Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Τον παροπλισμό του Eviapetrol I για κάποιο χρονικό διάστημα, ακολούθησε (;) η πώλησή του σύμφωνα με φρεσκες, φρεσκότατες πληροφορίες (οι οποίες ελέγχονται ακόμα). Θύμα κι αυτό της κρίσης και της έλλειψης ναύλων στο εσωτερικό και το εγγύς εξωτερικό είχε ήδη κάποιους μήνες που είχε δέσει. Έτσι, μετά τα Ήλιος Ήρα και Ήλιος Ερμής, πήρε σειρά αυτό εδώ. Nα δούμε αν θα ακολουθήσει άλλο καθώς φήμες υπάρχουν αρκετές (αν και όχι της συγκεκριμένης εταιρείας). Πάντως η κατανάλωση υγρών καυσίμων στην εσωτερική αγορά έχει παρουσιάσει μείωση (φυσιολογικό) ενώ ρόλο παίζει και η αναδιοργάνωση της ΕΚΟ σχετικά με τις εγκαταστάσεις της στη χώρα.

Edited by Nick the Greek
  • 3 months later...
Posted

Να πούμε εδώ, για να μην αφήνουμε ανοιχτά ζητήματα, ότι τελικά το Eviapetrol I δεν πωλήθηκε, και τον πολύμηνο παροπλισμό ακολούθησε η επαναδραστηριοποίηση του. Καλοκαιράκι έρχεται, (εμπρός β(λ)ήμα ταχύ :P ) οι ανάγκες για την προμήθεια και τον εφοδιασμό της αγοράς με αεροπορικό καύσιμο (JET) ανεβαίνουν, ανεβάζοντας στο σύνολό της και την κίνηση, οπότε ευτυχώς προς το παρόν το βαπόρι συνεχίζει να πλέει στα νερά μας. Από τελη Σεπτεμβρίου βλέπουμε πάλι... ;) Κατσε να έχει μείνει και τίποτε όρθιο μέχρι τότε....

Posted

Σωστά, μάλιστα πριν μία μόλις εβδομάδα βρισκότανε στον μώλο Δραπετσώνας, το είχαμε αναφέρει και στο αντίστοιχο δελτίο. Έκτοτε το EVIAPETROL I πραγματοποίησε και ένα ταξίδι στην Κέρκυρα, ενώ αυτήν την ώρα επιστρέφει στην Ελευσίνα μέσω του Κορινθιακού.

  • 5 years later...
Posted

Συνελήφθη ο πλοίαρχος επειδή μπλέχτηκε κάβος στην προπέλα; Σε ποια χώρα ζούμε;

 

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης, πρωινές ώρες σήμερα, από το ναυτικό πράκτορα του Δ/Ξ ''ΕΥΒΟΙΑΠΕΤΡΟΛ Ι'' Ν.Π. 11358, για περιστατικό ακυβερνησίας λόγω περιέλιξης ενός κάβου στην προπέλα του, κατά τη διαδικασία απόδεσής του από τα ναύδετα πετρελαϊκής εγκατάστασης, με δεκατρία (13) μέλη πληρώματος.

Το ανωτέρω πλοίο αγκυροβόλησε με τη συνδρομή του Ρ/Κ ''ΑΣΤΕΡΙ'' Ν.Π. 5711 εντός της λιμενολεκάνης με ασφάλεια και του απαγορεύτηκε αρχικά απόπλους, ενώ στη συνέχεια κατόπιν αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, του επετράπη.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Πλοίαρχος.

hcg.gr

Posted

On 11/6/2011 at 12:00 PM, TankerShip said:

Νέο μίνι φωτογραφικό αφιέρωμα, αυτή τη φορά για τα δεξαμενόπλοια της Mylaki Shipping. Η εταιρία διαθέτει 3 όμορφα και σύγχρονα πλοία, τα οποία μεταφέρουν προϊόντα πετρελαίου (πιθανότατα βενζίνες και άλλα καύσιμα) σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, όπως στην Αμφιλοχία, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, την Κρήτη κλπ. Απ' ό,τι κατάλαβα, τα πλοία αυτά ανήκουν στην εν λόγω εταιρία, υπό τη διαχείριση της Evia Petrol Maritime Company. Πρόκειται για τα:


EVIAPETROL I (IMO: 9260392)

Κατασκευάστηκε το 2002 στην Τουρκία ("Marmara Shipyard, Kocaeli, Hull No:64") με αρχικό όνομα Kerem Ka. Έχει ολικό μήκος 74,85 μέτρα, πλάτος 12,20 μέτρα και βύθισμα περίπου 5 μέτρα. Είναι καταχωρημένο τόσο σαν oil, όσο και σαν product tanker. Περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, εδώ.

gallery_3072_22_282071.jpg

gallery_3072_22_624141.jpg
 

  • 2 years later...
  • 2 years later...
Posted

Το καραβάκι ήρθε για τη δεξαμενή του πριν λίγες ημέρες ,ας το δούμε να μπαίνει,ήθελε το μποτέ του ειναι η αλήθεια.

 

  • 3 weeks later...
Posted

Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια, με το που βλέπω τα slop tanks πλώρα μου έρχεται να αρχίσω τα βρισίδια...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...