pantelis2009 Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Από τις 29/06/2010. Η πλώρη τελειωμένη, στη γέφυρα άρχισε να γίνεται χαμός απο καλώδια, εξωτερικά η γέφυρα με τις μεγάλες βαρδιόλες, ο γερανός πηγαίνει το όνομα για κόλλημα, τα Π ετομάζονται στο χώρο του ναυπηγείου. χαρισμένες σε όλους τους αμφίπλωρους φίλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Το Στέλιος Φιλιάγκος προχωρά τουλάχιστον εξωτερικά, γιατί δεν είχα χρόνο για να μπω μέσα. Κάποια στιγμή θα το επισκευτώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Φοράει τα ίδια χρώματα που είχαν τα αμφίδρομα Άγιος Ραφαήλ και ο Μαχητής. Όποτε να φανταστώ ότι άνηκαν στον ίδιο πλοιοκτήτη?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Nαι φίλε Panagia Ekatontapiliani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 (edited) Σας`είχα υποσχεθεί φωτο απο το Στέλιος Φιλιάγκος. Νο294. Το βάψιμο εξωτερικά προχώρησε, Νο295 - Νο 297. Στις πλώρες μπήκαν τα Π και στα κατάμπαρα μπήκαν οι μπουκάλες, ενω το μινιαρισμα και το βάψιμο προχωρούν και εσωτερικά, Νο296 - Νο298. Στο τεράστιο σαλόνι μπήκε η ψευδοροφή και ξεκίνησαν να τοποθετούνται τα πάνελ. No 299. Η τεράστια γέφυρα, κάτω είναι οι καμπίνες προσωπικού και τα W.C. των επιβατών, απο πάνω είναι οι καμπίνες αξιωματικών και μετά η γέφυρα με τις μεγάλες βαρδιόλες, μόνο που δεν θα είναι επισκέψιμη για τους επιβάτες αφού ανεβένεις με εσωτερική σκάλα. Νο 300 - Νο 301. στην τεράστια γέφυρα άρχισαν να φτάνουν τα καλόδια, η μόνωση στην οροφή τελείωσε και η θέα είναι φανταστική, Νο 302. Ο χώρος του γκαράζ & Νο 304. Το κατάμπαρο σε πρώτη εμφάνιση, μινιαρισμένο. Ας δούμε και μερικές ακόμη. Νο305 - Νο306 - Νο307. Το ένα μηχανοστάσιο Νο308. στο άλλο μηχανοστάσιο ετοιμάζουν τις βάσεις των μηχανών Νο310. Η μία πλώρη. Edited July 20, 2010 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Να αναφέρουμε ότι το Στέλιος Φιλιαγκος έχει καθελκυστεί τη περίοδο που ήμασταν κλειστοί!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Το Στέλιος Φιλιάγκος είναι πλέον δεμένο στα Παλούκια για τις τελευταίες εργασίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Το Στέλιος Φιλιάγκος δείχνει αρκετά πιο μεγάλο στο μήκος σε σύγκριση με το Θεομήτωρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Μου κάνει εντύπωση ότι το Στέλιος Φιλιάγκος έχει ένα παραπάνω κατάστρωμα από ότι σχεδόν όλες οι αμφιπλωρες παντόφλες Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Στέλιος Φιλιάγκος (2010) Μακράν το ομορφότερο αμφίπλωρο που διαθέτουμε, τόσο από θέμα πρωτότυπης σχεδίασης όσο και χρωμάτων. Ένα αμφίπλωρο που ξεχωρίζει από ...χιλιόμετρα, και δεν χρειάζεται να έρθει κοντά ώστε να διαβάσεις το όνομα του και να το αναγνωρίσεις, πράγμα που βέβαια συμβαίνει με την πλειοψηφία των υπολοίπων. Θα ήθελα πολύ να ταξιδέψω μαζί του όταν αρχίσει δρομολόγια, για να το δω και εκ των έσω. Επί τη ευκαιρία, ας αναγράψουμε στον τίτλο του topic το έτος ναυπήγησης του πλοίου μιας και το συνηθίζουμε στα "ανοικτού τύπου". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Η αμφίδρομη παντόφλα Στέλιος Φιλιαγκος έχει ξεκινήσει τα εμπορικά του δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα-Παλούκια. Έτσι μπορείτε να το δείτε σήμερα να φτάνει στο Πέραμα αλλά και στα Παλούκια Υ.Γ: Ήδη οι συνάδελφοι του στη γραμμή του κόλλησαν το παρατσούκλι «αμφίδρομο με τσαρούχι» λογω του σχήματος στις πλώρες του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
