Nick the Greek Posted May 24, 2018 Posted May 24, 2018 Και μια διόρθωση, το πλοίο βρίσκεται στο Αλβανικό λιμάνι Shengjin, κι όχι στο Δυρράχιο. Από εκεί θα γίνονται τα δρομολόγια εξ' Αλβανίας, βρίσκεται στο βορρά, κοντά στα σύνορα με το Μαυροβούνιο.
Nick the Greek Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Τελικά απ' ότι βλέπω κάνει αναχωρήσεις και από τα 2 λιμάνια, περισσότερες από Δυρράχιο έχω την εντύπωση.
Nick the Greek Posted September 19, 2019 Posted September 19, 2019 19 hours ago, Petros P said: Μόνιμη ειναι . Τα δρομολογια της Ραβενα τα εχει αναλάβει το Otto (ex Ulfat). Βέβαια πυροσβεστικά λογω κίνησης εχει κανει και Ραβενα το Ανα μ φαινεται τελευταια Έχουμε λοιπόν το Ana(590 lane metres) να κάνει Δυρράχιο - Τεργέστη, γραμμή που εξυπηρετεί επίσης και το AF Marina(1700 lane metres), άρα 2 στη συγκεκριμένη γραμμή. Το Ana αντικαταστάθηκε από το μεγαλύτερο Otto(1272 lane metres) στη γραμμή Δυρράχιο - Ραβέννα, μεγαλύτερη χωρητικότητα εδώ. Τα AF Michela(2050 lane metres) και AF Marina κάνουν τους καλοκαιρινούς μήνες καθημερινά Δυρράχιο - Ανκόνα. Πέρα λοιπόν από τα γνωστά του Μπάρι - Δυρράχιο, φαίνεται πως υπάρχει ψωμάκι και στη Βόρειο Ιταλία με προορισμό την Αλβανία.
Nick the Greek Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 Μπόμπα χαρακίρι με 5 πρίν λίγο, οι Αλβανοί ανακοίνωσαν πως το λιμάνι του Δυρραχίου κλείνει για όλα τα φέρρυ προερχόμενα από την Ιταλία! Όπως και την αεροπορική σύνδεση μεταξύ των 2 χωρών, εμάς βέβαια εδώ μας απασχολεί το ναυτιλιακό κομμάτι. Αρκετά παραπονιάρικος ο σχολιασμός του άρθρου, το οποίο ξεκινά κάνοντας αναφορά στο 1991 όταν και καραβιές Αλβανών έρχονταν στην Ιταλία για ένα καλύτερο αύριο. Μένει να δούμε αν η κίνηση θα εκτραπεί σε κάποιο άλλο Αλβανικό λιμάνι, όπως Αυλώνα ή Αγίους Σαράντα. Δε νομίζω όμως πως κλείνουν το Δυρράχιο για να ανοίξουν κάποιο άλλο λιμάνι. Θα έχουμε αντίθετα προσεγγίσεις στην Ηγουμενίτσα και μετά οδικώς στην Αλβανία? Μήπως στο Μπάρ του Μαυροβουνίου? Οψόμεθα. Όπως και να έχει, η κίνηση αυτή έχει όλα τα συστατικά να βάλει βόμβα στα θεμέλια και της Ventouris Ferries αλλά και της Adria Ferries.
Neptune Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 Τα σημερινά δρομολόγια θα γίνουν κανονικά. Δεν ξέρω αν έκλεισαν το Δυρράχιο για λιμάνια της Βόρειας Ιταλίας, ή αν γίνουν τα σημερινά και από αύριο γιόκ.
Nick the Greek Posted March 11, 2020 Posted March 11, 2020 Τα πλοία δεμένα στα λιμάνια πάντως μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει δρομολόγιο ούτε για Αλβανία, αλλά ούτε και για εναλλακτικό προορισμό.
Nick the Greek Posted March 12, 2020 Posted March 12, 2020 Σήμερα είχαμε την πρώτη κίνηση, είναι το AF Marina το οποίο και απέπλευσε χτές το βράδυ από το Δυρράχιο με προορισμό την Ανκόνα όπου και οσονούπω καταπλέει. Κάτι μου λέει πως έφυγε βέβαια σαν ρορο, κι όχι με επιβάτες. Αναρωτιέμαι τι προτίθεται να κάνει η Ventouris Ferries, ο ανταγωνισμός έκανε δρομολόγιο που είμαι σίγουρος πως θα είναι με γεμάτο γκαράζ.
Neptune Posted March 12, 2020 Posted March 12, 2020 Θα μεινει μονο το Μπαρι στη γραμμη, το οποιο νομιζω θα δουλευει σαν ρορο.
