Nick the Greek Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Υπάρχουν 2 όψεις του νομίσματος, και για την Ηγουμενίτσα αλλά και για οποιοδήποτε άλλο λιμάνι ή αεροδρόμιο κατά τη γνώμη μου. Η πρώτη όψη έχει να κάνει με το ότι είναι διαχρονικά αποδεδειγμένο πως τα δημόσια λιμάνια δεν λειτουργούν σωστά. Αντί να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά και με εμπορικούς όρους, καταλήγουν μια στοργική αγκαλιά βυσμάτων και κομματόσκυλων που μπαίνει μέσα μέχρι τα αυτιά και καταλήγει στο να πληρώνουμε εμείς το λογαριασμό σαν πολίτες. Οπότε το ότι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν δεν χωρά αμφιβολία. Η δεύτερη όψη έχει να κάνει με τον τρόπο ιδιωτικοποίησης. Αν δηλαδή πάει η οποιαδήποτε υποδομή σε ημέτερους που και πάλι θα ζητιανεύουν ή θα εκβιάζουν το Κράτος για να τους ενισχύει, είναι λάθος. Ο Grimaldi ήταν η προφανής επιλογή για την Ηγουμενίτσα και την θεωρώ ολόσωστη. Έχει και την οικονομική δύναμη, και τα φορτία, και τα πλοία και κυρίως την τεχνογνωσία να διαχειριστεί ένα λιμάνι με σύγχρονους όρους. Και στο κάτω-κάτω τι είναι η Ηγουμενίτσα, μια ευθεία προβλήτα, δεν μπορείς να την κόψεις και στη μέση. Το μόνο που θα πρέπει να έχει διασφαλιστεί με κάποιον τρόπο είναι να μην το εκμεταλλευτεί για να πετάξει τους άλλους έξω. Και να πω και το άλλο: Το όψιμο ενδιαφέρον της Attica για την Ηγουμενίτσα είχε κανένα νόημα? Ποιός μέσα από την Attica έχει την τεχνογνωσία για να διοικήσει και να αναπτύξει ένα λιμάνι? Ή ας πούμε η Θεσσαλονίκη που πήγε στο Σαββίδη, αυτός ήταν κατάλληλος και δεν είναι ο Grimaldi?
Nick the Greek Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Να πάρουμε μια γεύση και από τις καινούριες προβλήτες στην Ηγουμενίτσα, που φαίνεται δεν θα αργήσουν να παραδωθούν. Να πω την αλήθεια με το μάτι τουλάχιστον, δεν μου φαίνονται να έχουν μεγάλο μήκος. Αλλά ΟΚ, μπορεί να απατώμαι.
Shippihs Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Οι 2 ''μεγάλες'' 200μ είναι. Που μικρές σε άλλη περίπτωση δεν θα τις έλεγες, άλλα με τα πλοία που παίζουν πλέον Ηγουμενίτσα όσο να ναι θα υστερούν.
nomikos Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Το καλύτερο λιμάνι μέσα στην Ελλάδα και στη πιο στρατηγική θέση όντας η πύλη της Ελλάδας προς Δ Ευρώπη. Ο G το πήρε έτοιμο και τζάμπα.
Strofalos Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Σιγά, σε πλαγιοπρυμνοδέτηση θα εξέχουν πόσα, 20-30-40?? μέτρα? δεν έχει θέμα το όποιο πλοίο.
proud_ionian Posted May 19, 2024 Posted May 19, 2024 Οι νέες προβλήτες, σε αντίθεση με το υπόλοιπο λιμάνι, παραμένουν σκοτεινές το βράδυ.
LoveBoat Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 On 4/24/2024 at 5:33 AM, nomikos said: Το καλύτερο λιμάνι μέσα στην Ελλάδα και στη πιο στρατηγική θέση όντας η πύλη της Ελλάδας προς Δ Ευρώπη. Ο G το πήρε έτοιμο και τζάμπα. Από τα πιο βρώμικα κατάντησε....Στα θετικά ότι βρήκαν οδηγό για το λεωφορείο...
Kostas18gr Posted April 26 Posted April 26 Για άλλη μια χρονιά με βάση τα επίσημα στοιχεία του Ο.Λ.Η.Γ. το λιμάνι σταθερά είχε αύξηση στα φορτηγά συγκεκριμένα το 2024 από και προς το λιμάνι Ηγουμενίτσας εξωτερικού μετακινήθηκαν 225.511 φορτηγά.Τα 5 τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει μεγάλη αύξηση της τάξεως 32% στα φορτηγά αναλυτικά τα 5 τελευταία χρόνια: 171.264 φορτηγά το 2020 207.917 φορτηγά το 2021 211.144 φορτηγά το 2022 218.245 φορτηγά το 2023 225.511 φορτηγά το 2024 Με βάση τον επίσημο πίνακα που υπάρχει στην σελίδα της Ο.Λ.Η.Γ. από το 2006 και μετά η χρονιά του 2024 ήταν η καλύτερη σε επίδοση στα φορτηγά. Σε επιβατικό κοινό υπήρχε μια πολύ μικρή έως μηδαμινή μείωση 2% 939.568 επιβάτες αλλά με 50 λιγότερες αφίξεις, αναλυτικά τα 6 τελευταία χρόνια σε επιβάτες και πρό covid: 955.684 επιβάτες το 2019 408.204 επιβάτες το 2020 623.980 επιβάτες το 2021 796290 επιβάτες το 2022 955.649 επιβάτες το 2023 939.568 επιβάτες το 2024.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now