Ariadne Posted June 8, 2017 Posted June 8, 2017 (edited) Με κατάπληξη ανακάλυψα πως δεν έχουμε στο φόρουμ ακόμα ένα ξεχωριστό θέμα για τη Finnlines, αν και λόγω Γκριμάλντι, την αναφέρουμε συχνά-πυκνά. Ακολουθώντας λοιπόν τα μεγάλα χνάρια του ειδήμονα των ρο-ρο και δρομολογίων Νίκου του Έλληνα, θα προσπαθήσω να καταγράψω την τρέχουσα δρομολογιακή κατάσταση της Finnlines καθώς και να αναφέρω ένα δυο πραγματάκια που ίσως ενδιαφέρουν τον έναν ή άλλον. ΙΣΤΟΡΙΚΟ Η Finnlines ιδρύθηκε το 1947 από την ανάγκη αναγέννησης του φινλανδικού εμπορικού στόλου μετά τις καταστροφές που είχε υποστεί κατά τη διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου. Η εταιρεία ξεκίνησε με εξαγωγές ξυλείας και προϊόντων ξυλείας (που αποτελούς ακόμα και σήμερα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των μεταφερόμενων προϊόντων) στις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη. Το 1962 επένδυσε για πρώτη φορά στην αμιγώς επιβατηγή ναυτιλία, με τη δρομολόγηση του Hansa Express (μετέπειτα Αίολος) μεταξύ Hanko-Visby-Travemünde. Το 1965 ανοίχτηκε επίσης στον τομέα της κρουαζιέρας. Το 1969 ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία, αλλά όπως αποδείχθηκε και για τη μοντέρνα ναυτιλία. Παραδόθηκε το Finncarrier, που μπορεί να θεωρηθεί ο προπομπός όλων των σημερινών Ro-Ro. Το 1977, η Finnlines πρωτοπόρησε για άλλη μια φορά με την είσοδο σε υπηρεσία του Finnjet, του γρηγορότερου για πολλά χρόνια ΕΓ/ΟΓ πλοίου. Το 1994 παραδόθηκε το πρώτο πλοίο από μια γνωστή και σε εμάς σειρά τεσσάρων Ro-Pax, το Finnhansa (νυν Euroferry Egnazia). Το 1995 η Finnlines ήταν μία από τις πρώτες ναυτιλιακές εταιρείες που εγκαινίασε τακτικά δρομολόγια Ro-Ro με τη Ρωσία. Το 2006 παραδόθηκε στην εταιρεία το πρώτο από τα πέντε αδερφά Ro-Pax της κλάσης „Star“. Πρόκειται για πολύ εντυπωσιακά πλοία, ένα από τα οποία είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε από κοντά στην Αδριατική (Europalink). Από το προηγούμενο έτος, ο Ιταλικός όμιλος Grimaldi άρχισε να ενδιαφέρεται για τη Finnlines και να αγοράζει μετοχές. Από το 2007, κατέχοντας πλέον πάνω από 50 % των μετοχών, η διοίκηση της Finnlines περνά πλέον σε ιταλικά χέρια. Αποφασίζεται η ανανέωση του στόλου με τη ναυπήγηση 6 επιπλέων Ro-Ro (αναβαθμισμένη κλάση „Breeze“). Με το ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης το 2008, η Finnlines βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Τα κύρια προβλήματά της ήταν η ανάγκη ανανέωσης του γηραιού στόλου των Ro-Ro της, η ανάγκη λήψης απόφασης σχετικά με το μέλλον των επιβατηγών γραμμών της και η δυσαρέσκεια στους κόλπους της για αποφάσεις του μητρικού ιταλικού ομίλου, όπως π.