john89 Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Το πλοίο θα ταίριαζε τρελά στην γραμμή Κεραμωτή-Λιμένα Θάσου μαζί με το Άγιος Ραφαήλ και το Πλατυτέρα Θάσου(πρώην Μαχητής). Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 τι να κανουμε, οι πλοιοκτητες του το θελουν περαμα παλουκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Πάμε μία βόλτα έως την Σαλαμίνα για να δούμε το ομορφότερο (κατά την γνώμη φυσικά του γράφοντος) αμφίπλωρο της γραμμής, σε 1, 2, σημερινές φωτογραφίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Tαξίδεψα για πρώτη φορά χθες με το πλοίο, προς και από την Σαλαμίνα. Οι εντυπώσεις που αποκόμισα ήταν πάρα πολύ καλές, και πιστεύω ότι χαραμίζεται κατάφορα στην συγκεκριμμένη "γραμμή", πράγμα βέβαια που μπορεί να καταλάβει και ο πλέον αδαής περί των πλοίων επιβάτης. Ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι το πλοίο όταν ξεκίνησε να κατασκευάζεται προοριζόταν για την γραμμή Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας. Σύμφωνα με τις τακτικές δηλώσεις προορίζεται για τη γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας. Από την πρώτη στιγμή που θα επιβιβαστείς στο πλοίο, έχεις αμέσως την αίσθηση ότι πρόκειται για κάτι το διαφορετικό από τα υπόλοιπα αμφίπλωρα της Σαλαμίνας. Ίσως σε αυτό να συντελεί η ψηλή και μεγάλη πλώρη του που σου δίνει ένα αίσθημα "σιγουριάς", πολύ δε περισσότερο όταν την βλέπεις από ψηλά, από το deck του σαλονιού εν πλω. Το σαλόνι του απλά υπέροχο, τεράστιο, με παλ χρώματα, μεγάλους καναπέδες σε σχήμα S, και ένα καταπληκτικό κυκλικό μπαρ στο κέντρο του, το οποίο βέβαια δεν λειτουργούσε.Ακόμα, με εσωτερική σκάλα για τις τουαλέτες των επιβατών οι οποίες βρίσκονται στο επάνω από το σαλόνι deck μαζί με τις καμπίνες του πληρώματος. Ένα πολύ όμορφο πλοίο εντέλει, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, για το οποίο θα ρισκάρω να μαντεύσω ότι σύντομα θα μας αφήσει για άλλες γραμμές (εύχομαι Ελληνικές), μιας και όπως είπα παραπάνω, με βάσει τα χαρακτηριστικά του, αδικείται κατάφορα στην συγκεκριμμένη "γραμμή". Να το δούμε και σε τρεις όμορφες (θεωρώ) φωτογραφίες, από την χθεσινή μου βόλτα στην Σαλαμίνα. Στην τρίτη φωτό, σε συνάντηση του με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Να και μια φωτο απο το εντυπωσιακο, σε σχεση με τα υπολοιπα αμφιδρομα, πλοιο Πραγματικα το μεγεθος του ειναι τεραστιο για την γραμμη.