NHSOS XIOS Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 (edited) Ενα αναλογο πλοιο ειχα δει σε αυτο το ντοκυμαντερ,οπου επρεπε να μπει στο λιμανι του Rotterdam ενα τανκερ με πολυ μεγαλο βυθισμα και ανελαβε δραση το σκαπτικο,μπαινοντας μπροστα ωστε να δημιουργουσε ενα προσωρινο πιο βαθυ καναλι που θα ακολουθουσε το τανκερ.Η φωτο ειναι απο ενα τετοιο 'εργαλειο' στο Dubai που προσπαθουν να δημιουργησουν τα τεχνητα νησακια που οι πλουσιοι Αραβες θα αγοραζουν για να κανουν τις διακοπες τους Απ οτι εχω καταλαβει λοιπον,αυτα τα πλοια,κατεβαζουν 2 τεραστιες 'ηλεκτρικες σκουπες' που ρουφανε αμμο-πετρες-και οτι αλλο υπαρχει στον βυθο,και ειτε τα πετανε παραδιπλα(οπως φαινεται στην φωτο),ειτε σε καποια φορτηγιδα που τα συνοδευει.Ξερει κανεις τιποτα παραπανω? Δεν ξερω και πως να τα αναζητησω στο net(digging ships dubai:D)!Στο ΕΛΛΑΔΑ εχουμε κανα τετοιο η μπααα... Α,επισης πολλα τετοια πλοια,ειχαν δημιουργησει ενα ολοκληρο ντοκο στο καινουργιο λιμανι της Σανγκαη(απο ντοκυμαντερ κ αυτο). Edited December 12, 2008 by NHSOS XIOS
enas chiotis Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό τα υπερσύγχρονα ελληνικά πλοία ΑΙΟΛΟΣ (1966),ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ (1969) και ΕΙΡΗΝΗ (1957). Όλα έχουν τον βραχίονα για να αντλούν την άμμο από τον βυθό, αλλά δεν τα έχω δει να δουλεύουν σε εργασίες για κατασκευή νέων λιμανιών και βυθοκορήσεις.Έτσι κι αλλιώς στο Αιγαίο δεν έχουμε και πολλές τέτοιες απαιτήσεις (πλωτά ποτάμια, διαύλους κλπ). Τις περισσότερες φορές που φαίνονται στο ρουφιάνο (τα 2 πρώτα), χάνονται πίσω από τον Καφηρέα για να πάρουν άμμο και επιστρέφουν στην Ελευσίνα, δίπλα στα ναυπηγεία του Σάββα όπου υπάρχει βάση μεταφόρτωσης αδρανών υλικών.
NHSOS XIOS Posted December 12, 2008 Author Posted December 12, 2008 Τελικα στο youtube υπαρχουν ολα.Εδω ενα βιντεο απο την εκπομπη mega structures που δειχνει ενα τετοιο πλοιο εν δραση.Βασικα περισσοτερο μου περασε απο το μυαλο οτι τετοιου ειδους πλοια μπορουν σε λιγοτερο χρονο να βαθυνουν ενα λιμανι(σε σχεση με την δραγα)η να δημιουργησουν εναν ντοκο,κατι που εχουμε αναγκη στις ελληνικες λιμενικες υποδομες.Σιγουρα βεβαια πρεπει να κοστιζουν περισσοτερο και τα ιδια αλλα και η εργασια που επιτελουν.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 ...Στο ΕΛΛΑΔΑ εχουμε κανα τετοιο η μπααα... Μπάααα φίλε μου NHSOS XIOS. Εδώ στο ΕΛΛΑΔΑ έχουμε τις αθάνατες (και κατασκουριασμένες στην πλειοψηφία τους) δράγες, οι οποίες βέβαια καθιστούν και ανέφικτη την προσέγγιση πλοίων στο σημείο των εργασιών τους για όσο διάστημα διαρκούν αυτές (συνήθως πάνω από μήνα μιας και όλο και κάποια αργία ή απεργία θα μεσολαβήσει). Ασε που στο ΕΛΛΑΔΑ δεν χρειαζόμαστε καν τέτοιου είδους τεχνολογία. Τα καράβια μας αναλαμβάνουν από μόνα τους την ...εκβάθυνση στο λιμάνι που πρόκειται να μπουν. :D:D ΑΔΕΛΦΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΧΙΟ?ΞΕΡΕΤΕ Η' ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΑΝΤΑΖΟΣΑΣΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ''ΣΕΡΝΕΤΑΙ'' ΣΤΟ ΒΥΘΟ?.
