Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 (edited) Φέτος τον Ιούλιο πέτυχα το Αγία Μαρίνα στη Πάρο γεμάτο με φιάλες υγραερίου στο γκαράζ του. Hταν δεμένο στην προβλήτα για τα εμπορικά πλοία και όχι σε αυτήν που δένουν τα επιβατηγά πλοία της γραμμής. Edited October 5, 2011 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Το πλοίο αυτές τις ημέρες κάνει μεταφορές από την Ελευσίνα στον Άγιο Γεώργιο του Σαρωνικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 από ότι βλέπω στο AIS, το πλοίο βρίσκεται σε ναυπηγείο του περάματος, πιθανότατα στου φραντζή. να υπενθυμίσω ότι τελευταία φορά, είχε βγεί στου παναγιωτάκη για εργασίες συντήρησης τον περασμένο φεβρουάριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 To Aγία Mαρίνα εξακολουθεί για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα να βρίσκεται στο ναυπηγείο φραντζή του περάματος, τραβηγμένο έξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Oλοκληρώνοντας τις εργασίες συντήρησης του, επέστρεψε χθες στην βάση του, στις εγκαταστάσεις της πετρογκαζ στον Aσπρόπυργο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Αγία Μαρίνα (ΙΜΟ 7710032) (1978, ex- Rabigh Bay 4, Farazan, Rubat Trust) Στο shipfriends, έχουμε πολλές φορές καταφέρει μέσα από το συνεχές ψάξιμο, να λύσουμε αρκετά "μυστήρια". Έτσι λοιπόν ήρθε και η σειρά του ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, για το οποίο είχαμε προβληματιστεί σχετικά με το παρελθόν του, που αφορούσε το χρονικό διάστημα της 20ετίας 1978 - 1997. Στο equasis αναφέρεται ως έτος κατασκευής του το 1978, ως Landing Craft επίσης από το 1978, αλλά από εκεί και πέρα αναφέρεται να ύψωσε Ελληνική σημαία και να ονομάστηκε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το 1997, έτος κατά το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία ΔΟΛΥΧΙΟ Ν.Ε. Να προσθέσω ακόμα, ότι και ο αριθμός νηολογίου του, Ν.Π. 10476, συνηγορεί στο "μυστήριο" του παρελθόντος του πλοίου, αφού ευθέως παραπέμπει σε πλοίο που νηολογήθηκε το 1997 και όχι βέβαια το 1978. Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία, Ψάχνοντας στην Ερυθρά για παντόφλες, στα νησιά farasan της Σαουδικής Αραβίας... και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997. Θα πρέπει όμως να κάνω αναφορά σε μία ακόμα παντόφλα, την μοναδική που έχει απομείνει "ανεξιχνίαστη" από την λίστα με τις -πρώην- άγνωστες παντόφλες. Farasan___1978 - 1981___IMO 7946291___Σαουδική Αραβία Βλέπουμε λοιπόν άλλη μία παντόφλα με το όνομα FARASAN (έστω και με S αντί για Z) με διαφορετικό βέβαια ΙΜΟ number από αυτό της ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, αλλά επίσης με έτος κατασκευής το 1978. Σύμφωνα μάλιστα με το equasis ονομάστηκε FARASAN το 1981, όταν δηλαδή έπαψε να ονομάζεται έτσι το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Να πρόκειται άραγε για αδελφό του πλοίο, να παραγγέλθησαν, να ναυπηγήθησαν και να ταξίδεψαν μαζί στην Σαουδική Αραβία, μέχρι το 1997 οπότε και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ επέστρεψε στα "πάτρια ύδατα" ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Χτες στο Γαύριο της Άνδρου είδα το Αγία Μαρίνα φορτωμένο όπως πάντα με φιάλες υγραερίου. Δύο ερωτήσεις-απορίες. Στην πρύμνη ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο. Είναι εκεί οι εξαγωγές ή κάτι άλλο πήγε στραβά? Το "Τ" στο "φουγάρο" υποδηλώνει τον πλοιοκτήτη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meganisi Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Ναι αν θυμάμαι καλά Τσελέντης.