χ. η απόφαση για αντικατάσταση μέρους των φινλανδικών πληρωμάτων με πληρώματα από τις βαλτικές χώρες, για λόγους οικονομίας. Τελικά, όλα αυτά τα προβλήματα ξεπεράστηκαν. Από οικονομικής άποψης, η εταιρεία ανάκαμψε για τα καλά το 2014 με την υπογραφή μακρόπνοων μεταφορικών συμβολαίων με τη βιομηχανία χαρτιού και την αυτοκινητοβιομηχανία. Τα ενδοεταιρικά προβλήματα ξεπεράστηκαν με την ενδυνάμωση του φινλανδικού κέντρου αποφάσεως και τη διατήρηση των φινλανδικών πληρωμάτων. Η Finnlines επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες προστασίας του περιβάλλοντος, αξιοποιώντας διαθέσιμα ευρωπαϊκά κονδύλια. Χάρη σε αυτά, ολοκληρώθηκε γρήγορα η πλήρης ανανέωση του στόλου, έτσι ώστε σήμερα, η Finnlines να κατέχει έναν από τους πιο μοντέρνους στόλους στην Ευρώπη. Από το 2016, ο όμιλος Grimaldi κατέχει πλέον το 100 % της Finnlines. ΣΤΟΛΟΣ Ο στόλος της Finnlines αποτελείται σήμερα από 21 πλοία, 9 Ro-Pax και 12 Ro-Ro. Κλάση „Breeze“ Finnbreeze 2011 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Finnsea 2011 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Finnsky 2012 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Finnsun 2012 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Finntide 2012 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Finnwave 2012 Κίνα --- pax 3.291 lm 1A Κλάση „Clipper“ Finnclipper 1999 Ισπανία 440 pax 3.079 lm 1A Finneagle 1999 Ισπανία 440 pax 2.459 lm 1A Finnfellow 2000 Ισπανία 440 pax 2.918 lm 1A Κλάση „Hansa“ Finnpartner 1995 Πολωνία 270 pax 3.050 lm 1A Super Finntrader 1995 Πολωνία 270 pax 3.050 lm 1A Super Κλάση „Hawk“ Finnhawk 2001 Κίνα --- pax 1.853 lm 1A Super Finnkraft 2000 Κίνα --- pax 1.853 lm 1A Super Finnmill 2002 Κίνα --- pax 3.259 lm 1A Finnpulp 2002 Κίνα --- pax 3.259 lm 1A Κλάση „Star“ Finnlady 2007 Ιταλία 554 pax 4.215 lm 1A Super Finnmaid 2006 Ιταλία 554 pax 4.215 lm 1A Super Finnstar 2006 Ιταλία 554 pax 4.215 lm 1A Super Nordlink 2007 Ιταλία 554 pax 4.216 lm 1A Super Μεταχειρισμένα πλοία Finncarrier 1998 Νορβηγία --- pax 1.775 lm 1A Super Finnmaster 1998 Νορβηγία --- pax 1.775 lm 1A Super Finnmerchant 2003 Γερμανία --- pax 2.606 lm 1A ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Τα δρομολόγια της Finnlines είναι αρκετά περίπλοκα. Δεν είμαι σίγουρος πως η παρακάτω αναφορά δεν περιέχει λάθη, πάντως σε τελικές γραμμές η Finnlines εξυπηρετεί τα ακόλουθα δρομολόγια. Προσέξτε παρακαλώ, πως ανάλογα την εκάστοτε εβδομάδα, μερικά από τα δρομολόγια αυτά δεν εξυπηρετούνται σε όλο τους το εύρος. Ro-Pax Kapellskär-Långnäs-Naantali Finnclipper / Finnfellow 2 καθημερινές αναχωρήσεις (09:15, 21:30). Διάρκεια ταξιδιού 10 ώρες. Αξιοσημείωτο στη γραμμή είναι, πως το φαγητό συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου. Παλαιότερα η Finnlines το εφάρμοζε αυτό σε όλες τις γραμμές της. Με την εξαγορά από τον όμιλο Grimaldi, αυτό σταμάτησε υπό διαμαρτυρίες, αλλά ξαναεφαρμόστηκε στη συγκεκριμένη γραμμή εδώ και λίγο καιρό. Αυτό σε συνδυασμό με τις σχετικά χαμηλές τιμές και την όλη ατμόσφαιρα ταξιδιού, έχει οδηγήσει σε μεγάλη αύξηση των μεριδίων της, στις γραμμές Σουηδίας-Φινλανδίας. Οι επιβάτες είναι κυρίως οικογένειες που δε θέλουν να ζήσουν το στρες και τη φασαρία στα δρομολόγια των ανταγωνιστών στις γραμμές Stockholm-Turku/Helsinki. Υπήρξαν σχετικά σφοδρές αντιδράσεις για την απόφαση καθόδου του Finneagle στη Μεσόγειο