Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και μια διόρθωση, το πλοίο βρίσκεται στο Αλβανικό λιμάνι Shengjin, κι όχι στο Δυρράχιο. Από εκεί θα γίνονται τα δρομολόγια εξ' Αλβανίας, βρίσκεται στο βορρά, κοντά στα σύνορα με το Μαυροβούνιο. 

  • 2 weeks later...
Posted

Τελικά απ' ότι βλέπω κάνει αναχωρήσεις και από τα 2 λιμάνια, περισσότερες από Δυρράχιο έχω την εντύπωση.

  • 1 year later...
Posted
19 hours ago, Petros P said:

Μόνιμη ειναι . Τα δρομολογια της Ραβενα τα εχει αναλάβει το Otto (ex Ulfat).

Βέβαια πυροσβεστικά λογω κίνησης  εχει κανει και Ραβενα το Ανα μ φαινεται τελευταια 

Έχουμε λοιπόν το Ana(590 lane metres) να κάνει Δυρράχιο - Τεργέστη, γραμμή που εξυπηρετεί επίσης και το AF Marina(1700 lane metres), άρα 2 στη συγκεκριμένη γραμμή.

 

Το Ana αντικαταστάθηκε από το μεγαλύτερο Otto(1272 lane metres) στη γραμμή Δυρράχιο - Ραβέννα, μεγαλύτερη χωρητικότητα εδώ.

 

Τα AF Michela(2050 lane metres) και AF Marina κάνουν τους καλοκαιρινούς μήνες καθημερινά Δυρράχιο - Ανκόνα.

 

Πέρα λοιπόν από τα γνωστά του Μπάρι - Δυρράχιο, φαίνεται πως υπάρχει ψωμάκι και στη Βόρειο Ιταλία με προορισμό την Αλβανία.

  • 5 months later...
Posted

Μπόμπα χαρακίρι με 5 πρίν λίγο, οι Αλβανοί ανακοίνωσαν πως το λιμάνι του Δυρραχίου κλείνει για όλα τα φέρρυ προερχόμενα από την Ιταλία! Όπως και την αεροπορική σύνδεση μεταξύ των 2 χωρών, εμάς βέβαια εδώ μας απασχολεί το ναυτιλιακό κομμάτι. Αρκετά παραπονιάρικος ο σχολιασμός του άρθρου, το οποίο ξεκινά κάνοντας αναφορά στο 1991 όταν και καραβιές Αλβανών έρχονταν στην Ιταλία για ένα καλύτερο αύριο.

 

Μένει να δούμε αν η κίνηση θα εκτραπεί σε κάποιο άλλο Αλβανικό λιμάνι, όπως Αυλώνα ή Αγίους Σαράντα. Δε νομίζω όμως πως κλείνουν το Δυρράχιο για να ανοίξουν κάποιο άλλο λιμάνι. Θα έχουμε αντίθετα προσεγγίσεις στην Ηγουμενίτσα και μετά οδικώς στην Αλβανία? Μήπως στο Μπάρ του Μαυροβουνίου? Οψόμεθα. Όπως και να έχει, η κίνηση αυτή έχει όλα τα συστατικά να βάλει βόμβα στα θεμέλια και της Ventouris Ferries αλλά και της Adria Ferries.

Posted

Τα σημερινά δρομολόγια θα γίνουν κανονικά. Δεν ξέρω αν έκλεισαν το Δυρράχιο για λιμάνια της Βόρειας Ιταλίας, ή αν γίνουν τα σημερινά και από αύριο γιόκ.

Posted

Τα πλοία δεμένα στα λιμάνια πάντως μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει δρομολόγιο ούτε για Αλβανία, αλλά ούτε και για εναλλακτικό προορισμό.

Posted

Σήμερα είχαμε την πρώτη κίνηση, είναι το AF Marina το οποίο και απέπλευσε χτές το βράδυ από το Δυρράχιο με προορισμό την Ανκόνα όπου και οσονούπω καταπλέει. Κάτι μου λέει πως έφυγε βέβαια σαν ρορο, κι όχι με επιβάτες.

 

Αναρωτιέμαι τι προτίθεται να κάνει η Ventouris Ferries, ο ανταγωνισμός έκανε δρομολόγιο που είμαι σίγουρος πως θα είναι με γεμάτο γκαράζ.

