polmyt Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 (edited) Στου Σαββα εξακολουθει και σαπιζει παρατημενη η παντοφλα ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ.Εκει ειναι τουλαχιστον απο το 2005.Η αληθεια ειναι οτι παρολο που τη βλεπω τοσα χρονια δεν ετυχε ποτε να μαθω κατι για το παρελθον της.Που ταξιδευε,προηγουμενα ονοματα κλπ. Πιθανον παλαιοτερα το ονομα να ηταν ΜΑΙΡΗ και αυτο το λεω γιατι το ΙΙΙ ειναι γραμμενο μονο στην πλωρη και οχι στον καθρεφτη του πλοιου Edited November 26, 2023 by Nick the Greek
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Έχω την εντύπωση ότι το πλοίο θα πρέπει ανέκαθεν να ονομαζόταν ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ. Σε αυτήν την άποψη με οδηγούν δύο πράγματα. Το πρώτο είναι το ότι το ΙΙΙ στην πλώρη του (όπως και το ΜΑΙΡΗ βέβαια) είναι γραμμένο με ανάγλυφα γράμματα και δεν διακρίνονται σημάδια από παλαιότερο όνομα. Και το δεύτερο και πιό σημαντικό το ότι ψάχνοντας στο equasis για τυχόντα στοιχεία του, βρήκα άλλη παντόφλα με το όνομα ΜΑΙΡΗ ΙΙ, ναυπήγησης του 1961 και με τα παρακάτω στοιχεία : IMO number : 5217749 Name of ship : MAIRI II (during 1961) Call Sign : SV2725 Gross tonnage : 114 (during 1961) Type of ship : Passenger/Ro-Ro Cargo Ship (during 1961) Year of build : 1961 Flag : Greece (before 1980) Status of ship : In Service/Commission (during 1961) Last update : 11-12-2009 ISM Manager UNKNOWN since 01-11-1997 Ship manager PERDIKOURIS/TSARPALI 189 00 Salamis, Attiki, Greece. before 1980 Nομίζω πως βάσιμα μπορούμε να εικάσουμε, ότι το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ ανήκε στην ίδια εταιρεία με το ΜΑΙΡΗ ΙΙ και είχε δραστηριοποιηθεί -τουλάχιστον- στην Σαλαμίνα. Να προσθέσω ότι τουλάχιστον πριν δύο χρόνια που είχα ανέβει στο πλοίο βρισκόταν σε άθλια κατάσταση (το δάπεδο - λαμαρίνα στους πλαινούς διαδρόμους επιβίβασης βούλιαζε στην κυριολεξία από την σκουριά) και να παραθέσω τέλος και μία δική μου φωτογραφία του από την Ελευσίνα.
enas chiotis Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Από το ΥΕΝ βρίσκουμε: 03-12-2001 ΑΙΑΝΤΙΑΚΗ Ν.Ε. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ Ε/Γ-Ο/Γ ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ- ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ» Η εταιρεία αιτεί (α) Την αλλαγή της ταχύτητας του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου από 14 σε 12 κόμβους. (β) Την χορήγηση δίμηνης παράτασης (μέχρι 28-02-2002) Από τις εγγραφές - διαγραφές στα νηολόγια προκύπτει ότι το πλοίο διεγράφη τον Ιούλιο του 2002 Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΙΡΗ III Ν.Π. 2341 1964 Π.Α. (ΠΑΝΑΜΑΣ) 09-10-2003 Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν από χθές το βράδυ στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου Ελευσίνας συνέβησαν τα ακόλουθα περιστατικά: ... Θ. Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ» σημαίας Ελληνικής και το Φ/Γ «IBIS II» σημαίας Ονδούρας που βρίσκονταν πλαγιοδετημένα σε προβλήτα στην περιοχή Βλύχα παρασύρθηκαν και τα δυο μαζί και προσέκρουσαν στο Ε/Γ «ΔΙΟΝ» Ν.Π. 9668 το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στην προβλήτα της πρώην Αμερικανικής βάσης με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών και στα τρία σκάφη.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Το πλοίο έχει πρόσφατα μετονομαστεί (μετά από οκτώ περίπου χρόνια παροπλισμού) σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ, και στον καθρέφτη του ανεγράφη ο αριθμός 11947 (νέος αριθμός νηολογίου Πειραιά ???) Υπάρχει άραγε κάποιο μέλλον για την παντοφλίτσα ??? Χλωμό το βλέπω.....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Αγγελική (Ν.Π. 11947) (1964, ex- Μαίρη ΙΙΙ) Το πλοίο έχει πρόσφατα μετονομαστεί (μετά από οκτώ περίπου χρόνια παροπλισμού) σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ, και στον καθρέφτη του ανεγράφη ο αριθμός 11947 (νέος αριθμός νηολογίου Πειραιά ???) Υπάρχει άραγε κάποιο μέλλον για την παντοφλίτσα ??? Χλωμό το βλέπω..... Και όντως ήταν χλωμό. Το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ (Ν.