valencay Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 (edited) Σημερα τα ξημερωματα ,κατα την προσπαθεια προσδεσης στην ραφηνα ,με πολυ αερα, πηρε μετην προπελα του την καδενα του Σουπερφερι.Ειναι ακινητοποιημενο 150μετρα απο τον ντοκο,καθως δεν μπορει να κινηθει.Αναμενεται ρυμουλκο Edited July 5, 2014 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 και το ferry στον ντοκο παραμενει, ενω πανε προς Ραφηνα τα Ρ/Κ Hector & Πανορμιτης. η ζημια μπορει να ειναι απο απλη (φαγωμενα πτερυγια), μεχρι αρκετα σοβαρη κατι παρομοιο ειχε παθει και το δημητριος μοιρας πριν πολλα χρονια Το κερασάκι ήταν ένα ατύχημα στις 15 Οκτώβρη του 2001. Με ένα πλευρικό καιρό το πλοίο πέρασε τη αριστερή του προπέλα εν λειτουργία πάνω από τις καδένες (ποιανού άλλου?) του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Τώρα έμαθα ότι άρχισε η επιβίβαση στο Σούπερφέρρυ και ετοιμάζεται να φύγει.
enas chiotis Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Υπενθυμίζω και τη διαρρύθμιση των υφάλων της πρύμης του Θεολόγου, για να έχουμε και μια ιδέα τι μπορεί να πειράχθηκε.
proud_ionian Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 (edited) απο οτι ακουσα, πριν λιγη ωρα αρχισε να επιβιβαζει το ferry. μεχρι τοτε ειχαν τον κοσμο εξω στο stand by. τα ρκ τωρα φτανουν ραφηνα. εχουν φυγει χαραματα απο τη βαση τους στα περιξ του πειραια Edited July 5, 2014 by proud_ionian
gpap2006 Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 To SUPERFERRY έφυγε 11.15..Μακάρι να πάνε όλα καλά για το ΘΕΟΛΟΓΟ και η ζημιά να μην είναι μεγάλη.
TankerShip Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Και το δελτίο τύπου απ' το λιμενικό: Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.”, Ν.Π. 11479, ότι κατά τη διαδικασία κατάπλου του στο λιμένα προκλήθηκε θραύση στον αριστερό κάβο του πλοίου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Συνέπεια αυτού ήταν να παρασυρθεί το πλοίο και να εμπλακεί η προπέλα του τόσο στην αριστερή όσο και στη δεξιά άγκυρα του Ε/Γ-Ο/Γ “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ”, N.Π. 9939, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο σε παρακείμενη θέση. Η αριστερή άγκυρα τελικά αποκόπηκε, ενώ το “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” παρέμεινε αγκυροβολημένο περί τα εβδομήντα (70) μέτρα από την προβλήτα, αδυνατώντας να δέσει με ασφάλεια στο λιμάνι. Με μέριμνα της διαχειρίστριας εταιρείας του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.”, απέπλευσε από το λιμάνι του Πειραιά το Ρ/Κ “ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ” προκειμένου να συνδράμει στην απεμπλοκή της άγκυρας του “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ” και στη ασφαλή πρόσδεση του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” στο λιμένα της Ραφήνας. Το “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ” είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με 1400 επιβάτες, ενώ το "ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π." είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με 659 επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με έτερα πλοία. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους των εν λόγω πλοίων μέχρι επιθεωρήσεως τους και προσκομίσεως βεβαιωτικών αξιοπλοΐας από τους νηογνώμονες που τα παρακολουθούν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Κι ένα δημοσίευμα για το περιστατικό από το ραφηνιώτικο rpn.gr, που έχει κι ένα μικρό βιντεάκι, καθώς και μια θετική αναφορά στο παρόν "πτωχό πλην τίμιο" φόρουμ. Δείτε το ΘΕΟΛΟΓΟ έξω απο λιμάνι της Ραφήνας Για τους υπέρμαχους της ρήσης «η ιστορία επαναλαμβάνεται» (23-07-2008) Δύο επιβάτες τραυματίστηκαν ελαφρά όταν το Σούπερ Φέρι 2 προσέκρουσε στο πλοίο Θεολόγος, μέσα στο λιμάνι της Άνδρου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα πλοία θα μείνουν στο λιμάνι του Γαυρίου προκειμένου να επιθεωρηθούν αν και εκτιμάται ότι είναι αξιόπλοα. Το Σούπερ Φέρι 2 εκτελούσε το δρομολόγιο Ραφήνα-Ανδρος-Τήνος. Όσο για τα προβλήματα του Λιμένος και τη σχέση μεταξύ Λιμανιού και πόλης Ραφήνας , υπάρχει μια ιστοσελίδα που ξεκίνησε απο 5 Σεπ. 2006 και φτάνει μέχρι τις μέρες μας και τα περιγράφει με λίαν γλαφυρό τρόπο
valencay Posted July 5, 2014 Author Posted July 5, 2014 Εδεσε στις 1455. Οσονουπω αναχωρει ρυμουλκουμενο για δεξαμενισμο, ωστε να διαπιστωθει η εκταση της ζημιας
polmyt Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Που θα παει για δεξαμενη;Καμια Χαλκιδα που ειναι και κοντα;
valencay Posted July 6, 2014 Author Posted July 6, 2014 Δεν ηταν λιγες οι βολτες που εφεραν οι καδενες του Σουπερφερι στις προπελες του....Να δουμε....
