Jump to content
Shipfriends

Καβάλα - Λήμνος


Recommended Posts

Αποκλειστικά -καθημερινά δρομολόγια με το ΘΑΣΟΣ 8 σύμφωνα με το[url=http://www.mediashipping.gr

Το ΠΛΟΙΟ

Ο Πρόεδρος, που σε όλες του τις επαφές τον συνόδευε ο τοπικός Ναυτικός πράκτορας Αλέκος Πραβλής, είπε ότι το πλοίο έχει μήκος 97 μ, και ταχύτητα 21 μίλια την ώρα. Η «υπηρεσιακή» του ταχύτητα , δηλαδή με αυτή που θα ταξιδεύει είναι 18-19 μίλια. Έχει 50 καμπίνες, ενώ ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός του (σαλόνια τουαλέτες κλπ) είναι, όπως είναι φυσικό για νεοκατασκευασμένο πλοίο , σε άριστη κατάσταση και πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.

Το πλοίο επίσης έχει τη δυνατότητα φορτοεκφόρτωσης και από την πλώρη αφού διαθέτει και στην πλώρη καταπέλτη.

Τα ΤΑΞΙΔΙΑ

Το ΘΑΣΟΣ 8 θα κάνει το ταξίδι των 75 περίπου μιλίων Λήμνου – Καβάλας σε 4 ώρες αναπτύσσοντας μια (υπηρεσιακή) ταχύτητα 18 μιλίων.. Όταν πάρει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά στο πρώτο ταξίδι του από Πειραιά προς Καβάλα θα σταματήσει στη Λήμνο για μια πρώτη γνωριμία.

Στην δημοσιογραφική μας απορία αν οικονομικά θα «βγαίνει» το πλοίο με καθημερινά ταξίδια μες το χειμώνα, μας απάντησαν ότι έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους που τους οδηγούν στο συμπέρασμα ότι αν στηριχθούν από τη Λήμνο και πάρουν το μεγαλύτερο μέρους του μεταφορικού έργου, τότε η γραμμή θα είναι οικονομικά συμφέρουσα. Το πλοίο είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί κατά τον πιο οικονομικό τρόπο.

Τα ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Τα δρομολόγια θα είναι, σύμφωνα με όσα μας είπαν οι συνομιλητές μας, καθημερινά και θα ξεκινήσουν το δυνατό συντομότερο, ίσως και πριν από το τέλος Δεκεμβρίου 2008. Ως προς τις ώρες αναχώρησης σκέφτονται από τη Λήμνο να φεύγει το πλοίο τα μεσάνυχτα για να μπορούν αυτοί που φθάνουν στην Καβάλα να έχουν όλη τη μέρα μπροστά τους για τη διεκπεραίωση των εργασιών τους.. Η αναχώρηση από Καβάλα θα είναι απογευματινή για να μπορούν οι ταξιδιώτες να επιστρέφουν αυθημερόν στη Λήμνο! Αυτό βολεύει, και τους μεταφορείς που ειδικά το χειμώνα είναι η πιο συχνή κατηγορία από αυτούς που ταξιδεύουν. Αντίθετα όσοι ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής, που είναι και οι περισσότεροι, βολεύονται με πρωινή ή μεσημεριανή αναχώρηση. Για την πρότασή μας αυτή ο Πρόεδρος της εταιρείας, αφού κοίταξε με νόημα με τον τοπικό πράκτορα, μας είπε ότι είναι κάτι που το εξετάζουν και αν στο μέλλον αποδειχτεί χρήσιμο θα το κάνουν!

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Δεν διάβασα πριν γράψω
Link to comment
Share on other sites

....Στην δημοσιογραφική μας απορία αν οικονομικά θα «βγαίνει» το πλοίο με καθημερινά ταξίδια μες το χειμώνα, μας απάντησαν ότι έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους που τους οδηγούν στο συμπέρασμα ότι αν στηριχθούν από τη Λήμνο και πάρουν το μεγαλύτερο μέρους του μεταφορικού έργου, τότε η γραμμή θα είναι οικονομικά συμφέρουσα...

