Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ο διαβολος κρυβεται στις λεπτομερειες:P

το ποσο θελει η εταιρεια να στηριξει τη γραμμη, φαινεται απο κατι πολυ απλο.

εχουμε τριημερο. αρκετα ξενοδοχεια/ενοικιαζομενα σε θιακι και κεφαλονια, εχουν βγαλει προσφορες τριημερου στο web.

τι λεει η κοινη λογικη; μα το απλουστατο: βαζεις την πεμπτη αναχωρηση στις 18.00 (ή ακομη και 19.00), για να βολεψεις τους (εργαζομενους) ταξιδιωτες του τριημερου και την παρασκευη, που ειναι αργια, φευγεις στις 12.30 για να πανε στα νησια τους νωρις οσοι ταξιδεψουν εκεινη τη μερα.

τι κανεις αν θες να πας αδειος και πεμπτη και παρασκευη; δεν αλλαζεις τπτ. φευγεις 12.30 την πεμπτη που ξεκινα το τριημερο και 18.30 την αργια

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμα αιωρούνται τα περί δίμηνης μόνο ακινησίας αλλά και νέου πλοίου για τη γραμμή.
Μα τόσο σπουδή να βγάλουν το Θιάκι από τους προορισμούς;;;

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια απο το φεβρουαριο ξερουμε (και θα μπορουσε να ξερει οποιοσδηποτε αρμοδιος το εψαχνε), οτι για τη δρομολογιακη περιοδο 01.01.2016 - 31.10.2017, δεν ειχε δηλωθει κανενα απολυτως πλοιο, ουτε για πατρα σαμη ιθακη, ουτε για κυλληνη ιθακη. για την ακριβεια υπηρχε στις αρχικες, αλλα οχι στις τροποποιητικες/οριστικες δηλωσεις.

δεν εχει κανεις καμια υποχρεωση να βαλει πλοιο τωρα, ουτε δεσμευεται να λειψει μονο 60+45 μερες.

αν λοιπον κρινουν οτι απο πασχα και μετα τους συμφερει να ξαναμπουν, θα κανουν μια αιτηση για εκτακτη δρομολογηση και θα ειναι ολοι χαρουμενοιB) που δεν εγκαταλειπεται η γραμμη.

αντε αν ειναι και στις καλες τους, να βαλουν και κυλληνη ιθακη στις γιορτες.

τωρα απο διαρροες εχει ο θεος. και περσυ το γεναρη, οταν κοπηκε παλι η γραμμη, τα παπαγαλακια ελεγαν οτι ειναι για ενα μηνα, γιατι το πλοιο που θα... νοικιαζαν ειχε τεχνικο προβλημα κλπ και τελικα εξαντληθηκε καθε χρονικο περιθωριο;)

