Jump to content
Shipfriends

Faros (ΙΜΟ 8745840)


pantelis2009

Recommended Posts

τα υπολοιπα μια χαρα τα ειδα να πηγαινουν εκεινη τη μερα. ουτε ειχε ιδιαιτερο αερα. ρευμα ειχε στο στενο οπως παντα

Καλησπερα!Στα πλοια υπαρχουν πολλοι για να τα ταξιδεψεις και για να κανεις μανουβρα.Οταν πας κοντρα στο ρεμα και στον ανεμο ενα ειναι σιγουρο οτι θα πρεπει να ανεβασεις στροφες καταναλωνοντας περισσοτερα καυσιμα που με αλλη πλευση μπορεις να τα γλιτωσεις!

Καλησπερα!Στα πλοια υπαρχουν πολλοι τροποι για να τα ταξιδεψεις και για να κανεις μανουβρα.Οταν πας κοντρα στο ρεμα και στον ανεμο ενα ειναι σιγουρο οτι θα πρεπει να ανεβασεις στροφες καταναλωνοντας περισσοτερα καυσιμα που με αλλη πλευση μπορεις να τα γλιτωσεις!

.Οταν αυτα τα πλοια με τα τεραστια αναλογικα με το βυθισμα τους εξαλλα, ταξιδευουν με τοσο χαμηλες ταχυτητες(περιπου 6 κομβους) στο κομπλα ειναι λογικο η συνισταμενη των δυναμεων οπτικα να παραξενευει καποιον που δεν εχει πιασει χειρηστηρια.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Απ'ότι βλέπω, αύριο Δευτέρα 08/10, το πλοίο θα περάσει τον Ισθμό για Σαλαμίνα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η διέλευσή του ειναι one way, δηλ. δεν ξανάρχεται για Ρίο! Γνωρίζει κάποιος περισσότερα, σχετικά με το εαν αλλάζει γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Στο Ριο κανουν rotation τα αμφιπλωρα,οποτε λογικα το ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ θα ερθει στις γραμμες τις Σαλαμινας και θα κατεβουν στο Ριο τα Έλενα.Α ,Ματούλα.Κ ,και Μιχαήλ.Ν οπως μας ειχε ενημερώσει ο pontos πριν λιγες μερες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με την άφιξη του από το Ρίο στην Σαλαμίνα πριν δύο εβδομάδες, το πράγματι όμορφο και επιβλητικό ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ βγήκε στου Παναγιωτάκη στα Αμπελάκια για εργασίες συντήρησης όπου και βρίσκεται ακόμα. Αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη του "έξοδος" για συντήρηση μετά το πέρας της κατασκευής του πριν δύο χρόνια στο ίδιο ναυπηγείο.

gallery_2102_384_369253.jpg

gallery_2102_384_197252.jpg

gallery_2102_384_418301.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εκτεταμένες οι εργασίες συντήρησης στο αμφίπλωρο, αφού κλείνει σχεδόν τρεις εβδομάδες παρουσίας του στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη στη Σαλαμίνα, αλλά εντός του υγρού στοιχείου πλέον.

gallery_2102_384_670292.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το αμφίπλωρο εξακολουθεί να βρίσκεται στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη, και ενώ εξωτερικά φαίνεται έτοιμο και καλο-φρεσκοβαμμένο, στο γκαράζ του πρέπει να γίνονται αρκετές εργασίες.

Μιας και έχει κλείσει πλέον ένας μήνας παραμονής του εκεί (στο διάστημα αυτό στο ίδιο ναυπηγείο έχουν κάνει δεξαμενισμό - συντήρηση και έχουν φύγει τα αμφίπλωρα ΜΙΧΑΗΛ Ν, ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ και τώρα το ΠΑΡΑΛΟΣ ΙΙ), και δεν φαίνεται να .....βιάζεται να επιστρέψει σε δρομολόγια στη Σαλαμίνα, μήπως -με πάσαν επιφύλαξιν μιας και δεν γνωρίζω τίποτα- αυτή η μακράς διάρκειας συντήρηση έχει την οποιαδήποτε σχέση με αυτό το σημερινό ποστ ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Απο θεμα ταχυτητας εχω την εντυπωση οτι μπορει να πηγαινει περιπου 13-14 μιλια.Ελπιζω να μην κανω λαθος.

Να υπενθυμησω οτι το πλοιο κατασκευαστηκε με σκοπο να δρομολογηθει Ηγουμενιτσα-Κερκυρα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, αλλά για να είναι τώρα αναγκαίες διάφορες εργασίες, σημαίνει ότι δεν ήταν αρχικά κατάλληλο για τη γραμμή της Κέρκυρας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα συμφωνήσω.

