Jump to content
Shipfriends

Απεργίες (ναυτικών, λιμενεργατών και λοιπών που επηρεάζουν την ακτοπλοΐα)


Recommended Posts

Θα είναι καταστροφή μια τέτοια απεργία αυτή την εποχή με ανυπολόγιστες ζημιες για τουρισμό, ναυτιλία, οικονομία της χώρας..Ελπίζω να υπάρξει υπευθυνότητα από όλες τις πλευρές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κοινή ρότα ακτοπλόων και ναυτεργατών για αποφυγή απεργιών

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Μία επίθεση φιλίας με στόχο την αποτροπή «πάση θυσία» των απεργιακών κινητοποιήσεων βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες από τους επικεφαλής του ακτοπλοϊκού κλάδου προς την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Οι ακτοπλόοι υποστηρίζουν ότι τα αιτήματα των ναυτεργατών για τα συνταξιοδοτικά τους θέματα είναι δίκαια και ζητούν από μεν την κυβέρνηση να επανεξετάσει τη στάση της και να αποσύρει τις διατάξεις για μείωση των συντάξεων, από δε τους ναυτεργάτες να μην προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις στη διάρκεια του θέρους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προχωρά σε απεργία η ΠΝΟ-Κανονικά τα δρομολόγια των πλοίων τον Ιούλιο

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Απερρίφθη στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ με 10 ψήφους κατά και πέντε υπέρ, το αίτημα για απεργιακές κινητοποιήσεις των ναυτεργατών τον Ιούλιο.

Τα 10 ναυτεργατικά σωματεία τάχθηκαν κατά της απεργίας τη συγκεκριμένη περίοδο, δίνοντας πίστωση χρόνου στην κυβέρνηση και περιμένοντας λύσεις στα προβλήματα που τέθηκαν χθες επί τάπητος στη μαραθώνια συνάντηση που είχαν με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη.

Οι ναυτεργάτες ανέφεραν ότι στο τέλος Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί νέα συνεδρίαση της ΠΝΟ, όπου αναμένεται να εξεταστούν τα δεδομένα και οι όποιες απαντήσεις υπάρξουν από την πλευρά της κυβέρνησης την περίοδο εκείνη.

Σε συζήτηση με δημοσιογράφους μετά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Χάρης Παμπούκης εξήρε την υπεύθυνη, όπως ανέφερε, στάση των ναυτεργατών

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

όντως επαναλαμβανόμενες έχουν εξαγγείλει και πολύ φοβάμαι ότι θα τραβήξει η όλη ιστορία. Πιθανώς από Δευτέρα μέχρι το επόμενο ΣΚ να μην έχουμε δρομολόγια και βλέπουμε

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση ισως και χαζη αλλα δεν ξερω το καθεστος

Με την απεργια των τελωνιακων που ξεκιναει απο βδομαδα υπαρχει περιπτωση να επηρεαστουν οι αφιξεις κρουαζιεροπλοιων μιας και λογικα τα τελωνεια στα λιμανια δεν θα λειτουργουν ή αφορα μονο τον εκτελωνισμο προϊοντων;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων αλλά σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα με τους ανεφοδιασμούς πλοίων με καύσιμα με την απεργια των τελωνειακων, εκτός εάν η απεργία της ΠΝΟ κρατήσει για πολλές ημέρες (όποτε τα πλοία δεν θα χρειάζονται πετρελευσης)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς ο λόγος είναι η ισχύουσα κατάσταση της HSW δηλ.,ότι όποιο πλοίο της απεργεί, δεν πληρώνεται το πλήρωμά του,για όλες τις ημέρες που θα ισχύει η απεργία!

Και πάλι καλά που είναι και ναυτολογημένοι, καθώς πέρσι με τις απεργίες των φορτηγατζήδων που τα roro στην Κόρινθο, δεν είχαν μεταφορικό έργο, τους απολύσαν για περίπου 10 μέρες!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς ο λόγος είναι η ισχύουσα κατάσταση της HSW δηλ.,ότι όποιο πλοίο της απεργεί, δεν πληρώνεται το πλήρωμά του,για όλες τις ημέρες που θα ισχύει η απεργία!

Δηλαδή σε όλες τις άλλες εταιρείες τι ισχύει, πληρώνονται κανονικά τα πληρώματα για τις ημέρες που απεργούν;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τί ισχύει στις άλλες εταιρείες Oresti, καθώς ναυτικός δεν είμαι, αλλά συγκρίνοντας εδώ στην Κόρινθο 2 πλοία διαφορετικών εταιρειών, μπορώ να πώ ότι στο πλοίο της Nel δεν κόβεται τίποτα και στο αντίστοιχο της HSW (όπως και στα συμβατικά της) κόβοντε οι μισθοί λόγω απεργίας.

