Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 1 (IMO 9151008)


.voyager

Recommended Posts

Σήμερα ήταν το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου για Θεσσαλονίκη προς Λήμνο και Μυτιλήνη. Απ' ότι φαίνεται ήταν μια έξυπνη κίνηση αν αναλογιστούμε πως το πλοίο στα περισσότερα δρομολόγια πήγαινε με πρωτόκολλο. Θα πω και λίγα λόγια για τη  δικιά μου εμπειρία με το πλοίο από Μυτιλήνη για Θεσσαλονίκη την προηγούμενη Τρίτη. Το πλοίο ήρθε περίπου στις 2:30 από Θεσσαλονίκη και αφού ξεφόρτωσε ξεκίνησε κατευθείαν τη φόρτωση με όλους τους επιβάτες να περιμένουν στο γκαράζ και αν ανεβαίνουν σιγά σιγά από εισόδους που βρίσκονται κοντά στην πλώρη και όχι από αυτές της πρύμνης. Αφού ανεβήκαμε στο κυρίως κατάστρωμα μας έλεγξαν τα εισιτήρια και μας βόλεψαν κατευθείαν στις θέσεις μας. Το πλήρωμα πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Το πλοίο έκατσε στη Μυτιλήνη περίπου ένα 20λεπτο και αναχώρησε. Μέχρι να κάτσουμε στις θέσεις μα ήδη έβγαινε από το λιμάνι. Από τη Μυτιλήνη ήταν γεμάτο περίπου το μισό πλοίο και οι επιβάτες με αρκετούς φοιτητές. Σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ταξίδευε περίπου με 35 κόμβους, ενώ δεν κούνησε ιδιαίτερα εκτός από τη περιοχή πάνω από το Μόλυβο στο δρόμο για τα Στενά. Στη Λήμνο έκατσε και εκεί περίπου 20 λεπτά όπου επιβιβάστηκε το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών. Τελικό προορισμός η Θεσσαλονίκη όπου φτάσαμε γύρω στις 10 το βράδυ, ενώ θα μπορούσαμε και νωρίτερα αλλά λόγω των περιορισμών που έχει επιβάλλει το Λιμεναρχείο το καράβι πήγαινε κομμένο από τη στιγμή που φάνηκε η πόλη. Να σημειώσουμε πως το πλοίο ήταν αρκετά καθαρό αλλά φαίνεται το στίγμα του χρόνου πάνω του. Σε γενικές γραμμές το καράβι ήταν σχεδόν στο πρωτόκολλό με 700 επιβάτες όπως με ενημέρωσαν. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 540
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θάνατος επιβάτη στο Ε/Γ - Ο/Γ - Τ/Χ Champion Jet 1 στη Σκόπελο

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Σκοπέλου, ότι 44χρονος ημεδαπός επιβάτης του Ε/Γ - Ο/Γ - Τ/Χ πλοίου ''CHAMPIONJET 1" σημαίας Κύπρου, έχασε τις αισθήσεις του και έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Το εν λόγω πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Θεσσαλονίκης προς τους λιμένες ν. Σκιάθου - ν. Σκοπέλου - ν. Αλοννήσου - Μαντουδίου. Μετά τον κατάπλου του πλοίου στον λιμένα ν. Σκοπέλου, ο 44χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα και διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Σκοπέλου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Σκοπέλου του Λιμεναρχείου Σκιάθου, ενώ η σορός μεταφέρθηκε στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Λάρισας, για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.

 

Link to comment
Share on other sites

Το World ακόμα χτυπάει πρωτόκολλο και από Πειραιά και στα ενδοκυκλαδικά . Δε ξέρω πόσο σύντομα θα γίνει αυτή η αλλαγή μιας και τα Champion έχουν μικρότερο πρωτόκολλο από το World .Πιο πιθανό είναι να γίνει τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου

Link to comment
Share on other sites

Ι believe Champion Jet 2 has slightly more capacity in terms of passengers than Champion Jet 1,as it was renovated a couple of years ago .The Piraeus Syros Mykonos Naxos Ios Santorini route has more passengers ,so Champion Jet 2 is more ideal to operate this route.Also i believe Champion Jet 2 is slighly faster and more reliable

Link to comment
Share on other sites

Here in Greece Champion Jet 2 has been by far more reliable than Champion Jet 1. Both vessels still have the same engines from their time in the channel(Ruston 20RK270). Before and during the charter to ARMAS Champion Jet 1 had a lot of mechanical issues,but after the charter maybe an engine overhaul took place and is performing better with no major mechanical issues ever since.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Yes it’s been far better and near enough matching same speeds too. Son maybe a possibility it could replace world champion 

then again champion Jet 2 had engine overall few years back when it nearly sank in Piraeus port. So but had major works. 
 

their both great ships and are favoured the most in the fleet.

surprised he never acquired the other sister ship before sold to transmapi 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στο πλοίο, λίγο πριν αυτό εισέλθει στον κόλπο της Θεσσαλονίκης, ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι "λόγω εορτασμών (ή περιορισμών;) ΔΕΘ η ταχύτητα μειώνεται στους 14 κόμβους. Αποτέλεσμα αξιόλογη καθυστέρηση. Η ώρα είναι 21.56 και ακόμη δεν έχει φτάσει. 

Το συζήτησα με λιμενοφυλακα και μου είπε ότι πάντα μειώνεται η ταχύτητα λόγω του διαύλου. Αυτό το τελευταίο δεν το έχω καθόλου υπόψη, άλλωστε έχω ταξιδέψει κι εγώ και άλλοι πάρα πολλές φορές με ταχύπλοα και πότε δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα. 

Γνωρίζει κανείς κάτι ειδικότερο; 

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Το ταχύπλοο κόβει στο ύψος της Περαίας και μετά ακόμα περισσότερο από το ύψος της Καλαμαριάς και μετά. Επίσης και τα BS MYCONOS και CHIOS κόβουν. Για τα τελευταία μου είχαν πει πως παραπονέθηκαν τα τουριστικά καραβάκια για τα απόνερα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...