Nick the Greek Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Βλέπω εδώ και μερικές μέρες στη ράδα του Δυρραχίου το car carrier Tenerife Car (IMO 9249984), όπως βλέπω και στα registries είναι ο αντικαταστάτης του Ana στη γραμμή Ravenna - Durrazzo, μια και η Shega Trans φαίνεται να έχει ναυλώσει το πλοίο. Μήκος 132 μέτρα, αυτοκίνητα 1,350 σαν car carrier και 2 μηχανές Wartsila. Ισπανικό προιόν του Hijos de J. Barreras(1591) ναυπήγησης 2002 που μέχρι πρότινος δούλευε όπως μαρτυρά και το όνομά του, για τη Flota Suardiaz.
Argonautis Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Πρώτη φορά του GNV Allegra στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο εδώ και λίγες μέρες
giorgos_249 Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Ποιος να έλεγε ότι το Oscar Wilde θ κατέληγε Αλβανία-Ιταλια.... Έτσι πως ανεβαίνει η γραμμή γενικώς, σε καμία 10αρια χρόνια μη δούμε και κανένα Ulysses 😝
MILTIADIS Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 To Corsica Victoria θα κοσμει συντομα τη γραμμη Μπριντιζι-Αυλωνα συμφωνα με τους Ιταλους.Υπο νεα πλοιοκτησια χωρις αυτη να κατονομαζεται
MILTIADIS Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Λογικα οχι Αρκουμανης. Με νεο ονομα πλοιου ως Camomila φωτογραφιζουν νεα εταιρεια.
Nick the Greek Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 (edited) 2 hours ago, Petros P said: Άρα πιθανόν από εδώ και στο εξής να βλέπουμε και αλλά πλοία που δεν ταιριάζουν στον όμιλο να πάνε προς τα εκεί … βεβαια ο Ίκαρος μου κάνει too much για adria και Δυρράχιο Τοο much σε επίπεδο κίνησης δεν ξέρω αν είναι, είναι σίγουρα πολύ πιο ακριβό πλοίο από τα Visentini που χρησιμοποιούσαν ως τώρα. Από την άλλη βέβαια, όταν ξεκίνησαν τη γραμμή οι Ιταλοί της Adria, από πλευράς Βεντούρη πχ διέρρεε πως είναι μια γραμμή για 1-1.5 μήνα το καλοκαίρι που δεν έχει ψωμί. Κι αυτοί έχουν 3 δρομολόγια την εβδομάδα ακόμα και το χειμώνα. Τα οικονομικά τους δεν τα ξέρω αλλά οι πράξεις τους δείχνουν πως επενδύουν. Edited September 24, 2023 by Nick the Greek ορθογραφια
margaritis24 Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 1 Ικαρος ειναι 2 βαπορια τους αρα μακροπροθεσμα κατι θα αφηνει
proud_ionian Posted May 19, 2024 Posted May 19, 2024 Κατά την πρόσφατη βόλτα στο Brindisi, μου έκανε εντύπωση ότι τα δύο καμάρια που συνδέουν τις πολυαγαπημένες, μεταξύ τους, γειτόνισσες, αντί να μοιράζουν τις μέρες, με εναλλάξ αναχωρήσεις, κυνηγάνε το ένα το άλλο με ταυτόχρονες.
proud_ionian Posted June 1, 2024 Posted June 1, 2024 On 5/29/2024 at 3:59 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Αν έχω καταλάβει σωστά από την ειδησεογραφία, πρέπει να έχει μεγάλο μερίδιο στη μεταφορά φιλάθλων για το σημερινό τελικό από Αγκώνα για Δυρράχιο. Δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αυτό. Οι γραμμές Ιταλίας Αλβανίας και κυρίως η γραμμή Ancona Δυρράχιο, θεωρούνται από όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας, ως δυνητικός ανταγωνιστής των συνδέσεων με Ελλάδα και κυρίως του λιμανιού της Ηγουμενίτσας. Προφανώς δεν μιλάμε για κάτι σαρωτικό, αλλά μπορούν να κόψουν κίνηση, τόσο από φορτηγά που έχουν προορισμό τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία, όσο και από καλοκαιρινούς ευρωπαίους ταξιδιώτες, καμπεράδες και γιωταχήδες, που κηνυγάνε την οικονομικότερη συνολικά επιλογή. Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και με τους φιλάθλους. Η Adria πρέπει να έκανε γενναία προσφορά. Η άποψη που έχουμε εδώ για την Αλβανία, επηρεάζεται από τα προβλήματα με τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90 και από τις συνεχείς τριβές με τις κυβερνήσεις της Αλβανίας για τους Βορειοηπειρώτες και για την ΑΟΖ. Δεν το βλέπουν όλοι έτσι. Μπορεί να είναι τρίτη, Non - Eu, χώρα, να έχει προβλήματα της λεγόμενης "μικρής" εγκληματικότητας, αλλά ούτε Νότια Αφρική είναι, ούτε κινδυνεύει κάποιος να τον κλέψουν, περισσότερο από ότι στη Νάπολη ή το Παλέρμο. Επιπλέον τα τελευταία χρόνια, προσπαθούν και αυτοί να ζήσουν από τον τουρισμό και προβάλλουν τη λεγόμενη Αλβανική Ριβιέρα. Δεν θα βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους.