Link to comment
Share on other sites

απο οσο ξερω δεν υπαρχει γενικως εργοδοτης που να πληρωνει τον απεργο. ακομη και στο δημοσιο κοβονται τα μεροκαμματα της απεργιας (εκτος γνωστων μαϊμουδιων με καταληψεις). αυτο ειναι το καλο σεναριο, το κακο σεναριο, στον ιδιωτικο τομεα, ειναι οτι ο απεργος, αργα ή γρηγορα θα παρει την αγουσα για το ταμειο ανεργιας. ετσι γινεται και ετσι γινοταν απο τις καλες εποχες ακομη, ποσο μαλλον τωρα.

εκτος απο τη νελ που πληρωνει τωρα τα πληρωματα, σε ολες τις απεργιες της ΠΝΟ τα τελευταια χρονια, ξερουμε αν εχουν υπαρξει και αλλες περιπτωσεις πλοιοκτητων που πληρωναν τους απεργους; (δεν μιλω για περιπτωσεις που το πληρωμα ηταν μεσα, το πλοιο φορτωμενο και το παμε στον καταπελτη να μην αφηνει να φυγει. αναφερομαι σε περιπτωσεις οπου το πληρωμα που απεργουσε να εισεπραξε αμοιβη).

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο τη νελ που πληρωνει τωρα τα πληρωματα, σε ολες τις απεργιες της ΠΝΟ τα τελευταια χρονια, ξερουμε αν εχουν υπαρξει και αλλες περιπτωσεις πλοιοκτητων που πληρωναν τους απεργους; (

Αλλη μία εταιρεία που έδινε το βασικό τις ημέρες απεργιών ήταν η Χαλκηδών!

Link to comment
Share on other sites

η blue star επι παναγοπουλου κ στριντζη

Σωστός ο margaritis. Για το τι πρέπει να κάνεις ή δεν πρέπει να κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ανάλογα πως αντιλαμβάνεται ο καθένας.Κανονικά σε όλους τους τομείς ισχύει ότι ο απεργός δεν πληρώνεται.Αλλά ο απεργ'ός κάθεται σπίτι του ή κατεβαίνει σε πορείες ή εν πάση περιπτώση διαλέγει τι θα κάνει .Εδώ όμως έχουμε μια διαφορά. Ότι ακόμη και στην απεργία οι βάρδιες στο βαπόρι ισχύουν και υπάρχει όλες τις ώρες πλήρωμα ασφαλείας που αποτελείται από το 1/3 του συνόλου κι εναλλάσεται. Για μένα προσωπικά έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ θα πρέπει από το να τους δίνουν την βάση όπως η Χαλκηδών μέχρι να τους πληρώνουν κανονικά όπως η μπλου σταρ σε περιπτωση που αρπάζοντας την ευκαιρία κάνουν μερικά πράγματα για να μαζέψουν το βαπόρι όπως βαψίματα,καθαρισμοί,μερεμέτια, ή ασχοληθούν περισσότερο με το safety.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι ένας εργαζόμενος που είναι προσωπικό ασφαλείας (υποχρεωτική εργασία από το νόμο)...και μάλιστα κάνει και μερεμέτια πέραν των υποχρεώσεών του ως προσωπικό ασφαλείας..μπορεί να θεωρηθεί ως απεργός που πληρώνεται κανονικά τις ημέρες της απεργίας. Τώρα εάν κάποτε κάποια εταιρεία σε κάποια 24ωρη απεργία -και την εποχή των παχιών αγελάδων- είπε: "άντε κομμάτια να γίνει, ας τους πληρώσω όλους"...δεν σημαίνει ότι θα έκανε το ίδιο και σήμερα σε μια 4ήμερη ή 10ήμερη απεργία.

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση με τους ναυτικούς δεν μπορει να συγκριθεί με τους απεργούς της ξηράς. Υπάρχει η υποχρεωτική εργασία όπως είπαμε , υπάρχει΄η περίπτωση ότι αν κάποιος δεν θέλει να απεργήσει εφόσον η πλειοψηφία του πληρώματος απεργεί και δεν φεύγει το βαπόρι απεργεί σώνει και καλά αυτός... Οπότε ανάλογα με τις επικρατούσες καταστάσεις , την διάθεση της εταιρείας και πολλά άλλα πράτει.

Γενικώς είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας τι θέλει να κάνει

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα και sos... ειχα κλεισει εισητιρια για αυριο με το Κρητη 1 για Χανια απο Πειραια... ξερει κανεις -εχει ακουσει ποτε θα εκτελεστει το δρομολογιο?? Παιρνω τηλ στην ανεκ κ μιλαει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...