George Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 (edited) Φίλε nautikos μιλάς για αυτή την παντόφλα; Edited February 22, 2018 by Nick the Greek
nautikos Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Οχι καμια σχεση,η παντοφλα αυτη ειναι η Βιβη Λ.
gioannis Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 (edited) Χτες περασε απο την διωρυγα το πρωην ΒΙΒΗ,σαν COMANDER GIA Gibraltar Edited March 4, 2010 by polmyt
George Posted February 7, 2008 Author Posted February 7, 2008 Το νέο όνομα της παντόφλας ΒΙΒΗ Λ είναι COMMANDER με σημαία Αγίου Βικεντίου.
EVRANIKAS Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 γνωριζειs που θα δρομολογηθει? το ειχαμε κονταμαs 30 χρονια
George Posted February 8, 2008 Author Posted February 8, 2008 Για να σου είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδέαΑπλά βρέθηκα πρόσφατα στην Ηγουμενίτσα και σε κουβέντα που είχα μου είπαν ότι πουλήθηκε και όταν ήρθα πίσω έψαξα να βρω το όνομά του.
pantelis2009 Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Εγώ θα σας θυμήσω λίγο το Commanter ex Βιβή Λ. Κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη στη Σαλαμίνα το 1978 για λογαριασμό των οικογενειών Σουλιώτη-Λαϊνά. Είχε μήκος 76.25 μέτρα, πλάτος 16,80 μέτρα και βύθισμα 3,60. Η πρόωση του γινόταν με 2 μηχανές Caterpillar ισχύος 1125 kw εκάστη. Ξεκίνησε δρομολόγια τον Μάρτη του 1978 στην πορθμιακή γραμμή Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας και πολύ αργότερα συνέδεσε και τους Παξούς με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Τον Σεπτέμβριο του 2007 πήρε απόπλου απο την Κέρκυρα, με προορισμό το Πέραμα, ώστε να παραδοθεί στους νέους πλοιοκτήτες του, την οικογένια Boyson. Στο ναυπηγείο των αδελφών Κανέλλου, μετονομάστηκε σε Commanter, άλλαξε χρωματισμό, σινιάλα και τοποθέτησε πρόσθετα όργανα ναυσιπλοΐας, ώστε να ξεκινήσει για το μεγαλύτερο ταξίδι της θητείας του, την μακρινή Καραϊβική. Αναχώρησε για το ταξίδι του, την 24η Νοεμβρίου αφήνοντας πίσω του τις γνώριμες Ελληνικές θάλασσες και έφτασε στον προορισμό του, την 17η Δεκεμβρίου του 2007, 2 ημέρες νωρίτερα απο τον προγραμματισμό του. Όσοι ταξιδέψαμε και αγαπήσαμε το Ε/Γ-Ο/Γ Βιβή Λ- Commanter του ευχόμαστε καλά ταξίδια και καλή συνέχεια. Αρήτη-Βιβή Λ: το νεότευκτο τότε Αρήτη και δίπλα του το Βιβή Λ αμφότερα των πλοιοκτητών Σουλιώτη - Λαϊνά. Φωτο Νο 14: όταν ήρθε απο Κέρκυρα. Νο 20: βαμμένο με τα χρώματα της εταιρείας που το αγόρασε αλλά με τασινιάλα ακόμη των παλαιών πλοιοκτητών. Νο 24: λίγο πριν το Αρήτη φύγει για Κέρκυρα και το Commanter για Καραϊβική (Virgin Islands). No 27 & 30:λίγες μέρες πριν το μεγαλύτερο ταξίδι της ζωής του.
