Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά, επιβεβαιώνονται όσοι είπαν ότι τα πλοία ναι μεν αγοράσθηκαν, αλλά θα συνεχίσουν να δουλεύουν ναυλωμένα εκεί πάνω.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι μπορεί να υψώσουν την Ελληνική σημαία, παρόλο που τα πλοία της εταιρείας στην Ελλάδα έχουν Κυπριακή. Ίσως, να θέλουν να εκμεταλλευτούν κάποια προνόμια σε σχέση με τα πληρώματα...λέτε να δούμε και Έλληνες ναυτικούς?:P

Fast ferry service starts already next week in the Gulf of Finland

SSG-TALLINN. Nordic Jet Line will start its fast ferry service between Helsinki and Tallinn in the Gulf of Finland already next week on March 14, due to the ice-free winter. Superseacat has planned its fast ferry service start to 3 April, probably under the Greece flag and Linda Line’s season starts on 20 March.

Published: 07.03.08 15.48

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν επαληθευθεί η φημολογούμενη πώληση του SR Ι, θα αποτελέσει ένα πισωγύρισα για την εταιρεία, ενώ διαψεύδονται οι σκέψεις μας για την ενίσχυση της στην ακτοπλοΐα. Επιπροσθέτως η διατήρηση της παρουσίας της μόνο μέσω του SR II δεν είναι ότι καλύτερο για την εικόνα που με μεθοδικά βήματα προσπαθεί εδώ και 3 χρόνια να χτίσει.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι το Speedrunner I ενώ το εγχείρημα στην αρχή φάνταζε εξαιρετικά δύσκολο σιγά σιγά με σταθερά βήματα και βασιζόμενο στον τοπικισμό καθιερώθηκε κι έβγαζε το ψωμάκι του στις δυτικές κυκλάδες.

Πέρυσι η εταιρία θέλονταας να επεκταθεί πήρε το speedrunner II το οποίο φέτος θα μπορούσαμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα για το αν μπορεί να καθιερωθεί σε μια αρένα όπως η Παροναξία μιας και πέρυσι έχασε μέρος της σεζον.

Οπότε η πώληση 10 μήνες αργότερα του πρώτου της πλοίου και η μη αντικατάστασή του από κάποιο εκ των δύο άλλων που αγορασε και δουλεύουν επάνω αποτελεί πισογύρισμα για την δραστηριότητά της στο Αιγαίο.

ΥΓ:Ν υποθέσω ότι κατόπιν της πώλησης του Speedrunner I η εταιρία θα μεταδρομολογήσει στις δυτικές κυκλάδες το speedrunner II?;)

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ:Ν υποθέσω ότι κατόπιν της πώλησης του Speedrunner I η εταιρία θα μεταδρομολογήσει στις δυτικές κυκλάδες το speedrunner II?;)

Αυτό έχει περάσει και απο την ΣΑΣ και είναι οριστικό από 1/4 το ΙΙ στις Δυτικές...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να μεινανε ευχαριστημενοι απο τα περυσινα αποτελεσματα στην Παροναξια. Εγω βρισκω σωστη την κινηση καθως κρατησανε το ταχυπλοο με τη μεγαλυτερη χωρητικοτητα στη γραμμη που πανε καλα, και πουλησανε ενα ταχυπλοο 18 χρονων αισιως με οτι αυτο συνεπαγεται.

Τα χρηματα απο την πωληση του Ι νομιζω θα επενδυθουν ειτε για την αγορα ΕΓ ταχυπλοου ή συμβατικου ΕΓ/ΟΓ. (προσωπικα προτιμω το δευτερο απ ολες τις αποψεις)

Link to comment
Share on other sites

Ανέφερα σε προηγούμενο post ότι δεν ήταν στις αρχικές σκέψεις η πώληση του πλοίου , γι αυτό και γινόταν προγραμματισμός για να κάνει δρομολόγια και φέτος.Διάφορες όμως συγκυρίες οδήγησαν την εταιρεία στην πώλησή του.επίσης το ότι δεν θα κατέβει κανένα από τα "βόρεια" πλοία της εταιρείας δε σημαίνει ότι δεν θα δούμε και άλλο πλοίο της:eek:;):P.

Αν εσείς είσασταν ο Ευγενίδης τι κίνηση θα κάνατε αυτή την εποχή???