από το μητρικό όμιλο. Δύο πλοία δε φτάνουν για τη γραμμή και αναζητείται τώρα τρίτο πλοίο. Malmö-Travemünde Finnpartner / Finntrader / Nordlink 3 καθημερινές αναχωρήσεις (10:00, 16:00, 22:00). Διάρκεια ταξιδιού 9 ώρες. Και εδώ δε συμφωνούσε η Finnlines με την αποχώρηση του Europalink. Αυτό οδήγησε σε αναστολή της απόφασης απόσυρσης των Finnpartner και Finntrader. Τώρα αναζητείται και εδώ πιο μοντέρνο τονάζ για αναβάθμιση της γραμμής και ταυτόχρονη εκπλήρωση των αυστηρών περιβαλλοντικών οδηγιών της ΕΕ. Travemünde-Vuosaari Finnlady / Finnmaid / Finnstar 1 καθημερινή αναχώρηση (03:00). Διάρκεια ταξιδιού 30 ώρες. Η κλασική γραμμή της Finnlines. Τρία υπέροχα, καλοτάξιδα πλοία που αναβαθμίστηκαν πρόσφατα, ευγενικά πληρώματα και καταπληκτικό φαγητό. Η γραμμή καλοκαίρι-χειμώνα βρίσκεται στα όρια των δυνατοτήτων της, παρά τα σχεδόν 4.500 γραμμικά μέτρα των πλοίων. Ro-Ro Bilbao-Hull/Tilbury-Zeebrugge-Antwerpen-Paldiski-Vuosaari Finncarrier / Finnsun / Finnwave Bilbao-Zeebrugge-Antwerpen-Aarhus-Rostock/Travemünde-(Paldiski)-Vuosaari-(St. Petersburg)-(Kotka) Finnbreeze / Finnsea / Finnsky / Finnsun / Finnwave Gdynia-Hankο Finnkraft Lübeck-Ust Luga-St. Petersburg-Kotka Finnmill / Finnpulp Rostock-Hanko Finnhawk / Finnmerchant Travemünde-Turku-Uusikaupunki Finnmill / Finnpulp / Finntide Μερικές γενικές παρατηρήσεις ακόμα: Όπως βλέπεται πιο πάνω, δεν έχουν όλα τα πλοία την υψηλότερη κλάση πάγου. Η κυρίως διαφορά μεταξύ της 1Α Super και της 1A είναι, πως η δεύτερη υποχρεώνει υπό ορισμένες συνθήκες στα πλοία να ζητούν τη συνδρομή παγοθραυστικού. Αυτό οδηγεί αναπόφευκτα σε καθυστερήσεις το χειμώνα. Ήταν και αυτός ένας λόγος διαφωνίας μεταξύ φινλανδικού μάνατζμεντ και Γκριμάλντι κατά την παραγγελία των 6 Ro-Ro της κλάσης „Breeze“. Η ακρίβεια στις αφιξοαναχωρήσεις είναι υποδειγματική καθώς και η όλη οργάνωση της επιβίβασης/αποβίβασης. Τα δρομολόγια τηρούνται κυριολεκτικά στο λεπτό, δεν υπάρχει αυτή η κοροϊδία με ώρα δήθεν „άφιξης“, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκεσαι ακόμα έξω από το λιμάνι και επιβιβάζεται ο πιλότος, που έχει επικρατήσει στα μέρη μας. Όταν λέει 09:30 άφιξη, σημαίνει πως 09:30 θα ακουμπήσει ο καταπέλτης την προβλήτα, 09:45 έχουν αδειάσει τα φορτηγά, 09:50 τα Ι.Χ. Και όλα αυτά σε γεμάτο πλοίο! Σε γενικές γραμμές, χωρίς να έχω ταξιδέψει ακόμα με το Γκριμάλντι στην Τυρρηνική Θάλασσα, θα έλεγα πως εντός του ομίλου Grimaldi, η Finnlines στη γραμμή Φινλανδίας-Γερμανίας είναι η Ά κατηγορία, στη γραμμή Σουηδίας-Γερμανίας η ΄Β κατηγορία και οι Μινωικές η ... Έ κατηγορία με τάση προς τα κάτω ... Συστήνω ανεπιφύλακτα ένα ταξίδι με τη Finnlines στη Βαλτική Θάλασσα. Θα δείτε, πως και εντός του ομίλου Grimaldi, υπάρχει περιθώριο για ποιοτικά ταξίδια με υψηλού επιπέδου πλοία και πληρώματα που σε εκπλήσσουν θετικά. Edited June 8, 2017 by Ariadne
