Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και το όνομα αυτής Ionian Group Ferries. Αυτή είναι η νέα Κοινοπραξία των Ζακυνθινών – τελικά – πλοίων που συνεχίζουν την δράση τους στο Νότιο Ιόνιο (Ζάκυνθο και Κεφαλονιά). Οι υπογραφές έπεσαν και μαζί τους ανοίγει και ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των πορθμειακών γραμμών της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς.

Ποιοι μπήκαν στο παιχνίδι
Στη νέα κοινοπραξία συμμετέχουν, η Zante Ferries (ΑΝΜΕΖ) ως ιδιοκτήτρια των πλοίων Σολωμός, Κάλβος και Κοραής, η Levante Ferries με το «Φιόρο του Λεβάντε» και η νεοσυσταθείσα Ionissos Ferries με το Ionian Star. Η πρώτη ανήκει σε πολυμετοχικό σχήμα (άσχετο, αλλά γνωστοί στη Ζάκυνθο ως «φορτηγατζίδες») και οι δύο δεύτερες σε δύο ιδιοκτήτες με σημαντικότερο τον Ζακυνθινό Γιώργο Θεοδόση (γνωστόν στην αγορά και ως 11880).

Τι άλλαξε σε δύο χρόνια
Η «φουρτούνα» των μνημονίων, έφερε στο νότιο Ιόνιο νέα δεδομένα με την έλευση του Kefalonian, ιδιοκτησίας της ομώνυμης Κεφαλλονίτικης Εταιρίας που εκπροσωπεί ο Διονύσης Λυκούδης. Λίγους μήνες μετά, στο στόλο της μπήκε – με ενοίκιο – και το «Ζάκυνθος Ι» της Ζακυνθινής εταιρίας λαϊκής βάσης ΑΝΕΖ. Ο ανταγωνισμός θέριεψε, οι τιμές ανεβοκατέβηκαν, οι συμφωνίες ήταν δύσκολες και τα διαφυγόντα κέρδη σημαντικά…
Τα παραπάνω δημιούργησαν την ανάγκη νέας τάξης πραγμάτων από τη μία αλλά και «φαγωμάρες» από την άλλη… Οι συμφωνίες ήρθαν, για να “ξαναχαλάσουν” αφού μέσα στην απόλυτη ανασφάλεια, ένα υπερπολυτελές και πολυδιαφημισμένο πλοίο, το fior di levante, κάνει την εμφάνισή του στο λιμάνι της Ζακύνθου.

Η νέα εποχή – εκτός ο Τυρογαλάς
Ο χειμώνας 2014 – 2015, ήταν καθοριστικός για τα ναυτιλιακά δεδομένα της Ζακύνθου. Η νέα εποχή έφθασε και οι παίχτες πρέπει να έχουν καλά χαρτιά, σχέδιο, εμπειρία και επικοινωνιακή υπομονή. Αυτό – εξ αντικειμένου – το γνωρίζει πολύ καλά ο Γιώργος Θεοδόσης. Το δούλεψαν, στο Ιόνιο και στο Αιγαίο, με υπομονή και επιμονή – ως μέλισσες – οι μέτοχοι της ΑΝΜΕΖ. Η οικογενειακή πολυμετοχική εταιρία Τυρογαλά, εκτιμώντας την υπάρχουσα κατάσταση και πραγματικότητα, αποφάσισε να ξεμπαρκάρει, πουλώντας το Ionian Star στον Γ. Θεοδόση.