Link to comment
Share on other sites

Προ δεκαετίας - δεκαπενταετίας θυμάμαι επανειλημμένες κινητοποιήσεις στα νησιά μας σε περιπτώσεις προβλημάτων στην συγκοινωνία. Δεν ξέρω αν ήταν η πίεση των κινητοποιήσεων που οδηγούσε σε λύση, πάντως λύση βρισκόταν. Με την υποβάθμιση της γραμμής Κυλλήνη-Πόρος επί παλιάς εταιρείας Στρίντζη και Blue Star, εν μέσω καλοκαιριού του 1997, έγινε κατάληψη και αποκλεισμός του λιμανιού του Πόρου, με άμεσο -εντός μίας εβδομάδας- αποτέλεσμα τον περιορισμό του παλιού ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στον Πόρο και την είσοδο στο Αργοστόλι των ΙΟΝΙΣ και ΠΡΩΤΕΥΣ. Το καλοκαίρι του 2000, λόγω του ίδιου προβλήματος, είχαν οργανωθεί κινητοποιήσεις, που ανεστάλησαν την τελευταία στιγμή λόγω της απειλής της Blue Star να εγκαταλείψει εντελώς τον Πόρο, αν πραγματοποιούνταν. Τον Δεκέμβριο του 2000 αποκλείστηκε το λιμάνι στο Βαθύ, λόγω της έκτακτης δρομολόγησης του IONIAN SUN στην γραμμή Κυλλήνη-Πόρος-Σάμη-Βαθύ για ένα μήνα, με αποτέλεσμα το IONIAN SUN να δρομολογηθεί σε ώρες που ταίριαζαν με τις αφίξεις-αναχωρήσεις του BLUE ISLAND από-προς Πάτρα, ώστε να υπάρχει δυνατότητα αλλαγής πλοίου στην Σάμη. Το καλοκαίρι του 2003, όταν το υπουργείο δεν έδινε άδεια για την δρομολόγηση του νέου ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στο Αργοστόλι λόγω της συμφωνίας αποκλειστικής εκμετάλλευσης με την τότε Κοινοπραξία ζακυνθινών πλοίων, κατελήφθη το λιμάνι του Αργοστολίου και σε μερικές μέρες το πρόβλημα λύθηκε. Δεν καταλαβαίνω γιατί από το 2013 ως σήμερα, που το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα ανάλογο. Σε περίπτωση κατάληψης και αποκλεισμού του λιμανιού του Πόρου, οι δύο εταιρείες θα αναγκάζονταν να κάνουν η κάθε μία από 4 δρομολόγια στην Σάμη ή 3 Σάμη και 1 Αργοστόλι, με πολλαπλάσια μίλια, που θα σήμαινε κατάρρευση των ωραρίων και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση στην ήδη υπάρχουσα, λόγω πληθώρας δρομολογίων. Ίσως θα ήταν ένα καλό κίνητρο για της εταιρείες να αναθεωρήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Όποιοι και αν είναι οι παίκτες, αν το λιμάνι του Πόρου κλείσει, θα είναι αντικειμενικά αδύνατο η συγκοινωνία να γίνεται δια της γραμμής Κυλλήνη-Πόρος. Η κατάσταση θα εξωθηθεί αναγκαστικά σε αλλαγές. Ακόμα και αν δεν επιτευχθεί ο στόχος, ακόμα και αν προκύψει η συμβιβαστική λύση Κυλλήνη-Σάμη (33 μίλια σε 2 ώρες ως 2.15, ανάλογα με το πλοίο), θα είναι πολύ προτιμότερη από την υπάρχουσα κατάσταση για την πλειοψηφία των περιοχών και του πληθυσμού της Κεφαλλονιάς. Τα ερωτήματα είναι λοιπόν τα εξής: 1) Γιατί δεν πραγματοποιούνται κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πόρου όπως παλιά; 2) Τι κινήσεις, ενέργειες, επαφές, θα μπορούσαν να γίνουν ώστε να πραγματοποιηθούν κινητοποιήσεις; 

Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος.

4 χρονια εχει φανει οτι οι κεφαλονιτες εχουν βολευτει με την υπαρχουσα κατασταση και αντιδρουν μονο στα λογοα, χωρια που ενας αποκλεισμος του πορου, πιθανοτατα θα εστελνε τα πλοια στο αργοστολι.

ολα τα παραπανω ειναι και ολιγο αποπροσανατολιστικά και δεν βοηθουν.

εχουν αναλυθει αρκετα οι λογοι που η μονιμη υπαρξη συνδεσης απο πατρα, θα ευνοουσε και την κεφαλονια. τωρα το κυλληνη σαμη εχει τοση εμπορικοτητα οσο και το πειραιας ανδρος. οσες φορες επιχειρηθηκε (στα 90s κυριως για δευτερο δρομολογιο του κεφ) δεν μακροημερευσε.

 

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν έχει βολευτεί κανένας απλός Κεφαλλονίτης, γιατί αυτή η κατάσταση δεν βολεύει κανέναν απλό Κεφαλλονίτη. Βολεύει μόνο τα οικονομικά και πολιτικάντικα συμφέροντα που την διαιωνίζουν. Το να λέει κανείς ότι έχουμε βολευτεί, είναι αυτό μάλλον το αποπροσανατολιστικό που δεν βοηθά. 