Πολλά assumptions ακούω σε δύσκολες εποχές και δεδομένου ότι όχι μόνο ο Δεκέμβριος 2008

... ίσως και πριν από το τέλος Δεκεμβρίου 2008...
αλλά και ο Ιανουάριος 2009 παρήλθαν ανεπιστρεπτί, μήπως υπάρχει κάποιο (μικρό έστω...) πρόβλημα
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ απο σημερα το μεσημερι ειναι δεμενο στην Καβαλα οπου κ θα παραμεινει επ αοριστον. Η Λημνος ξεμενει για μια ακομη φορα με το ΣΟΥΜΕΛΑ μοναχοβαπορο.
Eυκαιρία να κάνει το ντου ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ....

Μήπως οι άνθρωποι της ΑΝΕΘ είναι ώρα να ξυπνήσουν και να δουν τι θα γίνει με το Θασος VIII? Χάνουν την μια ευκαιρία πίσω απο την άλλη. Πραγματικά το έχουν "κουράσει" το όλο θέμα. Η μια αναβολή πίσω απο την άλλη. Με όλα αυτά δεν γίνεται ζημιά μόνο στο νησί και στην εταιρεία τους αλλα και στον εμπορικό κόσμο του νομού Καβάλας. Με τις περιοδικές απουσίες του Σαμοθράκη οι έμποροι απο τη Λήμνο αποφεύγουν να επιλέγουν εμπόρους της Καβάλας για την τροφοδοσία του νησιού. Είναι καιρός να αποφασίσουν πλέον τι θα κάνουν με το καράβι γιατί απο λόγια και εξαγγελίες τα πάνε μια χαρά. Αλλά να μου πεις αν ήταν δραστήριοι η κατάσταση της Θάσου θα ήταν πολυ διαφορετική :mad:

Link to comment
Share on other sites

Προς το λιμάνι της Καβάλας ετοιμάζεται να ανηφορήσει το Εξπρές Σαντορίνη προκειμένου να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε λόγω της ακινησίας του Σαμοθράκη.

Link to comment
Share on other sites

To βαπορι το ναυλωνει η ΣΑΟΣ ή εγινε απ'ευθειας αναθεση απο το υπουργειο μεχρι να ξαναταξιδεψει το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.?Η γραμμη ειναι αγονη αν δεν κανω λαθος

Μετα απο αυτο μαλλον ξεχναμε το σεναριο για Σποραδες

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ polmyt απο όσο γνωρίζω πρέπει να έγινε απ'ευθειας αναθεση απο το υπουργείο. Το λέω γιατι σήμερα ορίστηκε απο την Hellenic και ο πράκτορας στη Λήμνο.

Link to comment
Share on other sites

Και στις δυο γραμμές!!

Θα ξεκινήσει αύριο στη γραμμή του Σαμοθράκη για λίγες ημέρες και μετά θα πάει στις Σποράδες για την ακινησία του Εξπρές Σκιάθος

Όταν θα φύγει το Εξπρές Σαντορίνη για τις Σποράδες, προβλέπω να πηγαίνει κανένα Εξπρές Πήγασος.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Παρατηρώ την κίνηση που είχε το καλοκαίρι αυτή η γραμμή πρός Λήμνο αλλά και Μυτιλήνη κι αναρωτιέμαι, για ένα 3μηνο-4μηνο το καλοκαίρι -για να μην πω για όλη τη χρονιά- ένα συμβατικό τύπου Κατερνιώ, τύπου Σούπερφερρυ ΙΙ, δε θα μπορούσε να σταθεί στη γραμμή, λαμβανομένης υπ' όψιν και της υπερπροσφοράς χωρητικότητας στο Αιγαίο? Ο βασικός ανταγωνισμός είναι ο Πήγασος, συν 2 δρομολόγια την εβδομάδα από Νήσος Ρόδος και Νήσος Μύκονος τα οποία με σωστή ώρα δρομολόγησης μπορείς να κερδίσεις. 

 

Καθημερινές αναχωρήσεις για παράδειγμα στις 1800 με 1900 από Καβάλα, επιστροφή 1200 με 1300 από Λήμνο, ούτε καμπινες χρειάζεσαι ούτε τίποτα. Λιγότερες πλεύσιμες ώρες απ' ότι στο Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, και δεν κυνηγιέσαι και με κανέναν στα δρομολόγια. Στην τελική, όλοι παραπονιούνται για τα αποτελέσματά τους στη Ραφήνα, πόσο χειρότερα να πάνε στη Λήμνο?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...