Z.Gk. Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 (edited) 5 hours ago, Strofalos said: Μερακλήδικη περιγραφή..! Σα να ταξιδεύαμε μαζί σου. Η απορία μου είναι, βλέποντας τις φωτογραφίες από την Ικαρία, αναρωτιέμαι σε τι φάση να βρίσκεται το καινούργιο λιμάνι εκεί στον Εύδηλο. Τόσο κόσμο και αυτοκίνητα, θα τα διαχειριζόταν καλυτερα και θα κάνατε και λιγότερο χρόνο στο λιμάνι. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το καινούργιο λιμάνι δεν έχει μπει σε λειτουργία, και μάλλον δεν αναμένεται να μπει. 5.500.000 ευρώ είχαν δοθεί, καμιά δεκαπενταριά χρόνια πριν, για τη νέα προβλήτα στον Εύδηλο και το νέο δρόμο-γέφυρα για να γίνεται καλύτερα η διακίνηση των οχημάτων. Ωστόσο, βγήκαν άχρηστα, γιατί μπροστά στη νέα προβλήτα, γίνονται συνεχείς επιχωματώσεις στο βυθό και, γενικά, τα νερά είναι αβαθή. Με άλλα λόγια, χρειάζεται μια βυθοκόρος μόνιμα εκεί. Όταν ξεκίνησαν οι εργασίες, σε ανύποπτο χρόνο μου είχε πει ο καπτα-Βασίλης ο Γεροντάκης (πλοίαρχος τότε στο Εξπρές Ολυμπία, και μετά και στο Νήσος Μύκονος) ότι στην κλασική αριστερόστροφη μανούβρα (όπως φαίνεται στη φωτογραφία με τα αυτοκίνητα) χρειάζεται προσοχή να μη σου φύγει το πλοίο και κάτσει στα αβαθή, εκεί δηλαδή που φτιαχνόταν το νέο λιμάνι. Και, μάλιστα, είχε εκφράσει τον προβληματισμό του για το αν το νέο λιμάνι θα λειτουργούσε ποτέ. Και έτσι, το πλοίο και σήμερα δένει εκεί που έδενε πριν τριάντα χρόνια, όταν και είδα τον Εύδηλο για πρώτη φορά! Edited August 25, 2022 by proud_ionian μεταφορά
Strofalos Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 Εντάξει, έλεος...αυτό το αστείο με τα Ελληνικά λιμάνια πρέπει να σταματήσει καμιά ώρα..! Δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για να δένουν τα πλοία είτε έξω από τα λιμάνια είτε στους λιμενοβραχίονες. Ένα ρημαδολιμάνι της προκοπής να φτιάξουμε μια φορά και τι στον κόσμο... Εντωμεταξύ, καμιά πατέντα για να γίνει λειτουργικό, υπάρχει, ή μια ζωή θα μείνει εργοτάξιο..?
AEGEAN SEA Posted August 28, 2022 Posted August 28, 2022 Λειτουργεί σαν Parking και η γέφυρα εξυπηρετεί πάρα πολύ.
Nereus Posted August 28, 2022 Posted August 28, 2022 Η επισκευή του βραχίονα εχει σχεδον ολοκληρωθεί και μεσα στον επόμενο μηνα θα αρχισει η εκβάθυνση της λεκάνης. Επισης το προσεχές διάστημα θα παραδοθεί το καινούργιο μερος του λιμανιού στη λιμενική αρχη,αμεσως μετα θα φύγουν φορτηγα σκαφη/βαρκες που το χρησιμοποιούν ως χωρο στάθμευσης. Το σχέδιο ειναι να ειναι λειτουργικό πριν την επόμενη σεζόν (agw wp..) .
Z.Gk. Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Επιστολή των πλοιάρχων του Blue Star Myconos, για την ασφαλέστερη προσέγγιση, τόσο στον Εύδηλο, όσο και τον Αγ. Κήρυκο. Για τον Εύδηλο θυμάμαι πριν είκοσι χρόνια τον καπτά Βασίλη Γεροντάκη να μου λέει το ίδιο στη γέφυρα του Εξπρές Ολύμπια, ότι το λιμάνι χρειάζεται συνεχείς εκβαθύνσεις, αλλιώς το πλοίο κάποια στιγμή, αν δεν προσέξεις ή αν είναι φορτσάτος ο καιρός θα "κάτσει" σε καμία αριστερή στροφή. Βέβαια, δεν θυμάμαι να έχει γίνει κάτι τέτοιο, γεγονός που σίγουρα οφείλεται στη ναυτοσύνη των πλοιάρχων μας και των πληρωμάτων μας!
