kyr1 Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 (edited) Απ'το καλοκαίρι που μας αρρώστησε ναι 14 με 15 και η ταχύτητά του έβαινε μειούμενη μη σου πω... Πιο πριν οι ταχύτητές του ήταν πιο φυσιολογικές... Edited January 12, 2011 by kyr1
polmyt Posted January 12, 2011 Author Posted January 12, 2011 Εμενα παντως μου προκαλει εντυπωση οτι το πλοιο εχει βγαλει ολα αυτα τα κουσουρια απο τη στηγμη που ανεβηκε στην αγονη.Σιγουρα δεν ηταν το καλυτερο πλοιο της Αδριατικης αλλα το καλοκαιρι το εβγαλε χωρις να ακουστουν παραπονα και με την ταχυτητα του σταθερα στα 15-16 μιλια.Προσωπικα περιμενα μετα το αρχικο αποτομο ξεκινημα να βρει σιγα σιγα την ταχυτητα του πραγμα που δεν εχει γινει. Το εσωτερικο του παντως ειναι απο τα πιο παλιομοδιτικα που εχω δει τα τελευταια χρονια σε πλοιο.Οι καναπεδες που ειδα σε κατι φωτο του opelmanos μου θυμισαν κατι απο βαπορι της δεκαετιας του 80
thanasisbmwm Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 (edited) Το βαπόρι παιδιά μη ξεχνάμε ότι δούλεψε μόνο θερινή περίοδο για 2-3 μήνες.πιο πριν ήταν πάλι σε ακινησία.ήδη αν δείτε στο ais η ταχύτητά του έχει σταθεροποιηθεί στα 14-15.η θέρμανση που αναφέρθηκε ότι είχε πρόβλημα έχω μάθει ότι αποκαταστάθηκε.αυτή η άγονη πότε εξυπηρετήθηκε από πιο καινούριο και πιο γρήγορο βαπόρι?οι εταιρίες όλο υποσχέσεις είναι αλλά την άκρη την βρίσκουν στο τέλος.εγώ πιστεύω ότι το βαπόρι αν σταθεροποιηθεί και ταξιδεύει χωρίς προβλήματα θα το κρατήσουν και άλλο.θα βολέψει την εταιρία με τις καμπίνες που έχει και το αβέρτο γκαράζ. Edited January 12, 2011 by polmyt quote
NHSOS XIOS Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 2 φορες η αγονη εξυπηρετηθηκε απο καλα πλοια των 18μιλιων,μια με το ΠΗΓΑΣΟΣ και μια με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,τα οποια εκαναν σχεδον 1μηνα το καθενα στην γραμμη. Για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ θεμα με την ταχυτητα του δεν υπαρχει αφου η ΝΕΛ πλεον του εχει βγαλει τα δρομολογια με 14μιλια Το θεμα ειναι το Υπουργειο να κατσει να βγαλει ποσα ξοδευει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ για λειτουργικα εξοδα κ αναλογως να μειωσει και την επιδοτηση στην ΝΕΛ.Δεν μπορει να κανει η εταιρια οτι γουσταρει με τα δρομολογια και τις ταχυτητες κ να παιρνει ενα σκασμο λεφτα
gpap2006 Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Χθες το είδα στο ais κοντά στη Σάμο με 15,5. Μακάρι να κράταγε σταθερή τουλάχιστον αυτήν την ταχύτητα..
opelmanos Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 (edited) Δεν πάς δρομολόγια με κάτω από 16 μίλια,πρέπει να εφαρμοστεί σαν κατώτερο όριο ταχύτητας Edited January 12, 2011 by opelmanos
kyr1 Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Αμ μακάρι Μάνο αλλά που !! αλλά τέτοιο κράτος έχουμε τέτοια χάλια βλέπουμε...
NHSOS XIOS Posted January 13, 2011 Posted January 13, 2011 Ξεκινησε στην ωρα του(00.30)απο Καρλοβασι...παει ομως με 12 μιλια
enas chiotis Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Στην ώρα του είναι το παπόρι. Αλλά με 3 ώρες τα 44 μίλια από Καρλόβασι για Χίο και 50 λεπτά προγραμματισμένη παραμονή στο λιμάνι είπαν να κάνουν λίγο οικονομία στα καύσιμα. Είχε και μέσα το Γιουροπίαν, μην πέφτουμε και πολλοί στο λιμάνι.
nik Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Δελτία τύπου 16/1/2011 Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ μετά την αναχώρηση του από το λιμένα Βαθύ Σάμου και κατόπιν εντολής του λιμεναρχείου, επέστρεψε στο λιμένα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και παραμένει με απαγόρευση απόπλου. Το πλοίο θα αναχωρήσει άμεσα με τη λήξη του απαγορευτικού
enas chiotis Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Λογω του απαγορευτικού τα δρομολόγια του πλοίου αλλάζουν μέχρι την άλλη Δευτέρα.
