Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ξεκίνησε η κατασκευή του World Dream της Genting Hong Kong, με την τοποθέτηση του πρώτου από τα 92 μπλοκ στο ναυπηγείο Meyer Werft. Το 151.000 τόνων πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Οκτώβριο του 2017, που κατασκευάζεται για την αγορά της Ασίας.

Edited by Nick the Greek
tag
  • 5 months later...
Posted

Ένα βίντεο από τη ρυμούλκηση του δεύτερου τμήματος του World Dream εκτός του υπόστεγου του ναυπηγείου Meyerwerft στο Papenburg

Και ένα ακόμα βίντεο από τη ρυμούλκηση των δυο τμημάτων στο υπόστεγο για να ενωθούν

 

Όπως μπορούμε έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η σιδεροκατασκευή του Wonder Dream

  • 2 months later...
Posted (edited)

Στις 26 Αυγούστου έγινε η καθέλκυση του World Dream (IMO No: 9733117) που βρίσκεται στην τελική φάση της κατασκευής του και παρέμεινε στον εξωτερικό χώρο των ναυπηγείων Meyer Werft στο Papenburg για περίπου 3 εβδομάδες για τη συνέχιση των εργασιών κατασκευής. Στις 17 Σεπτεμβρίου το World Dream άφησε το χώρο των ναυπηγείων για το πέρασμα του ποταμού Ems. Από τη Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου πραγματοποιεί τα πρώτα του δοκιμαστικά στη Βόρεια Θάλασσα, πριν τις τελευταίες εργασίες και την παράδοσή του στα μέσα Οκτωβρίου. To World Dream (151.300 τόνων) έχει μήκος 335 μέτρα και πλάτος 39,70 μέτρα. Το πλοίο θα παραδοθεί τον Οκτώβριο και θα εγκατασταθεί το Νοέμβριο στο Hong Kong και στο Guangzhou πραγματοποιώντας κρουαζιέρες προς το Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • polmyt changed the title to World Dream (IMO 9733117)
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
Posted

Κάτι που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ώστε να δούμε που πάει η αγορά, δεδομένου ότι μιλάμε για πλοίο των 150 χιλιάδων τόνων που σύμφωνα με το VesselsValue κοστολογείται -λιγάκι αυθαίρετα είναι η αλήθεια- στα 650 εκατομμύρια δολλάρια. 

  • 3 months later...
Posted

Έγινε ο πλειστηριασμός την Παρασκευή που μας πέρασε και ο Σερίφης:D της Σιγκαπούρης όπως λέει η Tradewinds όντως ξεφορτώθηκε το πλοίο. Η πλάκα είναι πως ακόμη δεν έχει διαρρεύσει τίποτε σχετικά με το ποιός είναι ο αγοραστής. Η μοναδική αλλαγή που φαίνεται στα χαρτιά μέχρι τώρα είναι πως τη διαχείριση ανέλαβε η V Ships του Monaco. Για να δούμε πού θα καταλήξει.

Posted (edited)

Η αλήθεια είναι οτι δεν την λες και Μανάρα αλλά οκ! όπως το πάρει κανείς! χαχα

Edited by polmyt
quote
Posted

Η Cruise Saudi ο αγοραστης του πλοίου,ενδιαφέρον να δούμε πως θα χρησιμοποιηθεί,γιατι αποκλείεται να κάνει εκδρομές μονο στον κόλπο και την Ερυθρά

Posted

Η ενστικτώδης μου αντίδραση ήταν να σου απαντήσω "στην Υεμένη, το Τζιμπουτί και το Σουδάν?". Από την άλλη όμως και το site τους είναι ξεκάθαρο αλλά θυμήθηκα επίσης πως στην Ερυθρά γίνονται εργασίας σε διάφορα σημεία της ακτογραμμής για τουριστικά θέρετρα κλπ. Από την άλλη σαν πολύ μεγάλο δεν είναι γι αυτήν τη δουλειά? Θα περίμενε κανείς κάτι μικρότερο, ειδικά για το ξεκίνημα. Αλλά Σείχηδες είναι αυτοί, λεφτά έχουν.  

  • 1 year later...
Posted

Το πλοίο βρίσκεται εδώ και 2-3 εβδομάδες στο Rotterdam, ξεχωρίζει μέσα στον ορίζοντα του λιμανιού, δεμένο στο Botlek.

  • 3 weeks later...
  • proud_ionian changed the title to Aroya (IMO 9733117)
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...