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted yesterday at 11:55 AM Posted yesterday at 11:55 AM Αν και το θέμα αφορά και τη Σάμο, το βάζω εδώ μιάς και το ανέδειξαν στην Ικαρία και πολύ καλά έκαναν. Αναρωτιέμαι αν θα τα έλεγε αυτά ο Περιφερειάρχης και στους κατοίκους των νησιών. https://ikariaki.gr/maksimalismos-ta-dyo-limania-se-ena-nisi-symfona-me-ton-perifereiarchi-k-moutzouri/
Annivas Posted yesterday at 12:32 PM Posted yesterday at 12:32 PM Ο κ. Μουτζούρης προσπαθεί με λόγια που προκαλούν το κοινό αίσθημα των νησιωτών να ανακυρηχθει αντάρτης , όμως με τα λόγια κινδυνεύει να ανακυρηχθει γραφικός ψευδό αντάρτης αν δεν το έχει κάνει ακόμη. Καταρχήν τα δύο λιμάνια για ένα νησί είναι ευλογία κι όχι υπερβολή όπως ισχυρίζεται . Η Κως στους σεισμούς του 2019 σώθηκε συγκοινωνιακά από την ύπαρξη μιας προβλήτας στη Κέφαλο , αλλιώς ένα από τα μεγαλύτερα νησιά του Αιγαίου θα είχε μείνει αποκλεισμένο επι μακρον . Ομοίως και στη Σαντορίνη φέτος , με το σεισμικό φαινόμενο που επικράτησε τον χειμώνα , θυμήθηκαν ότι πρέπει να φτιαχτεί εναλλακτική λύση . Απο εκεί και πέρα ουδείς σε νησιά με δύο λιμάνια δεν απαιτεί να καλύπτονται συγκοινωνιακά στο ίδιο δρομολόγιο αλλά είτε εναλλάξ είτε με περισσότερες προσεγγίσεις σε εκείνο που έχει την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση . Υπάρχουν νησιά με κακό , δύσκολο και επικίνδυνο οδικό δίκτυο , υπάρχουν νησιά χωρίς απαραίτητες συγκοινωνίες , υπάρχουν νησιά που τα πολυπληθέστερα χωριά μοιράζονται και στα δύο λιμάνια με ιδιαίτερα μακρινή απόσταση μεταξύ τους …υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα νησιά πρέπει να έχουν δύο λιμάνια και εκ περιτροπής να προσεγγίζουν τα πλοία . Αντε τώρα με ομίχλη ή βροχή να πας από Αιγιαλη - Κατάπολα ή από Άγιο Κήρυκο - Εύδηλο όπου οι κατολισθήσεις συνεχώς κλείνουν τον δρόμο . Άντε να πάει κάποιος με ταξί από Βαθύ - Μαραθοκαμπο, ή από Καρλόβασι - Πυθαγόρειο . Επισης στο Καρλοβασι δεν μπαίνουν τα ροδίτικα βαπόρια , τι θα έπρεπε να αποκλειστεί η Σαμος από το δρομολόγιο για να καταργηθεί το λιμάνι στο Βαθύ ;; Ο κ. Μουτζούρης προφανώς ζει σε άλλο κόσμο , επικαλείται την προϋπηρεσία του στα λιμάνια , αλλά ουδείς λησμονεί την αποτυχημένη του θητεία και τα χάλια των Ελληνικών λιμένων που διαιωνίζονται ακόμη και σήμερα . Επισης σαν περιφερειάρχης έχει την απόλυτη ευθύνη για το βασικό οδικό δίκτυο των νησιών . Προφανώς είναι όλα τέλεια με αυτά και γι αυτό κάνει αυτές τις δηλώσεις ….
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now