Jump to content
Shipfriends
sylver23

Φόρτωση και προετοιμασία

Recommended Posts

Ενα πράγμα που παρατήρησα καμποσες φορες προσφατα που κατέβηκα για να παω συγγενεις στο μυκονος είναι οτι τα αυτοκινητα ενω τα βάζουν στον χώρο αναμονης για επιβιβαση δεν ειναι με σειρα,δηλ λιμανι ανα λωριδα

Ενω εχει 5-7 λωριδες ειναι ολα ανακατα.

πχ το πρωτο στην σειρα για σαμο,το δευτερο ναξο ,το τριτο ευδηλο κτλ.

με αποτέλεσμα να ψαχνουν ποια ταξιδεύουν για σαμο πχ οταν είναι η ωρα να μπουν αυτα και ου το καθεξις για τα λοιπα.

Οσες φορες κατέβηκα οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί στις 7.45 ενω η μπαριζα ειχε δώσει πετρελαια απο τις 7.15.Αρα δεν θεωρω λογους καθυστερησης αυτους.

Σε κάτι που αναφέρθηκε σε προηγουμενο ποστ.

Το πλοιο φτάνει πειραια 5.30 με 6 το απογευμα.Αναχώρηση εχει 7.45.Μεχρι να αδειασει απο επιβάτες και ιχ και να κοτσαριστουν για αποβιβαση ολα τα ρυμουλκουμενα απο καμμια 15 φορτηγα που περιμένουν απεξω περνάει τουλαχιστον μια ωρα.

Αρα βρίσκω λογικο σε 1 ωρα που μενει να μην προλαβαινουν να φορτωσουν ολα τα ξεκοτσάριστα ρυμουλκουμενα και ολα τα ιχ και επιβάτες.

Πολλες φορές παρατήσρησα το ενα φορτηγο να κοτσάρει ρυμουλκούμενο για να το βγάλει στον πειραια και ταυτοχρονα αλλο να μπαινει.

Χαμος στο ισιωμα δηλ

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα αμαξια ειναι λογικο να μην ειναι σε σωστη σειρα για κανενας δεν ερχεται στην ωρα οποτε ειναι ανακατεμενα.το θεμα ομως ειναι το πληρωμα να βρει την λυση να ανταπεξελθει γρηγορα σε αυτην την κατασταση κ σωστα.οι τρακτορες να περιμενουν απεξω να βγαλουν τα φορτηγα οχι να κανουν μια ωρα να βγουν εξω.και η εταιρια πρεπει να παιξει το ρολο της ωστε να μην αργουν τα πετραιλεα να ερθουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα για αυτο λέω αφου εχει 5 με 7 λωριδες αναμονης των ιχ θα ηταν πολυ ευκολο να χωριζονται τα αυτοκινητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ενα πράγμα που παρατήρησα καμποσες φορες προσφατα που κατέβηκα για να παω συγγενεις στο μυκονος είναι οτι τα αυτοκινητα ενω τα βάζουν στον χώρο αναμονης για επιβιβαση δεν ειναι με σειρα,δηλ λιμανι ανα λωριδα

Ενω εχει 5-7 λωριδες ειναι ολα ανακατα.

πχ το πρωτο στην σειρα για σαμο,το δευτερο ναξο ,το τριτο ευδηλο κτλ.

με αποτέλεσμα να ψαχνουν ποια ταξιδεύουν για σαμο πχ οταν είναι η ωρα να μπουν αυτα και ου το καθεξις για τα λοιπα.

Όλα αυτά γίνονται επειδή το Λιμεναρχείο που παρκάρει τα αυτοκίνητα μπροστά από το πλοίο, όταν φθάνουν στο λιμάνι δε κάνουν μια στοιβασία που να βοηθήσει λίγο το πλοίο. Αυτό γίνεται σε όλα τα πλοία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να πω οτι δεν υπάρχουν λιμενικοι εκει...

Αλλα το μόνο που κάνουν είναι να ρωτάνε αν ταξιδεύεις ωστε να σε στείλουν στο πάρκινγκ.