Π. 2341) ένα χρόνο μετά την μετονομασία του σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ και αλλαγή του αριθμού νηολογίου του σε Ν.Π. 11947, εξακολουθεί να σαπίζει στην Ελευσίνα, στο καρνάγιο δίπλα στου Σάββα. Τώρα για ποιό λόγο είχανε μπει στην διαδικασία αλλαγής ονόματος και νηολογίου, άγνωσται αι βουλαί του υψίστου.... Να βάλουμε και μία παραπομπή στις φωτό του πλοίου από την gallery του φόρουμ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Αγγελική (Ν.Π. 2341 - 11947) (1964, ex- Μαίρη ΙΙΙ) Στο καρνάγιο Νικολόπουλου (δίπλα στου Σάββα) μετά την πρόσφατη αναχώρηση του URI, και των ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ και ΣΤΡΟΦΑΔΕΣ IV πριν λίγους μήνες, έχουν απομείνει μόνο η παντόφλα ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ, και το εφοδιαστικό ΣΩΤΗΡΙΑ. Μιας και μετά από πολλά χρόνια, το ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ κάπως "ανάσανε" από πλοία που βρίσκονταν πλάι του ανά καιρούς, να το δούμε πρώτη φορά και από την δεξιά του πλευρά, Μεγάλο Σάββατο 2012, με φρεσκαδούρα στην Ελευσίνα.
polmyt Posted May 26, 2012 Author Posted May 26, 2012 Η παντοφλα εχει φυγει απο το σημειο που βρισκοταν τα τελευταια 8-9 χρονια και δεν την ειδα πουθενα στην ευρυτερη περιοχη Περαια-Ελευσινας.Κραταω μια επιφυλαξη μηπως ειναι στου Μπακοπουλου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Τι είπες τώρα !!!!! Απεμακρύνθη η "παντόφλα - μνημείο" από την ευρύτερη περιοχή του Σάββα ??? Οποία είδησις και έκπληξις. Για να πέρασε πάντως πλέοντας στην αντίπερα πλευρά του Αιγαίου, δεν το πολυπιστεύω. Δέκα χρόνια παροπλισμένη - προσαραγμένη στο ίδιο σημείο, λογικά θα πρέπει να είχε γίνει σουρωτήρι από κάτω. Πιό λογικό το βρίσκω κι εγώ να πήγε για διάλυση στην περιοχή του ναυπηγείου Μπακόπουλου, στα ανατολικά όρια της Ελευσίνας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Λογικό ξελογικό, στου Μπακόπουλου στην Ελευσίνα πάντως δεν βρίσκεται σίγουρα η παντόφλα, μετά από σημερινό επιτόπιο έλεγχο. Και δεδομένου ότι δεν βρίσκεται και πουθενά στην ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά, μάλλον τελικά θα την έκανε για "απέναντι" με κάποιον πρόπο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Το πλοίο σύμφωνα με πληροφορίες από καλά ενημερωμένο φίλο, έχει γίνει μπάριζα στο Πέραμα, μετά βέβαια από κάποιες απαραίτητες μετατροπές (αφαίρεση ντεκ από την υπερκατασκευή, κ.α.). Ελπίζω, για να μην πω είμαι βέβαιος, ότι κάπου θα την δούμε σε κάποια μελλοντική βόλτα στην ευρύτερη ΝΕΖ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Σε συνέχεια του αμέσως προηγούμενου ποστ, να δούμε την παλιά παντόφλα της Σαλαμίνας και αργότερα της .....Ελευσίνας, ως μπάριζα πλέον στο κεφάλι της προβλήτας 2 του Περάματος, σε φωτό που μου έστειλε καλός μου φίλος.
polmyt Posted August 9, 2012 Author Posted August 9, 2012 Αυτο που εμεινε απο την παντοφλα την Κυριακη ηταν ανεβασμενο στο ναυπηγειο του Παπιλια στο Περαμα.Εχει βαφτει μπλε με ασπρη την υπερκατασκευη που εχει απομεινει.Κατα τη γνωμη μου ή που θα δουλεψει σε τιποτα ιχθυοκαλλιεργιες ή στις επισκευες στο Περαμα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Να δούμε σε φωτό από τον περασμένο Αύγουστο, ότι απέμεινε από την ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ. Η παντοφλίτσα καλοβαμμένη - ευπρεπισμένη και με νέο αριθμό νηολογίου, Ν.Π. 2569, βρίσκεται τους δύο+ τελευταίους μήνες δεμένη στην ίδια θέση στο Πέραμα, χωρίς να φαίνεται προς το παρόν ότι κάπου χρησιμοποιείται.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 'Ασχετο αλλά με τα δύο Ρ/Κ πρώην του ΟΛΠ που φαίνονται πίσω, ξέρει κανείς τι γίνεται;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2015 Posted May 17, 2015 Από τότε έχουν περάσει σχεδόν τρία χρονιά και το Αγγελική εξακολουθεί να βρίσκεται στην ίδια θέση, χωρίς να την έχω δει πουθενά να χρησιμοποειται.