NHSOS XIOS Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Απο το emprosnet Για το «Πηνελόπη» Η ΝΕΛ υποστηρίζει ότι τα 16 μίλια που είναι η ταχύτητα του «Πηνελόπη» είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές που ζητάει το Ελληνικό Δημόσιο για την άγονη γραμμή. Δηλαδή, το Ελληνικό Δημόσιο θεωρεί ότι εξυπηρετούνται οι νησιώτες όταν για τη μετάβασή τους από τη Μυτιλήνη στη Θεσσαλονίκη πρέπει να κάνουν ένα ταξίδι 17 ωρών. Αλήθεια, πόσοι από τους υπουργούς, τους υφυπουργούς και τα άλλα στελέχη των υπουργείων που σχεδίασαν τις συγκεκριμένες άγονες γραμμές, έχουν κάνει το ταξίδι αυτό; Πολύ φοβόμαστε πως όλοι αυτοί το μεγαλύτερο ταξίδι που έχουν κάνει με πλοίο της ακτοπλοΐας είναι από τον Πειραιά ως… τη Μύκονο. Ποια 16μιλια,με 14 παει το πλοιο Επισης καμια συμβαση για τις αγονες δεν λεει για 16 η 14 μιλια,τα εχουμε ξαναπει- απλα ετσι τους βολευει να λενε...Η ΝΕΛ μπορει να κοροιδευει οποιον θελει αλλα οχι εμας
opelmanos Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 (edited) Εντάξει είπαμε μην μας δουλεύουν και από πάνω .!!! Με αυτή την ανακοίνωση μόνο λάδι στη φωτιά ρίχνουν και τίποτα άλλο.Πολύ ωραία εξήγηση ,ποιο πολύ για ανέκδοτο της ημέρας μοιάζει Μην ξαναταξιδέψετε ποτέ με την Νελ,αφου δεν ήμαστε ικανοί να διαμαρτυρηθούμε και να το διώξουμε το βαπόρι ας τους μαυρίσουμε με αυτό το τρόπο γιατί έτσι τους αξίζει!!!!!!!! Edited January 18, 2011 by opelmanos
enas chiotis Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Μην ξαναταξιδέψετε ποτέ με την Νελ Εντάξει, από εδώ και πέρα θα πηγαίνουμε στη Σάμο και την Καβάλα κολυμπώντας. Δεν είναι το πρόβλημα της άγονης τα 14 και τα 16 μίλια, αφού το πλοίο εξυπηρετεί ανάγκες που δεν μπορουν να καλυφθούν με άλλο τρόπο. Και με 5 μίλια να πηγαίνει και πάλι θα ταξιδέψεις, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Επί του πλοίου, με προγραμματισμενη αναχώρηση 16:00 από Θεσ/νίκη βρίσκεται ακομα στο λιμάνι. Τον εφοδιασμό με καύσιμα δεν υπολόγισαν στο πρόγραμμα;
gpap2006 Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Τελικά έφυγε 19.30 από Θεσσαλονίκη αλλάζοντας όλα τα δρομολόγια της εβδομάδας..
opelmanos Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 (edited) Εντάξει, από εδώ και πέρα θα πηγαίνουμε στη Σάμο και την Καβάλα κολυμπώντας. Και με 5 μίλια να πηγαίνει και πάλι θα ταξιδέψεις, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Ε τι να πώ ...Ας μήν αντιδράμε καθόλου, ασ ανεχόμαστε να μας κοροϊδεύουν μια ζωή με τους φόρους και τον ιδρώτα μας που όλοι εμείς τα πληρώνουμε και τα τσεπώνουν αυτοί και ασ μένουμε απαθείς σε όλα στα προβλήματα να δούμε τι θα βγεί ...Μήπως λέω μήπως πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους και να αντιδράσουμε??? Edited January 18, 2011 by opelmanos
gpap2006 Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Φτου φτου να μην το ματιάσω, με 15,8 πήγαινε προ ολίγου βόρεια της Σάμου. Μακάρι να είναι πάντα έτσι.
