Jump to content
Shipfriends

eng3rd

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Κύριοι χαίρετε, Κατ'αρχάς να πω ότι είμαι απόφοιτος της ΑΔΣΕΝ Μακεδονίας, φοίτησα από το 1994 έως το 1998, στην σχολή Μηχανικών. Δυσκολίες καί ανοργανοσιά υπήρχανε, υπάρχουν καί θα υπάρχουν, άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ελλάδα. Το πρώτο μου μπάρκο το βρήκα χτυπώντας πόρτα πόρτα στην κυριολεξία μια μια τις πόρτες στην ακτή Μιαούλη. Απαντήσεις πολλές, "δεν θέλουμε, πείραμε, είμαστε πλήρεις κλπ κλπ", βρέθηκε λοιπόν καί αυτή η μια ετερία που με πείρε. Καλή ή κακή έκαναν την δουλεία μου, έκανα το μπάρκο. Εμείς τότε είχαμε μόνο ένα καθηγητή, ο οποίος είτανε καί καθηγητής στο Αριστοτέλειο καί δίδασκε Αυτοματισμούς. Δεν μπορώ να πώ ότι λόγω τις άριστις ακαδημαικίς του μόρφωσης πρόσθεσε κάτι παραπάνω στο επίπεδο σπουδών. Ίσως καί να γινότανε το αντίθετο αφού το μάθημα αναλονώταν σε άπειρα μαθηματικά, συνηθισμένος φυσικά ο άνθρωπος από το πολιτεχνείο. Σε ερώτηση μάλιστα ενός φοιτητή, δεν γνώριζε τον συγκεκριμένο αυτοματισμό, τον οποίο συναντάμε πολύ συχνά στα βαπόρια. Όσων αφορά τους καθηγητές, απόφοιτους πανεπιστημίων ελάχιστοι είτανε αυτοί που πραγματικά ενδιαφερόντουσαν να μεταφέρουνε γνώσεις καί να προετοιμάσουνε τουσ φοιτητές. Εν τέλει από όσο θυμάμαι όλοι στηριζόμασταν στους καθηγητές της ειδικότητας να μας πούνε όσο πιο πολλά γινότανε (ακόμα καί το πώς γίνονται τα κονέ στα λιμάνια για να πάμε στα κορίτσια, πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής του ναυτικού). Το σημαντικό είναι ότι παρά τις αντιξοότητες αυτοί που θέλουνε πραγματικά να ακολουθήσουνε το επάγγελμα να παλεύουνε μέχρι να το πετύχουνε καί όχι να χρησιμοποιούνε ως δικαιολογία, τις σαχλαμαρες των καθηγητών ή του κράτους. Η πρόχειρη λύση του delivera ή του σερβιτόρου είναι για τα παιδάκια που φοβούνται να φύγουνε από την μαμά τους. Φοβούνται τις δυσκολίες τις ζωής. Στην δική μου περίπτωση παρά τις όποιες αντιξοότητες συνάντησα, είτε στην σχολή με τον κάθε καθηγητή ή στο ΥΕΝ ή με στραβομένους στα βαπόρια...που δεν λένε ούτε καλήμερα, προχώρησα έως εκεί που ήθελα εγώ. Μετά από ένα σημείο, η δουλειά του ναυτηικού δεν ικανοποιούσε εμένα καί για αυτό συνέχισα σε ένα πανεπιστήμιο στην Αγγλία. Μετά από αυτό μπήκα σε δουλειές στην στεριά καί πλέον εργάζομαι ως Επιθεωρητής Νηογνώμωνα, καί με όσους αρχιμηχανικούς έχω συνεργαστεί εκτιμόύνε πάντα τις γνώσεις και την εμπείρια που απέκτησα στα βαπόρια. Για αυτό αφήστε τις δικαιολογίες καί τα μυξοκλάματα...καί γίνετε σωστοί επαγγελματίες.Παλέψτε. Πάντα υπάρχουνε περιθώρια γιά καλυτέρευση των συνθηκών φοίτησης στίς σχολές, στην οργάνωση, παντού. Η ναυτιλία πάντα είχε ψωμί για όλους όσους θέλανε να ασχοληθούνε σοβαρά καί να δούλεψουνε. Αυτά τα λίγα. Καλή δύναμη στους νέους μας.
  2. Σημαίνει νομέας 139 και ότι από πάνω υπάρχει δεξαμενή καυσίμου, αυτό είναι σημαντικό διότι σε περίπτωση που χρειάζετε να κόψουνε πρέπει να ελένξουνε αν η δεξαμενή έχει καθαριστεί από κατάλοιπα πετρελαίου, ώστε όταν θα βάλουνε τα οξυγόνα να κόψουνε να μην έχουνε φωτιά ή έκρηξη από αυτανάφλεξη αναθυμιάσεων. Αφού καθαριστούνε οι δεξαμενές καυσίμου τότε οι υπεύθυνει της δεξαμενής φωνάζοθνε τον χημικό ασφαλείας για να κάνει ένα έλεγχο της ατμόσφαιρας όσων αφορά την ύπαρξη επικίνδυνων αερίων, αν όχι εκδίδει το γνωστό πιστοποιητικό gas free. Αυτά.....