Και μέλος του πληρώματος υπάρχει που βάζει τα χαρτάκια στο παμπρίζ αναλογα με τον προορισμο.Αλλα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο που βλεπω εγω ειναι αντι οι λιμενικοι να βοηθησουν την κατασταση ειναι να την χειροτερεψουν!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλη διαθεση δεν υπαρχει. Οι μεν ταξιδιωτες πανε με τσαμπουκα ετοιμοι για φασαρια επειδη δεν θα βρουν θεσεις επειδη εχει κινηση και θα καθυστερησει 10 λεπτα κλπ. Οι μεν λιμενικοι τις περισσοτερες φορες απο οτι εχω παρατηρησει ειναι οτι διωχνουν με μανια τα αυτοκινητα που δεν ταξιδευουν. Αλλα στο μυκονος μια φορα που ταξιδεψα χειμωνα και ειχε και αρκετα φορτηγα θυμαμαι ενα χαος στη φορτωση. Σε βαζαν μεσα με τη μουρη σε ανεβαζαν πανω και γυρναγες πανω τουλαχιστον οι πρωτου που μπηκαν. Αλλα το προβλημα ειναι τα ξεκοτσαρισμενα επικαθημενα ειδικα σε πλοια με 1 πορτα κανουν πολυ ζημια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρούσα τη φόρτωση του FC4 στη Μύκονο για αρκετές μέρες και αναρωτιόμουν γιατί καθυστερεί τόσο πολύ στο λιμάνι. Υπάρχουν μέρες που κάθεται από τρία τέταρτα έως μία ώρα :eek: Η φόρτωση γίνεται αργά και μόλις επιβιβαστεί κάποιος μικρός αριθμός επιβατών σταματάει (για να μην ακινητοποιούνται άνθρωποι πάνω στο καταπελτάκι και έχουμε κανα τραυματισμό από το μπότζι) και μετά από λίγο πάλι τα ίδια. Μια ματιά από την άλλη πάντα του πλοίου μου έλυσε (μάλλον) τις απορίες. Οι αποσκευές των επιβατών τοποθετούνται στο ανοιχτό κατάστρωμα χάμω όπως φαίνεται στη φώτο.

Και προκειμένου να μη βρεθούν στη θάλασσα υπάρχουν δύο άτομα από το πλήρωμα (όχι αξιωματικοί) που τις δένουν με κάποιο τρόπο κάτι το οποίο απαιτεί αρκετή ώρα όπως είναι φανερό.

post-17-128326982556_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η τοποθέτηση των αποσκευών στο main garage όλων των πλοίων σίγουρα είναι πιο χρηστικό για τους επιβάτες και πολύ πιο πρακτικό.Από την άλλη όμως αν σκεφτούμε ότι 500 επιβάτες (δεν χρειάζεται να πω παραπάνω) θα μπαινοβγουν από τον κύριο καταπέλτη οχημάτων την ώρα που φορτώνονται νταλίκες , οι κίνδυνοι σοβαρού ατυχήματος πολλαπλασιάζονται κατακόρυφα.

Δεν διαφωνώ ότι οι πιθανότητες ατυχήματος είναι μεγάλες με το αλαλούμ επιβατών και οχημάτων στο γκαράζ. Ποια θα ήταν όμως μια χρυσή τομή για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες χωρίς να ενέχει ο κίνδυνος ατυχήματος? Προσωπικά, έχω στείλει πολλές φορές αποσκευές με τις μεταφορικές του νησιού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Όμως υπάρχουν ταξίδια που αναγκαστικά κάνουμε με βαριές αποσκευές και χωρίς όχημα. Εν προκειμένω, στο ταξίδι με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ είχαμε ακριβό, ευαίσθητο, και ειδικό εξοπλισμό μαζί μας. Εκτός αυτών, δεν είχαμε ούτε την πολυτέλεια της μεταφορικής ή του αυτοκινήτου.

Δεν υπάρχει κάποια λύση για την ασφαλή φόρτωση αποσκευών χωρίς την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο ατυχήματος??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη δεν το διευκρίνισα... Και τα δύο θα δένουν εκει που δένουν τα Κρήτη Ι/ΙΙ.