Ariadne Posted June 1, 2024 Posted June 1, 2024 Έχω ακούσει πως το πρόβλημα (ας πούμε) είναι τα ελληνικά τελωνεία. Όταν κάποιος κρατηθεί για έλεγχο 2-3 ώρες στα σύνορα, το βλέπω δύσκολο να ξαναπάει μέσω Αλβανίας.
LoveBoat Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 (edited) On 3/21/2024 at 6:25 PM, Nick the Greek said: Σύμφωνα με το Shipping Italy, η εταιρεία εξετάζει την επέκτασή της σε μια κανούρια γραμμή. Πιο συγκεκριμένα στο Ancona – Bar, στο Μαυροβούνιο δηλαδή. Η τελευταία σύνδεση που θυμάμαι με το Μαυροβούνιο ήταν το Bari – Bar, που έκανε η Montenegro Lines μέχρι πρίν καμιά δεκαετία ή κάτι τέτοιο. Για να δούμε αν και τι θα υλοποιηθεί. On 6/24/2024 at 7:37 PM, proud_ionian said: Ήδη τρέχει bannerάκι για τη... rotta nuova στα sm της Adria. Πάντως ιδιαίτερα τις μέρες που είναι το AF MIA παίρνει αρκετό κόσμο και αρκετά (κυρίως Τουρκικά-Βουλγάρικα )φορτηγά .Ήδη αρχίσει να συναγωνίζεται επάξια την γραμμή Αγκόνα -Ηγουμενίτσα Edited June 26, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
Kostas18gr Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 (edited) Ας μην λέμε ανακρίβειες στην γραμμή είναι μόνο του το AF Mia οπότε δεν έχει άλλες μέρες με άλλο πλοίο. Και ας μην λέμε ότι 1 πλοίο μέρα παρά μέρα με δρομολόγια συναγωνίζεται μια γραμμή που στην σεζόν έχει 6 πλοία ( 2 Γκριμάλντι & 4 Σουπερφαστ). Το να παίρνει κομμάτια από φορτηγά ναι αλλά να συναγωνίζεται 1 πλοίο με 6 νομίζω καταλαβαίνουμε ότι και αριθμητικά δεν βγαίνει νόημα ούτε λογική. Edited June 25, 2024 by proud_ionian quote
LoveBoat Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 (edited) 'Έκανε την αρχή ... Έσπασε το μονοπώλιο της Ηγουμενίτσας σε φορτηγά γειτονικών χωρών....Η Adria θα αναπτύξει την γραμμή. Σήμερα είναι ένα πλοίο αύριο ? Αν πιάσει σαν γραμμή (που θα πιάσει) θα εις τι φορτηγά θα παίρνουν οι υπόλοιποι...Θα μείνουν με τα Ελληνικών συμφερόντων φορτηγά(στην καλύτερη περίπτωση).... Edited June 25, 2024 by proud_ionian quote
Kostas18gr Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Ωπως καταλαβαίνεις μιλάμε για το τώρα και αυτά πάνω που έγραψες δεν έχουν λογική και μαθηματικά να το δεις στο πρώτο κείμενο. Το τι θα γίνει στο μέλλον μένει να το δούμε τώρα μιλάμε για το τώρα και με ψάξιμο ρε αριθμούς και επίσημα στατιστικά Έσπασε δεν έσπασε το 2023 το Δυρράχιο, μόνο η Ηγουμενίτσα το 2023 κατέγραψε ρεκόρ σε φορτηγά 230.000 νούμερα που δεν έχει να δει από το 2006 και αυτά είναι μόνο νούμερα από 1 λιμάνι χωρίς Πάτρα που σίγουρα δεν είναι μόνο ελληνικά η τουρκικά φορτηγά. Το ότι έχει φορτηγά για εκεί σίγουρα θα έχει . Σε καμία περίπτωση δεν συναγωνίζεται στο συνολικό φορτηγό.
LoveBoat Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 (edited) Σε κάνα - δυο χρόνια θα δεις πως θα έχει αντιστραφεί...Τότε τα λέμε...Τα ίδια έπαθε και η Πάτρα.... Είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία που επενδύει σε καινούργιες γραμμές .. .Και αν το δεις και διαφορετικά η μετακίνηση μέσω Ηγουμενίτσας λόγω κόστους της Εγνατίας(κόστος διοδίων) είναι ασύμφορη για ορισμένες χώρες ..Αυτή η αλλαγή θα γίνει σε βάθος χρόνου όχι από την μια μέρα στην άλλη.....ήδη φέτος ορισμένες εταιρείες φορτηγών (κυρίως Τουρκικές)που έστελναν σημαντικό αριθμό φορτηγών μέσω Ηγουμενίτσας, στέλνουν πολύ λιγότερα... Edited June 26, 2024 by proud_ionian Πολλά quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now