polmyt Posted June 22, 2017 Author Posted June 22, 2017 Το ΑΓΓΕΛΙΚΗ εξακολουθεί να βρισκεται στο Περαμα αλλα με τις διαφορες ανακατατάξεις στη ντανα εχει δεσει διπλα στην προβλητα Ας δουμε και μια κοντινη από το γκαραζ της πρωην παντοφλας
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Το Αγγελική είναι κατασκευασμένο το 1964 και έχει μετασκευαστεί το 2012. Το πλοίο έχει μήκος 48,60 μέτρα, πλάτος 8,30 μέτρα
polmyt Posted May 30, 2020 Author Posted May 30, 2020 Η πρωην παντοφλα λειπει απο το λιμανακι στο Περαμα. Ξερει κανεις αν εχει παει καπου αλλου ή αν κοπηκε;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Το Αγγελική βρίσκεται πλέον στη Βλυχα της Ελευσίνας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 26, 2023 Posted November 26, 2023 Τα καλά νέα είναι πως μετά από πολλά χρόνια ανακαλύψαμε το αριθμό ΙΜΟ του πλοίου. Οπως μπορούμε να δούμε στο link : www.balticshipping.com/vessel/imo/6504101 είναι το ΙΜΟ 6504101, που αντιστοιχεί σε passenger vessel κατασκευής 1964 στο ναυπηγείο Σάββα (όχι της Ελευσίνας αλλά του Κερατσινίου, κάτι όμως που είναι σύνηθες λάθος) με πρώην όνομα το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ. Τα.... μπερδεμένα νέα, είναι πως σήμερα το ίδιο ΙΜΟ φαίνεται να ανήκει σε μικρό πλοίο (να πούμε φορτηγόλαντζα ???) με όνομα ALPHA, σημαία Γιβραλτάρ, και πλοιοκτήτρια εταιρεία την AEGEAN BUNKERING GIBRALTAR LTD (μπορούμε να το δούμε και σε φώτο). Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το "Former names MAIRI III (2009)", από την άποψη ότι εκείνη την χρονιά το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ μετονομάστηκε ΑΓΓΕΛΙΚΗ με νέο νηολόγιο Πειραιά. "Description ALPHA is a Passenger vessel built in 1964 by SAVVAS SHIPYARD - ELEUSIS, GREECE. Current status: Decommissioned or lost. Formerly also known as MAIRI III. It's gross tonnage is 248 tons."
Nick the Greek Posted November 26, 2023 Posted November 26, 2023 Πιθανόν να μπορώ να δώσω μια πιο καθαρή εικόνα. Υποθέτω Σείριε πως έψαξες το ΙΜΟ του πλοίου όταν το βρήκες, το ίδιο έκανα και εγώ, βγάζει τα δύο αυτά αποτελέσματα με τον ίδιο αριθμό. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί το ένα βγάζει αριθμό ΙΜΟ και το άλλο αριθμό ΕΝΙ. Ο δεύτερος αυτός αριθμός είναι μια νηολόγηση που αναφέρεται σε μικρά πλοία που δύνανται να χρησιμοποιήσουν το ευρωπαικό σύστημα ποταμιών και καναλιών. Άρα δεν έχει σχέση με το Μαίρη ΙΙΙ που ενδιαφέρει εμάς. Παρεμπιπτόντως αυτό με τον αριθμό ΕΝΙ το βλέπω με σημαία Βελγίου. Από κεί και πέρα, στο ΙΜΟ 6504101 φαίνεται η σχέση με την Aegean Bunkering και μάλιστα το 2019 φαίνεται η πλοιοκτησία να έχει περάσει στην Minerva Bunkering, εταιρεία που αγόρασε τον σταθμό εφοδιασμού του Γιβραλτάρ. Κατά τα άλλα σαν αρχικός πλοιοκτήτης φέρεται η εταιρεία Δ. Καλογιάννης, Χ. Πάλλας κ ΣΙΑ ενώ το 1991 η πλοιοκτησία του πλοίου φέρεται να περνά στην Κοινοπραξία Επιβατοχηματαγωγών Σαλαμίνας. Και για να ολοκληρωθεί το πρωινό ψάξιμο της Κυριακής, ανοίγουμε το Lloyd's Register της περιόδου 1973-1974. Εκεί βρίσκουμε το Μαίρη ΙΙΙ με το σωστό ΙΜΟ και