  3. Εχει περάσει πολυ καιρός από τότε που είμουνα τρίτος, πήρα και του δευτέρου αλλά τα παράτησα, τώρα είμαι σε κλάσση, έχω αλλάξει στρατόπεδο...... Τα λέμε
  4. Θα συμφωνίσω με τον minute man, με την διαφορά ότι αυτό είναι εφικτό στις γιάρδες όπυ ο SRM είναι και invoicer, τοοποίο δεν συμβαίνει παντού, π.χ εγώ ένα χρόνο δεν πήρα φράγκο στό Dubai Drydocks. Να συμπληρώσω για τον φίλο "Σείριο", ότι μιά σωστή γιάρδα οφείλει να τηρεί το χρονοδιάγραμμα, βέβαια γιά πραγματικά πολλούς καί διάφορους λόγους δεν συμβαίνει πάντα καί δεν φταίει υποχρεωτικά η γιάρδα αλλά οι επιπρόσθετες εργασίες που παρουσιάζονται κατά την επισκευή καί που στην πλειοψηφεία των περιπτώσεων ο αρζιμηχανικός απαιτεί να γίνουνε στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να γίνει αν δεν υπαρχουνε άλλες συνέπειες, όπως καθυστέρηση αποδεξαμενισμού και ειδικά σε περίπτωση όπου υπάρχουνε πολλά βαπόρια σε μια δεξαμενή. Βέβαια όλες οι επιπρόσθετες εργασίες θα πληρωθούνε χρυσές, ειδικά αν έχουνε να κάνουνε με την κλάσση. Αυτά τα λίγα κύριοι....
  5. 1) Dinatotita psiksis iparhei shedon panta, to thema einai an o arhimihanikos thelei na hrisimopoihsei tis ilektromihanes, an ehei overhauling stis ilektromihanes, an ehei katharismo ton gennitrion, metriseis apoleion klp klp. 2) To kostos tis episkevis kata ena megalo pososto eksartate kai apo to poso kalos pelatis einai h eteria stin sigekrimeni giarda.....an px pane ola ta vaporia tous se afti tin giarda ehoune poli kaliteri antimetopisi, oson afora tis hreoseis, tis lamarines, solinoseon, kapioi katharismoi h aferesi laspis apo double bottom kai ballast tanks na hreothei ligotero, ana tetragoniko metro ammovolis h idrovolis, epifaneias hromatismou, epiprosthetes ergasies pou parousiazontai sineheia stis episkeves kai pou oi giardes hreonoune me iperogka posa, epeidh fisika den perilamvanontai sto arhiko repair specification. 5) Se periptosi NB, o Owner prepei na to zitisei apo tin giarda na tou etoimasoune docking plan. An to vapori ehei agorastei second hand, iparhei periptosi na iparhei epano sto vapori. Me liga logia an iparhei ehei kalos, an ohi prepei h giarda opou prokeitai na ginei h episkevei na etoimasei ena neo.
  6. Υποθέτο μιλάς γιά μικρό βαποράκι, μην ξεχνάς ότι οι ηλεκτρομηχανές στα μικρά είναι όπως οι ηλεκτρομηχανές ανάγκης στα μεγάλα, δηλαδή με το ψυγείο μπροστά στην μηχανή, όπως στα αυτοκίνητα....άρα ναι είναι λογικό δεν υπάρχει πρόβλημα....
  7. Για ένα τέτιο μεγάλο πλοίο όπως ανέφερα στο πρώτο μυνημά μου, παίζουνε στα 100,000 USD, εξαρτάται βέβαια το έργο, την έκταση του έργου...πως είναι η αγορό την συγκεκριμένη περίοδο κλπ κλπ. Μου είχανε πεί ότι για ένα έργο στην δυτική Αφρική, γιά εξόρυξη διαμαντιών το ημερήσιο ναύλο έφτασε τα 270,000 Αμερικάνικα δολλάρια.... Δυστηχώς δεν έχω πιο λεπτομερής πληροφορίες να σας δόσω....
  8. Απάντηση στον αερικό: Σε μεγάλες οργανωμένες γιάρδες, διατίθονται πιλότοι οι οποίοι βάζουνε τα βαπόρια στιν δεξαμενή, σε συνεργασία πάντα με τον καπετάνιο όπως σε όλες τις περιπτόσεις που χρησιμοποιήται πιλότος. Εγώ μπορώ να σου πώ μόνο για το Dubai Drydocks, επειδή εργάστικα εκεί για 1 χρόνο. Στο Dubai η γιάρδα έχει δικά της ριμουλκά τα οποία είναι υποχρεωτικά. Μόλις το βαπόρι έρθει στην είσοδο της δεξαμενής ρίχνει κάβους οι οποίοι τυλίγονται σε βίντζια της δεξαμενής, τα οποία τραβάνε βοηθώντας τελικά το βαπόρι να ευθυγραμίσι και να μπεί στην δεξαμενή, πάντα ένα ρυμουλκό όμως κοντρολάρει την πρύμη. Έχουνε συμβεί όμως και πολλά χτυπήματα στις πρύμες αρκετές φορές....