Nick the Greek Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Σε γενικες γραμμες αυτου του ειδους τα πλοια χωριζονται σε αυτα που σκαβουν το βυθο(και ειναι πιο χρησιμα σε βραχωδεις βυθους) και αποθηκευουν τα αποτελεσματα της εκσκαφης ειτε πανω τους, ειτε σε μπαρτζες, και σε αυτα οπως τα παραπανω που ρουφανε το υπεδαφος και στην διεθνη ναυτιλιακη ορολογια λεγονται suction dredgers.
eng3rd Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 ta ploia ekvathinsis einai ta gnosta dredgers....oi drages pou legane kai oi palioi.....h Ellada apehei poli apo tin apolktisi tetion ploion.....esto kai an kapios agorasei tetio ploio den tha vrei Ellines na ta doulepsoune.....oi Ollandoi kai oi velgoi einai oi arhigoi se afto pehnidi disekatomiriion USD.....pou na protoksekinisi kaneis ta nisakia pou ftiaksane kai sinehizoune sto dubai.....ekvathinseis limanion pagosmios.....eksoriksei diamantion stin ditiki aki notia afriki...... H leitourgia einai os eksis....anarrofisi ammo kai nero....petres kai alla megala antikeimena sigratountai ektos, allios tha katastrafaei to impeller tis antlias....me mia solina suction pipe h suction trailing pipe h opoia stin primnia akri ehei kati san houfta h tsougrana ....kai mazevei ta panta. Oi antlies anarofisis, oi opoies ftanoune na ehoune diametro impeller eos kai 3m. Tin ammo tinapothikevoune se ena kentriko ampari.....to hopper tank to opoio einai keklimeno. ston pato tou amparou ehoune tis legomenes bottom doors.... Afou gemisei to ampari....to vapori stamataei tin anarofisi, h solina anarofisis mazevete pano sto deck kai to vapori ksekinaei gia tin topothesia opou tha katathlipsei tin ammo pou ehei pazepsei mazi me nero....apo tin plori h tin primni...eksartate....oti allo meinei mesa sto ampari plenete me monimes nozzles. Oi portes ston pato tou ploiu anoigoune gia na katharisoune to ampari apo otidipote megala antikeimena... Ta sigekrimena vaporia ta ekana episkevi sto dubai drydocks os ipefthinos episkevis...to 2007 ekana to megalitero dredger tote....to vasco de gama, 30,000 kivika ampari....mas pire 2 1/2 mines....me kiries douleies tin antikatastasi lamarinon kai solinon afoulogo tis kikloforias tis ammou me nerou h diavrosi kai h trivi ta kseskizoune ola..... afta ta liga gia tin ora.....