Η απάντηση εύκολη για τους γνωρίζοντες....

Link to comment
Share on other sites

Θα αγόραζα ένα συμβατικό Λευτέρη και θα πρόσεχα να είναι κατάλληλο για την γραμμή και να πιάνει τα 19 μίλια εύκολα.:eek:

Επ'ουδενί δεν θα έπερνα Ε/Γ ταχύπλοο που λόγω μεγέθους είναι δύσκολο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των γραμμών που εξυπηρετεί ο Ευγενίδης.

Link to comment
Share on other sites

Express Santorini ρε Ευγενίδη... Πάρε να έχεις πλοίο για άλλα 10 χρόνια να βλέπουμε και εμείς να ευχαριστιόμαστε... Παίρνουν τα vera και ότι άλλο 2ο κυκλοφορεί και αφήνουν τα βασιλοβάπορα να σαπίζουν στον ΝΜΔ...

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, επειδή οι προηγούμενοι έδωσαν μεν "σωστές απαντήσεις"...αλλά το Σαντορίνη είναι ναυλωμένο για το καλοκαίρι...να υποθέσω ότι ίσως αγοράσει από το ίδιο μαγαζί, αλλά το άλλο πλοίο...που απομένει?

Link to comment
Share on other sites

Όσο μπόρεσε να διακρίνει η μέντιουμ από τη μαγική της σφαίρα (γιατί έπρεπε να κάνω αέρα με χαρτονομίσματα των 100€, για να διαλυθεί το σύννεφο και εγώ δε διάθετα αρκετά χαρτονομίσματα πάνω μου) μάλλον προτίθεται να αγοράσει πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ. Κάτι που έλεγα από τη περίοδο πριν αγοράσει τα δυο ταχύπλοα αλλά όχι από την Ελλάδα. Από Βόρειο Δυτική Αγγλία ίσως:eek::P

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως για να επιβιώσει ένα συμβατικό πλοίο στις Δυτικές Κυκλάδες θα πρέπει να είναι τέτοιων προδιαγραφών που να εκτοπίσει πλήρως το Άγιος Γεώργιος. Αλλιώς θα καταστούν και τα δύο μη βιώσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν επαληθευθεί η φημολογούμενη πώληση του SR Ι, θα αποτελέσει ένα πισωγύρισα για την εταιρεία, ενώ διαψεύδονται οι σκέψεις μας για την ενίσχυση της στην ακτοπλοΐα.

Το οποίο δελτίο τύπου απαντάει -εμμέσως- και στον orestis. ;)

Η πώληση του Speedrunner I σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει την μείωση της θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Ακτοπλοία. Οι άνθρωποι της εταιρίας μας συνεχίζουν να εργάζονται προσηλωμένοι στον αρχικό στόχο της που ήταν, είναι και παραμένει ο συνεχής εκσυγχρονισμός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των μεγάλων αλλά και των μικρών κυρίως νησιών. Πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι οι εξελίξεις θα επιβεβαιώσουν την δέσμευση μας αυτή.
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως για να επιβιώσει ένα συμβατικό πλοίο στις Δυτικές Κυκλάδες θα πρέπει να είναι τέτοιων προδιαγραφών που να εκτοπίσει πλήρως το Άγιος Γεώργιος. Αλλιώς θα καταστούν και τα δύο μη βιώσιμα.
Πιστεύω ότι ο Orestis έχει αρκετό δίκιο σε αυτά που λέει. Εάν η εταιρεία έπαιρνε ένα πλοίο της κλάσης του Άγιος Γεώργιος, το αποτέλεσμα θα ήταν να γίνουν προβληματικά και τα 2 συμβατικά και το ταχύπλοο της εταιρείας. Η αύξηση της κίνησης είναι σχετικά πεπερασμένη για αυτά τα νησιά, ώστε να πεις ότι θα αυξηθεί τόσο σημαντικά με την έλευση ενός ακόμα συμβατικού της περασμένης γενιάς. Οπότε λογικά θα πρέπει να έλθει ένα πλοίο της κλάσης (πχ) των Κορεάτικων BS και να εκτοπίσει τον Άγιο Γεώργιο.