Πρώτα πρώτα δεν ανέφερε κανείς ότι γίνονται στο πλοίο αναγκαίες εργασίες ώστε να μπορέσει να μεταδρομολογηθεί στην γραμμή της Κέρκυρας. Επίσης έχει αναφερθεί κάπου ότι "αρχικά δεν ήταν κατάλληλο για την γραμμή της Κέρκυρας" ή είναι κάποιο συμπέρασμα δικό σου φίλε Ariadne επειδή τελικά το πλοίο είχε ξεκινήσει από την γραμμή της Σαλαμίνας ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλέ φίλε Σείριε,

όντως, δεν έχει αναφερθεί πουθενά ;) Όμως, έχω μια απορία. Ένα πλοίο δρομολογημένο στη Σαλαμίνα ή έστω στο Ρίο και ένα δρομολογημένο στην Κέρκυρα, ανήκουν στην ίδια κατηγορία πλοών; Εφόσον φαίνεται, όπως λες, πως δε γίνονται εργασίες που να σχετίζονται με τη γραμμή της Κέρκυρας, συμπεραίνω, ότι θα μπορούσε το οποιοδήποτε αμφίπλωρο της Σαλαμίνας να ανέβει στο βόρειο Ιόνιο;! Εκτός και εάν ο Φιλιάγκος ανήκει σε διαφορετική κατηγορία. Θα μπορούσες εσύ ή κάποιος άλλος που να ξέρει να με διαφωτίσει σχετικά;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου Ariadne ειλικρινά δεν γνωρίζω αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία πλοών. Είναι πάντως βέβαιο ότι στις γραμμές της Κέρκυρας κάνουν ακριβώς την ίδια διαδρομή και "απλές" παντόφλες (ΝΗΡΕΑΣ, ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΕΛΕΝΗ) και αμφίπλωρα - αμφίδρομα (ΑΝΩ ΧΩΡΑ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΔΩΡΙΕΥΣ, ΑΧΑΙΟΣ). Στην γραμμή του Ρίου επίσης, κάνουν ακριβώς την ίδια διαδρομή και παλιές (30+ χρόνων) και νεότερες παντόφλες (ΚΑΝΑΡΗΣ, ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α) και μέχρι πρότινος σύγχρονα - μεγάλα αμφίπλωρα. Δεν βλέπω λοιπόν κάποιον τουλάχιστον προφανή λόγο ώστε να μην μπορεί ένα αμφίπλωρο της Σαλαμίνας να κάνει την ίδια διαδρομή που κάνει π.χ. η "απλή" παντόφλα ΕΛΕΝΗ στην Κέρκυρα.

Για να επανέλθουμε όμως στο θέμα μας και στο παρόν topic, δεν υπάρχει καμμία απολύτως επίσημη πληροφόρηση μέχρι στιγμής ότι το ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ θα ανέβει στην Κέρκυρα στην θέση του ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ. Μόνο εικασίες που πηγάζουν πρώτον από το ότι το πλοίο βρίσκεται για ασυνήθιστα μεγάλο χρονικό διάστημα (για απλή συντήρηση και δεξαμενισμό) στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη στη Σαλαμίνα, και δεύτερον από την πληροφορία που μας μεταφέρθει χθες, ότι δηλαδή ως προς αντικατάσταση του ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ το οποίο πουλήθηκε, οι πλοιοκτήτες του αγόρασαν κάποιο σύγχρονο αμφίπλωρο. Οι εργασίες που ανέφερα ότι διέκρινα να γίνονται στο γκαράζ του, μπορεί να έχουν σχέση με όλο αυτό το "σενάριο" μπορεί πάλι και καμμία απολύτως.

Link to comment
Share on other sites

δειτε εδω στα ποστ 54 ως 56 που ειχαμε αναφερθει παλιοτερα στα ισχυοντα στο στενο της κερκυρας

δε νομιζω οτι υπαρχει καποιο προβλημα για τον Φιλιάγκο. τοσα χρονια εχουμε δει αρκετο πηγαινελα μεταξυ ριου και κερκυρας

Link to comment
Share on other sites

Κατατοπιστικότατοι όπως πάντα :) Ευχαριστώ.

Πολύ σωστά, οι εικασίες δε μας πάνε πουθενά. Ας αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το υπέροχο και βαρύ Στέλιος Φιλιάγκος σε μία πόζα που δεν το έχουμε ξανα δει, στις 24/10/2012 την ώρα της καθέλκυσης του.

Όπως είπε και ο Καπετάνιος του όταν την είδε ........το νερό έφτασε μέχρι τα όκια.

Link to comment
Share on other sites

Σείριε έμαθα απ'την κοινοπραξία ότι έχει κάνει αίτημα στο ΣΑΣ για να πάει στην Θάσο,γι'αυτό και καθυστέρησε την συντήρηση αλλά και γύρισε νωρίτερα απ'το Ρίο.(μ'επιφύλαξη το γράφω, ίσως να μην του έβγαιναν οι ημερομηνίες για το ναυπηγείο).

Link to comment
Share on other sites

Στη Θασο ειναι να παει τον Μαιο. Για την γραμμη Λιμενας Κεραμωτη το πλοιο ειναι οκ με τους ισχυοντες κανονισμους. Τωρα αν μπει σε αλλη γραμμη του νησιου πχ Πρινος Καβαλα ή καποια αλλη...!!!! και ισως για αυτο μενει τοσο πολυ στο ναυπηγειο για να ειναι ενταξει με τις αναγκες της????

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες υπήρχαν εκκρεμότητες με το ναυπηγείο και τις καλύπτουν τώρα.Τουλάχιστον έτσι δικαιολογούν(εκ του ναυπηγείου) την καθυστέρηση.........

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...