Η ΑΝΜΕΖ και ο Θεοδόσης
Οι ισχυροί μέτοχοι της ΑΝΜΕΖ, έχουν λειτουργήσει με έναν εξαιρετικά υπομονετικό τρόπο, με «από πάνω» λογική και κυρίως με εκτόνωση κραδασμών στα εσωτερικά τους. Η εμπιστοσύνη των πολλών – σε λίγους και η διαλλακτικότητα με τους συνεταίρους, ήταν η αντοχή τους. Ο Γιώργος Θεοδόσης, είναι εκείνος που από τα χρόνια της Ιταλίας, φλερτάρει με τα ρίσκα, όμως βάζει πολύ και σκληρή δουλειά. Έχει φαντασία και από παιδί, έμαθε να είναι φυσιογνωμιστής και επικοινωνιακός. Ξέρει ότι πρέπει να δώσεις για να πάρεις. Εμπιστεύεται λίγους και καλούς και αφήνει τους υπόλοιπους να πιστεύουν ότι «χαίρουν της εμπιστοσύνης του»… Είναι απλόχερος, αλλά κόβει με ξυράφι την αγνωμοσύνη και την τεμπελιά. Δεν έμεινε μόνο στο υπερπολυτελές καράβι του, αλλά η στρατηγική του για το 2015 ήταν: Πληρώνω αδρά και διαφημίζω τη Ζάκυνθο για να μου φέρει κόσμο στο πλοίο! Έτσι 45.000 Ζακυνθινοί τον ευγνωμονούν, κάθε φορά που βλέπουν το Λιγνό στο spot του 11880 να μιλάει για το Zante! Σε μία νύχτα, επικοινωνιακά, αντέστρεψε τη λογική που 45.000 Ζακυνθινοί, έπρεπε να πληρώνουν και να ευγνωμονούν τις οικογένειες των πλοιοκτητών… Δεν έβαλε και δεν βάζει διαδικασία εκπτωτικής κόντρας, στην βάση του «ο θάνατός σου, η ζωή μου». Αντίθετα, σε συζητήσεις, έχει αναφέρει πως, όταν «προκληθεί», θα ανακοινώσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα το τηρήσει και θα ανοίξει τους καταπέλτες δωρεάν και όχι με 5ευρα και 10ευρα…

Η συνέργεια
Η νέα πραγματικότητα, οδήγησε σε μια σημαντική συνέργεια την ΑΝΜΕΖ και τον Γ. Θεοδόση. Μια συμφωνία με στόχους και νέες κατευθύνσεις. Αυτό εξέλειψε από την προηγούμενη κοινοπραξία, αφού οι αγκυλώσεις και οι «πολλές απόψεις», λειτουργούσαν στην κατεύθυνση μιας μονοπωλιακής εξόφθαλμης συμπεριφοράς, χωρίς κανένα ίχνος επικοινωνίας, project, στόχων και υπομονής. Όταν πιέστηκαν, το αντιλήφθηκαν, προσπάθησαν και άρχισαν να το αλλάζουν ήταν πλέον αργά.
Στην Ionian Group Ferries, σήμερα υπάρχουν εταιρίες καθαρά Ζακυνθινών συμφερόντων. Τρία σημαντικά και σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα πλοία, έτοιμα να καλύψουν κάθε ανάγκη. Το υπερπολυτελές «fior di levanter», το γρήγορο «Σολωμός» (η εταιρία στα πολύ δύσκολα, αν και έπρεπε, ποτέ δεν το απομάκρυνε από την ιδιαίτερη πατρίδα του τη Ζάκυνθο) και το δοκιμασμένο, όμορφο και αξιόπιστο Ionian Star.

Οι προτεραιότητες
Πρώτη προτεραιότητα, η πληρότητα στα δρομολόγια της Ζακύνθου, δεύτερη η συχνότερη κάλυψη της Κεφαλονιάς (Πόρος) και Τρίτη η επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη, που αποτελεί διακαή πόθο των Κεφαλλήνιων. Το δρομολόγιο, ξεκινάει άμεσα με δρομολόγηση του «γρήγορου Σολωμού», εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία πρακτόρευσης στην Πάτρα κλπ.
Η στρατηγική της νέας εποχής των Ζακυνθινών πλοίων, αφορά την πλήρη κάλυψη της Κεφαλονιάς, μέσα από έναν σύγχρονο τρόπο και με σκοπό την ανάκτηση μιας σοβαρής σχέσης εμπιστοσύνης με τον λαό του γειτονικού νησιού. Όταν για πρώτη φορά επιχειρήθηκε από την πρώην κοινοπραξία (είχαμε γράψει, ότι, οι εξ Αθηνών χειρισμοί, ήταν ερασιτεχνικά τραγικοί και ζημίωσαν σε καταστροφικό βαθμό τις εταιρίες). Έτσι το μέλλον σήμερα φαίνεται να διαγράφεται ισχυρό.