διεθνές διακριτικό SZJB. Βλέπω επίσης 2 κύριες μηχανές αγνώστου ταυτότητας και 270 ίππων συνολικά. Το άλλο αξιοσημείωτο εκεί είναι πως η πλοιοκτησία φέρεται να έχει περάσει στους Χ. Περδικούρη και Β. Τσαρπαλή, ονόματα που έχεις αναφέρει πρίν αρκετά χρόνια. Οι συγκεκριμένοι φέρονται ως πλοιοκτήτες και του Μαίρη ΙΙ με ΙΜΟ 5217749. Αν συνθέσουμε όλα τα παραπάνω, η καλύτερη εκδοχή που μπορώ να προσφέρω είναι η ακόλουθη: - Κατασκευή 1964 στο ναυπηγείο Σάββα στο Πέραμα, από την εταιρεία Δ. Καλογιάννης, Χ. Πάλλας κ ΣΙΑ. Αν αυτό είναι ακριβές, πιθανόν εδώ να μας λείπει το αρχικό όνομα, δεν ξέρω. Η άλλη εκδοχή είναι να το έχουν παραγγείλει οι Περδικούρης και Τσαρπαλής, δίνοντάς του εξ' αρχής το όνομα Μαίρη ΙΙΙ - Κάποια στιγμή ανάμεσα στο 1964 και το 1973, το πλοίο πωλείται στους Χ. Περδικούρη και Β. Τσαρπαλή οι οποίοι αλλάζουν το όνομα σε Μαίρη ΙΙΙ. - Το 1991 το πλοίο αγοράζεται(ή περνάει ίσως μόνο η διαχείρηση?) από την Κοινοπραξία της Σαλαμίνας Τα υπόλοιπα είναι λίγο εώς πολύ γνωστά.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 26, 2023 Posted November 26, 2023 Τι μπορώ να πω, υποκλίνομαι μετά μεγίστου σεβασμού, και ευχαριστώ θερμά για τις πληροφορίες. Δύο παρατηρήσεις : Με αυτό το μπέρδεμα που επιλύσαμε πλέον, εξηγείται γιατί δεν είχαμε βρει τόσα χρόνια το ΙΜΟ του πλοίου, αν αναλογιστουμε ότι έπαψε να αναφέρεται ως ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ από το 2009, περίοδο που περίπου μαζί με τους συντρόφους polmyt και enas chiotis (κυρίως) ξεκινήσαμε να ξετυλίγουμε την ιστορία των ελληνικών παντοφλων. Κάπως παράξενο όμως το γεγονός ότι με το όνομα ΑΓΓΕΛΙΚΗ, έστω και ως φορτηγίδα πλέον, "χάθηκε" το IMO number. Καλό θεωρώ θα ήταν επειδή υπήρξε ναυπηγείο Ν. Σάββα και στο (αμιγώς) Πέραμα (σήμερα τμήμα του ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ) να κρατήσουμε ως ναυπηγείο κατασκευής του αυτο στο Κερατσίνι - Νεο Ικόνιο που λειτούργησε έως το 1965.
Αρακλειανός Posted February 22 Posted February 22 Ας δούμε το πλοίο στην Ελευσίνα τη προηγούμενη βδομάδα.
polmyt Posted February 22 Author Posted February 22 Για την ιστορια δεν πρεπει να δουλεψε καθολου σαν μπαριζα.Παντα τη θυμαμαι δεμενη στο Περαμα Κριμα παντως που την κατακρεουργησανε.Αφου ηταν να μας μεινει ,ας εμενε σαν παντοφλα με την κλασικη της μορφη
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 23 Posted February 23 Πράγματι, δεν δούλεψε καθόλου ως μπάριζα. Τώρα, αν θα μας έμενε με την κλασσική της μορφή, θα ήταν μόνο ως βουλιαγμένη στο καρνάγιο Νικολόπουλου στην Βλύχα, δεν νομίζω πως θα υπήρχε κάποια άλλη προοπτική. Ας την δούμε όμως και στην μοναδική της φώτο (τουλάχιστον από όσα γνωρίζω) εν ενεργεία, στα Παλούκια της Σαλαμίνας τον Οκτώβριο 1993. https://www.shipspotting.com/photos/3307435?navList=gallery&shipName=Mairi&shipNameSearchMode=begins&imo=&mmsi=&eni=&callSign=&category=&flag=&homePort=&buildYear=&status=&classSociety=&builder=&owner=&manager=&resolution=&user=&country=&location=&sortBy=newest&viewType=normal&page=1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now