Nick the Greek Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Παντελή, μια και δεν είμαι πολύ σχετικός με το θέμα το Ναυπηγείο του Παναγιωτάκη στο οποίο αναφέρεσαι για το πρώην Βιβή Λ, είναι το ίδιο ή έχει καμιά σχέση με το Ναυπηγείο Πρωτεύς του Βασιλειάδη στο Αμπελάκι της Σαλαμίνας? Να πούμε παρεπιπτόντως τα λιμάνια που πιάνει το πλοίο. Ταξιδεύει ανάμεσα σε Βρεταννικές Παρθένες Νήσους(Tortola), Αμερικανικές Παρθένες Νήσους(St. Thomas, Limetree Bay, Charlotte Amalie, Christiansted) αλλά και ενίοτε η χάρις του φτάνει μέχρι το San Juan του Puerto Rico. Όσοι λοιπόν βρεθείτε στην περιοχή, τα μάτια σας ανοιχτά. Εδώ μια ματιά στα δρομολόγια της περιοχής, και εδώ ένα άλλο ανοιχτού τύπου που κοσμεί τις Παρθένες Νήσους με την παρουσία του. Απ' ότι φαίνεται ανήκει στους Boysons που αναφέρει ο Παντελής παραπάνω και παρατηρούμε την θεματολογία στην ονομασία, General II αυτό, Commander το Βιβή Λ. Ένα είναι σίγουρο, το Βιβή Λ πρέπει να είναι ΤΟ ΒΑΣΙΛΟΒΑΠΟΡΟ της γραμμής.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 Να δούμε μία ωραία φωτογραφία του πλοίου στην Κέρκυρα, από τον Οκτώβριο του 2002. "Operated by Fast Ferries" όπως γράφεται στο σχόλιο που την συνοδεύει. Από το shipspotting. Fotographer : Robert J Smith
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η αεροφωτογραφία του πλοίου στην ...ξενιτιά, αλιευθείσα από το Flickr. Να παραθέσουμε και το σχόλιο που την συνοδεύει, M/V CommanderSmall container ship registered in Kingstown, St. Vincent. Photographed at Samana, Dominican Republic
Nick the Greek Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Απίθανο πραγματικά! Και φυσικά το ερώτημα είναι πως γίνεται η φόρτωση του συγκεκριμένου πλοίου ειδικά στο χώρο κάτω από το κομοδέσιο(Κομοδέσιο, Το. Γενική: του Κομοδεσίου. Πληθυντικός: τα Κομοδέσια ). Υποπτεύομαι πως τα κοντέινερ μπορεί να είναι πάνω σε τράκτορες ήmafi.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 Αν είναι να "δανείζεσαι" ιδέες και ...links , και είτε να τα κρατάς για τον εαυτό σου, είτε να τα μοιράζεσαι υπό μορφήν ...γραμματοσήμου , άστο καλύτερα, μην το εξασκείς το σπορ. Σε συνέχεια λοιπόν του προ δύομιση μηνών προηγούμενου (δύο step πιό πάνω) ποστ μου με την φωτό του COMMANDER στην Καραιβική, ας παραθέσουμε ακόμα μία φωτογραφία του πλοίου από τον ίδιο φωτογράφο και την ίδια ημέρα τραβηγμένη με την προηγούμενη. Πηγή φυσικά το flickr, αν και είναι πλεονασμός να το αναφέρουμε, μιας και παραπέμπουμε στο ίδιο το site και δεν παραθέτουμε την φωτό σε ...miniature edition !!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Μία φωτογραφία του πλοίου από τον περασμένο Ιανουάριο (SandFill - Crown Bay, St. Thomas), από το marinetraffic. Tελευταίο στίγμα στο AIS του πάλαι ποτέ ΒΙΒΗ Λ, μόλις σήμερα 17/8ου, σε ταξίδι του ανάμεσα στα Virgin Islands της Καραιβικής.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 (edited) Φρέσκια φωτογραφία του Commander - Βιβή Λ, μόλις πριν δέκα ημέρες (April-16-2012, Charlotte Amalie, St. Thomas, Virgin Islands). Σε όχι και τόσο καλή εξωτερική κατάσταση, αλλά πάντως σίγουρα "εν λειτουργία". ShipSpotting.com © dirk septer Edited April 26, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Petros P Posted February 3, 2014 Posted February 3, 2014 (edited) Κάποιο ατυχηματάκι είχε το πλοίο στα εξωτικά μέρη που βρίσκεται...