NHSOS XIOS Posted February 14, 2009 Author Posted February 14, 2009 anarrofisi ammo kai nero....petres kai alla megala antikeimena sigratountai ektos, allios tha katastrafaei to impeller tis antlias.... Δηλαδη,αυτα τα πλοια μπορουν να δουλεψουν και σε ημι-αμμωδης βυθους(αρκει να μην υπαρχουν μεγαλα βραχια ας πουμε)? Επισης,γνωριζεις να μας πεις το κοστος εργασιας ενος τετοιου τυπου πλοιου?Προφανως θα ειναι αρκετα πιο μεγαλο απο μια απλη δραγα,θα ειχε ενδιαφερον ομως το ποσο...
eng3rd Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Για ένα τέτιο μεγάλο πλοίο όπως ανέφερα στο πρώτο μυνημά μου, παίζουνε στα 100,000 USD, εξαρτάται βέβαια το έργο, την έκταση του έργου...πως είναι η αγορό την συγκεκριμένη περίοδο κλπ κλπ. Μου είχανε πεί ότι για ένα έργο στην δυτική Αφρική, γιά εξόρυξη διαμαντιών το ημερήσιο ναύλο έφτασε τα 270,000 Αμερικάνικα δολλάρια.... Δυστηχώς δεν έχω πιο λεπτομερής πληροφορίες να σας δόσω....
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Βεβαίως, έχει και τα "τυχερά" της αυτή η δουλειά. Ευτυχώς, η έκρηξη προκάλεσε μόνο υλικές ζημιές. Danish dredger recovered old ammunition off Estonia A explosion occurred in the pump-room area on the Danish dredger Gefion R last week. It turned out that the dredger had recovered a grenade from the seabed during a dredging job outside the Estonian port of Muuga. Gefion R returned to Fredericia Skibsvaerft and alerted the Military. A military bomb squad found around 40 grenades in the 18 cargo holds on board, and also traces of several other explosions that had made holes in the steel plates. The recovered grenades were later destroyed by the bomb squad. Non of the crew on board Gefion R was harmed by the explosions. The dredger is the largest flying Danish flag with a capacity of 2,650 cbm. It is owned by Rohde Nielsen A/S of Kobenhavn. Shipgaz 16.02.09
NHSOS XIOS Posted April 11, 2009 Author Posted April 11, 2009 (edited) Με γελουν τα ματια μου(και η αντιληψη μου)η το OLGA ειναι dredger???Αν ναι,στειλτε το Χιο μεταΜπραβο η Αλεξανδρουπολη,εχει ολα τα κομφορ! Edited April 11, 2009 by NHSOS XIOS
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Tο Francis Beaufort (IMO No: 9262780) είναι στο Ν.Μ. Δραπετσώνας από τις 8 Ιουνίου. Το Francis Beaufort είναι Hopper Dredger, είναι κατασκευασμένο το 2003 και φέρει σημαία Λουξεμβούργου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Tο Francis Beaufort βρίσκεται από τις 31 Μαρτίου δεμένο στο κεφάλι της προβλήτας του μωλου της ΔΕΗ για εργασίες συντήρησης
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Το Leonardo Da Vinci (ΙΜΟ Νο: 8411592) ανήκει στην Dredging & Maritime Management SA και έχει ναυπηγηθεί το 1985 στο ναυπηγείο IHC Dredgers (IHC Smit Kinderdijk) (Yard No 1175). Το πλοίο έχει μήκος 129,70 μέτρα, πλάτος 22.40 μέτρα και φοράει τρεις κύριες μηχανές 8 κύλινδρες Deutz MWM. Το Leonardo Da Vinci βρίσκεται στο Πέραμα από τις 14 Ιανουαρίου.
marioskef Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Στη ουσία ανήκει στην Jan de Nul, μια απο τις τέσσερις εταιρείες που ελέγχουν σχεδόν μονοπωλιακά τη σχετική αγορά σε όλο το κόσμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2019 Posted June 14, 2019 Το Francesco Di Giorgio (ΙΜΟ Νο: 9280201) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Naval Gijon στο Gijon της Ισπανίας με το όνομα Taccola. Το πλοίο έχει μήκος 95.30 μέτρα και πλάτος 21.00 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή ABC (6330 KW) που του δίνει ταχύτητα 12,6 κόμβων και ανήκει στην Dredging & Maritime Management SA .