Μην αποκλειεις να δενουν πλεον μπροστα απο το ΥΕΝ, καθως εκει που βρισκονται τα κρητη ι & 2 ο χωρος θα ναι μικρος για τα πλοια αυτα και θα δενουν και πιο δυσκολα στο σημειο εκεινο, τα κρητη εχουν μηκος κατι λιγοτερο απο 192μετρα και η πλωρη τους φτανει στι ιδιο υψος με την πρυμνη της ανεκ. Τα ολυμπικ και σφ12 εχουν 204 μετρα και 199,9 μετρα μηκος αντιστοιχα... Και μηπως ηρθε η ωρα πλεον ολα τα πλοια της κρητης (ηρακλειο και σουδας) να δενουν μπροστα απο το ΥΕΝ? Γιατι ακομα και τα Παλατια, στο σημειο που δενουν, τον αριστερο καταπελτη επιβατων δεν το χρησιμοποιουν καθως ενα πολυ μικρο μερος βρισκεται πανω απο τη θαλασσα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Παλάς μια χαρα χρησιμοποιούν και τους δύο καταπέλτες. Και οι δύο χωράνε με εξαίρεση τον αριστερό ο οποίος εξέχει το πολύ 20-30 εκατοστά.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ Κρητικοί θα ναυλώσουν πλοίο ωστε να μεταβούν στην συνάντηση των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα την Κυριακή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να δένει ο Έλυρος στην πρώην "Ηρακλειώτικη" θέση και το ζεύγος SF XII / Champion να δενει στη νυν "Χανιώτικη"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Παλάς μια χαρα χρησιμοποιούν και τους δύο καταπέλτες. Και οι δύο χωράνε με εξαίρεση τον αριστερό ο οποίος εξέχει το πολύ 20-30 εκατοστά.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ Κρητικοί θα ναυλώσουν πλοίο ωστε να μεταβούν στην συνάντηση των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα την Κυριακή.

Γι αυτα τα 20-30 εκατοστα περισυ ανημερα τον 15Αυγουστο ο αριστερος καταπελτης επιβατων ηταν κλειστος. Ολοι οι επιβατες, που σιγουρα ηταν πανω απο 2000, κατεβαιναν απο τον δεξι μονο καταπελτη, για λογους ασφαλειας. Απλα στο αναφερω επειδη εκεινη την ημερα θα ταξιδευα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ προσωπικά όσες φορές έχω ταξιδέψει με κάποιο από τα παλάτια, έχω δει να τα χρησιμοποιούν για την γρηγορότερη εκφόρτωση. Στην φόρτωση σπάνια την χρησιμοποιούν, γιατί θα δυσκολεύει την φόρτωση του γκαράζ, γιατί θα περνάνε συνέχεια επιβάτες μπροστά από τους καταπέλτες των οχημάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη Κυριακή που ταξίδεψα με το Flying Cat 4 από τη Μύκονο, παρατήρησα ότι ο έλεγχος του εισιτήριων γινόταν μακριά από το πλοίο (όχι μπροστά από τις σκάλες επιβιβάσεως). Ο λογιστής και η πλοιοσυνοδός έκαναν τον έλεγχο των εισιτήριων στην αρχή του μεγάλου μόλου στο παλαιό λιμάνι, που ήταν δεμένο το Flying Cat 4. Οι επιβάτες του πλοίου σχημάτιζαν μια ουρά μέσα από κάποια σχοινιά, που σχημάτιζαν ένα είδος διαδρόμου προς το πλοίο.

Το μεγάλο πρόβλημα για αυτό το πλοίο όπως και αλλά παρεμφερές τύπου πλοία είναι ο χώρος των αποσκευών!!! Όχι τόσο κατά την είσοδο των επιβατών αλλά κατά την έξοδο που μέχρι να βρει ο κάθε επιβάτης τη βαλίτσα του, δημιουργεί καθυστέρηση στο πλοίο!!!