Σε αυτήν όμως την περίπτωση, ένα τέτοιο πλοίο θα είναι κερδοφόρο σε ετήσια βάση? Δεν είναι μεγάλη επένδυση γι' αυτή την γραμμή? Γιατί δεν βάζει ένα η BSF? Εάν έχει ένα τέτοιο πλοίο η Aegean, γιατί να μην το βάλει σε άλλη γραμμή? Θα μπορεί να είναι αποδοτικά για την εταιρεία ένα συμβατικό ΝΤ και ένα ταχύπλοο μαζί?

Συνεπώς, κατά την ταπεινή μου γνώμη πιό λογικό είναι ή να φέρει ένα συμβατικό ΝΤ και να αποσύρει το ταχύπλοο ή να φέρει ένα Ε/Γ ταχύπλοο που να βοηθάει το ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο ή να μείνει ως έχει στη γραμμή.

ΥΓ Τα παραπάνω είναι ανεξάρτητα από αυτά που έγραψε εδώ ο ΜΥΚΗΝΑΙ.

ΥΓ2 Ποιό είναι το μεγαλύτερο μέγεθος πλοίου (μέσης ευελιξίας) που χωράει στα λιμάνια των Δ. Κυκλάδων? Νομίζω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ζορίστηκε πολύ στα έκτακτα που έκανε...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα όχι μόνον owner...αλλά και operator.

Sea Containers sold 50 per cent of Superseacat-operator

SSG-TALLINN. 07.04.08

Silja Line’s former owner SeaContainers Ltd. has sold 50 per cent of Sea Containers Finland Oy to Greek Eugenides Group. Sea Containers Finland Oy operates the fast ferries Superseacat III and Superseacat IV on the service Tallinn-Helsinki and owns the subsidiary in Tallinn SuperSeaCat OU.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η εταιρια αφαιρεσε τους κωδικους απο ολους τους πρακτορες που πουλανε εισιτηρια για το Μεγα Τζετ. Και υποσχεθηκε να κοψει και οποιον αλλο αποφασισει στο μελλον να συνεργαστει η ακομα και να ανακοινωσει τα δρομολογια του Μεγα Τζετ. Μια κινηση που χτυπαει ασχημα στον κοσμο και τη βρισκω λιγο ατοπη αφου δεν εχει να φοβηθει τιποτα κατα τη γνωμη μου. Και συνεπεια εχει στη γραμμη και το φτηνοτερο εισιτηριο απ ολα τα ταχυπλοα και στηριξη απο την τοπικη κοινωνια των νησιων που δειχνουν εμπρακτα την προτιμηση τους στο Σπηντραννερ ΙΙ. ;)

Link to comment
Share on other sites

06-06-08, 01:17

LEFTERIS68 Εγγραφή: 06-11-2005

Μηνύματα: 719

Thanks: 1

Thanked 0 Times in 0 Posts

Κουτσομπολιό...

--------------------------------------------------------------------------------

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα εδώ αλλά μια ερώτηση θέλω μόνο:

Αληθεύει ότι ακτοπλοική αταιρεία με έρισμα σε συγκεκριμένο νησί των Κυκλάδων έθεσε τελεσίγραφο στα πρακτορεία του νησιού ότι αν ανοίξουν κωδικό σε αντίπαλη εταιρεία που προτίθετε να δρομολογήσει πλοίο της στο ίδιο νησί θα τους κόψει τα εισιτήρια?Αυτά θυμίζουν πρακτικές του '80 όταν το κάθε πρακτορείο ήταν αυστηρά με μία και μόνο εταιρεία . 30 χρόνια πίσω θα μας πάνε...

__________________

Άλλος για Κυκλάδες????

Εγώ το είχα πεί όσο πιο διακριτικά μπορούσα....

Το βρίσκω απαράδεκτο!!!!Παλιές και κακές εποχές μου ξυμίζει αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Πληροφορίες μού αναφέρουν ότι το παραπάνω θέμα βαίνει προς επίλυση αφού πρυτάνευσε η λογική...Αν είναι έτσι ένα μεγάλο ΕΥΓΕ! στον Ευγενίδη...

Και να του θυμίσω ότι ο μόνος κριτής είναι το επιβατικό κοινό που στο τέλος επιβραβεύουν τον συνεπή και τον καλύτερο.Εντύπωση μου προξένησε το γεγονός της γρήγορης αντίδρασης από την εταιρεία του....

Ούτε να μας διάβαζε;););)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...