Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Η Liberty Lines της οικογένειας Morace που δραστηριοποιείται στις γραμμές της Σικελίας από και πρός τα πλησίον αυτήν νησιά, μετά την εξαγορά της πρώην κρατικής Siremar, προέβη και στην εξαγορά της Traghetti delle Isole. Η τελευταία, δραστηριοποιείται στις γραμμές πρός Pantelleria, Lampedusa και Linosa, στο νότιο κομμάτι της Σικελίας δηλαδή. Στην πώληση προφανώς συμπεριλαμβάνεται ο στόλος, δηλαδή 2 φέρρυ και μια παντόφλα. Συμπαθάτε με, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποιό ιταλικό μέσο το διάβασα αυτό, νωρίτερα σήμερα.
Ariadne Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Η εταιρεία αυτό το καλοκαίρι θα συνδέει το Οτράντο με την Κέρκυρα και τους Παξούς.
.voyager Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Πράγματι, με το δελφίνι Ammari, μπορεί να δει κανείς εδώ τα δρομολόγια λεπτομερώς.
Nick the Greek Posted May 19, 2017 Author Posted May 19, 2017 Της φυλακής τα σίδερα, είναι για τον Morace. Το πιάσανε οι carabinieri το παλλουκάρι για διαφθορά που έχει σχέση και με τη ναυτιλία, στα πλαίσια της επιχείρησης Mare Nostrum. Δεν είναι ο μόνος συλληφθείς, το άρθρο αναφέρει κι άλλους οι οποίοι έχουν σχέση και με την πολιτική, και με την ποδοσφαιρική ομάδα του Trapani, αν κατάλαβα καλά. Ωραία πράγματα, να δούμε αν και πως θα επηρρεάσει αυτό την εταιρεία.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Η Σικελία κινδυνεύει να απομονωθεί μιας και στις 30 Σεπτεμβρίου, η υπηρεσία γρήγορης σύνδεσης μεταξύ Reggio Calabria και Messina που διαχειρίζεται η εταιρεία Liberty Lines, θα σταματήσει λόγω έλλειψης πόρων με αποτέλεσμα να υπάρχει διαμαρτυρία προς τον στον Υπουργό Μεταφορών Toninelli
Ariadne Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Πώς θα απομονωθεί κοτζάμ Σικελία με τόσα άλλα δρομολόγια που υπάρχουν;
proud_ionian Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 ελα ντε. καλο ειναι να ριχνουμε και μα δευτερη ματια, σε τι κανουμε copy paste.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 Η απομόνωση που λέει το δημοσίευμα είναι λόγω της διακοπής δρομολογίων των ταχυπλόων πλοίων στη γραμμή Reggio Calabria Messina!!!! 😉
.voyager Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 (edited) Όπου και σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε για καμία απομόνωση. Σα να λέμε απομονώθηκε η Κρήτη τον χειμώνα που σταματήσανε τα ταχύπλοα. Δεν είναι ότι δεν θα μπορούν να περάσουν οι νταλίκες από την ηπειρωτική χώρα. Edited September 29, 2018 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2019 Posted March 15, 2019 Σύμφωνα με τη Giornale di Sicilia, ο Αγγλικός επενδυτικός όμιλος Taconic Capital υπέβαλε μη δεσμευτική προσφορά για την Liberty Lines της οικογενείας Morace. H Liberty Lines έχει ιδρυθεί το 1993 από τον Vittorio Morace και έχει στο στόλο της 32 δελφίνια, ένα ναυπηγείο στο Trapani για ταχύπλοα και απασχολεί 650 εργαζομένους.
Nick the Greek Posted March 27, 2019 Author Posted March 27, 2019 Η εταιρεία πούλησε στη Νορβηγία ένα εκ των ταχυπλόων της, πρόκειται για το Gabriele M σύμφωνα με το Ship2shore.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 H Liberty Lines πρόσφατα παράλαβε το ταχύπλοο Carmine (ΙΜΟ Νο: 9860087) από το ναυπηγείο Liberty Shipyard στο Trapani. Το πλοίο είναι της σειράς Admiral 250 και είναι αδελφό πλοίο του Ammari, Carlo Morace και Carmen M.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 H Liberty Lines ξεκίνησε τη σύνδεση της Τεργέστης με τo Rovinj της Κροατίας με το Sofia M (IMO No: 9593634)
Nick the Greek Posted April 26, 2022 Author Posted April 26, 2022 Η εταιρεία αρχίζει την ανανέωση του στόλου της και παρήγγειλε 9 x υβριδικά ταχύπλοα στο ισπανικό ναυπηγείο Armon. Παράδοση ανάμεσα σε 2023 και 2026 ενώ υπάρχει και επιλογή της εταιρείας για άλλα 9 κομμάτια με παράδοση ανάμεσα σε 2027 και 2030. Τα πλοία θα έχουν 2 μηχανές Rolls Royce που θα μπορούν να λειτουργούν και με παραδοσιακό καύσιμο αλλά και με μπαταρίες. Αυτό θα τους επιτρέπει είσοδο, έξοδο και παραμονη στα λιμάνια σε full electric mode και συμβατική πλεύση με υπηρεσιακή ταχύτητα 30 κόμβων. Πλέον τούτων, οι μηχανές θα είναι έτοιμες για την καύση υδρογόνου, αν και εφ' όσον αυτό αποφασιστεί στο μέλλον.
Ariadne Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Μου κάνει εντύπωση πως παραγγέλνουν στο εξωτερικό!
Nick the Greek Posted April 28, 2022 Author Posted April 28, 2022 Ίσως γιατί τα ιταλικά ναυπηγεία είναι πίσω σε αυτή την τεχνογνωσία ενώ οι Ισπανοί χτίζουν εδώ και καιρό παρόμοια πλοία.
Ariadne Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Εννοείς στα υβριδικά, σωστά; Μπορεί, ομολογώ πως δεν το γνωρίζω. Γιατί, από κανονικά ταχύπλοα, πιστεύω οι Iταλοί να γνωρίζουν πολλά παραπάνω από τους Ισπανούς.
Nick the Greek Posted April 28, 2022 Author Posted April 28, 2022 Ναι, στα υβριδικά αναφέρομαι. Δε θυμάμαι να έχουν ναυπηγήσει κάτι τέτοιο οι Ιταλοί.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 Έφυγε από τη ζωή ο ιδρυτής της εταιρείας Vittorio Morace σε ηλικία 81 ετών.
BS CHIOS Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 (edited) On 4/26/2022 at 9:07 PM, Nick the Greek said: Η εταιρεία αρχίζει την ανανέωση του στόλου της και παρήγγειλε 9 x υβριδικά ταχύπλοα στο ισπανικό ναυπηγείο Armon. Καθελκύστηκε πριν 5 μέρες το πρώτο από τα εννέα υβριδικά ταχύπλοα της εταιρείας, με όνομα Vittorio Morace. Το όνομα του το πήρε από τον ιδρυτή της εταιρείας, ο οποίος έφυγε από την ζωή ένα χρόνο πριν, όπως αναφέρει ο Panagia Ekatontapiliani παραπάνω. Έχει μήκος 39,5 μέτρα, χωρητικότητα 251 επιβατών και ταχύτητα 30 κόμβων. Αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια των Απρίλιο του επόμενου έτους, μετά τις δοκιμές του στο ναυπηγείο και την επίσημη παρουσίασή του στο Παλέρμο. Περισσότερες πληροφορίες και όμορφες φωτογραφίες μπορεί να βρει κανείς εδώ και εδώ. Edited December 9, 2023 by BS CHIOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now