Μετα το τελος της βαρδιας του, εδεσε τερμα δεξια στα Παλουκια και ειναι χαρακτηριστικο οτι μαλλον λογω βυθισματος εδεσε 30 μετρα περιπου πριν το μωλο και το πληρωμα κατεβηκε απο το διπλανο αμφιπλωρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Κατα τα φαινομενα δεν μπορει να βρει λιμανι ο στελιος... πριν απο 20 μερες περιπου το πλοιο αποχωρησε απο την νεα κοινοπραξια κ πηγε στην παλαια κοινοπραξια σαλαμινος. Συμφωνα ομως με πληροφοριες εκανε αιτηση για τη γραμμη του Ριο απο 1η Νοεμβριου Αφου λοιπον δεν δρομολογηθηκε εξ αρχης στην Κερκυρα και μετα απο την συντομη αυτη αλλαγη κοινοπραξιων ευχομαι στο πλοιο να μην εχει αλλη ταλαιπωρία να ειναι καλοταξιδο-καλοτυχο και να βρει το λιμανακι του εκει που επελεξε ο πλοιοκτητης ή τον επελεξαν απο την κοινοπραξια του.. Καλα ταξιδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
apost Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 (edited) Απο σημερα στο Ριο το Στελιος Φιλιαγκος καλη αρχη στη νεα του γραμμη Edited August 24, 2011 by apost Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 (edited) Απο σημερα στο Ριο Άλλη μιά σημαντική παρουσία στη γραμμή, μετά τα άλλα δύο αμφίπλωρα και τον Ποσειδώνα. Τολμώ να πω ότι το "Φαλιάγκος" είναι το πιο εντυπωσιακό... Εδώ σε μιά σημερινή του φωτογραφία στο Αντίρριο. Edited August 27, 2011 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Το πλοίο θα ταίριαζε τρελά στην γραμμή Κεραμωτή-Λιμένα Θάσου Μπορεί να δικαιωθείς!! Γιατί στο ΣΑΣ ζητανε να δουλέψει το καλοκαίρι (από 01/05/12) στη γραμμή Κεραμωτής Θάσου!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Έχουμε καμία πληροφορία με ποια εταιρία θα δουλέψει στη Κεραμωτή ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Μπορεί να δικαιωθείς!! Γιατί στο ΣΑΣ ζητανε να δουλέψει το καλοκαίρι (από 01/05/12) στη γραμμή Κεραμωτής Θάσου!! ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Μπορεις να τα δεις στο θεμα του ΣΑΣ Επίσης, αρκετά ενδιαφέροντα θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης (sas_ektos) στο επόμενο ΣΑΣ που αναμένεται να συνεδριάσει στις 10/02/12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Ομόφωνα αρνητική από το ΣΑΣ η αίτηση δρομολόγησης του πλοίου στην γραμμή Κεραμωτής - Θάσου για το καλοκαίρι 2012. Και νομίζω ότι με αυτή την απόφαση μπορούμε βάσιμα να εικάσουμε ότι δεν υπήρχε σκέψη για ναύλωση σε εταιρεία της Θάσου ή συνεργασία, αλλά ότι η εταιρία του ήθελε να το δρομολογήσει εκεί "αυτόνομο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 εντυπωσιακο σιγουρα ειναι, λογω μηκος, χρωματος και υπερυψωμενων παραπετων στις πλωρες. εκεινο που με παραξενεψε περισσοτερο, σημερα που το ειδα εν πλω, ειναι οτι πρεπει να ειναι "ευαισθητο στον καιρο και τα ρευματα. ερχομενο απο αντιρριο στο ριο, το ρευμα του γυρισε την "πρυμη" αριστερα (ανατολικα) και ερχοταν ελαφρα με την μπαντα. στην πρωτη φωτο ειναι λιγο πριν αρχισει να διορθωνει προς τα αριστερα για να δεσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Ίσως γιατί είναι συνηθισμένη τακτική σε αυτά τα πλοία να τα αφήνουν να «ξεσέρνουν» λίγο με τον αέρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now