  • 8 months later...
Posted

Βλέπω εδώ και μερικές μέρες στη ράδα του Δυρραχίου το car carrier Tenerife Car (IMO 9249984), όπως βλέπω και στα registries είναι ο αντικαταστάτης του Ana στη γραμμή Ravenna - Durrazzo, μια και η Shega Trans φαίνεται να έχει ναυλώσει το πλοίο. Μήκος 132 μέτρα, αυτοκίνητα 1,350 σαν car carrier και 2 μηχανές Wartsila. Ισπανικό προιόν του Hijos de J. Barreras(1591)  ναυπήγησης 2002 που μέχρι πρότινος δούλευε όπως μαρτυρά και το όνομά του, για τη Flota Suardiaz.

  • 2 months later...
Posted

Ποιος να έλεγε ότι το Oscar Wilde θ κατέληγε Αλβανία-Ιταλια....

Έτσι πως ανεβαίνει η γραμμή γενικώς, σε καμία 10αρια χρόνια μη δούμε και κανένα Ulysses 😝

  • 2 years later...
Posted

To Corsica Victoria θα κοσμει συντομα τη γραμμη Μπριντιζι-Αυλωνα συμφωνα με τους Ιταλους.Υπο νεα πλοιοκτησια χωρις αυτη να κατονομαζεται

Posted

Λογικα οχι Αρκουμανης.

Με νεο ονομα πλοιου ως Camomila φωτογραφιζουν νεα εταιρεια.

  • 7 months later...
Posted (edited)
2 hours ago, Petros P said:

Άρα πιθανόν από εδώ και στο εξής να βλέπουμε και αλλά πλοία που δεν ταιριάζουν στον όμιλο να πάνε προς τα εκεί …

βεβαια ο Ίκαρος μου κάνει too much για  adria και Δυρράχιο 

 

Τοο much σε επίπεδο κίνησης δεν ξέρω αν είναι, είναι σίγουρα πολύ πιο ακριβό πλοίο από τα Visentini που χρησιμοποιούσαν ως τώρα. Από την άλλη βέβαια, όταν ξεκίνησαν τη γραμμή οι Ιταλοί της Adria, από πλευράς Βεντούρη πχ διέρρεε πως είναι μια γραμμή για 1-1.5 μήνα το καλοκαίρι που δεν έχει ψωμί. Κι αυτοί έχουν 3 δρομολόγια την εβδομάδα ακόμα και το χειμώνα. Τα οικονομικά τους δεν τα ξέρω αλλά οι πράξεις τους δείχνουν πως επενδύουν.

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
  • 7 months later...
Posted

Κατά την πρόσφατη βόλτα στο Brindisi, μου έκανε εντύπωση ότι τα δύο καμάρια που συνδέουν τις πολυαγαπημένες, μεταξύ τους, γειτόνισσες:P, αντί να μοιράζουν τις μέρες, με εναλλάξ αναχωρήσεις, κυνηγάνε το ένα το άλλο με ταυτόχρονες.

  • 2 weeks later...
Posted
On 5/29/2024 at 3:59 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Αν έχω καταλάβει σωστά από την ειδησεογραφία, πρέπει να έχει μεγάλο μερίδιο στη μεταφορά φιλάθλων για το σημερινό τελικό από Αγκώνα για Δυρράχιο.

Δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αυτό.

Οι γραμμές Ιταλίας Αλβανίας και κυρίως η γραμμή Ancona Δυρράχιο, θεωρούνται από όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας, ως δυνητικός ανταγωνιστής των συνδέσεων με Ελλάδα και κυρίως του λιμανιού της Ηγουμενίτσας. 

Προφανώς δεν μιλάμε για κάτι σαρωτικό, αλλά μπορούν να κόψουν κίνηση, τόσο από φορτηγά που έχουν προορισμό τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία, όσο και από καλοκαιρινούς ευρωπαίους ταξιδιώτες, καμπεράδες και γιωταχήδες, που κηνυγάνε την οικονομικότερη συνολικά επιλογή. Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και με τους φιλάθλους. Η Adria πρέπει να έκανε γενναία προσφορά.

Η άποψη που έχουμε εδώ για την Αλβανία, επηρεάζεται από τα προβλήματα με τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90 και από τις συνεχείς τριβές με τις κυβερνήσεις της Αλβανίας για τους Βορειοηπειρώτες και για την ΑΟΖ. Δεν το βλέπουν όλοι έτσι.

Μπορεί να είναι τρίτη, Non - Eu, χώρα, να έχει προβλήματα της λεγόμενης "μικρής" εγκληματικότητας, αλλά ούτε Νότια Αφρική είναι, ούτε κινδυνεύει κάποιος να τον κλέψουν, περισσότερο από ότι στη Νάπολη ή το Παλέρμο. Επιπλέον τα τελευταία χρόνια, προσπαθούν και αυτοί να ζήσουν από τον τουρισμό και προβάλλουν τη λεγόμενη Αλβανική Ριβιέρα. Δεν θα βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους.

