Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
12 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Τι πολυεργαλείο,γιαπωνέζικο φέρρυ που ήλθε εδώ μετασκευασμένο σε ρο-ρό.

Ε, όπως το λες κι εσύ..μπορούσε να δούλευε και ως φέρρυ.

Posted (edited)

Όταν ήλθε εδώ,είχαν ξηλώσει όλο σχεδόν το ξενοδοχειακό Ένα σαλόνι που είχε μείνει το ξήλωσαν επί ΝΕΛ κ έβαζε καμιά 100στή ΙΧ ακόμα

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Είχε μεγάλο deadweight περίπου όσο τα 200 μέτρα Superfast και Fossen αλλά ήταν 20 μέτρα πιο κοντό στα 178 μέτρα.Αυτό μου λέει πως μπορούσε να δεχθεί μερικό χτίσιμο όπως πχ πίσω από τη γέφυρα για δημιουργία καμπινών πληρώματος.Είχε πολύ καλή εκμετάλλευση χωρών ενώ το μικρό του μήκος σε σχέση με τα άλλα γιαπωνεζικα(Horizon Samos,Rodos κτλ) θα το καθιστούσε ιδανικότερο για τα λιμάνια του Αιγαίου.

Σε σύγκριση με το BS1 και BS2 ήταν ίδια μέτρα όμως το Κολοσσός είχε μεγαλύτερο deadweight,μεγαλύτερο γκαράζ μικρότερη κατανάλωση και μικρότερη ταχύτητα 3-4 κόμβους.

Κατά τη γνώμη μου στις αρχές 2000 θα ήταν ένα καλό όπλο των παλιών ακτοπλοϊκών (GA,Dane,Nel) αν το αποκτούσαν ώστε να υπερασπιστούν τις γραμμές τους απέναντι στα νεότευκτα.

Έκανε σχεδόν για παντού,Αδριατική,Κρήτη,Δωδεκάνησα,Β Αιγαίο.

Καράβαρος μεγάλος,πάμε να δούμε άλλη μια φωτογραφία του με το πορτοκαλί ήλιο στη μπάντα.

 

Screenshot_20230723_101244_Chrome.jpg

Posted (edited)

H φωτό είναι ως SUNFLOWER OARAI κ δεν είναι πορτοκαλής ήλιος,μου θυμίζεις το βαποράκι του Κώστα Λάτση!

Είναι αυτό που λέει η λέξη,ελληνικά ηλιοτρόπιο το οποίο φαίνεται έχει κάποια σημασία γιά τους Ιάπωνες αφού εδώ κ χρόνια αποτελεί  brand name στην ακτοπλοία τους
Το βαπόρι είχε κ κονταδελφό το οποίο υπομονή θα το δούμε προσεχώς!!

 

Edited by polmyt
  • 2 months later...
Posted (edited)

Καλο βαπορι το οποιο ομως επεσε στα χερια της ΝΕΛ και δεν μακροημερευσε στα μερη μας

Εμεις θα το θυμηθουμε σαν SHUTTLE απο τα πρωτα περασματα του στη χωρα μας

Edited by polmyt
Posted (edited)
15 hours ago, polmyt said:

Εμεις θα το θυμηθουμε σαν SHUTTLE απο τα πρωτα περασματα του στη χωρα μας

Eίναι στον ΝΜΔ τότε που ήλθε στην Ελλάδα πριν ναυλωθεί στη ΝΕΛ

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Όμορφο καράβι, μια φορά είχε ανέβει και Μυτιλήνη αντικαθιστώντας το European Express

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...