Κεφαλλονίτες και Θιακοί, έχουμε πρόβλημα και κοινό συμφέρον. Νομίζω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, οποιαδήποτε πρόταση είναι καλοδεχούμενη, σε αρχική συζήτηση τουλάχιστον. Γιατί λοιπόν μία πρόταση χαρακτηρίζεται ως "αυτά", "όνειρα θερινής νυκτός", "αποπροσανατολιστικά" και "δεν βοηθούν"; Μόνο επί της ουσίας δεν είναι κάτι τέτοιο. Τι να γίνει δηλαδή; Να πούμε "τι καλές ετειρείες έχουμε που μάς έχουν 8 κούφια δρομολόγια στον Πόρο και ταξιδεύουν άδεια και ούτε ένα στην Πάτρα"; 

Επί της ουσίας λοιπόν. Αν κλείσει ο Πόρος, τι θα γίνει; Να το δούμε. Δεν έχετε περιέργεια; Γιατί να μην ξεβολευτούν αυτοί που μάς έφεραν σε αυτήν την κατάσταση; Γιατί να μην αναγκαστούν να κάνουν 33 μίλια, εκεί που είχαν βολευτεί με τα 22; Δεν θα τούς πονέσει; Γιατί να μην πονέσουν; 

Να πάνε 8 ή 6 ή 4 δρομολόγια στο Αργοστόλι αποκλείεται. Είναι πολύ μακρυά (διπλάσια απόσταση από τον Πόρο), η νότια θάλασσα δεν ταξιδεύεται χειμώνα με τους τρομερούς νοτιάδες και κυρίως το Αργοστόλι δεν κάνει για πύλη εισόδου λόγω δυτικής θέσης (εξυπηρετεί πολύ μικρή ακτίνα γύρω και τα δρομολόγια θα είναι άδεια). Κάθε φορά που υπήρξε πρόβλημα στον Πόρο, τα δρομολόγια πήγαιναν Σάμη (βλ. ατύχημα και καθήλωση του ΠΡΩΤΕΥΣ από ρήγμα στον Πόρο τον Οκτώβριο του 2003). Αν κρατούσε 4 δρομολόγια η κάθε εταιρεία, πιστεύω ότι θα ήταν όλα στην Σάμη ή 3 Σάμη-1 Αργοστόλι. Πιο πιθανό θεωρώ να κρατούσαν από 3, ή όλα Σάμη ή 2 Σάμη-1 Αργοστόλι. Εκτός του ότι, αν συνηθίσουν οι εταιρείες το Κυλλήνη-Σάμη, ίσως να είναι πιο πιθανό να κάνουν κάποια χειμερινά δρομολόγια στην Πάτρα με καράβι της Κυλλήνης μέσω Σάμης. Είναι ένας τρόπος ώστε η Πάτρα να καταστεί στις συνειδήσεις των Κυλληνολάγνων εταιρειών ως άμεσα προσβάσιμη από τα καράβια της Κυλλήνης, μέσω Κυλλήνης-Σάμης. Προφανώς ένα εμπορικό Κυλλήνη-Σάμη είναι πολύ πιο πολιτικώς ορθό από το περυσινό κενό Ζάκυνθος-Σάμη του IONIAN STAR τον χειμώνα. 

Άλλως τε, οι περισσότεροι που πηγαίνουν Κυλλήνη-Πόρο, δεν πηγαίνουν για να βγουν στον Πόρο (στην άκρη του κόσμου) αλλά επειδή η Κυλλήνη είναι κοντά. Κοντά όμως είναι και στην Σάμη (μισή ώρα παραπάνω δεν είναι πολύ). Το Κυλλήνη-Σάμη δεν μακροημέρευσε επειδή δεν στηρίχθηκε ποτέ, προς αποφυγήν εσωτερικού ανταγωνισμού (Πάτρα-Σάμη, Κυλλήνη-Πόρος). Η Σάμη (γεωγραφικό κέντρο και σχετικά κοντά παντού), μπορεί να σταθεί σε οποιαδήποτε γραμμή και στην Κυλλήνη, αν στηριχθεί σωστά και θα καταστήσει πιο εύκολα προσβάσιμη την Κυλλήνη στην Κεφαλλονιά. Αντιεμπορικό φαινόταν και το Σάμη-Βασιλική, στην πράξη όμως τα καλοκαίρια είναι γεμάτο.

Μην πει κανένας ότι προτείνω αντικατάσταση του Πάτρα-Σάμη με Κυλλήνη-Σάμη. Το τονίζω. Το Πάτρα-Σάμη είναι αναντικατάστατο. Θα πρότεινα αντικατάσταση κάποιων από τα πολλά δρομολόγια Κυλλήνη-Πόρος με Κυλλήνη-Σάμη για τους δύο λόγους που ανέφερα πριν. 