Posted

Έχω ακούσει πως το πρόβλημα (ας πούμε) είναι τα ελληνικά τελωνεία.

Όταν κάποιος κρατηθεί για έλεγχο 2-3 ώρες στα σύνορα, το βλέπω δύσκολο να ξαναπάει μέσω Αλβανίας.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)
On 3/21/2024 at 6:25 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με το Shipping Italy, η εταιρεία εξετάζει την επέκτασή της σε μια κανούρια γραμμή. Πιο συγκεκριμένα στο Ancona Bar, στο Μαυροβούνιο δηλαδή. Η τελευταία σύνδεση που θυμάμαι με το Μαυροβούνιο ήταν το Bari Bar, που έκανε η Montenegro Lines μέχρι πρίν καμιά δεκαετία ή κάτι τέτοιο. Για να δούμε αν και τι θα υλοποιηθεί.

On 6/24/2024 at 7:37 PM, proud_ionian said:

Ήδη τρέχει bannerάκι για τη... rotta nuova στα sm της Adria.

Screenshot_20240624_193652_Facebook.thumb.jpg.4b982feb52e799f185cd8a88c06c06e1.jpg

Πάντως ιδιαίτερα τις μέρες που είναι το AF MIA παίρνει αρκετό κόσμο και αρκετά (κυρίως Τουρκικά-Βουλγάρικα )φορτηγά .Ήδη αρχίσει να συναγωνίζεται επάξια την γραμμή Αγκόνα -Ηγουμενίτσα

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted (edited)

Ας μην λέμε ανακρίβειες στην γραμμή είναι μόνο του το AF Mia οπότε δεν έχει άλλες μέρες με άλλο πλοίο.

Και ας μην λέμε ότι 1 πλοίο μέρα παρά μέρα με δρομολόγια συναγωνίζεται μια γραμμή που στην σεζόν έχει 6 πλοία ( 2 Γκριμάλντι & 4 Σουπερφαστ).

Το να παίρνει κομμάτια από φορτηγά ναι αλλά να συναγωνίζεται 1 πλοίο με 6 νομίζω καταλαβαίνουμε ότι και αριθμητικά δεν βγαίνει νόημα ούτε λογική.

 

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

'Έκανε την αρχή ...  Έσπασε το μονοπώλιο της Ηγουμενίτσας σε φορτηγά γειτονικών χωρών....Η Adria θα αναπτύξει την γραμμή. Σήμερα είναι ένα πλοίο αύριο ?

Αν πιάσει σαν γραμμή (που θα πιάσει) θα εις τι φορτηγά θα παίρνουν οι υπόλοιποι...Θα μείνουν με τα Ελληνικών συμφερόντων φορτηγά(στην καλύτερη περίπτωση)....

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Ωπως καταλαβαίνεις μιλάμε για το τώρα και αυτά πάνω που έγραψες δεν έχουν λογική και μαθηματικά να το δεις στο πρώτο κείμενο.

Το τι θα γίνει στο μέλλον μένει να το δούμε τώρα μιλάμε για το τώρα και με ψάξιμο ρε αριθμούς και επίσημα στατιστικά 

Έσπασε δεν έσπασε το 2023 το Δυρράχιο, μόνο η Ηγουμενίτσα το 2023 κατέγραψε ρεκόρ σε φορτηγά 230.000 νούμερα που δεν έχει να δει από το 2006 και αυτά είναι μόνο νούμερα από 1 λιμάνι χωρίς Πάτρα που σίγουρα δεν είναι μόνο ελληνικά η τουρκικά φορτηγά.

Το ότι έχει φορτηγά για εκεί σίγουρα θα έχει .

Σε καμία περίπτωση δεν συναγωνίζεται στο συνολικό φορτηγό.

 

 

Posted (edited)

Σε κάνα - δυο χρόνια θα δεις πως θα έχει αντιστραφεί...Τότε τα λέμε...Τα ίδια έπαθε και η Πάτρα....

Είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία που  επενδύει σε καινούργιες γραμμές .. .Και αν το δεις και  διαφορετικά η μετακίνηση μέσω Ηγουμενίτσας λόγω κόστους της Εγνατίας(κόστος διοδίων) είναι ασύμφορη για ορισμένες χώρες  ..Αυτή η αλλαγή θα γίνει σε βάθος χρόνου όχι από την μια μέρα στην άλλη.....ήδη φέτος ορισμένες εταιρείες φορτηγών (κυρίως Τουρκικές)που έστελναν σημαντικό αριθμό  φορτηγών  μέσω Ηγουμενίτσας, στέλνουν πολύ λιγότερα...

Edited by proud_ionian
Πολλά quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...