρησει στην προκήρυξη διαγωνισμού για 122 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1 Νοεμβρίου 2025 ως και 31 Οκτωβρίου 2026, (μεταξύ των οποίων και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος). (Εισηλθαμε στο club των αγονων γραμμων). Για το φετινό καλοκαίρι ακόμη δεν υπάρχει φως. Θέλω να πιστεύω ότι θα σφυρίξει και φέτος το πλοίο από την Θεσσαλονίκη. πρόεδρος λιμενικού ταμείου Σκοπελου κ Άγγελος Ξηντάρης ενημέρωση από το υπουργειο —- Να λοιπόν το δεύτερο ηπειρωτικό λιμάνι Θεσσαλόνικη , Βόλος , Μαντούδι οι πύλες για τα νησιά με συμβατικά πλοία προς Κι νέο σχεδιασμό γραμμών για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο Σκύρο Χίο Λέσβο Λήμνο με ποιο τρόπο θα το δούμε Βλέπουμε ότι και για Σκύρο θα αλλάξει το καθεστώς πλέον
PavlosA Posted Monday at 08:33 AM Posted Monday at 08:33 AM Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς...
aggelos_lask Posted Monday at 09:43 AM Posted Monday at 09:43 AM 1 hour ago, wysiwid said: Άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες. Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα προχώρησει στην προκήρυξη διαγωνισμού για 122 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1 Νοεμβρίου 2025 ως και 31 Οκτωβρίου 2026, (μεταξύ των οποίων και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος). (Εισηλθαμε στο club των αγονων γραμμων). Για το φετινό καλοκαίρι ακόμη δεν υπάρχει φως. Θέλω να πιστεύω ότι θα σφυρίξει και φέτος το πλοίο από την Θεσσαλονίκη. πρόεδρος λιμενικού ταμείου Σκοπελου κ Άγγελος Ξηντάρης ενημέρωση από το υπουργειο —- Να λοιπόν το δεύτερο ηπειρωτικό λιμάνι Θεσσαλόνικη , Βόλος , Μαντούδι οι πύλες για τα νησιά με συμβατικά πλοία προς Κι νέο σχεδιασμό γραμμών για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο Σκύρο Χίο Λέσβο Λήμνο με ποιο τρόπο θα το δούμε Βλέπουμε ότι και για Σκύρο θα αλλάξει το καθεστώς πλέον Χρειάζεται πάντως αρκετές γραμμές στο βόρειο Αιγαίο γιατί αυτήν την στιγμή δεν υπάρχουν πολλά πλοία
SuperRunner Posted Monday at 02:15 PM Posted Monday at 02:15 PM 5 hours ago, PavlosA said: Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς... Δηλαδή; Δε θα δηλώσει ενδιαφέρον καμία εταιρεία;
SAMAINA Posted Monday at 02:17 PM Posted Monday at 02:17 PM Είναι τα γνωστά κολπάκια για να ανέβει το τίμημα!
SuperRunner Posted Monday at 02:27 PM Posted Monday at 02:27 PM Πρέπει να βγει και η χασούρα της δρομολόγησης από Μαντούδι.
Panagia Ekatontapiliani Posted Monday at 02:36 PM Author Posted Monday at 02:36 PM 6 hours ago, PavlosA said: Θα ρισκάρω μια πρόβλεψη ότι ο προκηρυχθείς διαγωνισμός θα μείνει....άγονος, δυστυχώς... Δεν είναι διαγωνισμός με επιδότηση αλλά για να δηλώσουν οι εταιρείες ενδιαφέρον για αποκλειστική εκμετάλλευση των γραμμών που δεν έχουν δηλωθεί στις ετήσιες δηλώσεις. Εφόσον δεν υπάρξει από κανέναν ενδιαφέρον τότε θα μπορέσουν να βγει κάποια επιδότηση για κάποιες από αυτές τις γραμμές. Μην γράφουμε πράγματα που βγάζουμε από το μυαλό μας και δεν έχουν καμία υπόσταση.
SAMAINA Posted Monday at 02:44 PM Posted Monday at 02:44 PM (edited) 7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εφόσον δεν υπάρξει από κανέναν ενδιαφέρον τότε θα μπορέσουν να βγει κάποια επιδότηση για κάποιες από αυτές τις γραμμές. Γιαυτό δεν υπάρχει ενδιαφέρον, για να υπάρξει η επιδότηση🤣 Κορόιδα είναι; Edited Monday at 02:45 PM by SAMAINA
wysiwid Posted Monday at 02:46 PM Posted Monday at 02:46 PM 18 minutes ago, SuperRunner said: Πρέπει να βγει και η χασούρα της δρομολόγησης από Μαντούδι. Την χασούρα του έχετε κάποια στοιχεία και την είδατε ; Από Σκοπελο κάθε φορά παίρνει 20-30 ιχ και άλλα τόσα από Γλώσσα και αρκετό κόσμο Από Σκιάθο πολύ περισσότερα Κυριακή από Σκιάθο προς Μαντούδι Κυριακή από Σκιάθο προς Μαντούδι επισης ο διαγωνισμός είναι ελεύθερος να συμμετέχει όποια εταιρία θέλει !!
bas Posted Tuesday at 04:36 AM Posted Tuesday at 04:36 AM H πρόσβαση στην Σκύρο με πλοίο άλλο από τον Αχιλλέα με τα σημερινά δεδομένα πρέπει να αποκλειστεί. Αν και η ΣΝΕ πάει καλά, δεν ξέρω αν ψάχνεται για επενδυτή ή κάτι άλλο. Πριν το καλοκαίρι του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο στην Πλατάνα ώστε να μην καθυστερούν τα αυτοκίνητα που διέρχονται από αυτήν. Αν ξεκινήσουν και τα έργα στην παράκαμψη Χαλκίδας, μαζί με την παράκαμψη Βασιλικού, η διαδρομή είτε προς Κύμη, είτε προς Μαντούδι, θα μειωθεί 10-15 λεπτά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now