Ariadne Posted July 7, 2017 Author Posted July 7, 2017 Κανούργια γραμμή από την επόμενη εβδομάδα. Oxelösund (Σουηδία) - Naantali (Φινλανδία) με το Finnmaster.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Μέχρι το τέλος Μαΐου θα επιμηκυνθούν το Finnsun και το Finnsky της σειράς Breeeze στο ναυπηγείο της Remontowa στο Gdansk, ενώ υπάρχει option για αλλά δυο πλοία της Finnlines
Nick the Greek Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 Καινούρια παραγγελιά για τη Finnlines 3 x 7,400 γραμμικά μέτρα, που μάλλον φαίνεται να είναι κομμάτι αυτής της παραγγελίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα, από την 1η Μαρτίου η Finnlines υποτίθεται ότι ξεκίνησε μια νέα γραμμή μεταξύ του Bilbao και του Rosyth. Στη σελίδα της Finnlines δεν βλέπω κάτι σχετικό με αυτή τη γραμμή και ποιο πλοίο άραγε θα δουλέψει εκεί??
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 On 31/1/2018 at 3:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Μέχρι το τέλος Μαΐου θα επιμηκυνθούν το Finnsun και το Finnsky της σειράς Breeeze στο ναυπηγείο της Remontowa στο Gdansk, ενώ υπάρχει option για αλλά δυο πλοία της Finnlines Τελικά η Finnlines θα ασκήσει την option για την επιμήκυνση άλλων δύο πλοίων της στο ναυπηγείο της Remontowa στο Gdansk. Τα δυο πλοία είναι το Finnbreeze και το Finnsea. Και οι εργασίες αναμένεται να γίνουν από το Σεπτέμβριο μέχρι το Δεκέμβριο του 2018.
Nick the Greek Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Αποτελέσματα Q1 2018 για τη Finnlines, πηγή η Trdewinds: Quote The company's net profit in the first three months rose 48.6% to EUR 16.5m ($19.58m), while revenue was 11.6% higher at EUR 134.9m. CEO Emanuele Grimaldi said: "The year has started extremely well." Cargo volumes reached 187,000 units, from 165,000 in 2017. The vessels also carried 40,000 cars, compared to 32,000 the year before, plus 304,000 tons of non-unitised freight, down from 310,000 tons last year. In addition, 125,000 passengers were transported, up from 115,000 in 2017. Looking ahead, the owner said Finland's sea freight growth is expected to continue at a positive pace. "Therefore, we are confident that the year 2018 will be another successful year for Finnlines,” it added.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2018 Posted July 11, 2018 Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Emanuele Grimaldi της Finnlines βραβεύτηκε στις 4/7/18, με το τίτλο του Διοικητή του Τάγματος του Λιονταριού της Φινλανδίας Quote Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας της Φινλανδίας, Πρόεδρος Sauli Niinistö, εδωσε στον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Emanuele Grimaldi το τιτλο του διοικητή του Τάγματος του Λιονταριού της Φινλανδίας. Ο τίτλος απονέμεται σε άτομα που έχουν διακριθεί στην υπηρεσία της Φινλανδίας. Ο Φιλανδός πρεσβευτής στην Ιταλία κ. Janne Taalas δήλωσε ότι ο τίτλος είναι μια αναγνώριση των μακροπρόθεσμων προσπαθειών του κ. Emanuele Grimaldi στη Φινλανδία και στις Finnlines, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική για τις φινλανδικές εξαγωγές. Υπάρχουν μόνο λίγοι ξένοι πολίτες που έχουν τιμηθεί με τη διακόσμηση αυτού του υψηλού επιπέδου.