  9. H oli diadikasia pernei arketes ores.....eksartate vevea kai to size tou vaporiou..... vasika to ploio prepei na erthei me th sosti posotita ballast water...oste otan tha katsei sta "vaza", na min ta spasei.....mia kala organomeni giarda ehei zitisei ta shedia tou ploiou, e.g GA,shell expansion klp klp oste na kathorisei pou tha mpoune akrivos ta vaza, sinithos vevea pano se frames kai enishistika...ef'oson to vapori mpei stin deksamnei, kleinei h porta....kai arhizoune to de-ballasting eno se sinenoisi metaksi ploiou kai deksamenis arhizoune na vgazoune kai to nero apo tin deksameni....oi dites prosehoune to vapori na ktsei sta sosta shmeia....prin olo to nero tis deksamenis adeiasei se sinenoisi me to ploio, sindeete h parohi revmatos apo tin steria...afou oi ilektromihanes prepei na stamatisoune afou pleon den ehoune anarofisi nerou gia tin psiksi... ara epakolouthei ena sintomo black out....efoson adeiasei kai olo to nero tis deksamenis, anoigoune ta bottom plugs apo ta ballast gia na adeiasei kai olo to nero apo ta tankia ta ballast.... kai fisika meta arhizoune oles oi ergasies....me protereotita sta aksonika ean prokeitai na eksarmostoun.....sta sea valves.....sto ammovoli h idrovoli tou skafous.....kai ton hromatismo analoga me ta pososta epifaneias kai ta standard (SA1,SA2 klp klp )pou ehei kanonisei o arhimihanikos...na anafero oti mia sinithismeni diamartiria einai ta pola vaza pou topotheti h giarda gia asfaleia vevea....ta opoia omos apo tin plevra tou arhimihanikou einai epifaneia h opoia den tha ammovolistei h vaftei kp klp..... apo 20aria - 30aria kai epano ola afta pernoune oli tin proini vardia kai tin apogevmatini....h ergasies ksekinane apo tin vradini vardia kai meta....mikrotera vaporakia mallon hreiazontai poli ligotero hrono.... vevea ta pragmata ginontai io periploka otan iparhoune polla vaporia stin idia deksamnei.... hereto sas.....eng3rd
  10. ta ploia ekvathinsis einai ta gnosta dredgers....oi drages pou legane kai oi palioi.....h Ellada apehei poli apo tin apolktisi tetion ploion.....esto kai an kapios agorasei tetio ploio den tha vrei Ellines na ta doulepsoune.....oi Ollandoi kai oi velgoi einai oi arhigoi se afto pehnidi disekatomiriion USD.....pou na protoksekinisi kaneis ta nisakia pou ftiaksane kai sinehizoune sto dubai.....ekvathinseis limanion pagosmios.....eksoriksei diamantion stin ditiki aki notia afriki...... H leitourgia einai os eksis....anarrofisi ammo kai nero....petres kai alla megala antikeimena sigratountai ektos, allios tha katastrafaei to impeller tis antlias....me mia solina suction pipe h suction trailing pipe h opoia stin primnia akri ehei kati san houfta h tsougrana ....kai mazevei ta panta. Oi antlies anarofisis, oi opoies ftanoune na ehoune diametro impeller eos kai 3m. Tin ammo tinapothikevoune se ena kentriko ampari.....to hopper tank to opoio einai keklimeno. ston pato tou amparou ehoune tis legomenes bottom doors.... Afou gemisei to ampari....to vapori stamataei tin anarofisi, h solina anarofisis mazevete pano sto deck kai to vapori ksekinaei gia tin topothesia opou tha katathlipsei tin ammo pou ehei pazepsei mazi me nero....apo tin plori h tin primni...eksartate....oti allo meinei mesa sto ampari plenete me monimes nozzles. Oi portes ston pato tou ploiu anoigoune gia na katharisoune to ampari apo otidipote megala antikeimena... Ta sigekrimena vaporia ta ekana episkevi sto dubai drydocks os ipefthinos episkevis...to 2007 ekana to megalitero dredger tote....to vasco de gama, 30,000 kivika ampari....mas pire 2 1/2 mines....me kiries douleies tin antikatastasi lamarinon kai solinon afoulogo tis kikloforias tis ammou me nerou h diavrosi kai h trivi ta kseskizoune ola..... afta ta liga gia tin ora.....
×
×
  • Create New...