enas chiotis Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Το πλοίο στο σημείο που βρέθηκε εκτός από την εμπλοκή με τις προπέλες είχε και θέμα προσάραξης; Πως σταθεροποιήθηκε εκεί, κάθετα στον καιρό;
proud_ionian Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 το πλοιο ειναι ηδη στη μεγαλη του περαματος @ enas chiotis απο αυτοπτες στο αλλο θυμα, ειχε φουνταρει και ειχε δωσει και καβους εξω
proud_ionian Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 απορια 1: και οι δυο προπελλες του teo ενεπλακησαν στο συμβαν; απορια 2: αφου ειχε καιρο και λογικα το rafina traffic θα ηξερε οτι το ferry θα ειχε φουνταρει αρκτετα, γιατι εβαλαν τον τεο να δεσει διπλα του?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Οι πρωτες πληροφοριες μιλανε για αμελητεα ζημια μετα το γεγονος της εμπλοκης των προπελων του Θεολογος Π με τις αλυσιδες των αγκυρων του Superferry II.
valencay Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 (edited) ΑΝ επιβεβαιωθουν οι πληροφοριες αυτες, που και στην Ραφηνα ακουγονται,τοτε θα πρεπει να αναψουν μια τεραστια λαμπαδα......Γιατι η λογικη, ελεγε αλλα ,συμφωνα με τα γεγονοτα που συνεβησαν.... Edited July 7, 2014 by valencay
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Οταν ακουσα το περιστατικο το Σαββατο λεω και εγω οτι επαθε χοντρη ζημια!!! Αλλα με τα μεχρι στιγμης δεδομενα η πιο μεγαλη καθυστερηση θα ειναι για καποια ανταλλακτικα και οχι για την επισκευη εξαρτηματων της προπελας
Neptune Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Αν η ζημια τελικα δεν ειναι μεγαλη τοτε εχει πολλες πιθανοτητες το πληρωμα γεφυρας και μηχανης του Θεολογος να αντεδρασαν πολυ σωστα και πολυ ψυχραιμα σε αυτη τη δυσκολη ωρα. και ετσι να ελαχιστοποιησαν το μεγεθος της ζημιας.
valencay Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Αν η ζημια τελικα δεν ειναι μεγαλη τοτε εχει πολλες πιθανοτητες το πληρωμα γεφυρας και μηχανης του Θεολογος να αντεδρασαν πολυ σωστα και πολυ ψυχραιμα σε αυτη τη δυσκολη ωρα. και ετσι να ελαχιστοποιησαν το μεγεθος της ζημια Αυτο ειναι ελεγχομενο...Εδω αλλα ειπωθηκαν, και οπως προανεφερα, οι δυο καδενες εφεραν αρκετες βολτες στον αξονα.....για αυτο λεω για λαμπαδες
Neptune Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 (edited) Καλα ο Θεολογος δεν εχει αξονες και στηριγματα εχει Stern Tube οπως εχουν τα φορτηγα. Και επαιξε μεγαλο ρολο στο οτι δεν πηρανε οι αξονες αλλα μονο τα φτερα οπως λεγεται. Επιμενω ομως οτι αν καποιος δε σταματουσε τις μηχανες αλλα οι μηχανες σταματουσαν απο το ζορι της καδενας τωρα ισως μιλουσαμε για χαμενη σεζον.... Λαμπαδες πρεπει να αναψουν και οι δυο. Το Σουπερφερρυ ας πουμε ειχε 4 λεντιες για να κρατηθει και ευτυχως αντεξαν. Αντε να μην κρατιοταν και να γυρνουσε και να κοπανουσε στο ντοκο και μετα σε κανενα διπλανο. Μεχρι να το μαζεψουν κι αυτο θα χε γινει πασχαλινο αυγο. Και σκεφτειτε η Πηνελοπη να ηταν ακομα στη θεση της... Edited July 7, 2014 by Neptune
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now