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι ανάλογο στα αλλά λιμάνια με αυτό που γίνεται στο Ηράκλειο με το Flying Cat 4. Όπου υπάρχει ένας ταινιοδιαδρομος που οδηγεί τις βαλίτσες από το ντοκο στο χώρο των αποσκευών (και αντιστρόφως στην άφιξη). Εάν το πλήρωμα κάνει σωστό στοίβασμα (ανά προορισμό), θα μπορούσε στα επόμενα λιμάνια να βγάζει τις βαλίτσες για τον εκαστοτε προορισμό στο λιμάνι με ανάλογο ταινιοδιαδρομο. Οπότε λογικά θα μειωθεί ο χρόνος παραμονής του πλοίου στα λιμάνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τις τελευταίες ήμερες έχω παρατηρήσει ότι το Λατώ χρησιμοποίει και τον πλωριό καταπέλτη κατά την φόρτωση του. Και δεν το χρησιμοποιεί μόνο στην αρχή της φόρτωσης αλλά μέχρι στο τέλος σχεδόν. Μια φορά είδα να βάζουν τα ΚΤΕΛ τελευταία από το πλωριό καταπέλτη και μου έκανε εντύπωση, ότι θα αργούσαν να βγουν στα Χανιά, εκτός εάν χρησιμοποίει και το πλωριό καταπέλτη στην εκφόρτωση

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπάρχουν κανονισμοί για την φόρτωση οχημάτων στο γκαραζ; γιατί αν προσέξετε την φωτό, η κατάσταση είναι τραγική - 3-5 εκατοστά από τα άλλα αυτοκίνητα προς όλες τις κατευθύνσεις, που έχουν σαν αποτέλεσμα αδύνατη την προσέλευση των οδηγών στα οχηματά τους κατά την διάρκεια της αποβίβασης

 

ΥΣ-1: η φωτογραφία είναι από το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.

ΥΣ-2: έχοντας ταξιδεύεση στο Αγγλικό κανάλι, η πρακτική εκεί, είναι ότι όλες οι πόρτες ανοίγουν κανονικά....μήπως (λέω εγώ), παραβιάζεται κάποια νομοθεσία για το κέρδος μερικών παραπάνω οχημάτων;

 

post-2136-0-97483700-1372708653_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικα οι κιτρινες λωριδες πρεπει να ειναι απατητες και αποτελουν διαδρομους διαφυγης. Ιδιο σκηνικο εχω συναντησει και στο Αδαμαντιος Κοραης και μαλιστα με αδειο γκαραζ ειχαν στριμωξει 7 αυτοκινητα ετσι ακριβως σε μια γωνια κανοντας μαλιστα αρκετες ζημιες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αμα γίνει ζημιά μετά πως βρίσκεις άκρη??

κανονικά τα αυτοκινητα πρεπει να έχουν αποσταση 0,25μ μεταξύ τους αμα τα βαλεις ακριβως αναμεσα στις λωρίδες χανεις μια ολοκληρη σειρα,σύμφωνα με μια γρηγορη ματιά σε σχεδια αρα αν εχουμε 3 σειρές για φορτηγά χωράνε ανετα 4 σειρές αυτοκίνητα αυτοί όμως μπορεί να βάζουν και 5 αν κρίνω απο τη φωτογραφία,πάντως σκεφτείται τη γίνοτανε σε προγούμενες δεκαετίες όπου τα περισσότερα πλοία είχαν και αρκετά μικρότερο πλάτος απο τα σημερινά

Edited by Stefanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια φορά θα γίνει η στραβή

και η υλική ζημιά θα είναι το λιγότερο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικα οι κιτρινες λωριδες πρεπει να ειναι απατητες και αποτελουν διαδρομους διαφυγης.

 

θα έπρεπε να μην ήταν μόνο θεωρητικά. Αλλά άραγε τι τηρείται στην χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα? και ποιός άραγε ενδιαφέρεται? τηρείται άραγε ο IMDG?

Αλλά αν ό μη γένοιτο συμβεί κάτι τα κροκοδείλια δάκρυα θα φτάσουν μέχρι τα μπούνια. Ας είναι πάντα κοντά στα πληρώματα και τους επιβάτες ο Αη Νικόλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παλι στο γκαραζ δεν υπηρχε προσβαση απο πουθενα!

Μα καλα στα τεραστια γκαραζ του Cruise Europa ετσι στριμωχνουν τα ΙΧ.Το θεωρω μειον...

Edited by polmyt
μεταφορα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι που δε θα ´βρισκες να σχολιασεις αρνητικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...