Nick the Greek Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 Η Finnlines ανακοίνωσε πως σταματά την εβδομαδιαία σύνδεση ανάμεσα στο Κίελο και την Αγία Πετρούπολη, βοήθειά μας. Αυτό επηρρεάζει και την DFDS που είχε slots σε αυτό το service.
Nick the Greek Posted November 10, 2020 Posted November 10, 2020 Πτώση περίπου 33% είχε το κέδρος της Finnlines για το Q3 του 2020(Ιούλιο - Σεπτέμβριο δηλαδή), από τα 35 στα 22 εκατομμύρια ευρώ. Βλέπουν επίσης 50% πτώση στους επιβάτες γενικά από την αρχή του χρόνου, ενώ η πτώση αγγίζει το 70% ανάμεσα σε Σουηδία και Φινλανδία. Η εταιρεία βέβαια παρά το γεγονός πως ο τζίρος και το κέρδος έχουν πληγεί σοβαρά, συνεχίζει με δρομολόγια πρό κορωνοιού και δεν έχει παροπλίσει κανένα της πλοίο. Με άλλα λόγια όπως το μεταφράζω εγώ, έχει μεν πληγεί το κέρδος τους αρκετά αλλά όχι τόσο ώστε να πεί κανείς πως χάνουν λεφτά.
MILTIADIS Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Τα 3 υβριδκα Ro/Ro της Finn θα ανομαστουν Finneco I,II&III αντιστοιχα.Η κατασκευη και των 3 εχει ηδη ξεκινησει και θα παραδωθουν την περιοδο 2021-2022.
Nick the Greek Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Αποτελέσματα 2020 ανακοίνωσε η εταιρεία με πτώση προφανώς σε όλα τα επίπεδα λόγω της πανδημίας, τηρουμένων των αναλογιών το κέρδος των 69.7 εκατομμυρίων ευρώ, είναι μεγάλη επιτυχία.
Nick the Greek Posted May 11, 2021 Posted May 11, 2021 Ένα ακόμη μέλος του στόλου της Finnlines που έχει χτιστεί στο Jinling είναι και το Finnmill (IMO 9212656), το βλέπουμε εδώ δεμένο στο Travemunde πίσω στο 2016. Δεν έχει αλλάξει από τότε όμως, όπως βλέπετε και στο φουγάρο του, τα scrubbers τα είχε φορέσει 4 και πλέον χρόνια πρίν αυτά να γίνουν "υποχρεωτική" λύση με βάση τους νέους κανονισμούς. Εκείνη την ημέρα είχε φτάσει μόλις από το Vuossari, βέβαια στις μέρες μας έχει μετακομίσει στη γραμμή Hanko - Rostock. Χαρακτηριστική είναι και αυτή η φωτογραφία από το πλοίο, μόλις αυτό έχει ρίξει τους καταπέλτες του. Βλέπετε αφ' ενός πόσο φορτωμένο είναι, δε χωράει ούτε 50άρι παπάκι με κομμένη εξάτμιση. Αφ΄ ετέρου βλέπει κανείς τη διάταξη της πρύμης και αναρωτιέται γιατί δεν επεκτάθηκε το πάνω γκαράζ πρός τα πίσω. Τα καλά νέα για όσους δε γουστάρετε Finnlines και με σιχτιρίζετε είναι πως πρός το παρόν δεν έχω άλλες φωτογραφίες από το στόλο της εταιρείας.