Η σχέση υπηρεσίας – τιμής – επιβάτη
Το ζητούμενο – που παρακολουθούν με αγωνία – οι κάτοικοι των δύο νησιών, δεν αφορά τίποτε άλλο από «την τσέπη τους». Σαφώς προηγείται η σκέψη «να έχουμε πλοία», να είναι ασφαλή και αξιόπλοα, αλλά στις οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε, έχει σημασία ένα προσιτό ναύλο.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι εμπειρίες, τα λάθη και η επικοινωνιακή γνώση, θα οδηγήσουν σε «ασφαλή λιμάνια» τόσο τους επιβάτες όσο και τις εταιρίες. Είμαστε η μόνη εφημερίδα που έχει αναλύσει πολλές πτυχές των λαθών του παρελθόντος και που σήμερα ξαναθυμίζει ότι τέτοια λάθη δεν πρέπει να ξαναγίνουν.
Αυτά τα λάθη, εκμεταλλεύτηκε ο «δαιμόνιος Κεφαλλονίτης» ο οποίος ακόμη δηλώνει «απελευθερωτής της γραμμής Ζακύνθου – Κυλλήνης» και για τα δεδομένα εκείνης της εποχής είχε δίκιο… Δεν μπόρεσε ποτέ όμως, να αντιληφθεί τις «εύκολες δάφνες των Ζακυνθινών» και από πίσω… τις ανεξήγητες, αψυχολόγητες κατηγόριες και στάσεις…
Βέβαια στην σκακιέρα του Νοτίου Ιονίου, αναμένεται πλέον και η δική του κίνηση και ξέρουμε ότι είναι σκληρός παίκτης.
Ξαναδιατυπώνουμε εκείνο το επίκαιρο που είχαμε γράψει:
Ναι σε κοινοπραξίες, όχι σε μονοπωλιακές πρακτικές, ακόμη και αν μείνεις μόνος σου.
Οι Ζακυνθινοί αγκάλιασαν το fior di levanter, δεν αλλάζουν με τίποτα το Σολωμό, χαίρονται όταν φθάνουν στην Κυλλήνη και καπνίζουν τα φουγάρα του Ionian Star.
Στηρίζουν τις Ζακυνθινές πρωτοβουλίες, αλλά και πανεύκολα «φασκελώνουν»…

Πηγη: Ημερα της Ζακυνθου

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Στο www.ioniangroup.com θα είναι το site. Τώρα έχει τρεις συνδέσμους: από ένα για Levante και Ionissos που οδηγούν στο site της Levante και ένα της Zante ferries.

Το δημιουργικό στο λογότυπο πρέπει να έχει γίνει από τα ίδια άτομα με της Levante φαντάζομαι

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

τα δρομολογια της κοινοπραξιας στη γραμμη του πορου, θα τα κανει απο αυριο το fior di levante και μεχρι να εγκριθουν δρομολογια (αν εγκριθουν) στη γραμμη της πατρας, προκειμενου να γνωρισουν οι κεφαλονιτες την ποιοτητα των υπηρεσιων της εταιριας.

ετσι γραφουν πολλα κεφαλονιτικα μαγαζα

Link to comment
Share on other sites

θα φευγει στις 18.00 απο κυλληνη θα φτανει 19.30 και στις 20.00 θα φευγει απο πορο. ΔΕΝ θα εχει αλλα δρομολογια

 

η κινηση της ionian να μειωσει τα δρομολογια στον πορο τωρα που μπαινει στην πατρα, δινει εναν αισιοδοξο τονο για τις προθεσεις της εταιριας για τη γραμμη της πατρας

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά εάν αναλογιστεί κανείς, πως μιλάμε για τον Αύγουστο. Ο μήνας με την περισσότερη κίνηση και αυτός όπου έρχονται και πολλοί ξένοι που θα βλέπουν ως επί το πλείστον μόνο βαθιά μπλε πλοία ... ;) Άρα, δίνουν μεγάλη σημασία στη γραμμή της Πάτρας για να κόψουν κίνηση από την Κυλλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Πλέον το site είναι σε πλήρη λειτουργία. Καθώς επίσης σελίδα στο fb και Twitter

Σε Ιθάκη και Πόρο η πρακτόρευση θα γίνεται από την ίδια την εταιρεία. Στην Σάμη και την Πάτρα οι πράκτορες που ήταν και επί Στρίντζη.

Στο Βαθύ το πρακτορείο είναι στο χώρο που επί χρόνια λειτουργούσε το Πολύκτωρ

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Με δελτίο τύπου η εταιρεία υπενθυμίζει ότι "ήρθε για να μείνει", ολοχρονικώς και με πυκνότερα δρομολόγια.