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Όντως ο πλοιοκτήτης της παντόφλας λέγεται Διονύσης Τσελεντης. Την Παρασκευή η παντόφλα Αγία Μαρίνα ήταν στο λιμάνι της Αίγινας, από ότι παρατήρησα έχει κλείσει το άνοιγμα στη πρύμη στο ύψος του γκαράζ με λαμαρίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Η παντοφλιτσα βρισκεται εκτος νερου στα ναυπηγεια του Παναγιωτακη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Συναντηση με το Αγία Μαρίνα πέρυσι το καλοκαίρι έξω από το λιμάνι της Παροικίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Το Αγία Μαρίνα σήμερα προσεγγισε στο Κεφαλο της Κω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Το Αγία Μαρίνα χθες πήγε στο ναυπηγείο του Φραντζή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Το Αγία Μαρίνα ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες δεξαμενισμού στο ναυπηγείο του Φραντζή και κατά τις 14:30 αναχώρησε για τον Ασπρόπυργο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Τη Τρίτη το μεσημέρι το Αγία Μαρίνα πήγαινε στην Αίγινα φιάλες υγραερίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Μια άφιξη του Αγία Μαρίνα στη Τήνο την 1η Σεπτεμβρίου, αφού ευθυγραμμίστηκε με την εξωτερική προβλήτα του νέου λιμανιού. Αφού ξεφόρτωσε τα οχήματα με τις μπουκάλες το Αγία Μαρίνα βγήκε εκτός λιμανιού και πήγε στον όρμο πριν το λιμάνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 Το Αγία Μαρίνα ήρθε σήμερα στο ναυπηγείου του Φραντζή και βγήκε έξω για δεξαμενισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Το Αγία Μαρίνα ολοκλήρωσε τις εργασίες του και επέστρεψε στα δρομολόγια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 Το Αγία Μαρίνα βρέθηκε σήμερα στο λιμάνι του Γαυριου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 1, 2021 Author Share Posted November 1, 2021 για αλλη μια φορα, τα τελευταια δωδεκα χρονια. On 9/4/2010 at 4:53 PM, proud_ionian said: τη γνωρισαμε στο ιονιο , την αγαπησαμε στον πισαετο και την ξαναδαμε στο γαυριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 1, 2022 Share Posted October 1, 2022 12 και βαλε χρονια βρισκεται η παντοφλα στην υπηρεσια της Πετρογκαζ και εχει γυρισει το μισο Αιγαιο Ωρα λοιπον να την δουμε και σε νυχτερινη επισκεψη της στην Αιγινα. Η παντοφλα εφτασε στο λιμανι γυρω στις 9 και εφυγε την αλλη μερα κατα τις 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 Το Αγία Μαρίνα βρίσκεται στο ναυπηγείου του Φραντζή για τον δεξαμενισμό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 22, 2023 Share Posted May 22, 2023 On 2/5/2012 at 3:39 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία, και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997. Το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παπαστεφάνου στο Πέραμα (δίπλα στο σημερινό Σπανοπουλου) από την εταιρεία ΑΛΣΑ του κ. Ιωσήφ Σαβιολάκη και ανήκε στον Ιωάννη Λάτση. Πριν το όνομα RUBAT TRUST, κατά την διάρκεια της ναυπήγησης του, έφερε ως project τον αριθμό 1016, και ο τύπος του ήταν "Tanker - Ro/Ro". Με την ολοκλήρωση και καθέλκυση του, αναχώρησε για την Υεμένη όπου δούλεψε τα επόμενα χρόνια με τις μετονομασίες που έχουν προαναφερθει. Αν και τόσο στις βάσεις δεδομένων όσο και στις εγγραφές στα ελληνικά νηολογια αναφέρεται ως ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ και με αριθμό νηολογιου Πειραιά 10476 από το 1997, δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα να είχε επιστρέψει νωρίτερα στην χωρα μας, και μέχρι το 1997 να έφερε κάποιο άλλο όνομα, ίσως και το τελευταίο γνωστό που είχε στο εξωτερικό, το RADIGH BAY 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal maniac Posted July 23, 2023 Share Posted July 23, 2023 Στην Ψάθη της Κιμώλου δένει αυτή την ώρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now