Nick the Greek Posted August 1, 2021 Posted August 1, 2021 Η Finnlines δημοσίευσε βελτιωμένα αποτελέσματα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και διατηρεί αισιοδοξία για το μέλλον. Ως εδώ καλά. Έχει ανοίξει όμως μέτωπο με τη Φινλανδική κυβέρνηση, ισχυριζόμενη πως η τελευταία έδωσε επιλεκτικές επιδοτήσεις εν μέσω πανδημίας, αφήνοντας τη Finnlines απέξω. Και ο Ιταλός τα πήρε α λα κάππα, προσφεύγοντας ακόμη και στην Ευρωπιακή Ένωση. Πολύ ενδιαφέρον κι αναρωτιέμαι αν σαν αποτέλεσμα της κόντρας έχουμε και άλλα επεισόδια.
Nick the Greek Posted November 9, 2021 Posted November 9, 2021 Ανακοίνωσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου η εταιρεία με τα κέρδη να φτάνουν τα 32.7 εκατομμύριοα ευρώ, αυξημένα κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ο Μανωλιός, βαθύτατα συγκινημένος, έκανε και δηλώσεις. Έκανε την κλασσική αποτίμηση αλλά και το τι έρχεται σε επίπεδο νεότευκτων, το πιο σημαντικό για μένα ήταν αυτό που είπε περί ετοιμότητας της Finnlines να προβεί σε retrofits του ήδη υφιστάμενου στόλου σε επίπεδο νέων τεχνολογιών, έτσι ώστε να καταστεί δυνατό τα παλαιότερα πλοία να κάψουν καινούριας τεχνολογίας καύσιμα. Αυτό μπορεί να περιλάβει αλλαγές μηχανώνε και εγκατάσταση καινούριων δεξαμενών καυσίμων ή επέκταση των ήδη υπαρχόντων δεξαμενών. Ό,τι κάνουμε και στην Ελλάδα δηλαδή.
Ariadne Posted January 27, 2022 Author Posted January 27, 2022 Τα καλοκαιρινά δρομολόγια της Finnlines, με βάση τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία: Travemünde - Helsinki (pax): 1x ημέρα - Finnlady, Finnmaid, Finnstar Travemünde - Helsinki (cargo): 2x εβδομάδα - Finnmill, Finnpulp Travemünde - Uusikaupunki (cargo): 3x εβδομάδα & Travemünde - Turku (cargo): 1x εβδομάδα - Finnsky, Finntide, Finnwave Travemünde - Kotka - St. Peterburg (cargo): 1x εβδομάδα - Finnbreeze, Finnsea, Finnsun Rostock - Hanko (cargo): 4x εβδομάδα - Eurocargo Savona, Finnmerchant Gdynia - Hanko (cargo): 6x εβδομάδα - Finnhawk, Finnkraft Aarhus - Helsinki (cargo): 2x εβδομάδα - Finnmill, Finnpulp Hull - Helsinki (cargo): 1x εβδομάδα - Finnmaster Paldiski - St. Petersburg - Kotka - Helsinki - Antwerp - Tilbury - Zeebruge - Bilbao (cargo): 1x εβδομάδα - Finnbreeze, Finnsea, Finnsun Kapellskär - Naantali (pax): 2x ημέρα - Europalink, Finnswan Travemünde - Malmö (pax): 3x ημέρα (ΔΕ/ΚΥ 2x ημέρα) - Finnclipper, Finnfellow, Finnpartner, Finntrader
George Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 6 minutes ago, George said: Από αλλού το περιμέναμε κι από αλλού θα μας έρθει. Σύμφωνα με προσωπικό μήνυμα που έλαβα από Σουηδία μεριά, το FINNCLIPPER αναχωρεί άμεσα από Malmo και έρχεται να αντικαταστήσει το EUROFERRY OLYMPIA. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα αλλάξει σημαία και όνομα. Μετά τα χθεσινοσημερινά, τα δρομολόγια της εταιρίας που, πολύ σωστά, μας είχε γράψει ο φίλος @Ariadne στη γραμμή Travemunde - Malmo On 1/27/2022 at 11:04 PM, Ariadne said: Τα καλοκαιρινά δρομολόγια της Finnlines, με βάση τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία: Travemünde - Malmö (pax): 3x ημέρα (ΔΕ/ΚΥ 2x ημέρα) - Finnclipper, Finnfellow, Finnpartner, Finntrader θα εκτελούνται μέχρι νεοτέρας από τρία βαπόρια.