Nick the Greek Posted August 24, 2019 Posted August 24, 2019 Για dredger ομορφότατη η δεσποινίς Maria Vittoria Z (IMO 9794800) που βρίσκεται επί τω έργω στο Piombino πρίν 2 χρόνια. Χτισμένη το 2016 στο ναυπηγείο Vittoria Adria (862), πλοίο για το οποίο το ναυπηγείο φαίνεται να είναι ιδιαίτερα περήφανο μια και υπάρχει ξεχωριστό κομμάτι γύρω από αυτό. Εκεί μπορεί να βρεί κανείς και όλες τις πληροφορίες για το πλοίο και την κατασκευή του.
Nick the Greek Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Εργασίες εκβάθυνσης και στο Τρελλεβούργο(Trelleborg) της Σουηδίας, εργασίες που εκτελεί το OMCAC Diez (IMO 9643817). Είναι χτισμένο το 2011 και δουλεύει για την Ισπανική Canlemar, η οποία έχει και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά στο σχετικό κομμάτι της ωραίας της ιστοσελίδας. Επιγραμματικά είναι χτισμένο στο Ισπανικό ναυπηγείο Nodosa(276) της Pontevedra και έχει μηχανή Caterpillar.
Nick the Greek Posted June 17, 2022 Posted June 17, 2022 Απόψε έχουμε ένα αμμοληπτικό των 6 χιλιάδων τόνων dwt, για να ξέρουμε και τι λέμε. Είναι το Freeway (IMO 9691682) που κάνει δουλειά μέσα στο λιμάνι του Rotterdam. Το πλοίο είναι του 2015 από το Πολωνέζικο ναυπηγείο Partner Stocznia. Δύο κύριες μηχανές Caterpillar που το πάνε ως 11 κόμβους. Πλοιοκτήτης του η Royal Boskalis.
Nick the Greek Posted June 21, 2022 Posted June 21, 2022 Πολύ πράμα από αμμοληπτικά στην Ολλανδία, να άλλο ένα που ονομάζεται Utrecht (IMO 9125956) και το βλεφαριάζουμε να περνά τα φανάρια του Rotterdam για μέσα. Ναυπήγηση 1996 στο Merwede Shipyard(670) στο Hardinxveld της Ολλανδίας. Δύο κύριες μηχανές Wartsila, ονομαζόταν Amsterdam μέχρι το 2007.
Nick the Greek Posted March 5, 2023 Posted March 5, 2023 Στα κιτάπια το βλέπω ταξινομημένο σαν Grab Dredger των 800dwt, όπερ εστι μεθερμηνευόμενον έχει μια χούφτα με την οποία κάνει εκβαθύνσεις, βάζοντας ό,τι πιάνει η χούφτα στο αμπάρι του. Με ΙΜΟ 8334964, δεν είναι άλλο από το Palmiro Z που εδώ βλέπουμε να κάνει αυτήν τη δουλειά στη Genova. Είναι ναυπήγηση του 1980 στο Cantiere Navale Vittoria, στην Adria με 2 κύριες μηχανές Cummins. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και ανήκει στην Zeta, εταιρεία της οποίας έχουμε ξαναδεί πλοίο στην gallerie.
Giannis P Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 H εταιρεία βυθοκόρησης De boer Dutch Dredging τα τελευταία χρόνια εχει στειλει 3-4 πλοία για επισκευή εδώ στη Σύρο. Ένα από τα πρώτα ήταν το SEINE, αρκετά παλιο του 1978 και χτισμένο στα Ναυπηγεία της Νορμανδίας. Το καραβάκι εχει πουληθεί σε τούρκους και εχει μετονομαστεί σε ARBAYRAK.
Giannis P Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Ακόμη ένα πλοίο της Dutch Dredging,η Βυθοκόρος (TSHD) PARANA. Το πλοίο χτίστηκε στην Ινδία στο Mazagon Dock της Βομβάης το 2000. Προηγούμενα ονόματα EDT SIMI, COMMANDANT MORTENOL.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now