Η συζήτηση ξεφεύγει όμως σε πιο θεωρητικές και μακροπρόθεσμες πτυχές, ενώ το βασικό είναι αυτό που είπα στην αρχή. Να χάσουν οι εταιρείες την σιγουριά του Πόρου και να δούμε στην πράξη πως θα αντιδράσουν. Πού είναι το κακό; Γιατί να μη γίνει;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας απέστειλαν οι πολίτες της Ιθάκης σχετικά με την ανακοίνωση της Εταιρείας ΙΟΝΙΑΝ GROUPS, με την οποία γνωστοποιείτι τη διακοπή των δρομολογίων της στην ακτοπλοϊκή γραμμή ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ- ΙΘΑΚΗ.

Quote

Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Με μεγάλη μας έκπληξη πληροφορηθήκαμε σήμερα την ανακοίνωση της Εταιρείας ΙΟΝΙΑΝ GROUPS, με την οποία γνωστοποιεί τη διακοπή των δρομολογίων της στην ακτοπλοϊκή γραμμή ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ- ΙΘΑΚΗ.
Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας για το γεγονός ότι η ΙΘΑΚΗ αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ απομονώνεται εντελώς και μάλιστα στους πλέον ευαίσθητους μήνες του έτους.
Δεν κατανοούμε τους λόγους της διακοπής των δρομολογίων και δεν αποδεχόμαστε τις ανεπίσημες ανακοινώσεις της για την δήθεν προγραμματισμένη ετήσια επισκευή του πλοίου της. Η εν λόγω εταιρεία όφειλε να έχει προνοήσει να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο, όπως έπραξε και τους καλοκαιρινούς μήνες (ενοικίαση πλοίου), όπου η κίνηση ήταν αυξημένη και το όφελος της εταιρείας αρκετά μεγάλο. Επίσης, όφειλε να γνωρίζει ότι, όταν μια εταιρεία αποκτά από το αρμόδιο συμβούλιο του Υπουργείου σας τα δικαιώματα μιας ακτοπλοϊκής γραμμής, σημαίνει ότι τα διατηρεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο τους μήνες που την συμφέρει.
Σας παρακαλούμε θερμά να παρέμβετε αποκαθιστώντας την τάξη. Σας γνωρίζουμε ότι τα συμφέροντα των πολιτών της Ιθάκης αλλά και της Κεφαλονιάς είναι με την πόλη της Πάτρας (ιατρική περίθαλψη, φοίτηση πολλών νέων μας στο Πανεπιστήμιο και στο ΑΤΕΙ της Πάτρας κτλ.) καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Ο Πρόεδρος
ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ

Ενώ κάλεσμα από τη Ριζοσπαστική Συσπείρωση Πολιτών Ιθάκης για το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Ιθάκης τη Δευτέρα 14/11/16 στις 18:00 κατά την 26η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Link to comment
Share on other sites

η πρωτη επιστολη ειναι απο το συλλογο των εν πατραις ιθακησιων (εχει στειλει πολλες κατα το παρελθονB)). οπως επισης πολλες συγκεντρωσεις εχει διοργανωσει κατα το παρελθον, για το ιδιο θεμα, η ριζοσπαστικη συσπειρωση πολιτων ιθακης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνάντηση τη Δευτέρα 28/11 στο γραφείο του Υπουργού θα έχει ο Δήμαρχος της Ιθάκης αλλά και άλλοι θεσμικοί με σκοπό την επαναλειτουργία της γραμμής

Link to comment
Share on other sites

Ο σύλλογος ναυτικών της Ιθάκης παρέδωσε στον δήμαρχο κ. Στανίτσα το ακόλουθο υπόμνημα για να επιδοθεί στον Υ.Ε.Ν κατά την συνάντηση τους την 28η Νοέβρη 2016 για το χρόνιο πρόβλημα της συγκοινωνίας του νησιού μας με την Πάτρα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Στη σύσκεψη αρχικά ο Υπουργός δήλωσε αναρμόδιος αρχικά, δεν μπορεί να πιέσει.κλπ

Η σύσκεψη διακόπηκε ώστε να προσέλθει εκπρόσωπος της IG ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία εξετάζει όλες τις περιπτώσεις για να εξυπηρετηθεί άμεσα η Ιθάκη. 

 

Άρα: η δίμηνη διακοπή δεν ισχύει και επίσημα. Ίσως βγουν τις γιορτές να καλύψουν. Και βλέπουμε ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...