Ariadne Posted April 22, 2022 Author Posted April 22, 2022 Στη Γερμανία υπάρχει ολίγον αγανάκτηση και προβληματισμός πίσω από το σκεπτικό της Finnlines να αφήσει τη γραμμή Travemünde - Malmö με μόνο τρία πλοία, και μάλιστα από τα μικρότερης χωρητικότητας στο στόλο. Επιπλέον, υπάρχουν και μέρες με μονά μόνο δρομολόγια! Και όλα αυτά υπό το πρίσμα της μεγάλης αύξησης της κίνησης μεταξύ Γερμανίας και Σουηδίας και της ενίσχυσης όλων των ανταγωνιστών (DFDS, Stena Line και TT Line) με νέα, μεγαλύτερα και οικονομικότερα πλοία. Γενικότερα, κυοφορείται αγανάκτηση προς τη μεριά του Grimaldi με τις φωνές να πληθαίνουν, που ισχυρίζονται πως ο Grimaldi ξεζουμίζει τη Finnlines συνάμα με μια έλλειψη σεβασμού στους μακροχρόνιους πελάτες της, στις παραδόσεις και την ιστορία της. Επίσης, κυκλοφορούν φήμες πως τα 5 Star class θα κατέβουν στη Μεσόγειο.
Nick the Greek Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Σωστά αυτά που λένε για το Travemunde - Malmo, από την άλλη βέβαια δεν βλέπω και κανέναν να έχει την διάθεση να συγκρουστεί μαζί τους και να διεκδικήσει κομμάτι της πίτας. Όπως γράφεις πολύ σωστά και σε άλλο σημείο, οι χωρητικότητες έχουν εκτοξευτεί στη Βαλτική και ασχέτως αν στο άμεσο μέλλον δεν θέλουν να τις μειώσουν εταιρείες όπως η ΤΤ Line, σίγουρα αν ήθελαν θα μπορούσαν να δοκίμαζαν στο Travemunde - Malmo.
Ariadne Posted April 22, 2022 Author Posted April 22, 2022 Η ιστορία είναι εάν τους βγαίνει οικονομικά να συγκρουστούν με τον Γκριμάλντι. Η ΤΤ δε στέκεται και τόσο καλά οικονομικά, η Stena δε φαίνεται να ενδιαφέρεται, οι δύο πολωνικές δεν έχουν λόγο να ανακατεύτουν στη δυτική Βαλτική, μένει μόνο η DFDS, η οποία όμως μέχρι τώρα δεν έχει δείξει διάθεση να μπει στα δρομολόγια Γερμανίας- Σουηδίας. Παράξενο, και θα με ενδιέφερε πραγματικά ο λόγος για αυτό ...
MILTIADIS Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Ψαξε να δεις τι επαθαν οι ανταγωνιστες της Finnlines οταν μπηκε σε αυτην ο Γκριμαλντι και θα καταλαβεις τον λογο.
Ariadne Posted April 23, 2022 Author Posted April 23, 2022 @MILTIADIS Πιστεύεις πως η DFDS φοβάται τον Γκριμάλντι;
mytilene Posted April 23, 2022 Posted April 23, 2022 Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός όλες οι εταιρείες βλέπουν και υπολογίζουν τους άλλους όποιο κι αν είναι το μέγεθος τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now