opelmanos Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 (edited) Eγώ πιστεύω ότι αν γίνει μια απαραίτητη συντήρηση των μηχανών και ενας τριήμερος δεξαμενισμός το βαπόρι θα είναι μια χαρά από θέμα ταχύτητας .Αλήθεια γιατί δεν το στέλνουν τωρα που δεν έχει πολύ κίνηση?? Edited January 19, 2011 by opelmanos
NHSOS XIOS Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Πιστευετε οτι θα πηγαινε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην αγονη και θα ταξιδευε με 18μιλια? Συμφωνω παντως οτι αν παει ποτε σε αγονη 16 μιλια με το ζορι θα πηγαινει Δεν υπαρχει λογος opelmanos να πηγαινει με παραπανω απο 15μιλια,οικονομια προσπαθουν να κανουν για γλιτωνουν λεφτα απο την επιδοτηση.Αφου το κρατος δεν τους οριζει με ποσα πρεπει να πηγαινουν κι αυτοι κανουν οτι γουσταρουν
enas chiotis Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Θεωρώ παράνοια ένα απαγορευτικό που έγινε 16-17/01 να αλλάζει τα δρομολόγια του πλοίου μέχρι τις 30/01. Δυο εβδομάδες (η προηγούμενη και μία που έρχεται) το πλοίο θα προσπαθεί να καλύψει την χασούρα, και ας έχει νέα ωράρια που τηρεί και αυτά με μικρές καθυστερήσεις (έως 2 ώρες).
nik Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 (edited) Επειδή γράφονται πολλά… με το πλοίο ταξίδεψα την εβδομάδα που πέρασε γιατί πήγα από καβάλα προς Μυτιλήνη και επέστρεψα. Λοιπόν … 1 και εμένα δεν μου άρεσε που έκανα 12:30 ώρες για Μυτιλήνη ,είναι πολλές ώρες ειδικά αν φανταστώ ότι παλαιοτέρα έφτανα πιο γρήγορα… 2 επειδή λέγονται διάφορα για κλιστώ εστιατόριο … το πλοίο έχει self service και λειτουργεί κανονικά… 3 έπιασα κουβέντα με έναν που δουλεύει στο πλοίο και χαρακτηριστικά με λίγα λόγια μου είπε <<ίσως είναι το χειρότερο πλοίο σε όλη την Ελλάδα και ότι είναι πολύ κουραστική η κατάσταση και για αυτούς>>.. 4 είναι ένα το σαλόνι το έχουν καθαρό και συμμαζεμένο αλλά με μια βόλτα λίγο έξω, λίγο στους διαδρόμους, λίγο στις τουαλέτες καταλαβαίνεις την κατάσταση..το πλοίο είναι αναμφισβήτητα παλιό, σκουριασμένο και παρατημένο. 5 Για τώρα που είναι χειμώνας κουτσά στραβά και με πολύ ταλαιπωρία στο επιβατικό κινώ καλύπτει την γραμμή αλλά όταν θα αρχίσει να καλοκαιριάζει και θα αρχίσουν τουρίστες, καπί για προσκύνημα και γενικά καλοκαιρινή περίοδο δεν θα καλύπτει με τίποτα. Edited January 23, 2011 by Earl Granville
NHSOS XIOS Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 nik πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας λες Τελικα δηλαδη μιλαμε για ενα πλοιο παρατημενο απο ολες τις πλευρες,το οποιο παιρνει επιδοτηση για να εξυπηρετει την αγονη γραμμη Θερμανση ειχε τουλαχιστον?(γιατι ειχαν ακουστει αλλα πριν 2βδομαδες) Ας ελπισουμε οτι θα το αντικαταστησουν μεχρι το καλοκαιρι...
nik Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 (edited) Θέρμανση είχε κανονικά ..δεν ξέρω αν έτυχε όμως ..γιατί με το Θεόφιλος μια φορά πήγαινα και ήταν παγωμένο το πλοίο και όταν επέστρεψα ήταν φούρνος.. όποτε δεν ξέρω αν έχει τι ίδιο πρόβλημα.. Edited January 23, 2011 by proud_ionian quote
NHSOS XIOS Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Νεα ανακοινωση για τα δρομολογια του πλοιου Τοσο καιρο επιανε η κακοκαιρια μονο τον ΘΕΟΦΙΛΟ και ειχε καθυστερησεις,τωρα ειναι η σειρα του ΠΗΝΕΛΟΠΗ
enas chiotis Posted February 3, 2011 Posted February 3, 2011 Αν δεν κάνω λάθος, το πλοίο ταξιδεύει με πρωτόκολλο 343 ατόμων και η σύμβαση του ΤΕΟ έγραφε 350 άτομα για το χειμώνα. Ένας καμαρώτος λιγότερος;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now