Το δ.τ. αναπαράγεται από τα τοπικά sites

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Πράξη ανθρωπιάς από την Ionian Group Ferries 

 

Σοβαρό τροχαίο για τον άτυχο συμπολίτη μας έγινε χθες το απόγευμα στο δρόμο του ΚΤΕΟ, όπου συγκρούστηκε με διερχόμενο ταξί και αργά το βράδυ χρειάστηκε η μεταφορά του στο νοσοκομείου του Ρίου.

Η Ionian Group Ferries και συγκεκριμένα το πλοίο Levante, προκειμένου να μετακομισθεί ο βαριά τραυματισμένος, στις 11 το βράδυ της Τρίτης, έλυσε για την Κυλλήνη, μόνο με το ασθενοφόρο που μετέφερε τον τραυματία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εντολή για να αποπλεύσει το πλοίο για την Κυλλήνη ήταν του πλοιοκτήτη Γιώργου Θεοδώση, ώστε να σωθεί η ζωή του άτυχου συμπολίτη μας.

 

Πηγη: ΕΡΜΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

το ατυπο... debate των φιλολυκουδικων sites με την IG, συνεχιζεται και μετα τη δευτερη ανακοινωση των ζακυνθινων.

 

e-kefalonia και anexartitos blogg επιμενουν οτι και τα τρια πλοια της ionian group εχουν δηλωθει την επομενη δρομολογιακη περιοδο μονο για κυλληνη ζακυνθο & κυλληνη πορο και οτι δεν υπαρχει μεχρι ωρας κανενα επισημο αιτημα για ΠΣΙ

 

αυτο βεβαια δεν λεει κατι απο μονο του. η ionian group εχει κανει μεγαλη καμπανια στα νησια και στην πατρα, για να σηκωθει και να φυγει σε 5 εβδομαδες.

 

πιστευω οτι ο θεοδοσης ανεμενει τις πολιτικες εξελιξεις για να ανοιξει τα χαρτια του

Link to comment
Share on other sites

Τα site της Κεφαλονιάς αναφέρονται στις ετήσιες δηλώσεις που έγιναν πέρυσι το Σεπτέμβριο από όλα τα πλοία και δεν υπήρχε τότε καμία δήλωση για τη γραμμή της Πάτρας από τη τότε κοινοπραξία των Ζακυνθινών πλοίων. Βέβαια από τότε έχουν αλλάξει τα πράγματα και η σύσταση της κοινοπραξίας!! Αυτές οι δηλώσεις αλλάζουν άμεσα σε κάποιο από τα επόμενα ΣΑΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

στο κιοσκι της εταιρειας στο παλιο λιμανι της πατρας, ειναι αναρτημενη σε 5-6 αντιτυπα ανακοινωση με τα... οκτωβριανα :P  δρομολογια της γραμμης κυλληνη πορος, αλλα ουτε μια ανακοινωση για τα δρομολογια απο πατρα. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Προχθές το Δημοτικό Σχολείο Πόρου πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία. Και η προεδρος συλλογου γονεων και κηδεμονων στελνει ευχαριστήρια επιστολή στην εταιρεία του πλοίου

Το σχολείο μας ταξίδεψε με το Fior di Levante, όπου τους έγινε ξενάγηση στους χώρους του πλοίου, και τα εισιτήρια όλων των παιδιών καθώς και των συνοδών-δασκάλων, αλλά και των 2 λεωφορείων που χρησιμοποιήθηκαν, ήταν όλα προσφορά από την IONIAN GROUP.

Για τον λόγο αυτό ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Πόρου θέλει να ευχαριστήσει θερμά την IONIAN GROUP για την υπέροχη προσφορά της και να τους ευχηθεί να είναι πάντα αρωγοί σε τόσο σημαντικές δραστηριότητες.

Με τέτοιες κινήσεις δείχνει η εταιρία το ανθρώπινο πρόσωπό της, σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς και μας αποδυκνείει ότι στηρίζει την τοπική μας κοινωνία.

Καλά ταξίδια και ήρεμες θάλασσες.

Με εκτίμηση

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Πόρου.

Η Πρόεδρος

Παναγοπούλου Μαρία.

 

Πηγη: Ionian Press

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην ιστοσελίδα της Λεβάντε Φέρρις (όχι της Ιόνιαν Γκρουπ) έχει περασμένα τα δρομολόγια της Πάτρας έως τις 28 Μαρτίου. Όλα όπως και τώρα, 3 την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...