αφού κάθισε σε ένα υφαλο εξω απο τα US Virgin Islands Quote The following is the text of a news release from the U.S. Coast Guard: (ST. CROIX, U.S. Virgin Islands) — Coast Guard Sector San Juan and Resident Inspection Office St. Croix crews are assessing the condition of the 221-foot cargo ship MV Commander, after it successfully refloated Saturday afternoon from Round Reef, where it grounded Friday night just outside Christiansted Harbor in St. Croix, U.S. Virgin Islands. The Commander is safely anchored in the vicinity of Protestant Cay in Christiansted. Initial underwater assessments have identified that the Commander’s two rudders are missing. Besides minor scratches there appears to be no major damage to the vessel's hull. No sign of oil pollution leaking from the vessel or in the surrounding area has been identified and the vessel does not present a threat to the environment at this time. Coast Guard marine casualty investigators are investigating the cause of the grounding and future actions for the MV Commander are currently being evaluated. "It is extremely fortunate that this vessel was promptly refloated after having grounded on Round Reef,” said Capt. Drew W. Pearson, Commander, U.S. Coast Guard Sector San Juan. “The aggressive response and close coordination between all agencies in the U.S. Virgin Island ensured safety of the public while averting an environmental tragedy in Christiansted Harbor.” Coast Guard Sector San Juan received initial notification of the incident Friday night from the U.S. Virgin Islands Department of Natural Resources (DPNR), Division of Environmental Enforcement, who along with the Virgin Islands Police Department’s marine unit were the first responding agencies on scene. Coast Guard Resident Inspection Office and Boat Forces St. Croix personnel immediately responded to the scene and worked with the master and owner of the MV Commander for them to provide a vessel salvage plan that would minimize the environmental impact during the refloating and removal of the cargo ship. Following high tide and favorable weather conditions Saturday afternoon the vessel was able to refloat, free itself from the reef and safely anchor in the vicinity of Protestant Cay. DPNRs’ Division of Fish and Wildlife will assess any damage to corals and fisheries habitats, while DPNR’s Divisions of Coastal Zone Management and Fish and Wildlife will assess fines or penalties for any damages done to the reef due to this incident. Edited March 17, 2021 by polmyt
Hastaroth Posted February 3, 2014 Posted February 3, 2014 Κάθισε μέν αλλά...ξανασηκώθηκε,όπως μάς λέει πιό κάτω το ίδιο άρθρο και μάλιστα χωρίς σοβαρές ζημιές. Είδατε τί γερά βαπόρια εξάγει η χώρα;
polmyt Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 Κατά πασα πιθανοτητα το πλοιο δεν εχει ξαναταξιδεψει από τοτε ή αν ταξιδεψε ηταν για λιγο καιρο. Τελευταιο του στιγμα είναι στις 27 Ιανουαριου 2015 σε ναυπηγειο στη Δομινικανη Δημοκρατια ενώ διακρινεται και στο google earth στις 2 Νοεμβριου 2014 Στις 7 Μαρτιου 2016 εμφανίζεται στο ιδιο ναυπηγειο αλλα σε αλλη θεση μια παντοφλα με καθαρα ελληνικες γραμμες,η οποια εκ πρωτης οψεως δεν μοιαζει ιδιαιτερα με το BIBH Λ ,μιας και μου φαινεται πιο μικρη και πιο πλατια, αλλα εικαζω ότι είναι η ιδια και απλα μπερδευει η διαφορετικη γωνια και αυτό γιατι μου φαινεται δυσκολο ενώ το πλοιο να μην εχει δωσει άλλο στιγμα,να λειπει, και τη θεση του να την εχει παρει άλλη παντοφλα ,ειδικα σε μια περιοχη οπου οι ελληνικες παντοφλες σπανιζουν
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2016 Posted December 11, 2016 Κάποιες φωτογραφίες του Commander από το 2012 στο San Juan του Πουέρτο Ρίκο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now